تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۶
کد مطلب : ۱۶۱۴۹۵

بیانیه شخصیت‌ها و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه ۲۲ بهمن

۲
۰
کبنا ؛تشکل‌ها و انجمن های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و مسئولان و چهره‌های شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال بیانیه‌‌های جداگانه از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آوردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج،
بیانیه عبدالنبی انصاری نامزد انتخابات بویراحمد و دنا
۲۲ بهمن ماه روز پیروزی ایمان و اراده ملتی ست  بر زنجیر و جور یک دوران . روز پیمان دوباره مردم با آرمانهای انقلاب اسلامی و عشق به  ولایتی که ادامه دهنده ولایت انبیاست. فرارسیدن این سالروز بر یکایک هموطنان مبارک باد.
عبدالنبی انصاری

 
 
بیانیه محمدرضا نیکبخت نامزد انتخابات بویراحمد و دنا
بنام خدا
۲۲ بهمن ماه، تبلور آزادی خواهی‌، شکوه، ایثار و استقامت مردم همیشه در صحنه ایران است که در این ایام فرخنده، ملت ایران در لوای رهبری هوشمندانه‌ی پیر جماران، خمینی بزرگ (ره) و با تاسی از آموزه‌های آزادمردانه‌ی حسین بن علی (ع) در مقابل ظلم و استبداد قد علم کرده و برگ زرینی را در تاریخ انقلاب‌های جهان به ثبت رسانده‌اند.
به حول قوه الهی امروزه کشور ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و در جریانات و معادلات سیاسی جهان و منطقه نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کند. در این برهه حساس از تاریخ نیز دستگاه دیپلماسی کشورمان با عنایت به ارشادات عالمانه رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های هوشمندانه دولت تدبیر و امید به موفقیت‌های چشمگیری در عرصه سیاست خارجی و اجرای برجام دست یافته است و ما آموخته‌ایم که با وحدت، همدلی و همزبانی و به دور از افراط و تفریط موانع و مصائب را پشت سر گذاشته و در راه اعتلای ایران اسلامی گام‌های ارزنده‌ای برداریم.
لذا اینجانب خواستار مشارکت حداکثری ملت پاینده‌ی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستم تا نوید بخش خلق حماسه انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی شوند تا یک بار دیگر و در سایه‌ی مردم سالاری و حقوق شهروندی ملت بزرگ ایران انتخابی روشن، مبنی بر آگاهی و عقلانیت انجام دهند که منتج به تشکیل مجلسی قانونگذار و نمایندگانی قانونمدار و معتدل شود.
انتخابی که تسهیل کننده‌ی آزادی و آزاداندیشی، صلح و ثبات و قانون گرایی باشد و بنده معتقدم ثبات اقتصادی و‌سیاسی کشور نیازمند
آرامش و‌ عقلانیت سیاسی است.
و ملت ایران حماسه ساز و منادی دوراندیشی و اعتدال‌اند.
محمد رضا نیکبخت ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
 

 

دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
متن پیام سید موسی خادمی به شرح زیر است.
بسمه تعالی
«والفجر و لیال عشر و الشفع و الوتر و اللیل اذا یسر»
قسم به صبح و فجر که یادآور روشنایی و آگاهی بزرگ ملت ایران در تاریخ معاصر به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و تداعی پیوند با مقام معظم رهبری و آرمان‌های والای جمهوری اسلامی ایران با تأسی از جانفشانی و از خود گذشتگی لاله‌های سرخ شهادت که به ما درس آزادی عزت و سربلندی را دادند و همیشه جاوید مانده‌اند را به ملت بزرگ ایران خاصه مردم شریف و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ۲۲ بهمن را به عنوان یک روز تاریخی که باید در طول زندگی و برای نسل‌های آینده سرمشق و الگو قرار دهیم مطمح نظر قرار داده و از همگان می‌خواهم که در این مراسم در پیوند با ارزشهای انقلاب اسلامی شرکت کنند.


