تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۱۶۸۴۱۰

این ره که می‌روید نه به بهارستان که به گورستان تاریخ است

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛س. ش

با عرض سلام و خسته نباشید به دست اندرکاران سایت وزین «کبنا نیوز» با توجه به درج مطلبی با تیتر «مقایسه‌ی کاندیداهای بویراحمد از زاویه‌ای دیگر»[کلیک کنید] مطلب زیر در واکنش به آن نوشته به رشته‌ی تحریر در آمده است. لطفا با توجه به وظیفه‌ی اخلاقی و رسانه‌ای خود در اولین فرصت ممکن نسبت به درج مطلب زیر اقدام فرمایید.
نگارنده وقت خود و خواننده را با ارزش‌تر از آن می‌داند که بخواهد در رابطه با ادعای نویسنده‌ی مذکور آن را هزینه کند. بلکه نگارنده به بهانه‌ی این نوشته، دنبال پاسخ این سوال می‌گردد که چه شاخص و چه موج مثبتی به سمت مهدی روشنفکر سرازیر شده است که ممکن است گروهی را این چنین بر آشفته کند. شاید در ابتدا این آشفتگی عجیب به نظر برسد اما نیک که بنگریم دلیل این پریشانی نمایان است و آشکار.
مهدی روشنفکر به پشتوانه سال‌ها تجربه‌ی مدیریتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها، در آموزش و پرورش، در جهاد سازندگی، در فرمانداری، جاهای مختلف دیگر و به طور کلی در متن و بطن جامعه و میان مردم؛ با رمز خود جوش «یا مهدی (عج)» و با نیت صدایی واحد و ندای وحدت چنان موج مثبتی ایجاد کرده است که فرا‌تر از مرزهای جغرافیایی و سیاسی، مردمان بسیاری از گرایش‌های مختلف سیاسی؛ چه اصلاحاتی، چه اعتدالی و چه اصول گرایی و از مرزهای مختلف جغرافیای؛ چه علیایی، چه سفلایی و چه گرمسیرهای مقیم یاسوج و چه غیر بومی‌ها را با خود همراه کرده است.
عده‌ای در کوی و برزن فریاد تائید سید باقر در جهت منافع استان سر می‌دادند اما در خفا آن کار دیگر می‌کردند. در مصاحبه‌‌هایشان با سایت‌ها ادعای استفاده از همه‌ی نیرو‌ها و پتانسیل موجود را دارند اما دوران یکه تازیشان در مجلس، گواه طرح و نقشه‌ی دیگری است. روزی قصه‌ی نیامدن سر می‌دهند اما روز دیگر فعل «با سر آمدن» را صرف می‌کنند.
اینان حرف را اینچنین می‌زدند و می‌زنند اما در عمل آنچنان که منافع شخصی و گروهیشان ایجاب می‌کرد، دست به عمل می‌زدند و می‌زنند تا به خیال خام خود شاید بتوانند مردم را فریب دهند و با خود همراه کنند غافل از اینکه مردم خود هوشیار‌تر و آگاه‌تر از آنان؛ آغاز و انت‌ها قصه‌ی آدم‌هایی از این جنس را می‌دانند.
منصور نیکبخت‌ها، عطا دانشی‌ها،...، موسوی نور‌ها و سرانجام در راس آن‌ها مردم، به این دلیل با حاج مهدی روشنفکر همگام و همراه می‌شوند و شده‌اند؛ چون که می‌دانند مهدی روشنفکر علمی و سیاسی نه تنها در حرف که در عمل؛ احترامش را به بزرگانی چون سید باقر‌ها، ورزشکارانی چون سامان پاک باز‌ها، هنرمندانی چون احسان گنجی‌ها و نخبگان و بزرگان همه عرصه‌های دیگر اثبات کرده است.
آقای عبدالخالق خرسندیان به این دلیل دست مهدی روشنفکر را بالا می‌برد چون که می‌داند حرف دروغی به او نخواهد زد یا قسم دروغی نخواهد خورد.
آقایان صدرالله رجایی نسب و محمدرضا نیکبخت به این دلیل با روی باز حاج مهدی روشنفکر را در آغوش می‌گیرند چون که می‌دانند آن گل که روشنفکر برایشان اورده است پیام آور رفاقت و دوستی در عین رقابت بوده است. آن‌ها به این دلیل با روی خوش مهدی روشنفکر را در آغوش می‌کشند چون که می‌دانند به بهانه‌ی این دیدار صمیمی کار غیر اخلاقی‌ای انجام نمی‌شود و تی‌تر نادرستی و خلاف واقعی بر صفحه سایت‌های وابسته نقش نخواهد بست.
حامیان روشنفکر در سطحی بالا از گفتمان‌های مدیریتی، فرهنگی و سیاسی کاندیدای مورد نظر خود گفتند. و اینان آمده‌اند در سطحی نازل «گفتمان گیج» را برای تخریب نماینده‌ی فعلی بویراحمد و دنا به کار برده‌اند. اینان به خیال خام خود فکر می‌کردند و می‌کنند می‌توانند با تخریب کردن دیگران، خلا میدان‌های خالی از افراد و خلوت سخنرانی مرادشان را پوشش دهند. غافل از آنکه این «ره» که اینان می‌روند نه به بهارستان که به گورستان تاریخ انتخاباتی بویراحمد و دنا است. کاش به جای تخریب دیگران کمی از گفتمان خود می‌گفتید تا مردم بدانند آیا به غیر از «گفتمان شایعه» و «گفتمان تخریب» گفتمان دیگری هم دارید؟
کلام خلاصه می‌کنیم و می‌گوییم راز تخریب کردن‌ها و شایعه ساختن‌های گروهی خاص و انحصار طلب علیه مهدی روشنفکر واضح و روشن است؛ اینان صدا و ندای وحدت سر داده شده و به مرحله‌ی عمل در آمده‌ی روشنفکر را مزاحم امیال و آرزوهای خود یافته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کهزاد
Iran, Islamic Republic of
این نوشته را من هم قبول دارم، چون در همین سایت‌ها عکسها ی دیدار کاندیداها را دیدم، و هیچ شایعه ای پشتش نبود ولی وقتی در سی سخت آقای روشنفکر براساس اخلاق انسانی و اسلامی به هدایتخواه دست داد ، اینان ناجوانمردانه خیال های باطل خود را شایعه کردند.
محمد
United States
همچی میگی ..ا..... انگار کیه برین تحقیق کنید بعد مطلب بنویسید. مردم بیکارنیستند تراوش فکری هر ..ای رو بخونند....
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1