تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۳
کد مطلب : ۱۶۱۹۲۱

من آنم که رستم بود پهلوان

۳۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید علی عباس محدث
hdait
در جایی که باید سیاستمداران ما به طور مستقیم یا غیر مستقیم، توانمندی خود را به مردم معرفی کنند و خلاقیت و جوهر مدیریتی خود را در دنیای سیاست و در قالب نماینده پارلمانی عرضه کنند، متأسفانه افاضاتی را می‌شنویم که خود دال بر بی هنری و کج اندیشی شبه نخبگان سیاسی مان است. این روزها که نامزدهای انتخابات استان، در هر کوی و برزنی، و با سیاق گذشته، در ایلات و طوایف مختلف و با همراهی ریش سفیدان و بزرگان قبایل، به ایراد سخن می‌پردازند و گروهی هم که کعبه‌ی آمالشان رد صلاحیت شد و این بار، مهر تأیید ملت بر آن کوبیده شد، بدون توجه به خواست عمومی مردم و نظام نامه‌های کلان مملکت اسلامی مان، نیازهای مردم را قربانی منیت های خود کرده و با ژست‌های روشنفکرانه، بی تدبیری‌هایی را که در دوران اصلاحات بر جای نهادند، به رقیب علمی و توانمند خود نسبت می‌دهند. این دوستان، با علم به اینکه قدرت مدیریت و درایت آقای دکتر هدایت خواه را نمی‌توانند کتمان کنند، خواست مردم را نادیده گرفته و با هدف بهره و ری‌های سیاسی، یا به اردوگاه شبه اصولگرایان بی اندیشه و گفتمان رفته و آنان را حمایت می‌کنند و یا مرثیه یار خود را فریاد می‌زنند.
این چهره‌های سیاسی که خود را فرا استانی می‌دانند، فراموش کرده‌اند که همین باقر خان در مجلس ششم به همراه دوستانش، چه خون دلی به رهبری دادند و چه مشکلاتی را برای این ملت بو جود آوردند؟ فراموش کرده‌اند که باقر خان عزیزشان که امروز چهره کاریزمایی برای مردم می‌خوانندش، در حالی که رئیس دولت اصلاحات میهمان مردم استان بود، چگونه رئیس جمهور وقت را به واکنش واداشت؟ همین افراد هستند که دکتر تاج گردون، اصلاحاتی فرهیخته و فهیم استان را، چون با سازشان نمی‌رقصد، اصولگرا و وقتی نام نیک ایشان در سطح ملی می‌درخشد، اصلاح طلب می‌خوانندش. همین روشنفکرم آبان هستند که می‌گفتند تنها کسی که می‌تواند تاج گردون را از این میدان داری به زیر بکشد، باقر خان هست و باید بیاید و به هر شکل ممکن اسب سرکش تاج گردون را مهار کند. در شهرستان کهگیلویه و در اوج قدرت نمایی حضرات، و علیرغم فیلترینیگ همه سازه‌های انتخابات، نتوانستند تدبیری بی اندیشند که سلسله پیروزی‌های حاج آقای موحد را قطع نمایند. آیا همان دوره و دوران قبل تر از آن را تجربه نکردند که مجدداً در انتخابات دور گذشته و بدون توجه به توانمندهای دکتر هدایت خواه و یا دکتر بهرامی، نجفی دیگری (نماینده دور سوم مجلس از حوزه انتخابیه کهگیلویه و گچساران) یا محقق (کاندیدای منتخب همان شهرستان‌ها) را به مرکز استان تحمیل کردند که امروز نه راه بازگشت با اصل خویش را دارند و نه می‌توانند دکتر بهرامی را به عنوان منتخب اصلاح طلبان بپذیرند و نه امکان حمایت از نماینده فعلی مرکز استان با وجود ضعف‌های غیر قابل جبرانش را دارند.