فرمانده انتظامی گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران  با دعوت از مردم, برای حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، از آنان خواست با حفظ وحدت و انسجام، توطئه های دشمنان را خنثی کنند.سرهنگ علی کرم بازیان فرمانده انتظامی شهرستان گچساران  درپیامی که از سوی معاونت اجتماعی این فرماندهی انتشار یافته,  بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.
سرهنگ بازیان ضمن تاکید بر تقویت وحدت بین اقشار مختلف مردم و مسئولان گفت:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به منزله یک جهاد ارزشمند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی  خواهد بود.
این مقام ارشد انتظامی در شهرستان گچساران , پیروزی و ماندگاری این انقلاب را پشتیبانی مردم غیور از آن دانست و تصریح کرد:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تایید اعتماد به نفس و جشن آزادی و استقلال ملت خداجویی و ولایتمدار ایران اسلامی خواهد بود.
سرهنگ “علی کرم بازیان” فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در ادامه گفت :خود باوری ملت ایران اسلامی و صدورآن به دیگر جوامع از دست آوردهای معنوی انقلاب اسلامی ایران میباشد.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر گچساران, روز جمعه راس ساعت ۱۰ صبح  از  میدان امام خمینی ره   به سمت  گلزار شهدای گمنام (پارک نفت) برگزار خواهد شد.

 

بیانیه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
به نام خدا
والفجر، ولیال عشر، والشفع والوتر
ایام‌الله دهه فجر یادآور ازخودگذشتگی‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای والامقام و مردم انقلابی و حق‌طلب ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (قدس سره) و فتح الفتوح شکوهمند و تاریخی ملتی مسلمان و دلداده آل الله است که منشأ تحولی بزرگ و فراگیر در میان سایر ملت‌ها شد و بارقه امید را در دل همه مظلومان و آزادی‌خواهان جهان زنده کرد.
یوم الله ۲۲ بهمن، روز شکست «منطق قدرت» استکبار جهانی و طواغیت در برابر «قدرت منطق» ایران اسلامی است و حضور حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم‌ الله ۲۲ بهمن نمایش اتحاد و اقتدار ملی و انسجام اسلامی و حفظ و تقویت وحدت میان مردم و مسئولان نظام و متضمن امنیت نظام وکشور در برابر گزند حوادث روزگار خواهد بود.
بنابراین انتظار می‌رود جامعه شورائیان سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد همچون سال‌های گذشته دوش تا دوش ملت همیشه درصحنهٔ ایران اسلامی و علی‌الخصوص کهگیلویه و بویراحمدی‌ها غیور، مؤمن و ولایی در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با دل‌بستگی، عشق و تعهد هرچه بیشتر به مقام معظم رهبری و آرمان‌های راستین امام راحل و انقلاب با بصیرت و هوشیاری کامل در برابر دشمنان از دستاوردهای بزرگ انقلاب صیانت نموده و با حضور حماسی خود درراهپیمایی ۲۲ بهمن، پایبندی خود را به آرمان‌های راستین انقلاب اعلام می‌کنند و صف‌آرایی دشمنان را درصحنه دشوار جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بر هم خواهند زد و مسئولان را در پیمودن مسیر برجم و شکوفایی و اعتلای ایران اسلامی یاری خواهند رساند.
شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

مجید باقریان فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه

به نام خدا ی مردم، انقلاب و خمینی کبیر
این روزها به میمنت پیروزی انقلاب اسلامی فضای جامعه با نشاط شده است. و من و همراهانم نیز به لطف خوبیهای بی پایان انقلاب و ولایت شیعی خوشحال و امیدواریم. این انقلاب و این نظام پاک و این ولایت شیعی که محصول تلاش صادقانه عالمان دنیا گریز و روشنفکران متعهد و خون پاک جوانان وطن میباشد، همواره باید عزیز بوده و پاسدارش باشیم. اگر چه روزهای خوب پیروزی برای من و مادرم با غمی ناخواسته همراه شد اما رسالت من حمایت از این نظام حسینی و انقلاب خمینی و ولایت شیعی میباشد. البته ای کاش فجر امسال نیز به جای اشک ، مادرم میخندید....روز پیروزی انقلاب را به محضر شما خوبان ملت ایران تبریک می گویم و از شما می خواهم راهپیمایی امسال با شکوهترین باشد.
سایه انقلاب و نظام و ولایت مستدام
مجیدباقریان - فجر ۹۴



