تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۱۶۱۴۴۰

افتتاح پروژه تعریض خیابان جمهوری یاسوج/ عدم توسعه استان با دامن زدن به مسائل قومی /تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در کهگیلویه

۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /


افتتاح پروژه تعریض خیابان جمهوری و روشنایی معابر یاسوج

با حضور فرماندار بویراحمد دو پروژه تعریض خیابان جمهوری و روشنایی معابر یاسوج در یازدهمین روز دهه فجر افتتاح شد.

صبح امروز و با حضور فرماندار بویراحمد، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستانی پروژه تعریض خیابان جمهوری و روشنایی معابر خیابان‌های شهر یاسوج افتتاح شد.

فرماندار بویراحمد در افتتاح پروژه تعریض خیابان جمهوری با تبریک ایام‌الله دهه فجر و قدردانی از خدمات شهرداری اظهار کرد: شهر یاسوج به عنوان مرکز کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جاذبه‌های طبیعی و گردشگری باید زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگر را داشته باشد.

محمدکاظم نظری با تاکید بر اینکه با تعریض خیابان جمهوری بار ترافیک در این خیابان کاهش می‌یابد، گفت: درصد بالایی از بار ترافیک در خیابان جمهوری بود که با افتتاح فاز اول تعریض خیابان جمهوری کمک شایانی به ترافیک روان شهر کرد.

نظری ادامه داد: فاز اول تعریض خیابان جمهوری و اصلاح مهندسی تقاطع چمران به طول ۴۲۶ متر با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در ایام‌الله دهه فجر افتتاح و زیر بار ترافیک رفت.

 


 
فرماندار بویراحمد در مراسم افتتاح فاز اول طرح روشنایی معابر شهر یاسوج نیز اظهار داشت: شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران به لحاظ روشنایی و پیاده‌رو وضعیت مناسبی نداشت که با افتتاح این پروژه مردم در رفاه نسبی قرار می‌گیرند.

