تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۱۶۵۴۷۴

تاجگردون: رقیبم! خودت حرف بزن نه رفیقت؟!

۹۰
۰
کبنا ؛گزارش و تصاویر: حبیب قلندری
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در جمع طایفه برآفتابی منطقه دشت مور اظهار داشت: من امروز در جمعی پرشور و متعصب حضور پیدا کردم که ایل و طایفه من نیستند و از نظر سیاسی ناگفته پیداست که قاطبه جمعیت این منطقه بنابه سنت گذشته از نظر سیاسی در طیف سیاسی بنده نبودند و جریان اصولگرایی سنتی و البته منصف و واقع بین در این منطقه ریشه کهن دارد. من تمام تلاشم را کردم که در این ۴ سال گذشته این علامت را به مردم شریف حوزه انتخابیه‌ام بدهم که در نگاه من در برخورد و مواجه شدن با مسائل عمومی جامعه نگاه سیاسی نیست و خوشحالم که همه جریانات هم اصولگرا و هم اصلاح طلب به نقطه مشترک برای یک کار مهم رسیدند..
غلامرضا تاجگردون افزود: هیچ کس از مجموع کسانی که از من حمایت می‌کنند نه توقع دارند نه مطالبه این را که در مجلس حضور پیدا کنم و غوغا سالاری به پا بکنم چرا که منافع مردمم با سیاسی کاری و غوغا سالاری و شلوغ کاری من خدشه دار می‌شود.
وی عنوان کرد: امروز که می‌بینیم برادران و خواهران اصولگرا این نگاه را به من دارند و در کنارش هم براداران اصلاح طلب. سال‌ها با موضوعات و منافع مشترکمان نتوانستیم در کنار هم باشیم امروز این اتفاق حاصل شده است این اتفاق بسیار زیباست.
وی با اشاره به اینکه من در برابر طایفه بزرگ برآفتابی عرض می‌کنم همچنان که در گذشته کار کردم و در آینده شما از من جز چنین سازی، ساز دیگری نخواهید شنید، افزود: در آنجایی که مطالبات مردم و منافع عموم جامعه نه فقط گچساران و باشت بلکه سراسر ایران باشد آن چیزی که حق مردم است و حقوق ملت در آن است قطعا اجازه نخواهم داد به خودم یا کسانی که می‌توانند تحت تاثیرشان قرار بدهم و بخواهم بر اساس یک رفتار سیاسی حقشان را تضییع بکنم و این اتفاق میمونی است.
تاجگردون در ادامه به مسائل قومی و قبیله‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: من یک لر باوی هستم برداشتن این نگاه در بین براداران قشقایی و بویراحمد گرمسیر که تاجگردون باوی می‌تواند یک خدمتگزار خوبی باشد این کار ساده نبوده و نیست خیلی باید تلاش کرد تا این پرده ضخیم کهن پوسیده را برداریم و بجای آن فضای شفاف را گذاشته تا احساس غربت بین من و دیگر اقوام صورت نگیرد و اعتماد باید قلبی باشد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت افزود: من می‌توانم به راحتی خانه به خانه بروم و به مردم قسم بدهم و رایم را کسب بکنم. برای من قسم قرآنچه در گذشته و چه درحال حاضر وجود نداشته است. فضای باز و نگاه رودرو با مردم و بیان دیدگاه‌ها و شنیدن سخنان بی‌پروا توسط مردم بهترین چراغ راه می‌باشد و این می‌تواند اعتماد را برقرار بکند.
تاجگردون با بیان اینکه در فضای انتخاباتی جوری صحبت بکنیم که خدای ناکرده تشویش ذهن بوجود نیاید و در جایگاه پاسخگویی بر بیائیم افزود: ولی انتخابات است اگر حرف نزنی و صحبت نکنی، مشخص نمی‌شود که حرف راست و غلط چیست؟ ولی گاهی اوقات حرف هائی زده می‌شود که باید هم من و هم سایر کاندیدا رعایت بکنیم.
