تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۱۷۱۸۱۲

رعایت پیوست‌ زیست‌محیطی در پروژه‌های عمرانی استان

۰
کبنا ؛معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار رعایت پیوست‌ زیست‌محیطی در پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد شد.
پژمان نیک‌اقبالی امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های بالایی در زمینه محیط زیست و منابع طبیعی برخوردار است.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت حفظ و صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست استان تاکید کرد و گفت: یکی از مسائلی که باید به صورت جدی در نظر داشته باشیم، لحاظ کردن پیوست‌ زیست‌محیطی در پروژه‌های عمرانی استان است تا از این ظرفیت‌های خدادادی به نحو مطلوب حفاظت شود.
وی یادآور شد: تعامل سازنده مدیرکل محیط زیست استان با سایر دستگاه‌های اجرایی نقش بسزایی در پیشبرد اهداف این دستگاه دارد.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌های بالای محیط زیست استان به خصوص در زمینه گونه‌های محتلف گیاهی و جانوری عنوان کرد: تداخل مناطق حفاظت‌شده و روستاهای استان موضوعی است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه مدیرکل جدید حفاظت محیط کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از همه کسانی که برای آزادی اسعد تقی‌زاده محیط‌بان زندانی دنا تلاش به خرج دادند، اظهار کرد: رافت اسلامی خانواده مرحوم رضایی در این زمینه جای تقدیر دارد.
سید اسدلله هاشمی یکی از برنامه‌های اصلی خود را تلاش برای آزادی حسین خالدی دیگر زندانی دربند دنا عنوان کرد و گفت: امیدواریم که این موضوع نیز هرچه زودتر محقق شود.
هاشمی با اشاره به اهمیت دخیل کردن گروه‌های مختلف مردمی در حفاظت و صیانت از محیط زیست یادآور شد: تعامل هرچه بیشتر با تشکل‌های مردم‌نهاد زیست‌محیطی نیز به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی تشکیل اتاق فکر واقعی در محیط زیست استان و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در حوزه محیط زیست را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: مشارکت اقشار مختلف در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی بسیار اثرگذار خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1