این بد اندیشی ها تا جایی پیش رفته که واژه‌هایی را که خود به آن اشتهار دارند را، به دکتر هدایت خواه نسبت می‌دهند و غافل‌اند از اینکه اساس این مملکت بر پایه عزت، اقتدار و سربلندی مردم بنا نهاده شده است. چرا به مردم و دوستداران اصلاحات پاسخ نمی‌دهید که وجود نماینده فعلی مرکز استان، چه ثمره‌ی نیکی برای جریان اصلاح طلبی داشته است؟ کدام برنامه و هنر ذاتی نماینده مرکز استان با مرام نامه اصلاحات انطباق دارد؟ چرا به این سیل عظیم اصلاحاتی‌های معترض به نماینده فعلی، پاسخ‌های بی محتوا و شعارهای به دور از منطق و ادب به دیگران را می‌دهید؟
نهایت تفکر، عقلانیت و رهبری شما برای جریان اصلاحات مرکز استان، کسی بود که چهار سال در مجلس، کمتر از ۲۰ دقیقه نطق داشته و بیش از ۶۰۰ پرواز (بی نتیجه و اکثراً برای شرکت در مجالس اجتماعی)، به استان داشتند. همان که بجای معرفی عملکرد کاربردی خود، می‌گوید، دیگران (دکتر هدایت خواه) در کمیسیون فرهنگی بیکار بودند. کسی را می‌گوید بیکار، که بیش از ۱۲۰۰۰ مکاتبه برای تبیین چالش‌ها، محدودیت‌ها و فرصت‌های مهم پیش روی استان به دولت داشتند، کسی را می‌گوید بیکار که د رحوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، صاحب نظر بودند. کسی را می‌گوید بیکار که کارنامه یک سالش برابر با ۸ سال نمایندگی باقر خان شما و خودش (نماینده فعلی) بوده است. اینکه شما در خانه بنشینید و با لفاظی روشنگری کنید و نماینده منتخبتان نیز از دوستی افسانه ایش با باقر خانتان قصه بگوید، مصداق «من آنم که رستم بود پهلوان» است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بچه جون
Iran, Islamic Republic of
باقر خان اسطوره شد برادر من کجای کاری بعنوان یک شهروند به دکتر هدایتخواه میخواهم به مسجد برگرددو جهت امور فرهنگی به بسیجیان محترم همگام شود
Iran, Islamic Republic of
برادر به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
به سخن دانیی هم نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
لایق مجلس فقط سید باقر و پروفسور نیک بخت
Iran, Islamic Republic of
بروبابا
غلام محمودی
Iran, Islamic Republic of
به کسی میگن قوی که مثل آقای تاجکردون کاری انجام داده باشه برای حوزه انتخابیش کچساران زیرو رو کرد به یکی مثل آقای هدایت خواه میکین قوی ترین چه کرد در طول هشت سال با توجه به اینکه. دولت او سر کار بود. او از اصلاحات نیست اصلا بودجه بهش نمیدن الان توی این دولت بهتره که نره اور قبای قوی خود را با..ی از میدان خارج کرد((( رجایی نسب سید باقر)))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نه هدایت خواه لیاقت نمایندگی داره و نه حاج زارعی. دو تاش سر و ته یه کرباسن. ولی در مورد اصلاح طلب ها حرف دل ما رو زدی. ممنون.
حسن
Iran, Islamic Republic of
انصافا لایک داری
علي
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما.عین واقعیت راگفتید
باهدایت تا بهشت هدایت میشوی
Iran, Islamic Republic of
احسنت درود بر این جوهر قلم
دهنو
Iran, Islamic Republic of
سلام مهدث جان ادبیات نوشتاریت راعوض کن به خدا ب..
مسلم
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه هشت سال مجلس بود چکار کردند برای برویراحمد و استان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
واقعاً همینطور بود که می فرمائید. اصلاح طلبان ده دنبال قبولی زارع هستند تا بتوانند دوباره خود را بازسازی کنند. چون می دانند که دکتر هدایتخواه همه چیز را میفهمد ولذا دوست ندارند که ایشان به مجلس راه پیدا کند.
Iran, Islamic Republic of
میشه لطف کنید کپی مدرک دکتری این حضرات رو بزنید تو سایت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
محدث جان تو که آدم روشنی بودی.
یادتون رفته زمانی که آقای هدایت خواه کمیسیون فرهنگی بود ما سینما نداشتیم. خروجی کارش مهمه نامه ...
نمیشه گفت دو نماینده قبلی کاری نکردن ولی بعد از باقرخان بویراحمد به انزوا رفت اینو شما که غیر بومی هستید احتمالا بهتر از من میدونید.
.
.
.
متاسفانه بویراحمد در حال حاضر کاندید توانمندی نداره تنها تا حدودی میتونیم به نیکبخت امیدوار بود اونم تو وضعیت کنونی غیر قابل پیش بینیه...
Iran, Islamic Republic of
خدا وتحلیت.
Iran, Islamic Republic of
فقط زارعی
کلی
Iran, Islamic Republic of
فقط سید صدرالله رجایی نسب
مرگ کبنا
Iran, Islamic Republic of
عمر تو هم به پایانه انشاءالله
سادات امامزادعلی
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارع
دوم خرداد
Iran, Islamic Republic of
آقای محدث !

مهر . ملت ، ۴ سال پیش بر سینه ی کعبه ی آمال شما کوبیده شد . همان سالی که ملت به آقای هدایتخواه گفتند نه! و مطمعنا در طی این ۴ سال معجزه ای رخ نداده است که اینچنین مشتاقانه از رد صلاحیت سیدباقر موسوی کباده می کشید.