وی اضافه کرد: این روز‌ها حرف‌های خاصی زده می‌شود گرچه از زبان انسان‌های بزرگ، ارزشمند، ایثارگر و دوست داشتنی و برداران عزیز مطرح می‌شود اما هرکس می‌تواند اشتباه بکند و هرکس می‌تواند چشمش غبار یک رفتار خاص را بگیرد شاید من هم اشتباه بکنم ولی پاسخ برخی از شبهات و گفتاری که مطرح می‌شود برای روشن شدن ذهن خیلی از شما‌ها ضرورت داردداده شود.
تاجگردون اضافه کرد: من با دشت مور بیگانه نیستم ده‌ها بار در دوران نمایندگی‌ام در این منطقه حضور پیدا کردم ودرد‌ها و رنج‌های این مردم را می‌دانم و هیچ وقت دنبال کتمان حقایق و فریب شما نبود و نیستم.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران وباشت در واکنش به صحبت‌های اخیر یکی از لیدرهای کاندیدا‌های جبهه مخالف اظهار داشت: برادر و سرور ارجمندم که به مردم و فامیل و دوستانت می‌گویی گول این‌ها را نخورید، مردم دشت مور گول خط گاز، روکش آسفالت، گول پتروشیمی گچساران که کوره‌های آن بزودی نصب می‌شود و همچنین بعد از سال‌ها در قانون بودجه کل کشور، بودجه پروژه بزرگ آبرسانی به دشت مور را می‌بینید من قصد فریب شما را نداشتم که بخواهم گول کار انجام شده را بخورید همه موارد بالا مستند است اما نمی‌خواهم لرزه به دلتان بیاندازم و شک ندارم که اگر من نماینده نباشم محال است که به دشت مور آبرسانی انجام شود. چون مسیر این پروژه بسیار سخت است.
تاجگردون با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گونه توهین و تخریبی نسبت به رقیبان انتخاباتی خود نکرده و نخواهم کرد و همچنین به طرفدارانم هم اجازه چنین کار زشتی را نخواهم داد، گفت: از امروز اجازه نخواهم داد کسی به من توهین بکند و پاسخ او را خواهم داد اگر در وجود من ذره‌ای آلودگی مالی و اقتصادی و حتی انحراف سیاسی و اخلاقی وجود داشت الان من اینجا نبودم شما چطور به خودتان اجازه می‌دهید یک نفری که ۴ سال علیرغم داشتن امکانات و موقعیت‌ها و... حتی یک ریال آلودگی اقتصاد ندارد و پشت تریبون قرار بگیرد و به او تهمت و افتراء بزنید من روبرو شما می‌ایستم و حرف می‌زنم و نمی‌گذارم کسی بلندگو من باشد و آن کسی که می‌خواهد نماینده مردم شود باید خودش حرف بزند نه کسی به جایش حرف بزند.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در پایان گفت: به یکی از رقیب‌های انتخاباتی که بر علیه من حرف‌های زده بود گفتم چرا این حرف‌ها را برعلیه من می‌زنی؟ او در جواب گفت: من نگفتم و لیدرم گفته است به او گفتم خودت حرف بزن چون من دوست دارم جواب رقیبم را بدهم نه جواب رفیق رقیبم را.
IMG_2168 IMG_2173 IMG_2176 IMG_2177 IMG_2179 IMG_2183 IMG_2186 IMG_2187  IMG_2189 IMG_2190 IMG_2192 IMG_2198 IMG_2201 IMG_2202 IMG_2205 IMG_2207  IMG_2217 IMG_2223 IMG_2237 IMG_2239 IMG_2245 IMG_2250 IMG_2251 IMG_2254 IMG_2259 IMG_2264 IMG_2275 IMG_2295 IMG_2306 IMG_2315 IMG_2317
نام شما

آدرس ايميل شما

بهلول
Iran, Islamic Republic of
حرفی منطقی تر و ساده تر و با معناتر از این جمله ندیده ام : رقیبم : خودت حرف بزن نه رفیقت . و یک سوال : کاندیدی که بلد نیست برای طرفداران و حامیانش سخنرانی کنه ، چطور میخواد در مجلس از حقوق موکلانش دفاع کنه ؟
ایثارگری از باوی
Iran, Islamic Republic of
دوستت داریم دکتر وخدمات را سپاس می گویم
بویر احمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
خوش آمدین.
