تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۷
کد مطلب : ۱۶۱۶۱۹

یادداشتی برای «موحد»

۵
۰
کبنا ؛صابر امینی
دوباره تاریخ برگشت بر مردی که وقتی صحنه را خالی گذاشت؛ بودند مردمانی که حضور دوباره‌اش را به دعا گرفته بودند و از خدایشان دوباره وجودش را خواستار بودند، چراکه به خوبی به مفهوم این بیت زیبا رسیده بودند که:
شکر نعمت، نعمتت افزون کند.
کفر نعمت از کفت بیرون کند.
سید بود و از خاندان رسول الله (ص)، مردی که خدمتگزاری را از صحن‌های علنی و غیرعلنی مجلس به کوچک‌ترین دیدار‌هایش کشانده بود، بطوریکه از او یک کاریزمای تمام عیار ساخت. و به حقیقت وقتی هم نگاهی اجمالی به کارنامه‌اش می‌کنیم می‌توانیم دوباره به ایشان اعتماد کنیم.
مردی که اصولگرا بود اما در دوران اصلاحات توانسته بود با سعه صدر و داشتن فن سیاسی و اجتماعی قوی دید سران کشوری و استانی رو نسبت به حوزه نمایندگیش متوجه گرداند. و همین هم عاملی شد تا بتواند۱۶سال در حوزه گهگلویه و بهمئی و ۴سال در حوزه بهبهان نماینده باشد.
حالا موحد امد با تجربه گران ۲۰ساله نمایندگی؛ که همین تجربه گران می‌تواند ما را مجاب کند تا بتوانیم با انتخابی صحیح حداقل به آینده شهرستانمان امیدوار باشیم چراکه همین شهرستان شدنمان را هم در دوران این سید جشن گرفته بودیم.
اری؛ همه ما در ۷اسفند دوباره می‌توانیم دلیلی محکمتر از حضور با شکوه‌تر از حضور در انتخابات داشته باشیم و آن هم برای نوشتن نام حجت السلام و المسلیمین سید محمد موحد بر برگه‌های انتخاب‌هایمان.
بدینوسیله اینجانب صابر امینی به نمایندگی از خیل عظیم مردمان و بخصوص جوانان شهرستانمان که درد کشیده ترکش‌های فقر و بیکاری هستند از حضرت عالی بخاطر حضور مجددتان کمال تقدیر و تشکر را دارم. به امید خدا که در ۷ اسفند ماه همه ما به خوشحالی نهایی نائل شویم.
ان شالله.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حالا کی شما رو نماینده معرفی کرده ؟
اشکالی نداره لز طرف خودت حرف بزن
اسمت رو هم بگو بنویسن برای بعد انتخابات
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
بسیارمطلب غیرواقعی بی محتوای نوشتی جناب امینی
سوق همچنان استوار
Iran, Islamic Republic of
دوست گرانقدر جناب امینی بینی و بین الله آقای موحد برای معظل بیکاری جوانان این شهرستان چه کرده اند جز آن قلیل دوستانی که از کانال های قوی با ایشان ارتباط داشته اند؟ ۱۶ سال حضور ایشان فاصله چند ساله مان با بقیه ی شهرستان های کشور را چندصد ساله کرد البته شاید خوشحالی عده ای جای تعجب نباشد چرا که امید وار به انجام باقی مانده ی..ی انجام نشده هستید.
یاسر
Iran, Islamic Republic of
سلام به دوست نویسنده این مطلب سلام به همه سهم خواه های آقای موحد سلام به همه دوستانی که با گفتار و رفتارشان باعث عقب ماندگی تاریخی بزرگترین شهر تاریخی استانمان شدند جناب امینی برای پیدا کردن کار راه درست زیاد هست مردانه دنبال کار باشین نه با پا گذاشتن بر نفس های نسل آینده یادت نره شمایی که الان دغدغه ت فقر بیکاری ست دلیلش همین شخصی است که میفرماید شهرستان در زمان ایشون شهرستان شد گویی بلادشاپورری نبود قبلا... مردانه فکر کن با این حمایت و وام خواهی از جناب موحد نسل سوزی نکنید بگزارید شهرستان ما نفسی چاق کند شاید بازدمی خوش بو بیرون دهد که باعث رونق شهر جلوگیری از ویرانه شدن شود بهتر خدا جناب موحد سهمش را خیلی وقت از این شهرستان گرفته اطرافیانش هم همینطور بسه بذارین نسل های هفتاد و هشتاد مثل ما دهه شصتیا سوخته نشن نگاه به پدران خود بندازید که چگونه با همین روش شما باعث بیکاری حال شما و امثال شما و ما شدن بذار نسل بعدی دوباره ما را با حسرت نفرین نکند
فریاد
Iran, Islamic Republic of
آقای امینی ۱۶ سال آقای موحد چه کاری برا ما کرد میگی شهرستان شدنمان مگه آقای بزرگواری لنده و چرام را در ۸ سال حضورشان شهرستان نکرد آقای موحد فقط و فقط کارای شخصی انجام میداد این آقایونی که کاندیدا شدن هیچ کدوم به درد آینده شهرستان کهگیلیوه نمیخورن فقط خدا به داد و فریاد این مردمان برسه .اون جایی که نام از آقای بزرگواری آوردم هدف از جواب دادن به شما در مورد شهرستان شدنمان بود .آقای بزرگواری هم کاری نکردند جز همین دو شهرستان تمام مردم شهرستان ما به دلیل نبود کار دارند کوچ میکنند کیست که به داد ما برسه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1