تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۵
کد مطلب : ۱۷۱۶۵۸

در شهرداری سی‌سخت یک نیروی مفید نداریم / پذیرش نیروهای خاله‌خرزویی در شهرداری‌ها

۱۲
۰
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی شهر سی‌سخت به وضعیت شهرداری سی سخت اشاره کرد و گفت: با وجود این همه نیرو در شهرداری یک نیروی مفید نداریم
به گزارش کبنا، زاهد زابلی در مراسم تودیع و معارفه شهرداران سی‌سخت به علت انتخاب حسین محمدخانی به عنوان شهردار سی‌سخت اشاره کرد و گفت: آمدن آقای محمدخانی برای تثبیت وضعیت موجود شهرداری در شرایط بحرانی گذشته بود.
زابلی با اشاره به اینکه تثبیت وضعیت موجود و سپس برداشتن گام‌های بعدی از دیگر برنامه‌های اعضای شورا بود گفت: این کار تقریبا صورت گرفت.
وی به انتخاب علی محمد حسینی شهردار جدید سی سخت نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه محمد حسینی عضو این مجموعه بودند و از نزدیک با مشکلات آن آشنایی کامل داشتند این انتخاب صورت گرفت که در مدت دو الی سه ماه گذشته هم به خوبی نشان دادند توانایی لازم را دارند.
رئیس شورای اسلامی شهر سی سخت در ادامه به یک ایراد اساسی در مجموعه شهرداری‌ها و شورا‌ها اشاره کرد و افزود: متاسفانه با آمدن شورا‌ها پایه‌های شهرداری‌ها متزلزل شده، چراکه پیش از این شهردار به خودی خود تصمیم می‌گرفت و خوب یا بد کار‌ها را انجام می‌داد ولی در شرایط کنونی کاغذ بازی‌ها زیاد شده است.
زابلی به تعداد بالای نیرو‌ها در شهرداری اشاره کرد و گفت: شاید یکی از علل این وضعیت وجود شورا‌ها است که بعد از چهار سال حتی یک نفر سئوال نمی‌کند که چرا فلان کار را کرده‌ای، که اگر کسی خلافی مرتکب شده است مجازات شود.
عضو شورای اسلامی شهر سی سخت ضمن درخواست از مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی برای حل و بررسی این گونه مسایل و مشکلات ابراز کرد: بنده به شهردار پاتاوه هم گفته‌ام و از وی خواهش کرده‌ام که مثل گذشته از پذیرش نیروهای «خاله خورزویی» در شهرداری‌ها جلوگیری کنیم.
وی به وضعیت شهرداری سی سخت اشاره کرد و گفت: با وجود این همه نیرو در شهرداری یک نیروی مفید از این ۱۱۰ نفر نداریم و این درحالی است که از ۱۱۰ نیرو شهرداری شاید ۲۰ نفر نیروی شهرداری سی سخت باشند.
زابلی با اشاره به مطالبات شهرداری سی سخت از ادارات شهرستان اظهار کرد: احکام مطالبات شهرداری صادر شده و خواهش داریم مسئولان قبل از صدور حکم پیگیر حل مطالبات خود باشند تا از نگرانی‌ها جلوگیری شود.
رئیس شورای اسلامی شهر سی سخت در ادامه به سخنان مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر لزوم استفاده از سرمایه گذاران پرداخت و گفت: زمین‌هایی که تاکنون به عنوان بخش خصوصی واگذار شده است نتیجه خوبی برای شهر سی سخت در بر نداشته است و مثلا عده‌ای ۱۰ الی ۲۰ هکتار زمین را برای خودشان اشغال کرده‌اند و هیچ چیزی عاید شهر نشده است.
وی تاکید کرد: از زمان حضور ما در شهرداری هیچ نیرویی اضافه نشده و سعی کرده‌ایم نگذاریم بدهکاری‌هایمان اضافه شود و از طرفی بدهکاری‌ها و تعداد نیروهای شهرداری کمتر شده است. /سفیردنا
نام شما

