تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۳
کد مطلب : ۱۷۱۸۵۵

احیای معاونت چهارگانه شهرداری یاسوج

۲
۰
کبنا ؛
شهردار یاسوج گفت: سال ۹۵سال عمران و آبادانی مرکز استان ازنظر عمرانی،فرهنگی و زیرساختی با افتتاح پروژه های در دست اقدام این نهاد خواهد بود.




محمدعلی جاوید دوشنبه شب در آخرین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در سالجاری به ارائه گزارشی از اقدامات شهداری یاسوج در سال ۹۴ پرداخت و گفت:بیشتر سعی شهرداری در این سال فعالیت منطبق بر قانون و خدمات‌دهی هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان بود.

وی از جامعه رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی و اطلاع رسانی برای مردم اشاره کرد و گفت: رسانه به عنوان چشم بینا و کمک یار مسئولان توسعه را برای هر منطقه ای رقم می زند که باید از رسانه های استان که همگام با شهرداری یاسوج گام های موثری برداشتند تشکر کرد.

سال ۹۵سال عمران و آبادانی مرکز استان خواهد بود

شهردار یاسوج در ادامه از روزهای خوب عمرانی،شهرسازی و فرهنگی یاسوج در سال ۹۵خبر داد و گفت: در سال۹۵خبرهای خوشی را برای شهروندان مرکز استان پیش بینی کرده ایم و سال آینده بهترین سال از نظر افتتاح طرحهای عمرانی در مرکز استان خواهد بود.

جاوید به عملکمرد دو ساله و نیمه شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: یکی از اصلی ترین اهداف شهرداری قانونمنداری و چارت اصلی این نهاد بوده که بر پایه آن می توان به چارت جدید مدیریت شهرداری و برداشته شدن بیشتر فشارها از این نهاد مهم در مرکز استان اشاره کرد.

بازگشت قطار توسعه شهرداری یاسوج به ریل

وی در ادامه به بازگشت قطار توسعه شهرداری به ریل اشاره کرد و گفت: متأسفانه در سالهای گذشته با برخی ناهماهنگی ها قطار توسعه شهرداری یاسوج از ریل خارج شده بود که با چارت جدید و تمر کز بروی توسعه درون زا و افتتاح فاز های مختلف ،عمران ، فرهنگی و زیرساختی این قطار به ریل خود بازگشته است.



جاوید با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف دستاوردهای خوبی در شهرداری داشتیم و توانستیم با تعامل با شورای شهر خدمات‌رسانی قابل قبولی داشته باشیم،ابراز کرد:برای اداره چنین شهری  به عنوان پیشانی مرکز استان بدون برنامه‌ریزی مدون نمی‌توان اقدام کرد.

احیای چهار چارت جدید در شهرداری یاسوج

وی با بیان این که شهرداری یاسوج برای بهتر اداره شدن نیاز به چارت معاونت‌ها دارد، افزود: در سال آینده با چهار معاونت شهرسازی، خدمات شهری، عمرانی و معاونت پشتیبانی فعالیت خواهد کرد.

شهردار یاسوج با تأکید بر این موضوع که چارت سازمانی شهرداری یاسوج تنها ۷۰ نفر نیروی رسمی و سازمانی داشت که این تعداد را به ۳۰۰ نفر رسانده ایم، تصریح کرد:ادغام اتوبوسرانی و تاکسیرانی که سال‌ها در روی کاغذ مانده بود را اجرایی کردیم و اکنون با ادغام آن‌ها سازمان حمل و نقل و بار و مسافر را داریم.

احیای ساختار جدید سازمان پسمانده زباله

جاوید در ادامه به چارت سازمانی و جدید سازمان پسمانده و خدمات شهری در راستای بهبود هرچه بهتر در مدیریت پسماند زباله اشاره کرد و گفت: در این چارت جدید تمامی نیروی خدماتی تحت نظر این سازمان بوده و پیمانکار باید طبق قانون با کارکنان خدماتی قرارداد امضاء کند و مدیریت پسماندباید طبق قانون  عوارض دریافت حمل زباله را نیز از شهروندان بگیرد.



وی با بیان اینکه در گذشته با نبود این چارت شهرداری یاسوج سالانه ۷میلیارد تومان را از سرانه داخلی و دریافت عوارضات خود صرف هزینه دفن و جابجایی زباله و پسمانده می کرد و از هیچ کدام از نهادها وشهروندان عوارض و پولی دریافت نمی کرد،بیان کرد:طبق این قانون تمامی نهادها و شهروندان موظف به پرداخت عوارض خواهند شد.

