تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۱۶۸۴۶۹

هاشمی: شما رقیب من نیستید / ۱۶ سال برای مردم چکار کردید

۶
۰
کبنا ؛


هاشمی خطاب به نماینده ۱۶ ساله کهگیلویه بزرگ گفت: از روی ناچاری و علی رغم اینکه هیچ مسئولیتی و اختیاری نداشتم و حتی افرادی مثل جنابعالی برای من موانع درست کرده، سیم خاردار جلو من می‌گذاشتند و دیوار بتنی درست کردند، ولی خداوند متعال فرمود، هاشمی بلند شو و برو من کمکت می کنم و رهات نمی کنم.



به گزارش کبنا نیوز، عصر امروز عدل هاشمی در جمع مردم دیشموک ضمن سلام و درود بر ایل بزرگ بهمئی سردسی و گرمسیر و درود بر شیعیان حماسه آفرینان قبل و بعد از انقلاب بهمئی گفت: درود خدا بر شجاعت و صداقت و مقام شما ایل بزرگ بهمئی باد.

 وی افزود: به برکت نظام مقدس اسلامی در عرصه های مختلف توفیقات زیادی حاصل شد از جمله توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جهاد در راه خدا و جنگ در مقابل دشمنان که نهایتاً منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.



 وی تصریح کرد: امام مهم این که در این نظام مقدس، خدمت به مردم را داشتیم که باید شاکر خداوند  متعال باشم.



وی گفت:  دشمنان دین خدا در اوایل انقلاب کینه‌های خود را آشکار کرده و جنگ ۸ ساله را بر ما تحمیل کردند و شهرهای شرق و غرب کشور ما را مورد حمله قرار داده و اسرای ما را شکنجه و مورد آزار و اذیت قرار می دادند.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی با بیان اینکه اینها همه برخلاق قانون بین الملل و دین خدا بود، تصریح کرد: دشمنان ما در جنگ حتی به پیرمردان و کودکان ما هم رحم نمی کردند.



هاشمی‌پور اذعان کرد همه این کارهای دشمان برای این بود که ما را از رشد و توسعه بگیرند و به فرض مصرف‌کننده صرف نگه دارند.



 وی گفت: دشمنان انتظار داشتند که ما مصرف‌کننده صرف باشیم  و همه چیز خود را از خارج تهیه کنیم.



هاشمی بیان کرد: با این همه موانع و مشکلات، به برکت انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام، ولایت فقیه و مدیریت مدبرانه رهبری، کارهای ارزشمند زیادی و خوبی صورت گرفت.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی با بیان اینکه، نمایندگان اصولگرا و چه اصلاح‌طلب در بحث اقتصاد مقاومتی نتوانستند تا کنون آنچه مقام معظم رهبری خواستار هستند، را محقق کنند، تصریح کرد:  این چه اقتصادی است که با یک زمین‌لرزه۲ ریشتری به هم می‌ریزد.

 وی با اشاره به اینکه ما باید به قدرت و توان  و تولید داخلی خود متکی باشیم، گفت: در عرصه‌های مختلف از جمله سد سازی، معدن، گاز و راه‌ها و ... اگر مردم می‌خواهند من را بشناسند به گذشته من در تمام پروژهای مختلف ملی و بین‌المللی با سند و مدرک مراجعه کنید.

 وی با بیان اینکه کارهای بسیار زیادی که بنده حقیر در جای و جای کشور در پروژهای مختلف انجام داده ام به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، گفت: به برکت نظام مقدس توسط نمایندگان ادوار گذشته کارهای نسبتاً خوبی صورت گرفت ولی نه کارهای ریشه و اساسی، که این در خور شان کهگیلویه بزرگ و این منطقه نبود.

 هاشمی با بیان اینکه در استان و به ویژه کهگیلویه بزرگ کارهای ریزی انجام شد، گفت: ولی در مقایسه با دیگر استان‌ها از فرصت‌ها استفاده نکرده‌ایم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی گفت: ما باید از فرصت‌های ویژه فعلی استفاده کنیم و نباید نگاه ما به گذشته و یا اینده صرف، باشد.



نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع مردم دیشموک گفت: به گذشته برنگردیم و باید از فرصت‌های فعلی برای آینده درخشان استفاده کنیم.



وی گفت: آمده‌ام تا با خدای خود و این مردم با صفا و انشاء الله به روزی برسیم که محرومیت را از دل این منطقه بزداییم.

