تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۱۶۳۲۴۱

پاسخی به مطلب «بررسی وضعیت مژدهی در بهبهان»

۱۲
۰
کبنا ؛ مخاطب کبنا
دوست عزیزی در کبنا نیوز مطلبی با عنوان «بررسی وضعیت مژدهی در بهبهان»[کلیک کنید] منتشر کرده است. این دوستمان که از ذکر نام خود پرهیز داشت مطالبی را مطرح کرد که لازم دیدم به آنها بپردازم.
خدمت ملی مرز و بوم نمی شناسد. یک مدیر موفق ملی که در عرصه های کلان به خدمت مشغول بوده است، با توجه به احساس مسئولیت، شوق خدمت به مردم و جامعه و نظام هر جایی می تواند موفق باشد و به وظیفه ذاتی اش که استفاده از توان فردی و خدمت به مردم است استفاده کند. از این منظر و با توجه به تمایل مردم شریف بهبهان بود که دکتر علی مژدهی وارد عرصه رقابت انتخاباتی در این حوزه انتخابیه شد. واقعیت این است که مجلس شورای اسلامی مسئله ای ملی است و حضور چهره های توانمند در این عرصه می تواند به فعالیت موثر مجلس و ایفای نقش واقعی نمایندگی مجلس کمک کند. تجربه حضور چهره های ملی از هر نقطه کشور و موفقیت آنها در ابعاد مختلف بیانگر این موضوع است.
-دقتی کوتاه بر سوابق مدیریتی و اجرایی دکتر مژدهی در سال های گذشته در جایگاه هایی همچون معاون وزیر دادگستری و ریاست سازمان تعزیرات حکومتى کشور در دولتهاى دهم و یازدهم، ریاست دادسرای رسیدگی به جرائم کارکنان دولت، عضو هیئت مرکزی گزینش وزارت دادگستری و بیش از ۳۶ پست حساس و مهم مدیریتی در سطوح ملی و استانی و همچنین کسب عنوان «مدیر نمونه در جشنواره ملی شهید رجائى» هر مخاطبی را با چهره توانمند و موثر وی در سطوح عالی مدیریتی کشور آشنا می کند.
-تعامل مناسب و سازنده دکتر مژدهی با رسانه ها در دوران مدیریت بر سازمان تعزیرات حکومتی و حضور در برنامه های مهمی همچون مناظره شبکه یک، گفتگوهای ویژه خبری شبکه دو، بیست وسی شبکه دو سیما و ارائه گزارش به مردم در خصوص عملکرد سازمان تحت مدیریت خود وی را به یکی از مدیران رسانه ای و پاسخگو تبدیل کرد.
-چهره معتدل، منطقی، مستدل وی و همراه با توان مدیریت عالی، باعث شد وی در دولت های دهم و یازدهم در مسئولیت ریاست سازمان تعزیرات حکومتى کل کشور ایفای نقش کند. نگارنده محترم حتی در متن خود تصریح می کند که وقتی مژدهی برای شرکت در انتخابات سال ۹۰ قصد استعفا داشت با مخالفت وزیر دادگستری وقت مواجه شد و استعفایش مورد پذیرش واقع نشد. حال سئوال این است چرا یک وزیر تمایلی به رفتن نیروی توانمندش ندارد؟ همین توانایی باعث شد با وجود تغییر دولت، ایشان در مقام خود ابقا شود و حجت الاسلام پورمحمدی نیز در اظهارات خود در گفتگو با خبرگزاری مهر بر اقدامات خوب سازمان تعزیرات حکومتی در زمان مسئولیت دکتر مژدهی تاکید کرده و بگوید «کارهای خوبی در سازمان تعزیرات صورت گرفته است.»
- نگارنده محترم به اظهار نظر در خصوص رای آوری دکتر مژدهی در حوزه انتخابیه شهرستان بهبهان پرداخته و بدون ارائه هیچگونه اطلاعات آماری و تحقیق علمی یا نظرسنجی و یا حتی اشاره ای به نگرش اجتماعی و فرهنگ فاخر مردم فرهیخته بهبهان تنها نظر شخصی خودشان را بیان کردند که این مسئله از نظر علمی و تحلیلی فاقد وجاهت و اعتبار است.
