تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۸
کد مطلب : ۱۶۲۱۹۷

اعلام محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن گچساران

۱
۰
کبنا ؛IMG_4430
محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر گچساران اعلام شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان گچساران,  تمهیدات و محدودیت های ترافیکی پلیس برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان گچساران را اعلام کرد.
سرهنگ دوم "کریم فلاحی" ، ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، محدودیتها و تمهیدات ترافیکی پلیس برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر گچساران را اعلام کرد.
وی گفت: عبور و مرور کلیه وسایط نقلیه از مسیر میدان امام خمینی ره تا گلزار شهدای گمنام (پارک نفت ) ممنوع و بدون شک محدودیت های ترافیکی اعمال می‌شود.
رئیس پلیس راهور شهرستان گچساران ادامه داد: در هنگام حضور راهپیمایان به صورت موقت ؛ در مسیر میدان امام ره , چهار راه ساعت  چهارراه قدس قدیم     بطرف ضلع شمالی زیرگذر (خیابان ولیعصر)   بطرف گلزار شهدای گمنام(پارک نفت) اعمال محدودیت خواهد شد.
سرهنگ فلاحی، در بیان تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در گچساران نیز، گفت: از ساعت ۱۲ شب روز ۲۱ بهمن، در صورت پارک وسایل نقلیه در مسیرهای اعلامی خودرو توسط جرثقیل به خیابان های حاشیه ای و مجاور انتقال خواهند شد، ضمن اینکه حرکت خودروها در مسیر معابر اعلام شده از ساعت شش صبح ۲۲ بهمن، تا اتمام راهپیمایی و مراسم ممنوع است.
وی با بیان اینکه در صورت آوردن وسیله نقلیه شخصی ،خودرو را در خیابان های خارج از مسیر ایجاد محدودیت و در محل مناسب پارک کنند،‌ خاطرنشان کرد: راهپیمایان محترم سعی کنند بیشتر از وسائل نقلیه عمومی و اتوبوس استفاده کرده و حتی الامکان از آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کنند.
رئیس پلیس راهور گچساران تردد هرگونه موتورسیکلت و دوچرخه در محدوده طرح را ممنوع اعلام کرد و ابراز داشت: به هنگام اتمام راهپیمایی، از عجله و شتاب خودداری و با آرامش و با حوصله محل را ترک کنند.
سرهنگ فلاحی در پایان ضمن قدردانی از همشهریان قانونمند، همکاری رانندگان عزیز را جهت اجرای صحیح محدودیت ها و ممنوعیت ها با پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان گچساران  خواستار شد و تصریح کرد: همکاری شما عزیزان موجب برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم خواهد بود
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
افرین سرهنگ
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1