تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۱۷۰۵۴۷

هاشمی‌: سدها و پتروشیمی دهدشت من آمدم

۳
۰
کبنا ؛




هاشمی کاندیدای دهمین دوره انتخابات کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جمع مردم دهدشت سخنرانی کرد.




به گزارش کبنا نیوز، عدل هاشمی در نطق انتخاباتی خود در شهر دهدشت، اظهار داشت  درود می‌فرستم برامام شهیدان و شهیدان انقلاب اسلامی و شهیدان دوران دفاع مقدس که این دموکراسی را به وجود آوردند تا مردم در سرنوشت خودشان دخالت کنند.
وی با اشاره به اینکه بعد از دوران دفاع مقدس بیش از ۵ سال شهردار بودم و مبلمان شهری را خوب می‌فهمم، تصریح کرد: در حوزه سدسازی، اجرای سد را خوب می‌فهمم، سد کرخه، گوتوند و .... را در استان‌های مختلف کشور اجرا و به بهره‌برداری رساندیم.



سردار هاشمی پور با بیان اینکه در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی تجربیات بسیار خوبی دارم، گفت: در حوزه آزادراه، بزرگ‌راه، تونل، مترو، صنعت کشاورزی، شبکه‌های آبیاری، زهکشی، خطوط انتقال نفت و گاز و پتروشیمی کارهای ارزشمندی در کشور انجام شد و در این زمینه هم تجارب ارزشمندی بدست آوردم.

وی با بیان اینکه آمده‌ام که بگویم، کارخانه سیمان سپو؛ پتروشیمی دهدشت آماده باش، تصریح کرد: سد مارون، سد کوثر برای برداشت آب از مخزنت برای حومه غربی و صحرای کلاچو آماده باش.

هاشمی پور با بیان اینکه معدن فسفات چرام؛ آمدم تا تورا از بلاتکلیفی نجات دهم، افزود: آمدم؛ تا بگویم معدن نیترات دیشموک، آمدم؛ تا تو را نجات دهم و تعیین تکلیفت کنم و آمدم؛ تا بگویم پروژه گاز رسانی از خط لوله ۵۶ اینچ تنگ پیرزال به چاروسا تو خوراک منی، من پروژه هزار کیلومتری خط صلح را اجرا کردم.

پایگاه خبری کهگیلویه

سردار بزرگ کهگیلویه با اشاره به اینکه آمدم؛ تا بگویم مشکل آبرسانی شهر دهدشت و دیگر شهرهای اطراف خوراک من است، افزود: آمدم؛ تا همانطوری که آب سد کوثر بهبهان را به بندر دیلم و گناوه بندر ریگ و بوشهر و دشت لیشتر گچساران رساندم، آب سد کوثر حتما از مخزن تو آب می‌گیرم و به لیکک و بهمئی دهدشت چرام و ... هم آب شرب و هم آب کشاورزی می‌دهم مگر می‌شود دو سد بزرگ در کنارت باشد و زمین‌های حاصل خیز مظلوم واقع شوند.

امیر کبیر کهگیلویه با بیان اینکه برای اجرای پروژه‌های بزرگ، کارهای عام‌المنفعه، کارهای اساسی و زیر بنایی آمدم، گفت: آمدم؛ تا کهگیلویه بزرگ را از بن بست خارج کنم، تا زمانی که ما از بن بست خارج نشویم امکان توسعه وجود ندارد محور پاتاوه به دهدشت یکی از پروژه‌هایی‌ست که می‌تواند این شهرستان را از بن بست خارج کند.

سردار محبوب کهگیلویه بزرگ عنوان کرد: نخبگان، اصولگرایان، اصلاح طلبان، جناح‌ها، گروه‌ها و تشکل‌ها برای رضای خدا و به احترام خون شهیدان و مقام معظم رهبری و به احترام این جوانان بیکار که از سال ۱۳۶۷ تا کنون با آنها درگیرم و مظلومانه در این کشور سردرگریبانند و مثل آهوی بره گم کرده دنبال کار می‌گردند؛ بیاید و به احترام این جوانان نگذاریم سونامی بیکاری وارد شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی با اشاره به اینکه از یک سال پیش تا کنون بیش از ده هزار نفر لیسانس و فوق لیسانس در رشته‌های مختلف به من مراجعه کرده و همه ثبت شده اند و در همین چند روز تعداد زیادی نامه درخواست کار به دستمان رسیده، افزود: جناح‌ها، فکرها و تشکل‌ها شما را به خدا قسم می‌دهم بیایید دور هم جمع شویم، وحدت و همدلی را به فرمایش مقام معظم رهبری نهادینه کنیم و این جوانان را نجات دهیم.