آدرس ايميل شما

سی سخت
Iran, Islamic Republic of
سلام، بنده با یکی از نزدیکان تماس گرفتم، گفت به اینجای خبر "وی با بیان ضرب المثلی لری به وضعیت شهرداری سی سخت اشاره کرد و گفت:با وجود این همه نیرو در شهرداری یک نیروی مفید از این ۱۱۰ نفر نداریم و این درحالی است که از ۱۱۰ نیرو شهرداری شاید ۲۰ نفر نیروی شهرداری سی سخت باشند." دقت کن، آقای زابلی ی ضرب المثل لری به کار گرفتن، آ. (مسئول .)، شخصا و به میل خودشون تعبیرش کردن. اصلاً این حرف رو آقای زابلی نزده. هر چند به عقیده خود بنده، تعداد زیادی از ن.. که.. به شهردار تحمیل شد، فاقد تخصص و مهارت هستند و فقط حضور فیزیکی رد شهرداری دارند.
دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
آخ سی ای گپ
دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
مخصوصاً او قسمت خاله خرزوییش که مفاهیم عمیقی در خودش نهفته داره.
پرسنل شهرداری
Iran, Islamic Republic of
امکان نداره این حرف رو زابلی زده باشه
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
مشکل بسیاری از شهرداریهای استان، همین قضیه استخدام های .واقعاً این قضیه ایک ضعف اساسی برای شهرداریهای استان، به خصوص شهرهای کوچک هستش.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
البته منظور حقیر این است، که وقتی استخدام با رابطه باشه، قطعاً ضعفهای مهارتی افراد نادیده گرفته میشه.
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر زابلی عزیز، حقیقت تلخه.
دانشجو (دانش آموز سابق زابلی)
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد عزیزم، آقای زابلی، مدیریت و شجاعت شما در مدیریت مدرسه ابتدایی نوری پور را هیچ گاه از یاد نمیبرم. در ضمن اینجای این خبر که گفته : وی به وضعیت شهرداری سی سخت اشاره کرد و گفت: با وجود این همه نیرو در شهرداری یک نیروی مفید از این ۱۱۰ نفر نداریم و این درحالی است که از ۱۱۰ نیرو شهرداری شاید ۲۰ نفر نیروی شهرداری سی سخت باشند.... خودش دارای اشکالات اساسی هست. اصلاً معلومه نگارش این خبر دچار اشکاله و یا اقای زابلی نادرست گفته (که بعید میدانم) یا خبرنگار این خبر، خبر رو بد مخابره کرده. ارادتمند همیشگی معلم عزیز ابتداییم.
باخبر
Iran, Islamic Republic of
امروز تو مراسم پیاده روی تا تپه نوالشهدا، چندتا از اعضای شورا رو دیدم، ازشون در این رابطه پرسیدم، به شدت تکذیب کردن و گفتن اصلاً آقای زابلی همچنین حرفی نزده. فقط در رابطه با ی بحثی که در جلسه شکل گرفته بود، ضرب المثلی لری رو عنوان کردن، که هیچ ربطی به مقید یا غیر مفید بودن کارکنای شهرداری هم نداره، متاسفانه برخی از . گویان در شهر سی سخت، این ضرب المثل رو به میل خودشون تفسیر کردن و دست به تخریب آقای زابلی زدن. در صورتی که برخی از کارکنای شهرداری هم با اقای زابلی صحبت کردن و صحت ماجرا رو فهمیدن. بهتره برخی برای بالا بردن بازدید سایتشون دست از کذب گویی بردارن.
ناشناس
Asia/Pacific Region
خوبه خودتونم میدونید نیروی م
.ولی هیچ کاری نمیکنید بجای اینهمه ... نیروهای متخصص وارد شهرداری کنید ک بتونن شهرداری رو از این وضعیت نجات بدن
م
Iran, Islamic Republic of
با سلام اقای.. کارکنان شهر داری با همه.از. مفید ترند. شما درین مدت سه شهر دار عوض کردین .این از .خوده شماست.همون . که به نظر شما مفید نیست از همه شما توانا ترست
دنا
Asia/Pacific Region
وقتی افراد با مدرک دیپلم و زیر دیپلم در.. مشغول ب کار میشن و ب افراد داری مدرک لیسانس اونم تو رشته مرتبط با .. اجازه کار داده نمیشه بایدم وضعیت..همین باشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1