تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۱۶۱۳۶۵

دیدار زارعی با طایفه حاجتی

۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با طایفه حاجتی از شهر یاسوج دیدار کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این نشست جوانان، دانشجویان، اساتید، نخبگان،فرهنگیان،ریش سفیدان ..... این طالیفه حضور داشتند و دوباره حمایت خود را از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.
دکتر چنگیز هاشمی از استاد دانشگاه در این هم اندیشی با اشاره به اینکه اساسی‌ترین پاسخ به فرایند تغییر در همه شئونات جامعه کسب قابلیت و شایستگی در امر توسعه همه جانبه است گفت: اگر توسعه به معنی ایجاد شرایط رفاهی در ابعاد اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و سیاسی از حالت موجود به حالت بهتر و یا از حالت موجود به وضعیت مطلوب تغییر کنیم باید به شکل صحیح فرایند فرایند توسعه را دنبال کنیم.
این چهره دانشگاهی با یبیان اینکه چشم انداز عملکرد نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این چند سال علی رغم محدئویت های اقتصادی و سیاسی بسیار مثبت بوده است تصریح کرد: عملکرد زارعی در این وضعیت نشان از غنای فکری و سطح توسعه یافتگی ایشان در همه ابعاد بوده است.
عضو اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد به شرایط پساتحریم اشاره کرد و اظهار داشت:زارعی به خوبی خود را در عمران آبادانی به مردم معرفی کرده است و به خوبی می‌توانیم خوشحال باشیم که در چهر سال این ده نمایندگی ایشان سازندگی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا شتاب بیشتری خواهد گرفت.
هاشمی خطاب به نمیان ده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت:طایفه ای که شما محضرشان تشریف دارید طایفه حاجتی است که از لحاظ شهامت،شجاعت، ولایت مداری،ایثار و از خهود گذشتگی همیشه زبان زد عام و خاص بوده است.
وی به خدمات گاز رسانی،برق رسانی،ایجاد فضاهای ورزشی،توسعه کشاورزی به روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا اشاره کرد و گفت: در شرایطی که کشور در تحریم بسر می‌برد زارعی این همه امکانات را به شهر و رو ست‌های حوزه انتخابیه خود داده است پس مردم هم قدر دان این زحمت‌ها هستند و هم زارعی گام دیگر برای توسعه همه جانبه در چهر سال این ده بر خواهد داشت.
این چهره اصلاح طلب در حوزه دانشگاه به حمایت قاطع ۸۰درصدی اصلاح طلبان در دور قبل انتخابات مجلس از غلام محمد زارعی اشاره کرد و افزود: باید از زارعی به خاطر انتصاب ۹۰درصد از مدیران خود از جریان اصلاح طلبی تقدیر کرد.
هاشمی گفت:خط مشی زارعی همان مشی اصلاح طلبی است اما بدون جنجال و حاشیه و طبق صحب هایی که با دوستانم در جریان اصلاح طلبی داشته‌ام به زخم اینکه از نبود سید باقر در انتخابات ناراحت هستیم ولی با دیگر حمایت قاطع از غلام محمد زارعی خواهیم داشت.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در جمع طایفه حاجتی شهر یاسوج با بیان اینکه وقتی مسئولیت خدمت گذاری به مردم در مجلس شورای اسلامی پذیرفتم شهر یاسوج و حومه این شهر از نبود خدمات رنج می‌برد.
زارعی تصریح کرد: ۱۲۰ هزار از ساکنین شهر یاسوج به دلیل کمبود اعتبارات از زیر ساخت‌های شهری خوبی برخوردار نبودند.
زارعی اظهار کرد: تلاش‌های برای خارج شدن شهر یاسوج را از همان سال اول شروع کردم و با اقدامات اخیر، مرکز استان از این شکل نابسامان بیرون او ردیم.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترافیک یکی از معضلات اساسی شهر یاسوج بود، بیان کرد: با پی گرهای مستمر در تهران ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره‌برداری از پل سوم بشار تخصیص داده شد قطعاً با اتمام این پروژه که از تعهدات راه و شهرسازی است، بخش عظیمی از ترافیک مرکز استان مرتفع می‌شود.
