تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۱۷۱۸۵۹

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

۲
۱
کبنا ؛رئیس جدید اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.
به گزارش کبنا، طی مراسمی و با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، معاونین، کارشناسان و بازرسان این اداره کل و جمعی از تعاون گران استان «لهراسب باقری» با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

بر اساس انتخابات، باقری به عنوان رئیس اتاق، آقایان «امین الله محمدی»به عنوان دبیر، «اسلام نجاتیان» به عنوان نایب رئیس و «امرالله حسینی» به عنوان منشی انتخاب و معرفی شدند.
شایان ذکر است، «بهرام کریمی» که پیش از این به عنوان دبیر، مسئولیت اتاق تعاون استان را بر عهده داشت نتوانست آراء لازم را برای یکی از پست‌های اصلی اتاق تعاون استان کسب نماید.
رئیس جدید اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد را به جایگاه اصلی و واقعی خود خواهیم رساند.
لهراسب باقری با بیان اینکه اتاق تعاون استان طی چند سال گذشته به هیچ وجه نتوانست کوچک‌ترین مشکلی از مشکلات تعاون گران را حل نماید، افزود: تمام تلاش خود را برای حل مشکلات تعاونی‌های تمام نقاط استان بکار خواهم بست.
وی با تاکید بر اینکه اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد تا کنون از نیروهای کارآمد و متخصص خالی بود، اظهار داشت: هیئت رئیسه جدید با همدلی، همراهی و تلاش شبانه روزی سعی خواهد کرد مشکلات موجود بر سر راه تعاونی‌های استان را که سبب رکود این بخش شده است را حل و فصل نماید.
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه اتاق تعاون استان تا به امروز در خصوص بررسی و رفع الزامات و نیازهای اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها کارنامه مثبتی را از خود ارائه نداده است و لذا معتقدم تا زمانی که جایگاه اتحادیه‌های تعاونی که رابط مستقیم تعاونی‌ها با اتاق تعاون مرکزی و وزارت تعاون محسوب می‌شوند تثبیت نشود، این مشکل به قوت خود باقی خواهد ماند.
کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعاونی‌ها در اقتصاد بدون نفت می‌توانند نقش موثری داشته باشند تصریح کرد: به عبارت دیگر تقویت بخش مردمی اقتصاد، می‌تواند تحریم شکن باشد.
رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برنامه دوره جدید اتاق تعاون، موضوع تحقیقات و اشتغال افراد جویای کار در قالب تاس یس شرکت‌های تعاونی و توسعه صادرات غیر نفتی در بخش تعاون مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.
باقری اظهار داشت: انجام طرح‌های تحقیقاتی برای شناخت فرصت‌ها، امکانات و مزیت‌های نسبی استان، تهیه طرح‌های توجیهی و همکاری در تأسیس و گسترش تعاونی‌ها، تشکیل بانک اطلاعاتی و ایجاد کمیته اشتغال اتاق تعاون، ایجاد دفاتر نمایندگی اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌های استان، پیگیری انجام تصدی‌های بخش تعاونی که قابل واگذاری به اتاق تعاون است و ایجاد زمینه لازم برای توسعه صادرات تعاونی‌های از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این دوره است.
این مسئول در پایان افزود: تلاش خواهیم کرد تا عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران شده و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، اهداف اتاق تعاون ایران را که همانا مشارکت بیشتر مردم است محقق کنیم.
taavon (1) taavon (2) taavon (3) taavon (4) taavon (5) taavon (6) taavon (7) taavon (8) taavon (9) taavon (10) taavon (11) taavon (12)
نام شما

آدرس ايميل شما

حامیان دولت
Iran, Islamic Republic of
اینم از این... یا زهرا
دکتر حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مهندس نجاتیان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1