سردار سازندگی با بیان اینکه خدایا توشاهد باش که تشنه مسئولیت نیستم وسیرم از مسئولیت، یادآوری کرد: دو افتخار در زندگی دارم یکی این است که از اول انقلاب تا الان در کنار این مردم بودم علی رغم اینکه می‌توانستم مثل دیگران بروم و به پشت سر نگاه نکنم و با توجه به اینکه هیچ مسئولیتی در استان نداشتم اما غیرت و مردانگیم این اجازه را داد که در حد توانم این جوانان را در هر کجای کشور بتوانم به کاری مشغول کنم.

امیرکبیر کهگیلویه با بیان اینکه یکی از نامزدها در چرام گفته که این کارهای یک و دو ساله به چه درد می‌خورد، گفت: ۱۶ سال نماینده بودی و اگر هر سال یک کارخانه تولیدی و یک کار عام‌المنفعه بزرگ انجام می‌شد لازم نبود که جوانان را برای کار از اینجا به جای دیگری ببرم، شماها از فرصت استفاده نکردید؛ از صندوق توسعه ملی و بانک‌ها کمک نگرفتید و بخش خصوصی را دعوت نکردید، حال که من از روی ناچاری بیش از ۳ هزار نفر از این استان را به برکت نظام جمهوری اسلامی برای اشتغال به خارج از استان بردم باید محاکمه شوم، درود بر انصاف شما!!!

پایگاه خبری کهگیلویه

سردار با اشاره به اینکه هیچ مسئولیتی نداشتم، خاطرنشان: در جهت محرومیت‌زدایی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با اختیاراتی که مقام معظم رهبری داده بود از سود مجموعه ۵/۲ درصد برداشت کردیم و بیش از ۲۵۰ مسجد، خانه بهداشت، خانه علم، اورژانس و ۶۰ کیلومتر جاده روستایی در جهت محرومیت‌زدایی انجام شد و یک ریال از دولت هم نگرفتیم و نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان محرومیت‌زدایی شد، از این فرصت‌ها استفاده کردم و همه اینها هدیه مقام معظم رهبری معرفی کردم؛ درود بر انصافتان؛ خدا شما را انصاف دهد؛ خدا از مسئولیت سیرتان بکند.

وی با بیان اینکه برای انجام کار عام‌المنفعه و محرومیت‌زدایی سه عامل نیاز است، عنوان کرد: راه اول کمک گرفتن از دولت است و از طرفی دولت یا اصولگر و یا اصلاح طلب‌ست و هر دو دولت جمهوری اسلامی که باید برای جذب بودجه با آنها تعامل داشته و بتوانیم وزارتخانه‌های اجرایی را به منطقه بکشانیم.

سردار با بیان اینکه راه دوم کمک گرفتن از بنیادهایی که کار عام‌المنفعه انجام می‌دهند، گفت: بنیادهایی در کشور هستند مثل بنیاد برکت  و قرارگاه سازندگی کوثر وابسته به سپاه که در کل کشور کارهای محرومیت‌زدایی انجام می‌دهد و ما باید از اینها کمک بگیریم برای ساخت مساجد، حسینه‌ها، درمانگاه‌ها، خانه بهداشت و فضای آموزشی و... زیرا دولت به تنهایی نمی‌تواند از عهده مشکلات بر آید.

پایگاه خبری کهگیلویه

امیرکبیر راه سوم را بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار دانست و گفت: کارخانه سیمان سپو خود به خود ساخته نمی‌شود و احتیاج به سرمایه گذار دارد، پتروشیمی فاینانسور و سرمایه گذار داخلی یا خارجی می‌خواهد؛ کی کلنگ آن را زدید با انصاف‌ها، وامی که برای کارخانه آجر پرداخت کردید چه شد و چقدر پیشرفت دارد.