زارعی ادامه داد: برای اینکه مردم از دستاوردهای آن بهره‌مند شوند و معارض هم نداشته باشد، ۱۰ میلیارد ریال برای صاحبان اراضی که در مسیر این پروژه بودند در نظر گرفته شد که پرداخت می‌شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تکمیل دو پل دیگر یعنی بلوار شهید رجایی به سمت بیمارستان امام سجاد (ع) و پل انتهای جاده شرف آباد، کمربندی یاسوج-اصفهان، حد فاصل پل مختار است که این دو مسیر نقش مهمی در پیشرفت شهر یاسوج دارد و دسترسی مردم به جاده‌ها را راحت‌تر و سرعت می‌بخشد، از دیگر اقدمات بود که به صورت جد پی گران بودم و یکی از پل‌ها را با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور کلنگ زنی کردیم و امروز پیشرفت خوبی دارد.
غلام محمد زارعی با بیان اینکه آسفالت معابر شهری شرایط نامناسبی داشتند، اظهار کرد: با تأمین اعتبار مورد عملیات روکشی راه‌های ارتباطی و معابر شهر یاسوج را داشتیم و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این کار اختصاص داده شد.
زارعی از اتصال آبشار یاسوج به پارک جنگی با هدف توسعه این دو منطقه گردشگری خبر داد و افزود: برای استفاده بهتر از موقعیت آبشار و سهولت رفت و آمد گردشگران و مسافران، اعتبارات لازم برای اتصال این دو منطقه زیبای گردشگری تخصیص داده شد.
وی در ادامه از اختصاص یک میلیارد تومان به عمران و آبادانی شرف آبادها خبردادوگفت: شهرداری یاسوج قول داده است که بزودی عملیات زیر ساختی در این منطقه شروع کند و من به قولی که به این مردم داده بودم عمل کردم.
زارعی با بیان اینکه مردم بهترین قاضی هستند گفت: در سه سال گذشته کارهایی انجام دادم که بعضی‌ها در ۸ سال بایان همه منابع مالی از انجامش شان ناتوان بودند.
وی به فعال کردن مجدد ۷۲واحد صنعتی بزرگ و کوچک در شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد و گفت: در گذشته شهرک صنعتی بل کو به گورستان صنعتی تبدیل شده بود و خوشحال هستم کهخ پی گری که صورت دادم خیلی از این واحدها دو باره به مدار تولید باز گشتند.
وی در پایان نوید توسعه شهرستان‌های بویراحمد و دنا را در چهر سال این ده به مردم داد و گفت: با شنخاتی که از خودم دارم در چهار سال این ده رشد و توسعه همه جانبه همراه با اشتغال جوانان را با ایجاد صنعت‌های بزرگ در بویراحمد و دنا فراهم خواهم کرد.
 
IMG_0222 IMG_0224 IMG_0225 IMG_0226 IMG_0227 IMG_0228 IMG_0231 IMG_0232 IMG_0233 IMG_0234 IMG_0235 IMG_0238 IMG_0239 IMG_0240 IMG_0241 IMG_0242 IMG_0243 IMG_0244 IMG_0245 IMG_0246 IMG_0243 IMG_0244  IMG_0246 IMG_0247 IMG_0255 IMG_0256  IMG_0262  IMG_0265 IMG_0277 IMG_0272 IMG_0272 IMG_0269 IMG_0266 IMG_0283 IMG_0281 IMG_0278 IMG_0285
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی محبوب
Iran, Islamic Republic of
زارعی این روز ها مرد همایش هاست ان هم همایش های وسیع
درود
Iran, Islamic Republic of
پر شور و پر افتخار
....