Iran, Islamic Republic of
دوستت داریم دکتر وخدمات را سپاس می گویم
امیر حسین ظفری
United States
یا علی حاج علی زنده باد فولادی
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
فولادی اگه راست میگفت میامد در مناظره با تاجگردون شرکت میکرد
بابا فولادی خودش را پشت بعضی ها قائم کرده
ولی مردم در روز نطق انتخاباتی ایشان همه چیز را خواهند فهمید
جوانان باغیرت
Iran, Islamic Republic of
دنیا فقط تاجگردون
حسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا که شایسته ای
میر شکار
Iran, Islamic Republic of
باید جوابشونو بدی وگرنه پرو میشن
عزیز الله هوشیاری
United States
کو فولادی کو قبول خمونه غیره الکی.خسه ایکنیم.و ودین تاجگردون مو د امیدی وتاج نیاروم
دشت مور
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا سلام بر قلندری فرزند بویراحمد گرمسیر طایفه برفتویی
Iran, Islamic Republic of
مگه میشه ما توسعه بیابیم.تا شما برگرده مردم تازیانه میزنید و برشانه هایشان سوارید
ایمان خ
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان خودت کارت درسته.فقط بعضی اطرافیانت انسانهای درستکاری نیستند.یک مشت آدم فرصت طلب هستند که خودت بهتر از هر کس دیگری میشناسیشون.پس به چنین آدمایی اجازه نده خرابت کنن.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تیت مجلس نیبینه جون خوت
Iran, Islamic Republic of
تاج ظرف این چهار سال چه گلی به سر این مردم زده که حالا می خواد بزنه
Iran, Islamic Republic of
نه که تو ابن ۴ سال رفیقات سکوت کرده بودن بنده خدا ما که از طرفدارای تو بودیم با هم دستی رییس سازمان جهاد و برادرت از دور خارجمون کردی نکنه هنوز با این شعارای سطح پایین میخوای رای بیاری
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی چرا به مردم دروغ می گوی؟؟؟شماحتی بین فرزندان طرفداران وغیرطرف داران برای نمره دادن هم کوتهی نکردید اگه دوست داری ببینی برومدرسه فروغ دانش نگاه کن پس بامردم دوغ نگید چون دردلشان می خندند
سید بهادر موسوی
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز سلام . هم شما میدونید هم رقیبان اقای تاجگردون میدونن که برنده قطعی انتخابات کسی نیست جز حاج غلامرضا تاجگردون. خودتون رو خسته نکنید . اماده باشید واسه جشن پیروزی قطعی دکتر .
اآرخلوآنلاین60000
Iran, Islamic Republic of
من که ازلیدرهای آقای فولادی غیر از توهین وتهمت بر تاجگردون هیچی دیگر ندیدم .