سردار بزرگ کهگیلویه خطاب به مردم گفت: مردم عزیز؛ بنده آمدم و به موقع هم آمدم، موقعی آمدم که صاحب تجربه هستم؛ آمدم که این تجربه را در منطقه بکار گیرم و تمام دولت مردان را به فضل پروردگار با تدبیر و شجاعت به این منطقه اعزام می‌کنم و مطمئن باشید حق و حقوق مردم این منطقه را می‌گیرم.

پایگاه خبری کهگیلویه

هاشمی پور با بیان اینکه خداوند جرات، جسارت و دل بزرگی به من داده و به کارهای بزرگ فکر کرده و کارهای بزرگ انجام داده و ایده های بزرگی دارم، تصریح کرد: اگر کسی مبارزه با بیکاری را دوست دارد و به دنبال اشتغال و کارآفرینی‌ست و با من در این مسیر همراه‌ست برای یک تحول اقتصادی به من رای دهد.

سردار سپاه اسلام با بیان اینکه آقایان کارهای فردی انجام داده‌اند دست شان درد نکند، افزود: بخش عمده ای از همان کارهای فردی را چند نفر مثل بنده حقیر انجام داده، نامه و التماس‌هایشان و جوان‌هایی که بکار گرفته‌اند هست.

هاشمی پور با بیان اینکه من به دنبال مسائل گروهی، باندبازی، سیاست‌زدگی و قوم‌گرایی نیستم، تاکید کرد: و من به دنبال ایجاد کار و اشتغال و برای مبارزه با بیکاری و نجات این جوانان آمدم و با شناختی که از تمام مناطق کهگیلویه بزرگ دارم مطمئن باشید به فضل پروردگار برنده این دوره از انتخابات عدل هاشمی خواهد بود.

پایگاه خبری کهگیلویه

سردار هاشمی پور با اشاره به اینکه من خودم را آماده و پکیج اقتصادی خود را مهیا نموده‌ام، گفت: با روح اداری نمی‌شود عقب ماندگی‌ها را جبران کرد مدیران شایسته و لایق باید روح انقلابی داشته و باید روح انقلابی و مدیریت جهادی حاکم شود تا اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری‌ست شکل گیرد.

--------------------------------------

 گزارش و عکس:  آیت برنگ پور




نام شما

آدرس ايميل شما

کامرانی تا الان اول است
Iran, Islamic Republic of
برای عدل هاشمی فقط ۱۰۰۰۰ نفر تو دهدشت آمدند و برای موحد فقط یک سوم چمن استادیوم تختی دهدشت و یک سوم سکوها پر شد حدودا ۷۰۰۰ نفر .
باید دید دکتر کامرانی که ساعت ۱۵ در استادیوم تختی دهدشت سخنرانی میکنه چقدر می آیند.
دکتر شجاعپوریان نماینده اصلاح طلب سرشناس اسبق بهبهان امروز در دهدشت در حمایت از دکتر کامرانی سخنرانی میکنه.همه نامزدهای رد صلاحیت شده امروز برای حمایت از دکتر کامرانی به استادیوم می آیند.
رسانه ها و مردم این خبر را به گوش همه برسانند.
دهدشت همه با کامرانی
Iran, Islamic Republic of
برای سخنرانی عدل هاشمی حدودا ۱۰۰۰۰ نفر اومده بود که نصفشون فقط تماشاگر بودند.
برای موحد فقط یک سوم چمن استادیوم تختی و یک سوم سکوها حدودا ۷۰۰۰ نفر پر شد.
باید دید دکتر کامرانی که ساعت ۱۵ در استادیوم تختی دهدشت سخنرانی میکنه چقدر می آیند.احتمالا ۲۰۰۰۰ نفر می آیند.عکاسان و خبرنگاران همه بیایند.
دکتر شجاعپوریان نماینده اصلاح طلب سرشناس اسبق بهبهان امروز در دهدشت در حمایت از دکتر کامرانی سخنرانی میکنه.همه نامزدهای رد صلاحیت شده امروز برای حمایت از دکتر کامرانی به استادیوم می آیند.
رسانه ها و مردم این خبر را به گوش همه برسانند.
دلسوزآگاه
Iran, Islamic Republic of
باسلام .به خدا سوگند محمد موحد نیازبه تبلیغ ندارد اینا باید روزی به صحنه بیایند که موحد نیاید والسلام
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1