Iran, Islamic Republic of
قضاتو من سر ...
Iran, Islamic Republic of
زارعی روزی ۱۰ جلسه با این حجم جمعیت داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دستو درد نکنه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نجاتیان
Iran, Islamic Republic of
اقای حاجی
هونی حاجتی از شرف اباد تا محمود اباد و... پشت ککاشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
قضاتو من سر ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی امتحانشه پس داده وموفق نبوده پس از چهره های جوان ونخبه مثل مهندس محمدپور حمایت بکنید من خودم دور قبل به زارع رای دادم ولی الان نظرم عوض شده
اصولگرای اصلاح طلب
Romania
بابا حاجتی خو یعنی همون تیرتاجی ....دکتر هدایتخواه قبول خودت خسته نکن حاجی جون
Iran, Islamic Republic of
استقبال سنگین در مسجد قبا امروز صورت میپذیرددد
Iran, Islamic Republic of
حاجتی یک پارچه زارعی
Iran, Islamic Republic of
ککایللللللل شیرم
Iran, Islamic Republic of
درود درود درود
غیرت و تعصب و مردانگی
طایفه حاجتی
Iran, Islamic Republic of
نجابت = زارع
Iran, Islamic Republic of
حاجی و حاجتی پیوندشو نا گسستنیه
مهندس
Iran, Islamic Republic of
یا زهراااااااا ان شاءالله ک پیروزییییییم..... به امید خدا و فاطمه رهرا....
Iran, Islamic Republic of
چشمانت ارتش هیتلرند زارعی
و دل من لهستان بی دفاع
احمدي
Iran, Islamic Republic of
سلام یکی از فامیلش بهش رای نمیده درود بر ستار هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر حاجتی ها و مهندس جهانبازی
Iran, Islamic Republic of
یه عکس خوبی نگرتی کل جمعیته نشون بدی
Iran, Islamic Republic of
ما به دنبال بازگرداندن صلابت و عزت به بویراحمد هستیم. بنده با موسوی بودم و الان با شجاعت به هدایتخواه رأی میدهم. چون نماینده قوی میخوایم. چپ یا راست برای من یکی تا الان فرقی نداشته. الانم فرقی نمیکنه
ارش
Iran, Islamic Republic of
حاجی همیشه از جاده و اسفالت صحبت میکنی
اخه مرد مومن وقتی نون نداریم بخوریم ماشینمون کجا بود که بندازیم تو جاده؟؟
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
این روزها عدم اقبال عمومی به حاج زارع بدیهی است و کارناول های انتخاباتی با ماشین های بیشمار و خالی از «انفس»، نشانه های آن است که به زودی محقق خواهد شد. تمامی سخنرانان انتخاباتی ایشان در بخش ها و شهرهای حوزه انتخاباتی دنا و بویراحمد (خرامین، دهراب پور، شریعتی و …) یا از ایشان بریده اند و یا به اردوگاه رقبا پیوسته اند و یا اساسا در قامت رقیب ظاهر شده اند. به گونه ای که به نظر می رسد برای گرم کردن تنور ستادهای تبلیغاتی خود، نیازمند اجاره سخنران خواهد بود.

بنابراین با هر پیش فرض (مربوط و نامربوطی) که بتوان تصور کرد؛ چه «سید باقر» بیایید چه نیاید، چه باران و برف ببارد چه نبارد، چه نفت بشکه ای ۱۴۰ دلار شود چه به سان دوره اصلاحات ۸ دلار و ….. و از هر زاویه که به صفحه شطرنج سیاسی بویراحمد نگریسته شود، یقینا زارع دیگر سهم چندانی از آن ندارد و بازنده بزرگ قافیه خواهد بود.
