تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب : ۱۷۰۰۴۸

بیانیه شورای استان بمناسبت انتخابات ۷ اسفند

۰
کبنا ؛شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه‌ای از مردم خواست تا در انتخابات ۷ اسفند مشارکت حداکثری داشته باشند.

متن این پیام به شرح زیر است؛

به نام خدا

سلامت نظام وابسته به سلامت مجلس است. یک مجلس سالم، قوی، کار آمد، دارای اعضاء مومن و منطبق با ضوابط خواهد توانست پشتیبانی قانون نظام را به شکل صحیحی انجام دهد. (رهبر معظم انقلاب اسلامی)
نظام جمهوری اسلامی ایران بنیان مشروعیت و مقبولیت خود را فرای از الگوی اعتقادی و ایدئولوژیک متین و اصیل و عقلانیت محور، از مشارکت مردمی دارد و آنچه به عنوان قدرت نرم و سازه‌های اقتدار ملی و فراملی مطرح است از بطن آرای مردمی بروز و ظهور یافته است. مشارکت سیاسی حداکثری مردم در انتخابات با تقویت مردم سالاری دینی محقق می‌شود و باید باور کنیم که مشارکت یک ارزش اجتماعی است و حیات نظام به صورت دائمی به مشارکت آگاهانه مردم نیاز دارد.
بی‌شک در روز سرنوشت ساز ۷ اسفند همه تبلیغات جهانی و استکباری بی‌اثر شده و مردم یک بار دیگر با شرکت در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری در افتخارات جمهوری اسلامی رقم خواهند زد. لذا از عموم مردم و بالاخص جامعه شورایی خواستاریم بدون لحاظ کردن مسایل قومی و طایفه ای با انتخاب فرد اصلح و با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید  با حضور در پای صندوق‌های رأی به یاوه‌گویی‌های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس اسلامی پاسخی دندان شکن دهند.
شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد


نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1