 
تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در کهگیلویه
رئیس دادگستری کهگیلویه از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی خبر داد و گفت: رسیدگی به تخلفات کاندیداها خارج از وقت رسیدگی می‌شود.
حبیب شاه‌احمدقاسمی در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به رصد رفتار انتخاباتی کاندیداها اظهار داشت: شعب ویژه‌ای در دادگستری برای رسیدگی به جرایم انتخابات در نظر گرفته شده و تخلفات صورت گرفته از سوی هر کدام از کاندیداها در خارج از وقت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
رئیس دادگستری کهگیلویه با تأکید بر برخورد با افراد خاطی در امر انتخابات تصریح کرد: ادارات دولتی مراقب باشند از اموال عمومی در برگزاری انتخابات سوءاستفاده نکنند.
شاه‌احمدقاسمی با بیان این‌که ادارات و اموال دولتب باید در خدمت به مردم باشد نه محلی برای حمایت از کاندیدای خاصی، افزود: تبلیغات آشکار برای کاندیدایی خاص توسط مدیران دولتی ممنوع است و در صورت چنین عملی با آن مدیر برخورد قانونی می‌شود.
وی راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی که باعث بر هم زدن نظم و انضباط شوند را جرم دانست و گفت: با این شیوه نادرست در تبلیغات به شدت برخورد خواهد شد.
این مسئول در ادامه وضعیت نمایندگی مجلس در کشور را مورد اشاره قرار داد و با بیان این‌که در همه جای دنیا مهمترین وظیفه نماینده مجلس قانونگذاری است افزود: متأسفانه نمانیدگان مجلس ما به جای بررسی طرح و لوایح و قانونگذاری دنبال اهداف دیگری هستند.
وی با بیان این‌که پیگیری مطالبات حوزه انتخابیه خوب است و باید از سوی نماینده صورت گیرد تصریح کرد: اما این کار نباید باعث کم‌رنگ شدن وظیفه اصلی قانونگذاری نماینده شود.
رئیس دادگستری کهگیلویه افزود: به خاطر این‌که نمایندگان وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و قانون درست وضع نمی‌شود این قانون مرتب در حال تغییرات است.
شاه‌احمدقاسمی تصریح کرد: مجلس باید تخصصی باشد و نماینده فرصت کافی برای انجام وظیفه داشته باشد.
انقلاب اسلامی بر اساس ایمان و منصب ولایت بنا شد
امام جمعه گچساران گفت: انقلاب‌ شکوهمند ایران اسلامی بر پایه و اساس ایمان، تقوا، بندگی خدا و منصب ولایت بنا شده و این رمز تداوم و قدرتمندی نظام اسلامی ایران است.
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی‌اصل پیش از ظهر امروز در نشست با کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت این شهرستان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران رویدادی بزرگ و تاریخی در تاریخ معاصر جهان بود که بسترساز تحولات بسیاری در عرصه بین‌المللی شده است.
امام جمعه گچساران با اشاره به تصویب قانون کاپیتولاسیون در زمان رژیم ستمشاهی تصریح کرد: این قانون خیانت و توهین بزرگی به ملت شریف ایران بود و امام راحل بارها در این زمینه و در موارد دیگر به شاه تذکرات لازم را داده بودند.
حجازی با بیان این‌که این انقلاب برای حفظ حرمت‌ها، ارزش‌ها و شرف ملت شکل گرفت، افزود: انقلاب اسلامی ایران بر اساس ایمان، تقوا، حریت و آزادی از غیر خدا بنا نهاده شده است و به همین خاطر است که بیش از ۲۰۰ هزار انسان بزرگ و شایسته تقدیم انقلاب و این نظام مقدس کرده تا ما امروز برده نباشیم.
وی با بیان سخنی از امام راحل که فرمودند "این ملت عزیزترین و آبرومندترین ملت عالم هستند و این ملت باید آقای ملل و برتر از تمام ملت‌های جهان باشند"، گفت: امروزه ایران اسلامی یکی از کشورهای قدرتمند جهان بوده و این ملت بنده خدا هستند و نمی‌خواهند ذلیل و زیر سلطه کشورهای دیگر باشند.
امام جمعه گچساران با بیان این‌‌که در دوران ستمشاهی، افرادی فاسد بر مردم حکومت می‌کردند، تأکید کرد: مردم و مسئولان ما باید قدردان انقلاب اسلامی بوده و همواره یاد شهدا و کسانی که برای شکل‌گیری انقلاب تلاش کردند را گرامی دارند.
حجازی با تأکید بر تلاش مسئولان برای خدمت به مردم و ترویج اهداف انقلاب اسلامی در جامعه بیان کرد: مسئولان به‌عنوان امانت‌داران انقلاب باید به‌گونه‌ای رفتار کنند که تا اعتماد مردم به نظام که مهم‌ترین و اساسی‌ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است خدشه‌دار نشود.