 
انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد
به نام خدا
انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) حاصل مجاهدت مردم آگاه ایران در راه  آزادی، استقلال و حق طلبی برای برپایی جمهوری اسلامی بود. گذر زمان هیچگاه نتوانست آن حادثه عظیم ۲۲ بهمن ۵۷ را در اذهان ملت به فراموشی سپارد، انقلابی بزرگ که به یمن تعالیم مقدس اسلام عزیز زنده تر از پیش راه پر فراز و نشیب خود را بسوی تعالی ادامه می دهد.
اکنون پس از سی و شش سال گذر از مراحل دشوار و مقاطع حساس و با عبور از خطرات و بحرانهای داخلی و خارجی در حالی به استقبال سالروز پیروزی می رویم که تحریمهای ظالمانه قدرتهای جهانی در هم شکسته و توافق هسته ای بر اساس دیپلماسی گفتگوی تمدنها و گفتمان صلح و دوستی بر پایه بینش اصلاح طلبانه با درایت دولت تدبیر و امید و همراهی و همدلی مردم موجب شادکامی افزونتر ملت صبور و آگاه و همراه است.
امروز حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی نیاز به هشیاری و دقت نظر بیشتر مسئولین و همراهی فزونتر مردم در مقابله با دلواپسان دروغین داخل و خارج دارد خاصه آنکه انتخابات ۷ اسفند در پیش است و معاندین و ناآگاهان خشونت طلب تلاش دارند پیروزیهای بدست آمده و دستاوردهای بزرگ را تخطئه نموده و با نظر به انتخابات پیش رو می خواهند به کمک رد صلاحیتهایی که صورت پذیرفته است، تفکر خاصی را روانه مجلس نمایند. تفکری که در ضدیت با دولت بر آمده از رای مردم شهره است.
فرصت طلبانی که با غوغاسالاری و نادیده انگاشتن منافع ملی در ۸ سالی که سکان مدیریت کشور را در دست داشتند و با بی تدبیری بحران آفریدند و دروغ گفتند و اختلاس کردند و به اقتصاد و اخلاق و سیاست و فرهنگ و .... آسیبهای جدی وارد آوردند و ملت را در آستانه جنگ قرار دادند همچنان مترصد فرصت هستند تا همان بی مبالاتی ها را حاکم نمایند.
"هر انقلاب مادام که مراحل دشوار اولیه خود را طی می کند، سنگینی بارش بر دوش افراد مؤمن و مخلص قرار دارد ولی همین که به بار نشست سر و کله فرصت طلبان برای چیدن ثمره های آن پیدا می شود. میدان دادن به این گونه افراد، خطری است که دوام انقلاب را مورد تهدید قرار می دهد." شهید مطهری
انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویر احمد سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به همگان تبریک می گوید و همه مردم را به شرکت در جشن پیروزی و راهپیمایی ۲۲ بهمن فرا می خواند.
از مسئولین امر و دولت محترم می خواهیم همانطور که با صبر و خویشتنداری و با همدلی مردم توانستند حصر اقتصادی را رفع نمایند و تحریم را برداشته و ثروت کشور را آزاد کنند در رفع حصر از دلسوزان نظام و آزادی زندانیان سیاسی کوشا باشند و کام ملت را شیرین تر نمایند.
از مردم می خواهیم علیرغم همه مضایق و تنگناها با شرکت فعال و حضور گسترده در انتخابات ۷ اسفند از ورود فرصت طلبان به مجلس شورای اسلامی جلوگیری نموده و افرادی را برگزینند که با بینش اصلاح طلبانه و پرهیز از خشونت گرایی به تعالی اسلام و پیشرفت انقلاب و سعادت و بهروزی مردم می اندیشند.
انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد
 