شهردار یاسوج در ادامه با بیان اینکه تمامی کارهای شهرداری یاسوج در چند سال اخیر باصرف کارهای بیهوده و تمرکز نداشتن به هدر می رفت، ابراز کرد: با چارتهای سازمانی جدید در شهرداری یاسوج می توان خدمات بهتر و درخور شأن تری را به شهروندان و حتی مسافران هدیه داد.

جاوید تصریح کرد: شهداری یاسوج اولین شهرداری بعد از کلان شهرها بوده که مدیرت پسماند و زباله را به ثبت رسانده و توانسته است ابعاد خوبی را طی کند.

وی با بیان اینکه در این قانون بیشتر وصول عوارضات شهرداری صرف هزینه های دیگری اعم از زیبا سازی شهری و حتی عمرانی خواهد شد، بیان کرد: یکی دیگر از اهداف شهرداری یاسوج بعد از این چارت ایجاد و ساخت کارخانه امحاء و بازیافت زباله در مرکز استان خواهد بود.

احیاتی سازمان عمران و شهرسازی در سال ۹۵

شهردار یاسوج به یکی دیگر از مهمترین سازمان های جدید در چارت جدید این نهاد اشاره کرد و گفت: سازمان عمران وشهرسازی یکی از چارت های جدید این نهاد بوده که از سال آینده با رویکردی جدید کار خود را آغاز خواهد کرد.

جاوید تصریح کرد: این سازمان یک سازمان خود گردان بوده و به عنوان پیمانکار شهرداری یاسوح تمامی ابعاد شهرسازی و زیرسازی عمرانی را انجام خواهد و نیروی تحت امر شهرداری در بحث عمرانی تحت نظر این سازمان خدمت خواهند کرد.

رویکرد خوب و قابل قبول شهرداری در انتخابات با همکاری نامزدهای انتخاباتی

وی به عملکرد شهرداری یاسوج و همکاری خود نامزدهای انتخاباتی در بحث تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت:مرکز استان کهگیلویه بویراحمد یکی از بهترین و با صلابترین مرکز استان از نظر تبلیغات انتخاباتی بود که هیچ هزینه های کزافی را از قبل نصب پوسترها در معابر عمومی و از بین بردن زیبا سازی شهر  بر گردن شهرداری تحمیل نکرد.



شهردار یاسوج در ادامه به طرح بزرگ ساماندهی رودخانه بشار با همکاری اداره آب منطقه ای اشاره کرد و گفت: این طرح دو ماه است که به عنوان پابلوت در سطح کشور با سرمایه گذار خارجی شروع شده و امید داریم این طرح بتواند در ساماندهی این رودخانه بزرگ نقش بسزایی داشته باشد.

تمهدیدات شهرداری یاسوج  برای مسافران نوروزی

جاوید در ادامه به تمهیدات شهرداری یاسوج به مسافران نوروزی اشاره کرد و کرد یکی از اهداف شهرداری ساماندهی مسافران مکانهای اسکان مسافران نوروزی به دلیل آب وهوای استان در مکانهای مسقف بوده که در این زمینه همکاری سازمانهای مهم از آن جمله است.

وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج با تمامی امکانات به پیشواز عید نوروز رفته است، بیان کرد: در این زمینه زیبا سازی معابر و مکانهای تفریحی اعم پارکها و فضای سبز را از مهمترین فعالیت های خود قرار داده ایم.

توجه به کارهای فرهنگی از اولویت های مهم شهرداری یاسوج

شهردار یاسوج اولویت خود و همکارانش در شهرداری یاسوج را برای سال ۹۵ توجه ویژه به مسائل فرهنگی دانست و افزود: یکی از مهمترین اهداف شهرداری یاسوج در سال آینده توجه به فعالیت های فرهنگی، عمرانی و زیرساختی در سال آینده است.




نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگه دوستان همت کنن باید هر چه سریعتر واسش جایگزین مناسب و کارامد پیدا کنیم. یا زهرا
ناله
Iran, Islamic Republic of
آقای شهردار فقط داری از جیب مردم بر شهرداری مدیریت میکنی عوارض..صدور پروانه..و....
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1