تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۱۷۱۶۲۳

دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شد

۱
۰
کبنا ؛
شهردار یاسوج گفت: به دلیل تغییر کاربری، ساختمان اداری دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد.

محمدعلی جاوید در همین خصوص به خبرنگاران گفت: ساختمان اداری دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تغییر کاربری مسکونی به کاربری اداری در کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح و رای به پلمب این واحد دانشگاهی داده شد.۱۳۹۴۱۰۰۳۰۰۰۰۸۶_PhotoA

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه کمیسیون ماده ۱۰۰ یکی از ابزارهای قانونی در اختیار شهرداری و متشکل از نماینده دادگستری، نماینده وزارت کشور و نماینده شورای اسلامی شهر است، گفت: تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز و یا ساخت و سازهای مغایر با پروانه ساختمانی در این کمیسیون مطرح می‌شود و جریمه، پلمب و تخریب از اختیارات این کمیسیون است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به آرمان‌های شهرسازی باید از قانون تبعیت کنیم، عنوان کرد: اگر کسانی بخواهند از قانون سرپیچی کنند با ابزار قانونی با آنها برخورد خواهد شد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: دانشگاه پیام نور بدون هماهنگی با شهرداری اقدام به خرید یک واحد ساختمانی در منطقه مسکونی گلستان ۶ یاسوج کرده و چون ظرفیت پارکینگ اداری بیشتر از پارکینگ مسکونی است مشکلات عدیده‌ای برای ساکنان خیابان گلستان ۶ ایجاد شده است.

جاوید تصریح کرد: مراجعاتی از سوی ساکنان خیابان گلستان ۶ مبنی بر ایجاد مزاحمت ساختمان دانشگاه پیام نور به شهرداری شد که در این خصوص با خود مسئولان دانشگاه مکاتباتی مبنی بر تغییر کاربری مسکونی به اداری و غیرقانونی بودن این اقدام شد.

شهردار یاسوج تصریح کرد: موضوع ساختمان دانشگاه پیام نور استان در کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح و در نهایت رأی به پلمب این ساختمان داده شد و شهرداری یاسوج نمی‌تواند هیچ‌ اقدامی را در خصوص رفع پلمب این واحد انجام دهد.

وی با بیان اینکه رفع پلمب این ساختمان تنها در تغییر کاربری اداری به مسکونی و از طریق کمیسیون ماده ۱۰۰ انجام‌پذیر است، افزود: در سال جاری دو هزار پرونده تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده ۱۰۰ و تجدید نظر شهرداری تشکیل شده است.

این مسئول اضافه کرد: تخلفات ساختمانی زیادی در شهر یاسوج انجام می‌شود و تلاش شهرداری یاسوج هم برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز و تخلفات موجود است.

نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
کبنا جون خوت ای اخبار تکرارینه عوض کن!
پلمپ شد! اعتراض کردند! انتقاد کرد! گردشگری فقط تبلیغات شده! یکی عزل شده!
این پایان سالی چند تا خبر خوشحال کننده از نوروز و گردشگری لااقل منتشر کنید.
همش این چندتا خبر بد جلوی چشممون می چرخند!!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1