تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : ۱۶۹۱۷۲

هاشمی: کاش به آمیراحمد رحم می‌کردیم

۹
۰
کبنا ؛سردار عدل هاشمی پور کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در پنجمین نطق انتخاباتی خود را در جمع مردم لنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهارکرد: مردم شهرستان لنده رشادت ها و ایثارگری های زیادی در طول هشت سال دفاع مقدس داشته اند که زبانزد عام و خاص است.

وی افزود: در طول تاریخ انقلاب های نظامی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داشته ایم که همه چیز در دل این انقلاب فرهنگی نهفته بود و مدیریت این انقلاب و مهندسی آن را امام راحل در سال ۴۱ و۴۲ کلید زد و امروز شاهد دستاورد های عظیم آن در بخش های گوناگون هستیم.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: اگر مردم روحیه دینداری و ایثار و فداکاری پیدا کردند و برای حفظ دستاورد های عظیم انقلاب و ارزش ها وآرمان ها سر و تن و جسم دادند همه و همه از قًبل انقلاب فرهنگی مبتنی بر مبادی دین اسلام بود.

وی تاکید کرد: اطاعت از ولایت فقیه و اطاعت از امام و رهبری باعث ماندگاری انقلاب اسلامی در ادامه راه این انقلاب بود.

هاشمی پور اظهارکرد: آشنایی جوانان بافرهنگ ایثار و شهادت ریشه در دل انقلاب فرهنگی دارد که مرهون تلاش همه ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) بود.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی در ادامه ضمن اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی برای ملت ایران گفت: مهمترین دلیل ماندگاری و رمز پیروزی انقلاب اسلامی در اتکا به خداوند و رهبری پیامرگونه امام خمینی(ره) بود و ادامه ان جهانی خواهد بود.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: من مشکلات جامعه و شهرستان های استان را خوب می شناسم و برای آنان برنامه داریم.

در عرصه اقتصادی به برکت این نظام کارهای ارزشمندی در گرایشات مختلف در کل استان های محروم انجام گرفت که از سیستان و بلوچستان گرفته تا هرمزگان و بوشهر، خوزستان، ایلام و کرمانشاه همه و همه در عرصه های اقتصادی پیشرفت های بسیار خوبی داشته اند که در حوزه های مختلفی شکل گرفت.

پایگاه خبری کهگیلویه

هاشمی پور اظهارکرد: کارهای بزرگی به برکت نعمت انقلاب اسلامی در سالهای گذشته صورت گرفته است که همه باید قدردان نعمت های خوب الهی باشیم .

وی یادآورشد: در استان ما کارهای ریز و متفاوتی انجام گرفت که به دلیل عمق محرومیت های تاریخی این استان کارهای صورت گرفته کافی نبود و هنوز که هنوز است ما جز استان های توسعه نیافته هستیم که باید تلاش و پیگیری کنیم تا تاخیرها و عقب ماندگی های به وجود آمده جبران شود که برای جبران آن نمی شود با روحیه اداری آن را جبران کرد.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: تنها چاره جبران عقب ماندگی گذشته داشتن روحیه انقلابی با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی همراه با از خود گذشتگی و وحدت و همدلی میسر خواهد بود در غیر اینصورت در ضمره استان های توسعه نیافته خواهیم ماند و آیندگان ما را نخواهند بخشید.

سردارعدل هاشمی پور در ادامه اظهار کرد: توسعه یک کلمه است ولی این کلمه زیر باکس ها و مجموعه های تفاوتی دارد که اگر زیر مجموعه های آن رعایت نشود توسعه ابتر خواهد ماند.

وی یادآورشد: توسعه نیروی انسانی از مهمترین فاکتور ها است که ما در این زمینه کم ندارم ولی متاسفانه کو گوش شنوا و کو چشم بینا و بصیر که ۳۷سال در کدام وزارت خانه اجرایی توانسته ایم از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: ما کم نخبه نداریم و باید برای نخبگان خود تلاش کنیم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی اظهارکرد: مگر در ۳۷سال گذشته من استاندار، مدیرکل و یا نماینده مردم بودم، ولی توانستیم به برکت این نظام صدها مدیرپروژه و کارشناس فنی و راننده بلدوز و نیروهای توانمند و متخصص در حوزه های مختلف تربیت کردم و آماده بهره برداری اند.

 عدل هاشمی اظهارکرد: چرا در طول ۳۷ سال گذشته ما نتوانسیم آنقدر میدان به فرزندان این استان دهیم که الان از وزرا و مسئولان رده بالای کشوری باشند مگر ما چه چیزی از سایر استان های کشوری کم داریم.

