تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۱۶۹۰۰۰

برای خدمت خالصانه آمده‌ام/با پرونده‌سازی در معرض آسیب قرار گرفتم

۱۳
۰
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز از یاسوج حجت الاسلام رجایی نسب عصر امروز در جمع اهالی مارگون  هدف از شرکت در انتخابات را خدمت خالصانه به مردم دانست و اظهار کرد: برای خدمت به مناطق محروم و عمران و آبادانی بخش های محروم در عرصه انتخابات حاضر شدم و اگر غیر از این بود در انتخابات شرکت نمی کردم.
رجایی نسب بر به کارگیری نیروهای توانمند و شایسه سالاری را از مهم ترین برنامه های خود عنوان کرد و گفت: مارگون از جمله مناطق ممتاز و دارای ظرفیت بالا در بخش گردشگری است که نیاز به کارهای زیربنایی از جمله ایجاد راه های مواصلاتی برای تسهیل در عبور و مرور مردم است.
وی با اشاره به تکمیل اهمیت تکمیل و راه اندازی کارخانه سیمان مارگون افزود: تکمیل این کارخانه نیازمند همت و تلاش فراوان است که با افتتاح این کارخانه بخشی از مشکل اشتغال مردم حل و فصل می شود
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بویراحمد و دنا بیان کرد: اگر در یک بخش صنعتی نیروی متخصص بومی وجود داشته باشد به کارگیری نیروهای غیربومی اجحاف به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و بخش مارگون است.
رجایی نسب اضافه کرد:یکی از الزمات توسعه فرهنگی و اجتماعی مراکز توسعه و راه اندازی مراکز آموزشی و دانشگاهی است که باید باید مراکز و فضاهای علمی و دانشگاهی در منطقه مارگون احداث شود
وی با بیان اینکه بافت منطقه برای دامداری،کشاورزی و زنبور داری فراهم است،عنوان کرد: باید مسئولان توانا و مدیر توانمند برای پیشرفت مارگون به کار گرفته می شود.
رجایی نسب مراکز بهداشتی مارگون را شایسته مردم این منطقه ندانست و گفت: با تعامل خوبی که با دولت دارم اقدامات ارزنده ای در این بخش انجام خواهم داد.
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر به عنوان نماینده مردم این حوزه ها انتخاب شوم به لطف خداوند سهم مردم را از اعتبارات ضایع شده گذشته و آنچه شاید در آینده تضییع شود را از بخش نفت و گاز و سایر بخش ها خواهم گرفت.
وی بیان کرد: مدعیان عزت بویراحمد و دنا بدانند بازگشت عزت بویراحمد به شعار نیست بلکه بازگشت عزت بویراحمد و دنا نیازمند شجاعت است.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا از عدم توجه به نیروی انسانی در گذشته انتقاد کرد و یادآور شد: نیروی انسانی سرمایه هر کشوری است که بی توجهی به آن خسران آشکاری است.
وی عنوان کرد: جوانان،مدیران و تحصیل کردگان استان از بهترین،موفق ترین و کارآمد ترین افراد هستند اما این نیروهای متخصص در وزارتخانه ها و سایر مسئولیت ها به کار گرفته نشده اند.
رجایی نسب با بیان اینکه جنگ و دعوا نمایندگان مجلس بر سر تعیبن استاندار مشکل ببکاری و سایر معضلات مردم را حل نخواهد کرد،گفت: توجه به نیروی انسانی خلاق و ارزشمند یکی از برنامه های اساسی من است و با به کار گیری نیزوهای انسانی ارزشمند، متعهد و متخصص مشکلات بیکاری و سایر نواقص را حل خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه قصد تعرض به شورای نگهبان را ندارم،گفت: جایگاه شورای نگهبان ممتاز و برجسته است و سکانداران آن را فقها و حقوق دانان محترمی هستند.
رجایی نسب بیان کرد: به عنوان یک جانباز و بسیجی به دلیل پرونده سازی ها در معرض آسیب قرار گرفتم و فرصت لازم از دست رفت و در تنگنا قرار گرفتم.
وی عنوان کرد: اگر در بررسی سوابق نامزدهای انتخاباتی اصل قانون اساسی مورد توجه باشد این محرومیت ها خلاف قانون است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
رجایی نسب مایه ی افتخار ما هستی
حسن
Iran, Islamic Republic of
لایق مجلسی سید....
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید اصلاحات
سید محسن موسوی وفا
Iran, Islamic Republic of
هر رای تو چو پله به فردای کشور است.ایران به پشتوانه رای تو بهتر است.روشن بکن چراغ حماسه که این زمان،ایران به رای پاک تو بالا وبرتر است.‌.به امید فردای روشن.پیروزی رجایی.وتقدیر از بزرگ مرد اصلاحات بویراحمد. سید باقر موسوی.
حجت
Iran, Islamic Republic of
چراتصاویر نمایش داده نمیشه ؟
Iran, Islamic Republic of
چرا عکس ها را نمیزارید
هادی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله جشن پیروزی آقای رجایی نسب
Iran, Islamic Republic of
فیلا همه چیز به سید باقر بستگی داره اگر از ایشون حمایت کنه شایستگی را دارند
سادات امامزاده علی
United States
سید جان ما جمعی از سادات امامزاده علی ساکن یاسوج حمایت قاطعانه خود را از شما اعلام مینماییم.
امیر
Iran, Islamic Republic of
بهتره به نفع دکتر بهرامی برید کنار سید جان
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
سلام این سید شبیه محمد خاتمی هست نگاه کنید
سیدلقمان
Iran, Islamic Republic of
تنهاکاندیدی که قدرت بیان فوق العاده دارد وحقوقدانی برجسته نیزهم هست..پس مردم دیگر چی میخواهید؟؟مگه وظیفه نماینده قانونگذاری و نظارت نیست ؟؟چرا ماوظیفه دولت که اجرا هست را با نماینده قاطی میکنیم؟؟بخدا رای ندادن به این سید حق الناس است و تکلیف شرعی هرفرد انتخاب رجایی نسب میباشد..یاباب الحوائج
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
محمودطیارجدشه.کرسی مجلس حقشه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1