حضور دکتر مژدهی در بهبهان با تکیه بر درخواست اقشار مختلف مردم فهیم بهبهان صورت گرفته است. همانطور که خود ایشان بارها تاکید کرده اند حضور هر فردی که موجب گرم شدن تنور انتخابات شود مورد استقبال قرار می گیرد. پس نمی توان با برشمردن نام دیگر رقبا به این نتیجه رسید که پایگاه آرای علی مژدهی متزلزل است، چه اینکه نگارنده محترم نه به مقدمات خود وقعی نهادند و نه نتیجه ای که گرفته با مقدمات مربوطه سازگار است، بلکه با تدوین عباراتی صرفا مبتنی بر چند گزاره ذهنی که نمود واقعی و اجتماعی ندارد سعی کردند به نتیجه از پیش تعیین شده خود در متن مورد نظر دست یابند.
بررسی ها نشان می دهد اقشار مختلف اجتماعی از حضور این مدیر توانمند ملی در عرصه انتخابات استقبال کرده و حمایت خود را از وی اعلام کرده اند. جلسات پرشور مردم فهیم بهبهان با دکتر مژدهی، حمایت اساتید دانشگاه، ایثارگران، اصناف، بانوان و بالاخص جوانان از وی نشان از حمایت جدی مردم بهبهان از او دارد، که نگارنده محترم خود نیز با اشراف به این مسئله، مژدهی را مهم ترین وزنه انتخابات در بهبهان دانسته اند، این نکته از فحوای کلامشان قابل درک است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهبهان
Iran, Islamic Republic of
انشاالله
بنی لو از ماهشهر
Singapore
مژدهی هر چه زودتر بره کنار بهتره
باید طرفداران مژدهی بیان کهگیلویه از موحد حمایت کنن
مژدهی رأی نمیاره
حداقل موحد با رأی بالا بره مجلس
حجن
Iran, Islamic Republic of
بهبهان قحطالرجال که نیست یه ...راش تعیین تکلیف کنه.
ایل بزرگ طیبی
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی بنی لو ایل طیبی ۲۰سال ازآقای موحد حمایت کرد حالا چراعکس سخن شماانجام نشه.........
درجواب بنی لو از ماهشهر
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی که در متن نامه جوان دهدشتی به موحد بر علیه اقا نوشته اید
حالا دلسوزی میکنی
خودت میدونی کدوم طرفی هستی.
فقط اقا موحد.
علی
Iran, Islamic Republic of
بهبهان فقط ضرغامی. بیایید و ستاد جناب اقای ضرغامی را در بهبهان ببینید که جای سوزن انداختن ندارد و قضاوت کنید .
باشتی
Iran, Islamic Republic of
یقین دارم مژده ای هرگز رای نمیاره
امیر
Iran, Islamic Republic of
دربهبهان اندیشمندتواناوخطیب برجسته دکترمیری به فضل الهی پیروزانتخابات هست شک نکنید
اشکان
Iran, Islamic Republic of
در بهبهان اگر نفر توان رقابت با سالاری داشته باشه ضرغامی هست چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم
Asia/Pacific Region
درود بر دکتر مژدهی نماینده بهبهان.صد درصد مژدهی پیروزه. "ساسان بهزادزاده"
بهبهانی
Iran, Islamic Republic of
ماباید به فردی رای دهیم که سواد وقدرت و تجربه کافی برای حل مشکلات و امنیت مردم داشته باشد مثل مرد قدرمندی که در دولت ثابت شده است ومیتواند از مردم شهرمان حمایت کندمثل دکترمژدهی
بهبهانی اصیل
Iran, Islamic Republic of
ما فقط به کانیدای بومی شهرستان بهبهان رای میدهیم...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1