  وی در ادامه گفت: توسعه نیروی انسانی پویا باید سرلوحه کار همه ما باشد و خدا می داند جوانان ما هرکجا رفتند زبانزد عام و خاص بودند و زنان ما و پاکی و صداقتشان از همه زنان سرآمد است.

 کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اظهارکرد: تمام سیم خاردارها و ماونعی که برایم درست کرده بودند را بریدم و با توکل به خدا قدم برداشتم و از آموزه های دینی ام یاد گرفتم که هرکس را خدا بخواهد بلند کند آن را بزرگ خواهد کرد.

 عدل هاشمی در ادامه یادآورشد: من به جوانان عزیز توصیه می کنم در حضور علمای دین متوجه باشید که بگذارید خداوند بلندتان کند که خداوند هرگز ما را رها نخواهد کرد.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی اظهارکرد: من نیازی به مقام و قدرت و پست نداشته و ندارم ولی خدایا تو شاهد باش که تا الان که هیچ مسئولیتی نداشته ام به دنبال رفع محرومیت زدایی در این استان بودم و بیش ازسی ملیارد تومان در این حوزه هزینه نمودم.

 کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: هیچ گاه در کارم طیبی و گرمسیری، بهمئی و بویراحمدی، بناری و تاس احمدی نکردم و صرفاً به دنبال حل مشکل اشتغال جوانان بودم و حتی جایگاه خود را نیز به خطر انداختم.

 وی اظهارکرد: عزیزان با شور و مشروت و با تدبیر خودتان به صحنه آمده ام و خودتان گفتید که با تجربه کاری که شما دارید می توانید موفق باشید و ۳۴سال در نظام خدمت کردم که بیش از ۳۲سال منزلم در سطح شهردهدشت بود و افتخار می کنیم که در کنار مردم هستم.

 هاشمی پور اظهارکرد: من قصد داشتم شهردار قم شوم ولی با اصرار شما آمده ام و چند جایی دیگر نیز قرار بود مشغول شوم که باز هم خودتان گفتید باید به صحنه بیایید.

 عدل هاشمی پور گفت: قصه نامه و صورت جلسات و بازکردن دکان هایی که هست نمی دانم چیست و لازم است مردم بداند که تا یک روز که زنده باشم در حضور شما قسم خواهم خورد که غیراز صداقت و راستگویی چیزی به زبان نیاورم.

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصرح کرد: برادر عزیز و کاندید محترمی که لیست ۴+۱را تهیه و تنظیم کردند قرار بود من کاندیدای کهگیلویه باشم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی اظهارکرد: همه خوبی ها و بدی ها را به خدا می سپارم و توصیه می کنم که شما بدانید که وضعیت کنونی وضعیت قبلی نیست و این مردم و جوانان هوشیار شده اند و ضمن احترام به همه نامزدهای انتخاباتی این مردم اند که اصلح ترین را انتخاب خواهند کرد.

 عدل هاشمی پور ضمن بیان روزمه کاری خود گفت: سدها و راه ها و پروژهها، گاز رسانی ۱۰۰۰مترمکعبی خط صلح و تونل ها، گاز بغداد و المنصوریه بغداد من را می شناسد و حتی احیای موقوفات من را می شناسند که امروز کهگیلویه بزرگ نیاز به کار بزرگ و عام المنفعه دارد.

 وی گفت: امروز نیازمند کار توسعه ای و زیر بنایی داریم و شهرستان لنده تا زمانی که جاده لنده به تراب و لنده به بهمئی از سراسیاب وصل نشود از بن بست خارج نمی شود و لذا لنده باید ابتدا از بن بست خارج شود تا حرکت به سمت توسعه فراهم شود.

 کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: اگر توسعه راه های میسر شد سرمایه گذار و بخش خصوصی وارد عمل خواهد شد و رونق اقتصادی و سرمایه گذاری همه جا را فرا خواهد گرفت.

 عدل هاشمی تاکید کرد: یکی از برنامه های ما باتوجه به پکیج اقتصادی ما خروج لنده از بن بست است و بحث بیمارستان و خانه عالم و عمران و آبادانی است که این کار ها کار دولت نیست بلکه کار خیرین است که در کشور دارند کارهای عام المنفعه انجام می دهند.