امید
Iran, Islamic Republic of
اگه حاجتی ها که هم طایفه شما هستند حمایت نکنند کی باید از شما حمایت کنه به نظرم باید به عملکرد ضعیف خودتون یه نگاه داشته باشی که چرا فقط اقوام ان هم از .. دور وبرت باید باشند اگه اجازه بدید وناراحت نشی این تعداد از هم طایفتون نیز بدون تعصب ..ت از..ه بویراحمد ودنا به شایسته ترین افراد کاندیدا رای دهند
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
با توکل بر خدا وتوسل به اهل بیت برنده انتخابات حاج زارعی یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
حاج زارعی حقشه ک دوباره بره،مجلس
لراصیل
Iran, Islamic Republic of
جون خت بره یه کار ده دست ...
اردکانی
Iran, Islamic Republic of
مواد اولیه عملکرد:
دانش و مدیریت و جسارته.
متاسفانه لرها بیشتر متعصبند .
پارسا گچساران
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس به اندازه زارع به فکر این شهر نیست بقیه تبل تو خالی هستن
سیدفریدون معصومی
India
تشکرویژه از شخصیت فرهیخته ی دانشگاهی جناب آقای دکتر چنگیز هاشمی....
فربد
Iran, Islamic Republic of
تو سخنرانیت میفرمودین اگه کاری نتونستم بکنم و .. داشتم.
بخاطر این بودکه کسی رو توی سطوح بالا نداشتیم دولت باهام همراه نبود. ن...
اگه تو نمیتونی کسی ا..نداری. چرا حق من و مردمم رو .. می کنی.
شجاعانه برو کنار تا یکی بیاد که بتونه.
جسارت داشته باشه وزیران و دانه درشتا رو داشته باشه
با دولت همراه باشه
ما بدبختا چرا باید ضرر ...
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی آدم با فامیل خودش جلسه بذاره و اینهم..بگیره؟ خوب اگه فامیل خودت رای نده پس واویلا!!! البته هدایتخواه در مجموع در ..بیشتر از زارعی رای داره
ﺩﺷﺘﺮﻭﻡ
Iran, Islamic Republic of
ﺗﻴﺮﺗﺎﺟﻲ ﻫﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺗﻮﻱ ﺗﻮﻟﻴﺪ و اﻗﺘﺼﺎﺩ و ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻮﺩﻥ وﻟﻲ ﺗﻮﺳﻴﺎﺳﺖ ﻧﻪ
ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺑاﮔﻪ ﻣﻴﺨﺎﻱ ﻛﺎﺭﻱ ﺑﺮا ﻣﺮﺩﻡ. ﻛﻨﻲ ﺑﺮﻭ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻛﺎﺭﺧﻮﻧﻪ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﻳﻪ ﻛﻢ اﺯ ﺣﺎﺝ ﺧﺴﺮﻭ ﻳﺎﺩ ﺑﮕﻴﺮ .اﮔﻪ ﻳﻪ ﺩﺭﺱ اﺯ ﺑﻬﻤﻦ ﺑﻴﮕﻲ ﻣﻴﮕﺮﻓﺘﻲ ﺭاﻩ ﺭﻭ ﻧﺸﻮﻧﺖ ﻣﻴﺪاﺩ.
بابکانی ها
Iran, Islamic Republic of
رای طایفه جلیل همانند دوره قبل فقط حاج زارعی محبوب.
Iran, Islamic Republic of
حاج زارعی قبوله درود بر طایفه حاجتی. مهندس امین مرادی
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
آخرین نفس های زارعی...هدایتخواه ۱۰۰ هزار رای میاره ///پشیمانم دور گذشته بهت رای دادم
جلیل
Iran, Islamic Republic of
ما مردم جلیل یکصدا فقط دکتر نیکبخت بزرگ
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس حداقل اسمتوعوض وت الکی شلوغش نکن که زارع باختشه
گندیخوری
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعی
مرد
Iran, Islamic Republic of
.
ببین!!!!
مه تورأی داری..,توایچو چه ایکنی!!
آ.. زارع که افرادی مث.. دورشوگرفته.
کارت تمومه زارع.