از کعبه ی آمالتان به عنوان رقیب ِ علمی و توانمند ِ سیدباقر موسوی نام برده اید . اولا باتوجه به تعریف علم و رشته ی تحصیلی آقای هدایتخواه ، ایشان نمی توانند. را داشته باشند . دوما گفته اید توانمند ! کدام توانایی ؟ توانایی در برگشت بودجه های استانی؟ توانایی در انتساب های نامناسب و بی فایده ؟ دقیقا کدام توانایی را می گویید؟
اگر از تک تک مردم این شهر بپرسید روشن ترین خاطره ای که گواه شهامت و شرافت و مردم مداری از سیدباقر موسوی در ذهن دارند همان صحبتهای ایشان در سفر رییس جمهور وقت به این دیار می باشد . حتما اینکه وکیل مردم زبان به مدح و ثنای رییس دولت بگشاید از نظر شما توانمندی نماینده ی مردم محسوب می شود ؟
در جایی صحبت از عدم پذیرش اصلاح طلبی ِ آقای بهرامی از سوی اصلاح طلبان نمودید . آقای بهرامی ریشه در اصولگرایی دارد . ایشان در دوره های پیشین رییس ستاد آقای هدایتخواه و شهردار دولت آقای احمدی نژاد بوده اند. به فرض که اکنون اصلاح طلب شده باشند چه..ی به ایشان هست که اصلاح طلب بمانند؟؟؟ پس اصلاح طلبان کاملا منطقی در عدم پذیرش ایشان عمل کرده اند .
اشاره کردید به بی تدبیری های دوران اصلاحات اما حتی یک مصداق عنوان نکردید چون مصداقی نیافته اید. اگر منصفانه و نه این چنین . قلم می زدید حتما به آنهمه .. که در طول ۸ سال دولت اصولگرای احمدی نژاد بر این مرز و بوم رفت یادی می کرید و صد البته هزاران هزار مصداق می توانستید ارایه کنید اما دریغ که ذره ای ..ه ندارید !
Iran, Islamic Republic of
... سید باقر موسوی رو کنار آقای ..دکتر بیارین آقای ..دکتر شما هشت سال وکیل دولت بودند چه کار مفیدی برا استان انجام دادند ایشون باید فقط برن مسجد برن و.چه به سیاست!!!
شاهین
Iran, Islamic Republic of
دست گلت درد نکنه جناب اقای محدث واقعیتو فرمودی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
..فقط بدرد روضه خونی مسجدمیخوره
مددجو
Iran, Islamic Republic of
اگرشماکارنامه داشتیدبه مددجویان فشارنمی اوردیدکه به فلانی رای بدهند...چهارسال پیش همین موقع بهزیستی چقدربرای انتخابات هزینه کرد..بفرماکه که عضوکمیسیون فرهنگی چه کارفرهنگی کرد....هرچه مقاله ازت خوندم فقط تخریب دیگرانه....
Iran, Islamic Republic of
یا باقر یا باطل به طور کلی شما اصولگراین.. که که بهاین ملت کردید هیچ بیگانی نکرد متاسف هستم براب شما وفکرتان خودتان .. را نابود کردید بانام ..هر کاری دوست دارید می کنید واصلا درفکر این سید خراسانی نیستید که دیگه شمارا داره تحمل میکند خون به دل علی زمان کردید
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی
سادات
Iran, Islamic Republic of
ایشان طرفدارهدایتخواه هست..... نیست که درباره سیدباقرنظربدی....مخالف زارع بودم ولی دیگه به زارع رای میدم....
United States
نویسنده عزیز شماکه قول خودت باقر خان هیچ کاری برای این استان نکردن پس چرا اینقدر از تایید صلاحیت ایشون وحشت دارید
سید عشقه
Iran, Islamic Republic of
دلم برای شمای که ازهرراهی استفاد کردید که این تایید نشه بازم میگم این ازبشت خنجرزدن یا باقریاباطل
مسعود
Iran, Islamic Republic of
دوباره سید اگر نشد زارعی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کاملا تحلیلتون درسته . انشاله اینبار اشتباه چهار سال پیش تکرار نخواهد شد...
حسین
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارع
Iran, Islamic Republic of
برو خودتو شستشوی فکری بدی با این نظرت.
Iran, Islamic Republic of
خیلی مسخره بود حرفات
Iran, Islamic Republic of
درود فراوان بر روشنفکر مرد عمل و اعتدال
Iran, Islamic Republic of
فقط خدا .بساخدا یه کاری سیتو کنه
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا براتو.
وحید
Iran, Islamic Republic of
بعضی مطالب رو که آدم میخونه نمیدونه واقعا باید گریه کنه یا خندش بگیره. جناب آقای محدث خودتون بهتر از هرکسی میدونید که ناجی این استان نه فقط بویر و دنا سید بزرگوار سید باقر موسی جهان آباد به هیچ عنوان قابل مقایسه با آقای هدایتخواه نیست و تا به قیامت مردی مثل ایشون رو استان خودمون نخواهد دید که اون رو هم شما دجالیان روزگار زمین زدید.
وای بر این کبگ های زمستانی...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1