وی یادآور شد: انقلاب‌هایی که در دنیا بوجود آمد چون منصب ولایت نداشتند مشکلاتی برایشان بوجود آمد اما بنای انقلاب اسلامی ایران بر اساس ایمان، تقوا، بندگی خدا، اتحاد و انسجام ملت و دشمنی با دشمنان خدا بوده و تا این دیدگاه حاکم باشد، این ملت روز به روز مقتدرتر خواهد بود و مشکلات آن زودتر حل خواهد شد.
حجازی با تأکید بر لزوم بیان خاطرات و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان و نوجوان تصریح کرد: هر زن و مرد مسلمانی مسئول سوق دادن نسل جوان به سمت محتوای انقلاب و علل ایجاد انقلاب اسلامی هستند تا فقر، بی‌عدالتی ریشه کن شود و تقوا و خلوص در امور هر چه بیشتر و زمینه ظهور آقا امام زمان(عج) فراهم شود.
در پایان از رقیه فخرقاضی از برگزیدگان مسابقات قرآن مراکز ۱۹‌گانه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و روح‌الله عظیمی برگزیده مرحله مقدماتی این مسابقات با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید می‌کند
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: مردم باید با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و با حاضر شدن در پای صندوق‌های رای دشمنان را ناامید سازند.
علی پوزش امروز در شورای اداری شهرستان کهگیلویه که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ضمن تسلیت شهادت سردار ستار اورنگ نخستین شهید مدافع حرم استان، اظهار داشت: حاصل انقلاب اسلامی مردم در ۲۲ بهمن ۵۷ این بود که مردم در این انقلاب صاحب کشور و دارای حق رای و تعیین شرنوشت خود شدند.
فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه حکومت جمهوری اسلامی برآمده از اراده مردم و پاسخگو در برابر مردم است، عنوان کرد: هدف بلند انقلاب اسلامی بعد از فروپاشی رژیم ستمشاهی ساختن کشوری اسلامی و نمونه که در آن علاوه بر منافع و مصالح مردم که باید محور و ملاک قرار گیرد، ارزشهای الهی و معنوی نیز در این کشور رعایت شود.
پوزش با اشاره به تلاش و مبارزه بیش از یک قرن مردم ایران برای برقراری نظم و حکومت مستقل، افزود: نتیجه این مبارزه و تلاش در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست و ما همه موظفیم از این ثمره انقلاب پشتیبانی کنیم.
وی به آشوب ها و نا آرمی های موجود در منطقه اشاره کرد و گفت: اگر در ایران ثبات و امنیت است به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت است.
پوزش با بیان اینکه ما باید قدر نعمت امنیت و آرامش موجود در کشور را بدانیم، تصریح کرد: مردم باید با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و با حاضر شدن در پای صندوق‌های رای دشمنان را ناامید سازند.
فرماندار شهرستان کهگیلویه به موفقیت دولت تدبیر امید در سایه فرمایشات و موعظه های مقام معظم رهبری در بحث توافق هسته‌ای اشاره کرد و افزود: بعد از تحریم‌هایی که ظالمانه بر مردم ایران تحمیل شد اکنون زمان آن رسیده که ما بتوانیم از همه امکانات کشور برای خروج از رکود، بیکاری، کاهش تورم و حمایت از سرمایه‌گذاری، فضای بازتر سیاسی بهره‌گیری خوبی کنیم و همه اینها محقق نمی‌شود مگر با حضور پر رنگ مردم در تمام صحنه‌هایی که در پیش رو داریم.
وی با بیان اینکه انتخابات بارزترین ابزار مشارکت سیاسی مردم که همواره نقشی اساسی و موثر در برقراری توسعه و ثبات سیاسی کشور ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: از خصوصیات نظام مردم سالار یکی رعایت اصل حاکمیت مردم در سرنوشت خویش و دیگری رعایت حق انتخاب شدن و انتخاب نمودن در چارچوب قانون اساسی است.
عدم توسعه کهگیلویه و بویراحمد با دامن زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای
فرماندار بویراحمد گفت: دامن زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای موجب عقب‌گرد استان و شهرستان خواهد بود.