شادگونی
Iran, Islamic Republic of
خدا دونه مغزی ادم از خوندن صحبتت لذت ایبره اقتصاتدان خوشتیپ
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مگه مردم گچساران و باشت مرده باشن که اجازه بدن مترسک بره مجلس
ما کسی میخایم که از حقمون دفاع کنه نه اینکه نتونه حتی به صورت عادی واسه طرفداراش حرف بزنه
دروووووووووووووووووووووودددددددددددبر تاااااااااااااااااااججججججججججججججگگگردون
آبچیرک
Iran, Islamic Republic of
در ۷ اسفند با انتخاب دکتر تاجگردون جواب یاوه گویان را خواهیم داد
الف. ب شاهبهرام
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مغز متفکر مجلسه بعد رقیبش باید رفیقاش واسش متن اماده کنن وای بر مردم گچساران اگه جز تاجگردون فکر دیگری در سر داشته باشن.دکتر اگه تهران نام نویسی میکرد نفر اول میشد چون چهره ای فراملی هستند
محبت
Iran, Islamic Republic of
فولادی خودش تو یکی ازجلساتش گفته بود من سخنور نیستم ونمیتونم سخنرانی کنک اونوقت میخاد بره روصندلی مجلس بشینه و ازحق وحقوق استانش دفاع کنه . درود بیکران بر یکه مرد بباوی دکتر حاج غلام تاجگردون
سلام
Iran, Islamic Republic of
فولادی تاجگردون رو به مناظره دعوت کرد تاجگردون پاسخ منفی داد
باوی
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون این شماهستید که به همراه طرفداراتون به دنبال تخریب حاج فولادی هستید
اگه شما اوضاتون بدنبود این حرفها رونمیزدین وفرم نمیدادیدازدهدشت وچرام جوون بیارن واسه همایش روز ۵شنبه خودتون
قشقاییلار
Iran, Islamic Republic of
به موقعش جوابتو خواهیم داد. ..
قشقاییلار..
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون به موقعش جوابتو خواهیم داد. ..فولادی صدرصد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون هرچی باشه نباید به حاج فولادی میگفتید مترسک
روزقیامت بازخواست میشی که چرادیگرانومسخره کردی
گشین
Iran, Islamic Republic of
سایت مال خودته هرچی میخوای بگو وبنویس
ولی این روبدان کارت تمومه
فقط حاج فولادی قبول میشه
دژکام
Iran, Islamic Republic of
سلام .به تنگ نظر ها اعتنایی نکن شهریار بنازم مرد باوی.انشأالله هشت اسفند جشن شلال دون ساعت ۱۰الا۱۶ رئیس جمهور آینده تاجگردون
دوست
Iran, Islamic Republic of
با سلام

من کاری به چپ راست ندارم اما به عنوان یه از بچه های استان که خارج شهرستان گچساران هستم و همکارانی دارم که شناختی نسبت به نمایندگان سیاسی دارن عرض میکن که واقعا شخــــــص دکتر تاجگردون خدمات ارزنده ای نسبت به استان انجام دادن که به نوبه خو بسیار خرسند و خوشحالم و در روابت دیپلماتیک و شان و جایگاه نمایندگی را فارغ از بحث فرا منطقه ای خوب انجام دادن و جای بسی تامل میباشد که چرا این همه انتقاد بی مورد صورت میگیرد
صادق
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالتون کاش ما نماینده با عرضه مثل تاجگردون داشتیم ... قدرشوبدونین
برافتو
Iran, Islamic Republic of
اون جوان واقعا عالی حرف زد
دانشجو59
Iran, Islamic Republic of
اونی کخ نیومد مناظره فولادی بود نه تاجگردون
خودتون رو. کردید؟

حداقل دیگه عنوانش نکنید بیش از این

درود بر شیر مرد با غیرت باوی
برآفتابی شامبراکان
Iran, Islamic Republic of
ماسچشالله برآفتابی ها...تاثیر گذارترین طایفه
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
تاج باختیش بعد فولادی مثل تو نیست که بی قانونی بکنه و قبل از وقت معین حرف بزنه
Iran, Islamic Republic of
دکتر حاج غلامرضا تاج گردون و بس...زنده باد
انار ا