 
بیانیه دانشگاه یاسوج
دهه فجر آئینه­ای که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. «مقام معظم رهبری»
دانشگاه، همواره پیش قراول جریان­های سیاسی و اجتماعی همه جوامع دنیا بوده است. انقلاب اسلامی مردم شریف ایران که در بهمن ۵۷ رقم خورد از سه عنصر ایمان، وحدت کلمه و رهبری قاطع و خردمندانه پیر فرزانه جماران، خمینی کبیر (ره) بهره­مند بود که نقش بی­بدیل دانشگاه و دانشجو، در این جنبش عظیم اجتماعی ستودنی است. حفظ این دستاورد بزرگ، بدون شک از ایجاد آن مهم­‌تر و اساسی­‌تر است در شرایط کنونی جهان که بسیاری از دشمنان و حسودان، تاب مشاهده موفقیت­های بی­نظیر فرزندان این ملت در مذاکرات هسته­ای را ندارند و مدام بر طبل نا‌امنی و بهم زدن آرامش منطقه می‌­زنند، حضور دانشگاهیان در نمایش همدلی و همزبانی و همچنین پایبندی به آرمان­های اصیل امام و انقلاب و رهبری، امری ضروری و غیر قابل انکار است. بدینوسیله دانشگاه یاسوج، ضمن پاسداشت مقام والای همه شهدای انقلاب و تجدید میثاق با پیام بلند امام و رهبر معظم انقلاب، از همه دانشگاهیان، جوانان و اقشار مختلف خصوصاً دانشجویان دانشگاه یاسوج دعوت می‌­نماید، ضمن حضور پرشور، فریاد دشمن شکن الله اکبر را در روز ۲۲ بهمن در سرتاسر نقاط استان طنین انداز نموده و با آرمان­های اصیل انقلاب، شهدای عزیز و رهبری معظم انقلاب تجدید میثاق نمایند.
رئیس دانشگاه یاسوج

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
مردم وفادار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد:
حال و هوای متفاوت دهـۀ فـجـر امسال که بدلیل ایستادگی جانانه و مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی به عنوان الگویی کارآمد، عملیاتی و موفق در سطح منطقه جهان شناخته شده است، به عنوان خاری در چشم سران استکبار جهانی و امریکای جهانخوار است.
مردم ولایتمدار و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهد و یاوه گویی‌ها و سخنان سخیف و گزینه‌های همیشه روی میز امریکا را با مؤلفه‌های منطقی و قدرت نرم و گزینه‌های روی میز خود یعنی وحدت ملی با فریاد همیشگی «هیهات منا الذله» و «مرگ بر امریکا و اسراییل» خواهند گفت در مسیر پیشرفت و رشد و تعالی هیچ‌گاه خسته نشده و همیشه آماده رزم در عرصه‌های مختلف جهادی و جبه‌های جنگ نرم دشمن و مقاومت اقتصادی با همدلی و همزبانی دولت و ملت هستند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استانضمن بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی؛ از ملت استوار و آگاه و انقلابی ایران اسلامی، از تمامی آحاد، اقشار و اصناف مختلف مردم، تشکل‌ها و احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) دانشجویان و دانشگاهیان، طلاب و روحانیون، فرهنگیان ودانش آموزان، بانوان، بسیجیان و رزمندگان، کارمندان و کارگران، بازاریان وکسبه و اصناف، روستائیان و عشایر و کشاورزان و سایر اقشار مختلف مردم انقلابی ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن با حضور آگاهانه، وحدت‌بخش، دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و همزبانی ملت و دولت، عشق به ارزش‌های والای الهی انقلاب اسلامی ترسیم کرده و حمایت از خواسته‌ها و حقوق پایمال شده و به حق ملت‌های مسلمان را در اقصی نقاط عالم، فریاد زده، و ضمن تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی و امام شهدا و مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، دشمنان وحدت و اتحاد ملی را در طراحی و پیاده سازی توطئه شوم اختلاف و تفرقه میان مردم و مسئولان، ناکام و مایوس گذارند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

 
 