محمدکاظم نظری صبح امروز به منظور برگزاری انتخابات سالم در هفتم اسفندماه با کاربران رایانه شعب اخذ رای شهرستان تشکیل جلسه داد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه برگزاری انتخابات پرشور و سالم وظیفه تمامی نهادها و ارگان‌ها بوده و صرفا وظیفه نهاد خاصی نیست بلکه متعلق به نظام است، گفت: در برگزاری انتخابات تنها دولت مسئول نبوده بلکه به عنوان مجری انتخابات بوده و تمامی قوا درگیر برگزاری انتخاباتی پرشور هستند که مهمترین دغدغه رهبری و مسئولان نظام برگزاری انتخاباتی سالم است.
این مسئول در ادامه با اشاره به مقوله قوم‌گرایی کهگیلویه و بویراحمد در بحث انتخابات گفت: دامن زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای در انتخابات برای انتخاب فرد اصلح امری خطرناک بوده که ادامه آن سرانجام خوشی نخواهد داشت و مانع پیشرفت و توسعه استان و شهرستان خواهد شد.
فرماندار بویراحمد گفت: داشتن دیدگاه قومی و قبیله‌ای در انتخابات باعث عقب‌گرد به ۵۰ سال قبل می‌شود که همه به نوعی در مسائل اجتماعی به صورت قومی و قبیله‌ای حرکت می‌کردیم ولی در عصر حاضر این مسئله جوابگو نیست و منجر به عقب‌گرد استان خواهد شد.
نظری با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم و پرشور در هفتم اسفندماه اذعان کرد: برای مجریان انتخابات مهم نیست چه کسی برنده انتخابات هست؛ چرا که معتقد به تمرین دموکراسی و انتخابات آزاد هستیم و شهرستان بویراحمد باید نمره قابل قبولی در برگزاری انتخابات سالم و پرشور به دست آورد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد با اشاره به انتخابات سنوات گذشته گفت: در انتخابات ادوار گذشته شبه‌هایی در افکار عمومی شکل گرفته بود که ناشی از عملکرد مجریان انتخابات بوده است و ما به عنوان مجریان انتخابات نباید به سمتی برویم که کمترین بدبینی در اذهان عمومی ایجاد شود.
فرماندار بویراحمد خطاب به کاربران رایانه شعب اخذ رای شهرستان تصریح کرد: کاربران رایانه‌ای با جدیت تمام وارد میدان عمل شوند چرا که امانتدار رای مردم هستند و این یکی از مهمترین امانت‌ها است.
نظری خاطرنشان کرد: ملاک برای دست‌اندرکاران انتخابات برگزاری انتخابات سالم و پرشور بوده و هست و از دغدغه‌های مهم رهبری و مسئولان نظام است.
مجریان برگزاری انتخابات حق جانبداری از کاندیداها را ندارند
فرماندار کهگیلویه گفت: مجریان برگزاری انتخابات حق جانبداری از کاندیداها را ندارند.
علی پوزش در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد با بیان این‌‌که حکومت اسلامی بر آمده از اراده مردمی است اظهار داشت: هدف اصلی انقلاب استقرار نظام اسلامی در جهان است.
فرماندار کهگیلویه از انتخابات به عنوان سرمایه‌گذاری مردمی در جهت تداوم آرمان‌های انقلاب نام برد و افزود: همه ما موظف هستیم در برگزاری انتخابات باشکوه مشارکت پرشوری داشته باشیم.
پوزش با بیان این‌که دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را در برگزاری انتخابات بسیج کنند تصریح کرد: انتخابات متعلق به دستگاه خاصی نیست و مربوط به نظام جمهوری اسلامی است بنابراین همه موظفند کمک کنند.
فرماندار کهگیلویه افزود: مدیران موارد قانونی انتخابات را مورد توجه قرار دهند و خدای ناکرده در برگزاری انتخابات از قانون تخطی نکنند.
وی در ادامه تصریح کرد: ۳۸ نامزد انتخابات مجلس در شهرستان داریم و ممکن است چالش‌هایی پیش آید به همین خاطر تلاش همگانی در سالم‌سازی فضای انتخابات و مشارکت حداکثری مردم ضروری است.
پوزش با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و ارائه مسایل مختلف در بحث انتخابات تصریح کرد: به زودی در جلسه‌ای نکات لازم به کاندیداهای تأئید صلاحیت شده ارائه خواهد شد.
وی، با بیان این‌که ادارات از اقداماتی که ممکن است نارضایتی عمومی در پی داشته باشد خودداری کنند، افزود: حفاری‌ها و کنده‌کاری در سطح شهر باید متوقف و ادارات برق و مخابرات پیش‌بینی لازم را جهت جلوگیری از قطع برق و تلفن در شعب اخذ رأی اتخاذ کنند.
این مسئول با تأکید بر این‌که مجریان برگزاری انتخابات حق جانبداری از کاندیدای خاصی را ندارند، تعامل با نهادهای امنیتی و پرهیز از تنش‌زایی به خصوص در روز انتخابات را ضروری دانست.
