تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۱۶۸۳۷۵

زمان سخنرانی‌ها هدفدار است /برخی فقط دغدغه پیمانکاران را دارند/مردم مشکل معیشت دارند

۱۴
۰
کبنا ؛محمدرضا نیکبخت از صبح پس ازر بازدید از روستاهای ده برآفتاب، کریک و امیرآباد و کوخدان و زیارت قبور مطهر شهدای انی روستاها در میان اهالی شهر سی سخت نطق انتخاباتی خود را ارائه داد.
نیکبخت در جمع اهالی شهر سی سخت با انتقاد شدید از مسئولان برگزاری انتخابات اظهار کرد: کاملا مشخص است که برگزاری همزمان سخنرانی های کاندیداها  به خصوص در شهر یاسوج برنامه ریزی شده و با اهداف مورد نظر برخی کاندیداها است.
برخی خوش ندارند حرف های انتقادی بر علیه کاندید مورد نظرشان شنیده شود
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: این افراد از هر ابزاری استفاده کرده اند تا حرف های انتقادی و نقاط ضعف کاندیدای مورد نظر خود به گوش عامه مردم نرسد.
وی عنوان کرد: اگر در روز آخر سخنرانی های کاندیداها که در شهر یاسوج مشکلی پیش بیاید عواقب آن متوجه مسئولان برگزاری انتخابات است و از همین امروز هم می توان با تغییراتی از بروز مشکلات جلوگیری کرد.
هواداران من به آیت الله ملک حسینی رای دهند
این کاندیدای مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات مجلس خبرگان تصریح کرد: همه هوادارن من با قاطعیت از آیت الله ملک حسینی حمایت کنند و در روز رای گیری به این دانشمند فرزانه رای دهند.
نیکبخت با اشاره به سابقه درخشان خاندان ملک حسینی در استان تصریح کرد: مرحوم آیت الله ملک حسینی و خانواده وی همواره مامنی برای مردم استان بوده اند و هم اکنون نیز فرزند خلف وی این مسئولیت سنگین را برعهده دارد.
برخی با روشهای آلوده سعی در جذب رای دارند/مردم با آرد و برنج فریب نمیخورند
وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخاب افراد اصلح و متعهد برای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید افراد ترسو و بی جربزه را به مجلس فرستاد چرا که نبود چنین نمایندگانی از بودن آنها در مسند مجلس بهتر است.
نیکبخت افزود: این افراد با توجه به اهرمهایی که در دست دارند و با وجود برخی مدیران دست نشانده سعی در تطمیع برخی افراد با توزیع آرد و برنج دارند ولی بدانند که مردم برای رای و نظر خود حرمت قائلند و رای خود را به این چیزها نمیفروشند.
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرکز استان تحقیر شده است و این وضعیت در شان مرکز استان نیست تصریح کرد: مردم دیگر از افراد و مدران ضعیف و نمایندگان انحصارطلب و افراطی خسته شده اند.
برخی نمایندگان را نمی شد با یک کیلو عسل هم خورد/مردم مشکل معیشت دارند
نیکبخت در ادامه با انتقاد از رفتار برخی نمایندگان که تنها خود را موظف به حضور در مجلس و قانونگذاری میدانند تصریح کرد: علاوه بر حضور موثر در مجلس باید پیگیر مشکلات حوزه های انتخابیه هم بود و با روی گشاده با مردم برخورد کرد کما اینکه در برخی ادوار دیدیم که برخی نمایندگان را نمی شد با یک کیلو عسل هم خورد.
نیکبخت نبود بیکاری و نبود اشتغال را از عمده ترین دغدغه های اهالی بویراحمد و دنا عنوان کرد و گفت: نمایندگان استان باید به صورت جدی این موضوع را دنبال کنند.
مدیران دست نشانده و بی تدبیر باید کنار گذاشته شوند
وی عنوان کرد: برخی از نمایندگان با بکارگیری افراد ضعیف در دستگاههای اجرایی و بکارگیری فرزندان مدیران و برخی کدخداها سعی کرده اند موقعیت خود را تحکیم کنند و نام این کار را اشتغال زایی هم گذاشته اند و توجهی به توده جامعه ندارند.
برخی نماینده پیمانکاران و افراد متملق هستند
کاندیدای دهمین دوره مجلس شو.رای اسلامی یادآور شد: برخی از کادیداها گویی تنها نماینده پیمانکاران و افراد متملق هستند و تنها دل به رضایت آنها خوش کرده اند.
صدای رسای شما در مجلس خواهم بود
وی تاکید کرد: اگر بنده افتخار نوکری شمار را به عنوان نمایندگی مجلس پیدا کنم صدای رسای شما در مجلس خواهم بود و با تمام وجود از حقوق و حیثیت شما در مجلس دفاع خواهم کرد.
نیکبخت با اشاره به اینکه برای تمام مناطق دو شهرستان بویراحمد و دنا برنامه دارم و با تشکیل تیم مشاوره و شورای سیاستگذاری در صدد رفغ مشکلات و تقیلی آنها برخواهم آمد عنوان کرد: وعده های بی اساس و دورغین که ناشی از عدم صداقت است باعث بدبینی مردم میشود.
نیکبخت سیس خت را مهمد علم وفرهنگ دانست و گفت: توسعه گردشگری و حمایت از باغداران و کشاورزان سی سختی باعث خواهد شد این شهر هر روز به سمت توسعه حرکت کند.
 