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اقای تاجگردون فرمودید اگر من نماینده نباشم محال است به دشتمور ابرسانی انجام شود این توهین اشکار به نظام مقدس جمهوری اسلامی است اگر نظام این کارها را انجام نمیده پس چه کسی اینهمه عمران وابادانی را در کشور انجام داده لطفا اضهار نظر تون را اصلاح وعذر خواهی کنید
Iran, Islamic Republic of
باسلام لطفااقای تاجگردون رو چ ازنظر سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگی وازهمه مهمتر اخلاق خوب ایشان را بادیگران مقایسه نکنین ایشان الگویی برای همه مردم بخصوص استان باغیرت کهگیلویه وبویراحمد وگچساران وباشت هستن ارزوی طول عمر باعزت از خداوند برای این خدمت گذار مردم رو دارم باتشکر سید۵۵۵۵۵
ممیرو
Iran, Islamic Republic of
به خانما تذکر بدین حجاب را رعایت کنن خوب نیست یا عکساشون را نزنین تو سایت انگار اومدن عروسی
..جوان
Iran, Islamic Republic of
فقط برای باشت و اطراف باشت کار انجام میده باشت شده گچساران، برای گچساران چکار کرده؟؟؟؟؟ چرا یبار صحبت نکرده تو این چهار سال برای گچساران چکار کرده
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
تبلیغات تاجگردون دوساله شروع شده؟
مسولان درحق حاج فولادی ظلم کردند ودربیشگاه خداوند باید باسخگوباشند
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون شخصیتی بی نظیر هستند که هیچگاه دومی مثل ایشان پیدا نمیشود ایشان غرور ما را افزایش داده‌اند ما بر خود میبالیم که چنین گوهر بی نظیری نماینده ماست ما قدر ایشان را خواهیم دانست. تنها از ایشان انتظار داریم که افراد ضعیفی مثل رییس آموزش و پرورش را در این پست های حساس به کار نگیرند ایشان باعث رنجش بسیاری از همفکران دکتر تاجگردون شده است.
مسلم
Asia/Pacific Region
تاجگردون قبول وابی بی رای بالا
فـــولادی دم در بـــــده بــــفـــــرما بـــــالا
مسلم
Asia/Pacific Region
اتـــحاد تـــــرک و لر خشه نشون دا
فولادی چونه که خه پاینه وِر دا
حاجی دولو
Iran, Islamic Republic of
سلام تاجگردون نشون دادکه مردعمل است
برافتابى انجيرسياه
Iran, Islamic Republic of
چقد یک نماینده میتونه داغون باشه که واسه دو کلمه حرف زدن با مردم بقول دکتر تاجگردون از رفیقش استفاده میکنه
برافتابى انجيرسياه
Iran, Islamic Republic of
چقد یک نماینده میتونه داغون باشه که واسه دو کلمه حرف زدن با مردم بقول دکتر تاجگردون از رفیقش استفاده میکنه.درود بر تاجگردون درود بر برافتابیها
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
کرو اقای تاجگردون بحث ینه که فولادی خو نیتره گپ بزنه بیان نیاره سرجاش گپ ایزنن،حاج جلال رحیمی وباشت سرجاش گپ ایزنه گچیارانم بمانی ونمانی خخخخخ
کمایی
Iran, Islamic Republic of
مو که وه تاجگردون ناامید وابیم...
مو که وه تاجگردون ناامید وابیم...
مو که وه تاجگردون ناامید وابیم...
مو که وه تاجگردون ناامید وابیم...
مو که وه تاجگردون ناامید وابیم...
مو که وه تاجگردون ناامید وابیم...
مو که وه تاجگردون ناامید وابیم...
مو که وه تاجگردون ناامید وابیم...
مو که وه تاجگردون ناامید وابیم...
به خودم مربوطه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون چند سالی که نماینده بود کار خاصی انجام نداد فقط جاده ها نزدیک به رأی گیری آسفالت شد
Iran, Islamic Republic of
که بریت تاج کارش تمومه
با شت با وی اصیل
Iran, Islamic Republic of
چراکامنت من.و نزدی برادر من با فکر و حساب شده حرف زدم بایدمث بقیه..بدم
د.باشتي
Iran, Islamic Republic of
خوشحال باشید که در این موقعیت حداقل یک انسان باسواد و دلسوز پیدا شده که هدفش خدمت به مردم منطقه است ، پس پشتیبانی کنید دکتر تاجگردون نماینده مردم باشت و باوی را .