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه برگزاری انتخابات پرشور ۷ اسفند است
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم ایران ثابت کردند که در راستای عزت و پیروزی نظام و اسلام در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن زمینه حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه را ایجاد خواهند کرد.
قربانعلی حسن‌زاده با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از تلاش‌ها و پوشش خبری برنامه‌های دهه فجر توسط اصحاب رسانه تشکر و قدردانی کرد و گفت: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با تمام ظرفیت در دهه فجر خدمات انقلاب و نظام را به مردم انعکاس دادند.
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه معاند با نظام در استان نداریم و همواره رسانه‌ها در راستای توسعه و پیشرفت استان قلم زدند، گفت: قطعا رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد بر اساس رسالت خود حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را انعکاس خواهند داد.
حسن‌زاده دهه فجر را یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری زنان و مردان غیرتمندی دانست که با اتکا به نیروی لایزال الهی و به فرمان امام (ره) بنیان حکومتی را گذاشتند که امروز پس از ۳۸ سال به الگوی جهانی تبدیل شده است، گفت: بدون شک استقلال، آزادی و امنیت کنونی ثمره خون شهیدانی است که اسلام ناب محمدی (ص) را در راه نجات و پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانستند و هیچ‌گاه در مقابل مستکبرین جهان تسلیم نشدند.
وی ادامه داد: سال‌های متمادی است که بهمن‌ماه تجلی عزت و غرور ملت ایران اسلامی بوده و امسال همچون سنوات گذشته شاهد حضور میلیونی ایرانیان دلاور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن خواهیم بود که مشت محکمی به یاوه‌گویی دشمنان می‌زنند.
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: قطعا در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اصحاب رسانه‌ استان همچون دیگر مردم در این مراسم باشکوه حضور خواهند داشت و برای زنده نگه داشتن آرمان‌های امام خمینی (ره) همواره می‌کوشند و حضور مردم را به جهانیان نشان خواهند داد.
این مسئول در ادامه بیان داشت: نقش رسانه‌ها در انعکاس پیشرفت‌ها و تلاش‌های جوانان انقلابی بسیار تاثیرگذار بوده و اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با رویکردی انقلابی و اسلامی حافظ منافع نظام هستند و تلاش خواهند کرد تا دهه فجر که به عنوان تبلور وحدت و یکپارچگی ایرانیان در جهان است نمود رسانه‌ای بالایی داشته باشد.
حسن‌زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن رویداد مهم سیاسی و اجتماعی در کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه دو انتخابات مهم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در هفتم اسفندماه داریم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه تجلی عزت و اقتدار ایران اسلامی خواند بود.
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی ثابت کردند که در راستای عزت و پیروزی نظام و اسلام در تمامی صحنه‌ها حضور خواهند داشت و با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن زمینه حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه را ایجاد خواهند کرد و به جهانیان ثابت می‌کنند که پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب مانده‌اند.
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد: ۲۲ بهمن اوج تجلی وحدت و شکوه انقلاب اسلامی است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲ بهمن اوج تجلی وحدت، انسجام و شکوه انقلاب اسلامی ایران است.
«فتاح محمدی» با تبریک دهه پر برکت و پرفروغ دهه فجر افزود: حضور مردم در همه ادوار و صحنه‌ها نشاندهنده این است که مردم پای کار انقلاب هستند.
وی خاطرنشان کرد: دهه فجر دهه آزادی ملت ایران از چنگال رژیم منحوس پهلوی و دهه آزادی از ظلم، ستم و استکبار است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۲۲ بهمن اوج تجلی وحدت، انسجام و شکوه انقلاب اسلامی ایران است.