 وی اضافه کرد: من فرزند این انقلاب و امام و ولایت فقیه و رهبری که فرمود؛ کار تولیدی باید برجسته باشد، کار عام‌المنفعه، زیرساختی و عمومی انجام می‌دهم.

 وی در ادامه با اشاره به کارهای انجام شده توسط خویش از جمله تجربه در سد کرخه، آب شرب شهرهای جنوبی و سدسازی و راهسازی و تونل و... اشاره کرد و بیان کرد: بیش از ۲۵۰ مسجد بدون کمک دولت در کهگیلویه بزرگ ساخته‌ام.

 وی در ادامه خطاب به یک نامزد انتخاباتی گفت که شما در چرام فرمودید؛ این کارهایی که شش‌ماه، یکسال و دوسال که انجام می‌دهم به چه دردی می‌خورد، بنده در این جا به این عزیز پیام می‌دهم که اگر جنابعالی و دیگر نمایندگان ادوار گذشته در مدت ۱۶ سال شما و دوران خدمت خود،۴ تا کار اساسی انجام می‌دادید مگر من مرض داشتم که برای خودم دردسر درست کنم.

 هاشمی اضافه کرد:  اگر شما در طول دوران مسئولیت‌تان از فرصت‌ها استفاده می‌کردید،  از دلار آنچنانی بهره‌ می‌بردید، و ضعیت این طور نبود.

 هاشمی خطاب به نماینده ۱۶ ساله کهگیلویه بزرگ گفت:  یک پروژه اگر در آن زمان یکصد میلیون یورو هزینه بداشت، امروز یک میلیون یورو هزینه دارد، چرا استفاده نکرید که بنده مجبور بشوم از روی ناچاری و علی رغم اینکه هیچ مسئولیتی و اختیاری نداشتم و حتی افرادی مثل جنابعالی برای من موانع درست کرده وسیم خاردار جلو من می‌گذاشتند و دیوار بتنی درست کردند، ولی خداوند متعال فرمود، هاشمی بلند شو و برو من کمکت می کنم و رهات نمی کنم.

 وی اضافه کرد: آمده ام تا بگویم تا نشان دهم کار کردن یعنی چه و بگویم آدم های بزرگ برای کارهای عام المنفعه درست شدند.

 وی خطاب به نامزدی که در چرام خدمات وی را زیر سوال برد، گفت: خدا بیامرزد پدر و مادر شما را که چنین فرمایشی کردید، مگر رقیب من تو هستید، گذشت آن زمان و تمام شد، مگر تو را این ۱۶ سال کی به مجلس برد.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی در ادامه با بیان اینکه هاشمی و امثال هاشمی تو را برزگ کردند، گفت: شما به پدر معنوی هر دوتامون رحم نکردید دیگه به من رحم می‌کنید.

 وی گفت: من و تو اگر جایگاه، عزت و پایگاه، آبرو، اقتدار، وجهه اجتماعی داریم با دعای خیر این مرد خدا بود که تو به او رحم نکردید.

 هاشمی گفت: همین جا در این جمع باصفا عرض می کنم؛ برادر عزیزم ضمن خیر مقدم شما بدانید که جنابعالی رقیب من نیستید و همین جا به تو نصیحت می کنم تو را بخدا این مردم را بگذار تصمیم بگیرند و به گذشته برنگردند، ۱۶ ساله گذشته در کهگیلویه هر چه توان داشتید، گذاشتید و شما بدان اگر خوزستان، فارس و چهار محال را بسیج کنید، به فضل پروردگار برنده انتخابات من هستم.




نام شما

آدرس ايميل شما

بهمیی
Iran, Islamic Republic of
کار موحد تمام هست....امروز بهمئی افتضاح بود
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار هاشمی ناجی کهگیلویه ی بزرگ خوش آمدی
اصلاحات یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ای آقای هاشمی اگر این همه ظرفیت وجود داشت که دولت انجام میداد برا مردم،لطفا مردم ر..
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار هاشمی همه مردم حمایتت میکنن سایهی لشکر دیگه کارش تمام هست
سید حسن
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی منم با نظر شما موافقم فقط خداییش این جاده اصفهان رو تمومش کن
مازیار
Iran, Islamic Republic of
موحد .رررررررررررررررررررررررررر
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1