تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۱۶۲۱۵۱

چپ و راست مزخرف و افسانه است

۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛اسماعیل زارعی

امام خامنه‌ای: عدّه‌ای «راست»، عدّه‌ای «چپ»، عدّه‌ای «سنتی»، عدّه‌ای «مدرن»... این‌ها همه‌اش حرفهای بیربط و #مزخرفی است که خارجی‌ها القا می‌کنند. البته یک عدّه آدم‌های_ساده هم در داخل، بدشان نمی‌آید که بگویند ما جزو فلان دسته هستیم! خیال می‌کنند که این یک افتخاراست. نه آقا! جزو ملت ایران باشید. جزو توده انقلابی مردم باشید. جزو این جماعت و ملت دین‌باور باشید. اسمهای چپ و راست و قدیم و جدید و امثال این‌ها، افسانه است.
پی نوشت: در این روزهای نزدیک به انتخابات و برای عده‌ای روزهای تمام انتخاباتی به هر کجا که می‌رویم و هرجایی جمعی جمع می‌شوند تنها حرفشان انتخابات است و چپ و راست اما نه انتخاباتی که پرشور و شعف باشد و با حضور حداکثری چرا که رقابت‌های این روز‌هایشان انقلابی نیست و رقابت انقلابی هم هدف چپ و راست استان ما نیست بلکه هر آنچه که می‌بینیم تقابل قوای چپ و راستی که از صد‌ها میلیون تا میلیاردی خرج می‌کنند تا به کرسی مجلس تکیه بزنند! حاشا به همت و تلاش انقلابی که این پول‌ها اگر خرج اعتلای انقلاب می‌خواست شود حال و روز اقتصاد و تورم و بیکاری در جامعه انقلابیمان نبود، رسانه‌هایی نیز در این میان وجود دارد که آتش این بربریت سیاسی را به قیمت زیرمیزی‌های میلیونی افزون‌تر می‌کنند و می‌شوند رسانه‌های اجاره‌ای که در این گیر و دار مصداق آن مثل می‌شوند که هرکجا پول بیشتری بدهی آش بیشتری هم خواهی خورد و اینجا هم هرچقدر پول بیشتر مطالب بیشتری منتشر می‌شود، جریانات سیاسی چپ و راست را توصیه‌ای انقلابی می‌کنیم و بیشتر اعتقاد داریم که نقاب و برچسب‌های سیاسی مزخرف و افسانه‌ای از چهره خود برداشته و برای پیشرفت استانمان تلاش کنید، از۳۸سال پیش تاکنون هر گلی که می‌خواستید بر سر اقتصاد بزنید زده‌اید و دیگر کافیست آقایان چپ و راست توصیه می‌کنیم کمی انقلابی باشید و از این مزخرفات دست بردارید و خود را از توده ملت بدانید، از این دلیل قانع کننده‌تر از اینکه بعد از گذشت۳۸سال حضور چپ و راست استان در مجلس وضع معیشت و اقتصاد و بیکاری‌‌ همان هست که بود؟ دلیل واضح‌تر از اینکه یک روز در انتخابات لابی چپ از راست حمایت می‌کرد یک روز لابی راست از چپ برای رسیدن به کرسی مجلس؟
از این روشن‌تر که اگر خود را از توده ملت انقلابی بدانید نیازی به ده‌ها اسپانسر و صد‌ها میلیون و میلیارد‌ها و شام و ناهار و می‌تینگ‌های مختلف نیست؟
اگر اینگونه باشید لااقل هر چهارسال برای ملت مستضعف جشن انقلابی انتخابات می‌شود و چه خاطره‌ها که برای توده ملت به جا نمی‌ماند و چه انجمن‌های خیریّه‌ای که از پول‌های صد‌ها میلیونی و میلیاردی برای باقیات و صالحاتتان به جا خواهد گذاشت، راضی باشید به جشن و شادی همه توده ملت تا عده خاصی که یکبار با تقسیم بندی‌های مزخرف چپ و راست خودشان را پیروز انتخاباتی می‌نامند.

السلام علی من اتبع الهدی
نام شما

آدرس ايميل شما

کمالی
Europe
رهبری خودشان اول انقلاب عضو حزب جمهوری اسلامی بودند، عضو این حزب یا اون حزب. مگه چه اشکالی داره؟؟
Iran, Islamic Republic of
نه چپ و نه راست! سید یا خلق
باوی
Iran, Islamic Republic of
قران کریم انسانها را با دو حزب معرفی میکند حق و باطل
داوود پورحسن دیل
Iran, Islamic Republic of
تک حزبی یعنی دیکتاتوری مثل حزب رستاخیز زمان پهلوی!!! جناح لازمه چند فکری بودن هست
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1