جمعیت دانشجویی همراهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران
باگذشت سی و هفت سال از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی و وارد شدن به سی و هشتمین سال عمر خود،همچنان این انقلاب با استعانت از خداوند متعال با اقتداربه حیات خود ادامه می دهد و یکی از نظام های تاثیر گذار در جامعه ی جهانی است.همچنین مردم ایران یکی از وفادارترین و متعهدترین مردمان نسبت به کشور و انقلاب خود در نظام جهانی و دنیا است.مردمانی که با همه ی سختی ها و مشکلات همراه انقلاب خود بوده و همواره از آن حمایت می کند.
انقلابی که با حمایت حداکثری همین مردم و همه ی توده ها و اقشار، به رهبری امام راحل به ثمر نشت و به معنی واقعی کلمه یک انقلاب اسلامی و انقلاب مستمندان بود.انقلاب اسلامی ایران در دوران عمر با برکت خود همیشه ثابت کرده که به دور از هیاهو و غوغا ها؛همواره حامی محرومان در همه ی کشورهای دنیا بوده و برای همه ی آنها یک الگو می باشد.هر چند که عده ای از کشورهای قدرت طلب سعی در مخدوش نمودن چهره ی انقلاب اسلامی و نظام سیاسی آن داشته، اما این هدف شوم همیشه با پشتوانه مردم ناکام مانده است.اما در این ایام شکوهمند یادآوری چند نکته لازم است:
اول؛ اینکه باید همواره به حفظ شعارها و اهداف انقلاب اسلامی که با نام "جهموری اسلامی" است همت ویژه ای داشته باشیم. که این دو همانند دو بال برای این انقلاب است و اگر عده ای عمدا و یا سهوا بخواهند به هر کدام از این دو اصول مبنایی انقلاب نادیده بگیرند، قطعا به انقلاب ضربه خواهند زد.پس به فرموده امام (ره ) "جمهوری اسلامی" نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.
دوم؛یکی دیگر از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی ایجاد یک قانون اساسی منسجم بر پایه اسلام بود که این مسئله باید سر لوحه ی همه ی مسئولین امر باشد که اجرای درست قانون خواسته ی عموم ملت است و اگر عده ای خود را فراتر از آن بدانند و به آن عمل نکنند قطعا انقلاب از مسیر اصلی خود خارج خواهد شد.
سوم؛اولویت دادن به امورات و معیشت مردم به همه ی امور است.این مردم با وجود همه ی سختی ها همواره پشتوانه این انقلاب بوده و خواهد بود پس باید دولت مردان و مسئولینی که امورات مردم را در دست دارند منافع مردم را به منافع جریانی و حزبی ارجعیت بدهند تا خدای نکرده مردم دلسرد از نظام نشوند و صحنه را خالی کنند که کم رنگ شدن حضور مردم بزرگترین خطر برای انقلاب خواهد بود.
چهارم؛مشارکت دادن همه ی گروه های سیاسی که در ساختار نظام جمهوری اسلامی قرار دارند،در ساختار قدرت و مدیریت کشور است.تجربه نشان داده است که ساختار تک صدایی و تک جریانی به سرانجام مطلوبی نمی رسد و باعث می شود که قسمت عمده ای از نخبگان عملا کنار گذاشته شود.پس با توجه به اینکه دو انتخابات مهم در پیش رو داریم باید این موضوع مورد توجه همه مسئولین انتخابات قرار بگیرد که فضا برای حضور همه ی سلایق در این انتخابات فراهم شود که شاهد یک انتخابات پرشور همراه با مشارکت همه ی سلیقه ها باشیم.
جنبش دانشجویی و دانشجویان همیشه به عنوان نبض تپنده جامعه نقش خود را در تمام عرصه انقلاب ایفا و ثابت کرده است.جمعیت دانشجویی همراهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران به عنوان عضو کوچکی از جامعه ی بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی این ایام خجسته را به همه مردم تبریک گفته و همراه با ملت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت خواهد کرد و همه را به حضور هر چه پرشورتر دعوت می نماید.
جمعیت دانشجویی همراهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران
نام شما

آدرس ايميل شما

ارشيا
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر نیکبخت
محمد ازکاکان
Iran, Islamic Republic of
شجاع دکتر نیکبخت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1