تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۱۶۱۵۹۳

مشتریان کلیدی بانک مهر اقتصاد استان تجلیل شدند

۰
کبنا ؛کبنا نیوز/ کرامت پرهیزکار بعد از ظهر امروز در جمع مشتریان کلیدی این بانک اظهار کرد: مجموعه بانک مهر اقتصاد برگزفته از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اسلام است و هویت این بانک در کنار کار پولی و مالی، ترویج و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب است.
مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد افزود: این بانک با نام مقدس بسیج و هدیه یک میلیون تومانی مقام معظم رهبری، با یک شعبه موجودیت یافت ولی اکنون به برکت نظام اسلامی، همت کارکنان و وفاداری مشتریان کلیدی‌اش بیش از ۸۰۰ شعبه دارد در زمره سه بانک نخست کشور قرار گرفت.
وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد در کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ قدرت پولی و منابع در اختیار، مقام نخست را دارد، ادامه داد: در حوزه پرداخت تسهیلات نیز با وجود سابقه‌ای ۲۰ ساله در قیاس با سابقه گاها" ۱۰۰ ساله برخی بانک‌ها، مقام چهارم کشور را دارا هستیم.
اقتدار بانک مهر اقتصاد هم در حوزه مالی است هم فرهنگی و ارزشی
پرهیزکار تصریح کرد: این اقتدار علاوه بر حوزه مالی و کار تخصصی بانکی، در حوزه فرهنگی و ارزشی نیز نمود دارد به طوری که این بانک تنها بانکی است که رویکرد فرهنگی را سرلوحه کار خود قرار داده است.
مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی موفقیت‌های این بانک، گفت: اگر بانک مهر اقتصاد در سال ۹۲ یعنی سه سال زودتر از برنامه و چشم‌انداز خود به مقام سوم کشور می‌رسد، برای حمایت و ارتباطی است که مشتریان وفادار و کلیدی با این بانک دارند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، این بانک را بی‌نیاز از راهکارها و نقدهای مشتریانش ندانست و ابراز داشت: ستون اصلی خدمات خوب بانک مهر اقتصاد به مردم، مشتریانی است که با سپرده‌گذاری سرمایه خود، در عرصه اقتصادی نقش‌آفرینی می‌کنند.
مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد در جمع مشتریان کلیدی این بانک یادآور شد: ارائه خدمات اقتصادی و حفظ ارزش‌های اسلامی دو رویکرد این بانک است.
در پایان این مراسم از مشتریان کلیدی بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
بانک مهر بانک مهر ۲ بانک مهر ۳ بانک مهر ۴ بانک مهر ۵ بانک مهر ۶ بانک مهر ۷
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1