Iran, Islamic Republic of
سونامی مهندس فولادی وندا در راه است !!!
تاجگردونی
Iran, Islamic Republic of
ده خسم وابی چی سیم نکردی تاجگردون
لبخند اولت گولم زه
جدی میگم
Iran, Islamic Republic of
نریددنبال تاجگردون کارشخصی نمیکنه سه سال واند دنبالش بودم هیچ سیم نکه
Iran, Islamic Republic of
که بریت
تاجگردون۱۰۰درصد قبوله
.....
Iran, Islamic Republic of
به روح رسول الله فولادی رای نمیاره
یا علی مدد
Iran, Islamic Republic of
قدر تاجگردون رو بدونین ملت گچساران وباشت .ما بویراحمدی ها ارزوی تاجگردون رو داشتیم .حالا با انتخاب بهرامی برا دکتر تاجگردون رفیق درست می کنیم
اطلاع به مسائل
Iran, Islamic Republic of
این دعوت کار زینل زاده شهردار بوده....چ آدمیه زینل ۴ روز پیش فولادی و باندش دشت مور تاجگردون رو کوبیدن زینل زاده در جواب اونها به فامیلش گفت تاج رو دعوت کنن و درست در همونجا که به تاجگردون توهین کردن جوابشونو تاجگردون بده که فامیلهای شهردار با پشت صحنه گردانی زینل زاده تاج رو دعوت کردن...
Iran, Islamic Republic of
درود بر طایفه با غیرت برافتابی و مردان بزرگش
United States
جناب دکتر معلومه اطرافیانت همه پیمانکاران وروسای ادارات هست و هیییبیبچ مطالبه ای از شما ندارن!!!!!!!
مردم هالو نیستن.
فتح
Iran, Islamic Republic of
ایشالا ۸اسفند این مردم با قبولی دکتر تاجگردون محبوب دلها بار دیگر سرافراز میشوند،خدایا سپاس به خاطر این باران الهی
طرفدار حق
Iran, Islamic Republic of
اون عزیزی که گفته س۳۷ نفر از این جمع برآفتابی ها هستن....در جواب ایشان میگویم حتی اگر سه برآفتابی هم در این جمع باشد اون سه نفر کل آرای دشت مور رو یک جا جمع میکنن....در عکس شماره ی یک آقای مشهدی عزیز نجفی اولین معلم منطقه ی دشت مور رو میبینید که نکته ای رو به اطلاع دکتر میرساند و خود همین نجفی یکی از بانفوذترین افراد دشت مور میباشد....در عکس شماره ی۲۱ یونس حیدری رو میبینید بزرگ روستای آبتوت که در تمامی انتخابات هرکس مدنظر آقای حیدری باشد صد درصد آرا رو در روستای آبتوت میاره....خود یونس حیدری گفته در کل روستای آبتوت فولادی دو رای بیشتر ندارد....میگید نه؟؟؟ برید تحقیق کنید
آب توت
Iran, Islamic Republic of
آب توت یکصدا سردار سازندگی دکتر تاجگردون
خلیفه ای
Iran, Islamic Republic of
همه با هم فقط دکتر تاجگردون
فولادی بای بای
نجفی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر طایفه غیرتمند برآفتابی حاج غلام دوستت داریم
گشین
Iran, Islamic Republic of
کور شو هر آنکس نتواند دید
دنیا فقط تاجگردون
شهروند
Iran, Islamic Republic of
گچسارانیها و باشتیها تاجگردون یک چهره ملی است اگر در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی حد اکثر آرا را نیاورد ملت ایران در مورد شماچه قضاوتی خواهند کرد!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
گچسارانیها و باشتیها تاجگردون یک چهره ملی است اگر در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی حد اکثر آرا را نیاورد ملت ایران در مورد شماچه قضاوتی خواهند کرد!پس این نکته را بدون تعصب قومی وگروهی در روز رای گیری مد نظر باشد.
