تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۱۶۸۳۷۳

مردی بدون عینک دودی؟!

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛مختاطب کبنا نیوزIMG_6895
امروز که بیش از دو دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد با وجود کارهای بزرگی که برای رفاه و آبادانی مردم شریف ایران اسلامی انجام شده است فاصله تا قله‌های سعادت و بهروزی ایرانیان بسیار است.
مردم امروز به توسعه، پیشرفت، رفاه، اشتغال و آموزش والبته عزت و احترام  نیازمندند.
آنها می‌خواهند صادرات کشورشان بیش از واردات و ارزش افزوده فعالیت‌هایشان در مقیاس جهانی مثال زدنی باشد.
مملکتی آباد و سرافراز می پندارند که با اتکاء به تولید داخلی و بدون تکیه بر محصولات خارجی در دنیا سرا فرازانه قدعلم نمایند.
مردمان عزت و سربلندی خود را در استقامت و پایداری خود می‌جویند و استقلال و شرف و آزادگی خود را همانطور که در عمل ثابت کرده‌اند در اقتصادی پویا و صنعتی پیشرو جستجو می‌کنند.
نماینده مجلس را زبان گویای خودشان می‌دانند تا حرف دل و مشکلاتشان را به زبان دولت‌ها ترجمه کنند و از حقوق حقه آنان دفاع کنند.
منفعت طلبان فرصت طلب که کرسی مجلس را برای رسیدن به اهداف سیاسی و اقتصادی خود می‌دانند به جای طرح مسائل واقعی و مشکلات حقیقی و ارائه راه‌ حل‌های اجرایی به تقسیم بندی مردمان به ترک، لُر، چپ و راست و... اقدام می‌کنند.
آنان سعی می‌کنند از جهل و تعصبات کور کورانه برای هدایت آراء مردم بهره برداری نمایند. به راستی چه کسانی در گچساران و باشت از اختلافات قومی سود می‌برند، آنانکه با نمایش انسان‌هایی با لباس‌های بومی به تن، در صف اول سعی در چسباندن خود به فلان قوم و تیره قشقایی ها دارند به راستی دنبال چه هستند؟
گویی به زمان انتخابات که می رسیم یادشان می افتد که اقوامی از لر و قشقایی ها هم وجود دارند.
قطعاً خدمت رسانی با منت به مردم به این راه‌ها ختم نمی‌شود. تبلیغات مسموم برای رسیدن به کرسی مجلس به منظور اجرای منویات فلان دسته و گروه سیاسی نمی‌تواند مطلوب مردم باشد.
آنها حتی از خط مشی اصلاح طلبی هم بویی نبرده‌اند چرا که از ۴ سال گذشته کدام تحول و اصلاح را برای مردم رقم زدند؟
به راستی کسانی که در تهران و در منازل چند میلیاردی زندگی می‌کنند نمی‌توانند درد دل مردم محله سادات ، محله لبنان ، بیدزرد ، باباکلان ، باشت وسایر روستاها و مناطق را درک کنند.
مگرآنها چند روز با مردم شهرستان زندگی کرده‌اند؟ تصاحب مسندهای سیاسی با رانت دولت‌های ۶ و ۷ و قرار گرفتن در جرگاه عناصر مدعی اصلاح طلبی با ظاهری فریبنده و حق به جانب گواه بر این مدعاست که آنها نمایندگی مجلس را برای "شکار" می‌خواهند. ظاهر طلبکارشان نشان می‌دهد که درد مردم را درک نکردند.
شکاری که نه گوشتش به دست مردم مستضعف خواهد رسید و نه پوستش را به چشم خواهند دید. مردم به نماینده‌ای از جنس خودشان ، متوازع، مردمی، خلاق، پویا و درد کشیده و متخصص که هیچگاه آنها را رها نکرده است نیاز دارند و البته اعتماد می‌کنند.
مردم مهندس فولادی وندا را در طول ۳۷ سال گذشته به خوبی می‌شناسند می‌دانند که با آنها زندگی کرده و در غم و شادی آنها همیشه بوده و هیچگاه آینده‌ای جدا از آینده مردمش برای خودش متصور نبوده است.
مهندی علی فولادی وندا چهره مردمی و زحمتکش شهرستان باشت و گچساران هیچگاه به دنبال طرح موضوع قومیت نبوده و تفاوت و تبعیضی بین آنها در عمل قائل نشده است.
امروز مردم برای قرار گرفتن در مسیر رشد و توسعه به انسانی متخصص، فداکار و علاقمند به مستضعفین اعتماد می‌کنند و روز ۸ اسفند در پای صندوق‌ها برای ایجاد فضای تازه‌ای از رشد، تعامل و همکاری در شهرستان آقای مهندس علی فولادی وندا را بر خواهند گزید.
نام شما

آدرس ايميل شما

زنده باشی کی غلوم
Iran, Islamic Republic of
فولادی جون خوت بشی همو بهتر که و اوشیرین پیاده ایومی تا دوگنبدون .تی خدا تو رای ایاری کو تو خو نیتری صاف بشینی ایخی نماینده وابویی حالا عینک دودی پیشکش .جون خوت بیکار بیدی گوتی بل تا نماینده وابو هوم ها .احمد ابشیرین کن برازجونیل وت بیشتر رای ایاره
سید روحالله حسینی
Iran, Islamic Republic of
واقعا درسته عینک دودی نزده اقای تاجگردون.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
من به تاجگردون رای میدم تا به منافع ام برسم و پست بگیرم
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1