محمدی یادآور شد: همه مردم در ۲۲ بهمن با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.
پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان امداد کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان این استان از ابتدای تأسیس این نهاد تاکنون خبر داد.
به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد استان از پرداخت بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان از ابتدای تأسیس این نهاد تاکنون خبر داد.
سید غلامرضا متقی با بیان اینکه کمیته امداد نهادی است که به فرمان امام راحل و در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های محروم و حمایت از آنها بنا نهاده شد، گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد شامل دو گروه در قالب طرح شهید رجایی و طرح مددجویی هستند که علاوه بر سایر خدمات ماهیانه مبلغی تحت عنوان کمک معیشت و مستمری به حساب آنان واریز می‌شود.
وی با بیان اینکه ۳۳ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از خدمات مختلف این نهاد در طول سال بهره‌مند می‌شوند، گفت: در این راستا از ابتدای تأسیس کمیته امداد تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال به عنوان کمک معیشت به آنها پرداخت شده است.
متقی تصریح کرد: علاوه بر کمک معیشت ماهیانه، مشکلات مالی و معیشتی خانواده‌های تحت حمایت بررسی و بسته به نیاز آنها، خدماتی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض نیز پرداخت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات هدفمند یکی از راهکارهای کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان و همچنین جلوگیری از وابستگی مددجویان به این نهاد است.
۲۲ بهمن روز حمایت از قرآن، اسلام، ولایت فقیه و مقابله با دشمنان است
امام جمعه دهدشت گفت: ۲۲ بهمن روز حضور و روز حمایت از قرآن، اسلام، ولایت فقیه و مقابله با دشمنان است بنابراین همه باید حضور داشته باشیم.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی، امام جمعه دهدشت روز گذشته، ۲۰ بهمن‌ماه در جشن انقلاب که در روستای دستگرد برگزار شد اظهار کرد: حکومت اسلامی مبتنی بر مشروعیت الهی است در حالی که حکومت طاغوت بر اساس زور و استبداد است.
وی افزود: ایران اسلامی دارای تمدن بزرگ و انسان‌های ارزشمندی بود، امام ظرفیت، شکوه و عظمت ملت را می‌دید و می‌دانست حاکمیت طاغوت شایسته این ملت نیست به همین خاطر راه مبارزه در پیش گرفت.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه انقلاب به کشورمان عزت، اقتدار و استقلال بخشید، اضافه کرد: انقلاب با نفس قدسی امام خمینی(ره) خلق شد و مردم حمایت کردند و به میدان آمدند.
حجت‌الاسلام حسینی ابراز کرد: امروز ایران اسلامی به جایگاهی در منطقه و جهان رسیده که ابرقدرت‌ها را به مذاکره کشانده و به عنوان یک قدرت جهانی می‌درخشد.
وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران به دنبال تحقق اهداف الهی است و انقلاب خون‌بهای شهیدانی است که جان خود را فدا کردند، بیان کرد: همان طوری‌ که حضور مردم انقلاب را به وجود آورد مشارکت آنان در انتخابات ضامن استحکام انقلاب است.
امام جمعه دهدشت یادآور شد:۲۲ بهمن روز حضور و روز حمایت از قرآن، اسلام، ولایت فقیه و مقابله با دشمنان است بنابراین همه باید حضور داشته باشیم.
بنا بر این گزارش، همچنین، علی پوزش، فرماندار کهگیلویه نیز با بیان این‌که عشایر در ابعاد مختلف جامعه بشری حضور فعال دارند، افزود: این قشر در دوران انقلاب و پس از آن در دفاع مقدس پایبندی خود به امام و اهداف متعالی نظام را ثابت کردند.
وی اظهار کرد: می‌طلبد همه مسئولان در خدمات‌رسانی به جامعه عشایری تلاش کنند.
یادآور می‌شود، اجرای سرود، شاهنامه‌خوانی، اجرای تئاتر،شعر طنز و سخنرانی در تبیین انقلاب و برپایی نمایشگاه دستاوردهای عشایر و اسب‌سواری از برنامه‌های اجرایی در این جشن بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1