IMG_3475 IMG_3478 IMG_3497 IMG_3500 IMG_3507 IMG_3508 IMG_3511 IMG_3512 IMG_3513  IMG_3518 IMG_3517 IMG_3429 IMG_3444 IMG_3448 IMG_3413 IMG_3392 IMG_3390 IMG_3371 IMG_3376 IMG_3389 IMG_3350 IMG_3353 IMG_3363
 
نام شما

آدرس ايميل شما

م
Iran, Islamic Republic of
حرف دل توده مردم رو زدی میدونم دکتر توانایی این کار ها رو داره ولی دست و پا فکر مردم شهر من رو .د با دامن زدن به تعصبات قومی قبیله ای با زمان بندی غیر منصفانه.پروفسور جان تلاش خودت رو بکن شاید صدایت به گوش مردم مظلوم برسد
اصل لر
Iran, Islamic Republic of
بنازم به غیرتت وشجاعتت
بنازمت پرفسور بویراحمدی
دانشجویان حسابداری
Iran, Islamic Republic of
مجلس شجاعت میخواهد که ماشالله دارین تعهد دارین مدیریت دارین حسابگری دارین
در یک کلام میر شکار بویراحمد پرفسور نیکبخت
دانشجو پزشکی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر قهرمان استان
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به این صداقت و دانش افرین بر این بزرگمردی بویراحمدی الحق اریوبرزن زمانی
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
نیکبخت برابر با شجاعت
دانشجوی پرستاری
Iran, Islamic Republic of
هیچکس به خود چنین شجاعت و عالم فرزانه ندیده بویراحمد و دنا باید به ابهت گذشته بر گردد درود باد دکتر
سونیا
Iran, Islamic Republic of
بعد از مردان بزرگی چون کی علی خان و کی ولی خان امید بویراحمد به تو اس پروفسور کی محمدرضا
سینا
Iran, Islamic Republic of
خداییش از سخنرانیهای پروفسور لذت میبرم بی پروا و با شجاعت کامل اصلا معلومه هیچ ترسی ندارند. اشتباهات استاندار و فرماندار رو هم گوشزد کردن بخاطر مشکلات ا.روز چهار شنبه.حرف حق جواب نداره.آخه مردم چه گناهی کردن روز .. یاسوج میشه .بخاطر.مسوولان.
طرفدار دکتر نیکبخت
Iran, Islamic Republic of
سخنان پروفسور فولاد رو آب میکنه مرحبا به این شجاعت.از این حرفش خوشم اومد که بعضیا رو نمیشه با یک کیلو عسل هم خورد
سیسختی
Iran, Islamic Republic of
واقعا نفس آتشین داری دکتر جان مرحبا به این شجاعت
ساسان
Iran, Islamic Republic of
خیلی نترسی و شجاع
خدا حفظت کنه
United States
دکتر ایمان دارم روزی نماینده این مردم خواهی شد. درود بر این شجاعت
Iran, Islamic Republic of
هدایت اومیه عزت اومیه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1