این سردار سازندگی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر ترس از حسادت هاوموانع نبود برای تمام شهرستان ها درمانگاه و بهداشت مناسب راه اندازی می کردم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی گفت: برای اورژانس دهدشت و ۲۵۰مسجد و حسینه چه حرف ها که نزدند ما باید به سمت توسعه ذهنی قدم برداریم تا در مسیر پیشرفت و عمران وآبادانی قرار گیریم.

  هاشمی پور در ادامه اظهارکرد: الان خیرین یک دولت کامل هستند ولی ما از چنین نعمتی غافل هستیم که ترس از همدیگر نمی گذارد که از این فرصت ها استفاده کنیم ولی با نماینده شدن دستمان باز است و می توانیم برای توسعه این مناطق کار کرد.

 کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: مباحث فرهنگی و زیر ساخت های فرهنگی دردستور کار می باشد که با استفاده از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی  امکان پذیرخواهد بود.

 عدل هاشمی پور تاکید کرد: در توسعه امکان ورزشی برای جوانان و بانوان به عنوان بهترین سرمایه های ملی در دستور کار است که باز هم می توان از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

 وی گفت: پروژه های اشتغال زایی برای قشر بیکار با داشتن برنامه زمان بندی کوتاه مدت، بلند مدت و طولانی مدت در دستور کار است که گردشگری، معادن و کشاورزی  از ظرفیت هایی است که باید برای آنان با احداث مجتمع های تفریحی و فرهنگی در حاشیه رودخانه مارون و موگرمون را می شود ساماندهی کرد.

 کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده یادآورشد: امیدوارم فرهنگ یاس و نا امیدی که از مهترین درخواست های دشمنان است از بین جوانان کشور زدوده شود امید بین جوانان دوباره جاری و ساری شود.

 عدل هاشمی پور گفت: کسانی که فاقد روحیه اعتماد به نفس هستند نمی توانند کار کنند بلکه باید روحیه امید و کار و تلاش را باید در بین جوانان این مرز و بوم زنده کنیم.

 وی اظهارکرد: تقدیر و تشکر می کنم از حجت الاسلام آمیر احمد تقوی که بنده درس خودسازی و دینداری ام را از وی کسب کرده ام و استفاده از احادیث و روایات و قرآن خواندن و اصلاح نمازم را مرهون ایشان هستم.

 کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ادامه گفت: در جامعه اسلامی یکی از معیار های توسعه که در دل توسعه نیروی انسانی رشد خواهد کرد علمای دینی هستند چرا که مردم را به دین و رزق و روزی حلال آشنا می کنند.

 هاشمی پور اظهارکرد: ای کاش اول پدر معنوی که زیر باکس ها و فنداسیون شریان های سیاسی اصول گرایی سنتی حاج آقای تقوی بودند و وی دست همه ما را گرفت و بلند کرد.

 وی گفت : چقدر خوب بود که ما قدر شناس ایشان بودیم و به پدر معنویمان رحم می کردیم من که عددی نیستم در مقابل این مرد خدا و چقدر خوب احترام وی را می داشتیم و من از چهار ماه پیش با وی هماهنگ کردم و بعد وارد این عرصه شدم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی حداقل عزیز دلمان کار این انتخابات را می گذاشت به عهده فرزند آمیر احمد و بنده حقیر که ما نیز باهمدیگر می ساختیم و اخلاق سیاسی را رعایت می کردیم.

 این مردم به گذشته برنمی گردند و به گذشته بی اعتمادند و از گذشته تنها عبرت می کنند و بنده جوانانی دارم که سال های سال در کارگاه ها و پروزه های مختلف با آنان پیر شدم و به همت آنان است که وارد این عرصه شدم.

 کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: مطمئن باشید این دروه برنده قطعی این انتخابات این جنازه است.

 وی اظهارکرد: من برای اشتغال و توسعه آمدم و یک لحظه برای آن دست از تلاش برنخواهم داشت و عزیزی گفت که کار های چندماه و یک ساله برای جوانان فایده ای ندارد که من خدمت وی عرض می کنیم که چقدر خود شما در طول مدت این ۳۴ سال نامه فرستادید و جوانان زیادی را سرکار گذاشتیم. چرا ما خودمان را زیر سئوال ببریم.

 عدل هاشمی اظهارکرد: اگر شما ها کار اساسی عام المنفعه انجام می دادید و برای یک بار بخار کارخانه ای را در کهگیلویه بزرگ می دیدم هرگز به این عرصه وارد نمی شدیم و چون ندیدیم آمده ام و آمده ام تا فارغ از هرگونه مسائل سیاسی و جناحی باندی وارد عرصه شوم و برای توسعه از بخش خصوصی و سرمایه های ملی کمک بگیرم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی در ادامه تاکید کرد: امدم تا سرمایه گذاران برای توسعه اشتغال ، راه اندازی کارخانه سیمان و پتروشیمی و کارهای عام المنفعه و آشکار کردن معادن پنهان و ظرفیت های عظیم دفاع کنم و با استفاده از بخش خصوصی و خیرین استفاده کنم.

 کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: من آمدم تا از حقوق حقه ملت و جوانان و در جهت قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون و دفاع از انقلاب و پاسداری از انقلاب و حمایت صادقانه از رهبر فرزانه انقلاب در مجلس شورای اسلامی دفاع کنم.

 عدل هاشمی پور گفت: عزیزی که فرمود روز هشتم که جشن پیروزی را گرفتیم روز نهم شروع کن و من به وی اعلام می کنم که یکسال است که سند جامعه سلامت، سند جامع ورزش و سند جامع گردشگری و صنایع  را از استان های توسعه یافته گرفته و آماده کردم و وارد عمل شدم.
نام شما

آدرس ايميل شما

میرزا
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سازندگی
هاشمی ۱۰۰%
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
فقط وفقط سردارسازندگی
درودبرحاج عدل هاشمی
چرام
Iran, Islamic Republic of
برنده انتخابات فقط حاج عدل
عبدیانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردارسازندگی
همه میدانن دلسوز و یاور مردم و جوانان هستی ای امیرکبیر
در قلب های ما جای داری...
Iran, Islamic Republic of
یا سیدمحمید فرزند میرآحمد یعنی حاج عدل هاشمی را موفق کن
جواد
Iran, Islamic Republic of
ماشالا و ای جمعیت .دوما بنازم قدته. وشهر لنده رهتنت
یا علی
Iran, Islamic Republic of
یاعلی
ایقیه ماشین از کجا جمع کرده به دنبال خودش...................
Iran, Islamic Republic of
?????
با ما همراه شو
با کاروان آرامش کهگلویه بزرگ
اجتماع بزرگ اصلاح طلبان کهگلویه بزرگ در دهدشت
✨✨✨✨✨
موج کاروان های همدلی و همبستگی در حمایت از دکتر علی کامرانی مقدم کاندیدای ائتلاف اصلاح کهگیلویه بزرگک

بنا داریم در حمایت از کاندیدای ائتلاف اصلاح طلبان از سه مسیر کاروان هایی جهت شرکت در مراسم سخنرانی دکتر علی کامرانی مقدم تاریخ ۱۳۹۴.۱۲.۰۵ساعت ۱۵.۰۰ در دهدشت به راه اندازیم مسیر و ساعت حرکت کاروان ها به شرح ذیل است

مسیر شماره یک: حرکت کاروان شماره یک از شهر لیکک به سمت لنده، سوق و نهایت دهدشت خواهد بود
ساعت حرکت کاروان شماره یک از لیکک: ۹.۰۰ صبح، کاروان در ساعت ۱۳.۰۰ به کاروان لنده خواهند پیوست سپس در ساعت ۱۴.۰۰ به کاروان سوق ملحق خواهند شد و به سمت دهدشت حرکت خواهند کرد

مسیر شماره دو: حرکت کاروان شماره دو از شهر دیشموک به سمت قلعه رئیسی، جاورده، کوشک دشمن زیاری و نهایت دهدشت خواهد بود
ساعت حرکت کاروان شماره دو از دیشموک ۱۱.۰۰ صبح، کاروان در ساعت ۱۲.۰۰ به کاروان قلعه رئیسی خواهند پیوست و در مسیر خود به سمت دهدشت کاروان های جاورده و کوشک دشمن زیاری را با خود همراه خواهند کرد

مسیر شماره سه: حرکت کاروان شماره سه از شهر چرام، القچین، بردیان، سمغان و نهایت دهدشت خواهد بود
ساعت حرکت کاروان شماره سه از چرام: ۱۳.۰۰ ، سایر کاروان ها در مسیر ملحق خواهند شد
انشاالله با پیوستن این کاروان ها به عموم مردم دهدشت همایش باشکوه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ با سخنرانی *دکتر ولی الله شجاع پوریان* در حمایت از نامزد ائتلاف اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ دکتر علی کامرانی مقدم را برگزار خواهیم کرد
✌?✌?✌?✌?✌?✌?
اصلاحات اتحاد اتحاد
اصلاحات اتحاد اتحاد
مسعود
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سازندگی موحد شکستت حتمی است
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1