خیرآباد ح .ر
Iran, Islamic Republic of
سلام ازطرفداران منفعت طلب فولادی خواهشمندم یک کارمفیدویااثرمثبت ازایشان بگوییدنه ازحرفهای پوچ وعقده ای علیه دکترنامدارواقتصاددان جهان تاجگردون
شما دیگران را تحقیر کردی
Iran, Islamic Republic of
شما تفکرتان این است که دیگران مجال رشد ندارند اما این مرد رشید میدان به همه میدهند طبق استدلال فراوان این تفکر به این جا میرسد که رفقای شما جرأت اظهار نظر ندارند و جز بله قربانگویی کار دیگر ندارند و گرنه چیزی به آنها نمی رسد
ایل
Iran, Islamic Republic of
شروع ایجاد رعب و وحشت جهت برگرداندن رای های از دست رفته.شاید ترفند های قدیمی جواب دهد....
د.باشتي
Iran, Islamic Republic of
چرا خیلی از ما انتظار داریم که معجزه ای رخ دهد و منتظر این هستیم که یک نفر خوشبختی را بیاورد و دو دستی به ما تقدیم کند !!!؟؟؟
دکتر تاجگردون وظیفش تعمین منابع مالی و زیر ساختی برای منطقه است ، حالا شما استفاده کنید .
کنابخونه می سازه نه واسه زیبایی بلکه برای رشد و پرورش ما .
اگر مثل موحد کار شخصی می کرد و به رشد منطقه هیچ توجهی نمی کرد ، نماینده خوبی بود !؟!؟!؟؟؟
باهوش چهاربیشه
Iran, Islamic Republic of
دنیا فقط دکتر تاجگردون
حمید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون و دکتر بهرامی
دشت مور
Iran, Islamic Republic of
دیگه خسته شدم چرا نظرات ما رو ثبت نمیکنید میخواید حتما این قبول بشه وقتی صندوق ها رو دیدید میفهمید که هنوز هم مرد دشت مور سر حرف همیشگیشون هستن دنیا فقط اصولگرا
کاووس
Iran, Islamic Republic of
تاجی بای بای
فقط حاج علی
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود به حاج فولادی...ایلم قشقایی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون افتخار استان
شما دیگران را تحقیر کردی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر کبنا
قضیه چیه
هم کامنت منو نزدی هم بعضی دیگه رو پاک کردی
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
مطالب ریاضی کو
اگر بی حجابی نشانه تمدن است پس حیوانات از همه متمدن ترند .. خدا لعنت کند مردی که غیرت ندارد .. ای وای بر شما ..
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه شما خبرنگاری میزاشتی مردم آگاه شوند چرا بحثی که منطقی علیه این سخن غیر علمی نوشتم جمع کردید
این سخن سخن فرعون است سوره طه ۷۱ رو بخونید که فرعون به ساحران میگه چرا بدون اجازه من فکر می کنید بهمین خاطر این آقا بله قربانگو زیاد دارد کسی نمی تواند حرف بزند
خلیفه ای
Iran, Islamic Republic of
پیشاپیش به همه طرفداران تبریک میگم.مرد عمل تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خوکربویراحمد ه نه باوی دنیا فقط دکتر افشین پور که لایقه مجلسه
کارگر شاکی
Iran, Islamic Republic of
عالم بی عمل به چ ماند ؟به زنبور بی عسل !!
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت،خدایا قربونت بشم که بهم قدرت و سلامت دادی و زحمت کشیدم و بهت توکل کردم و محتاج بنده ات نشدم ....خدایا رای من فقط خودته و هیچوقت عوض نمیشه ....با خدا باش و پادشاهی کن....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1