حسن
Iran, Islamic Republic of
مه سازگاری هم حاجتیه؟خخخخخخخخخخخ
توتنده
Iran, Islamic Republic of
انشاالله ۷ اسفند حاج زارعی را با اختلاف حداقل ۳۰۰۰۰رای راهی بهارستان خواهیم کرد با توسل به ایمه اطهار وبا رمز یا فاطمه الزهرا
یازهرا
Iran, Islamic Republic of
حاج زارعی قبوله درود برطایفه صیدالی
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
بووووووی شکست.....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
رقابت بین امیری و حاجتی دیدنی خواهد بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
خداییش زارع تو چه زمینه ای تخصص داره؟آسفالت؟بابا بذار یه آدم کار بلد بویراحمدو نجات بده.این دکتر حسن زاده پزشک عمومی فقط به فکر پست انتقال خونه.گول نخور حاجی.درود بر عزت بویراحمد دکتر هدایتخواه
دیوانه عاقل
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای هاشمی اقای زارع امتحانشو پس داده پس اینقد نمیخاد تعریف کسی بدید ک عزت بویراحمد را بر باد داد...بعدشم از طرف خودتون حرف بزنید نه جناح اصلاح طلبان چون ک هیچ گروه اصلاح طلبی هنوز تصمیم نگرفته از کسی حمایت کنه امسال دیگه چهار سال پیش نیست. حالا نمیدونم چ سودی داری میخای اسم در کنی ک اومدی این جلسه رو ب اسم خودت گرفتی یا. تا جایی هم ک اطلاع دارم یه واحدم تدریس نکردی کی شدید دکتر و استاد دانشگاه نمیدونم حالا ب اینش کار ندارم ولی .. زارع باخته بدون شک اصلن نمیدونم با چ رویی ب صحنه. اومده
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جان خم ای دور غیره هدایت خواه کسی ری مجلس نیبنه و ول ختونه خسه نکنیت
احمد
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر هدایتخواه .با حضور هدایتخواه فضای قومی و قبیله ای از بین می رود
آخ تا قیومت
Iran, Islamic Republic of
وقتی یکی از کسانی که پست بهش داده .. باشه وای به حالش تا قیومت په د ادم نبی تا پست .. ببیی
بهرامبیگی
Iran, Islamic Republic of
.. بی ککاش خیلی هم خوب او ککا .. ایما چه ایخا بینشون
م
Iran, Islamic Republic of
عزت بویراحمد در طی این چند سالی که گذشت خدشه دار شد. بویراحمد سزاوار یک نماینده قدر و توانمند است . ثابت کرد که توان نمایندگی خطه دلیر پرور و فرهیخته ای چون بویراحمد را ندارد.مردم آگاه و روشن ضمیر بویراحمد هیچگاه از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شوند و به زارع رای نمی دهند.
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این حماسه درود بر زارعی
رضا
Iran, Islamic Republic of
قضی امیرل من سر......
مجید موسوی
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد تحقیر شده با وجودزارعی فقط هدایت خواه میتوته این وضعیت رو درست کنه
فقط بهرامی
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلوم نیست حاجی نرفته باشه فاته خونی
اهالی محموداباد سفلی
Iran, Islamic Republic of
دورگذشته مردم غیرتی شدند شما رای اوردید مردم حالا فهمیدند لیاقت نمایندگی بویراحمد درشان دکتر هدایت خواه میباشد به امید روز هشت اسفند که دکتر باا ختلاف ۲۵۰۰۰ هزار راهی بهارستان میشود وشما به سلامتی بهزادکاه خویش چنار ستان برمیکردی حاجی زارع
موسوی
Iran, Islamic Republic of
ما از رای دادن به زارعدبسیار پشیمانیم...هرجا هم میریم نقدزارعیست.ایشان به شدت ضعیف عمل کرده.من به عنوان یک اصلاح طلب دکترهدایت خواه رو گزینه مناسبی می دانم.پشیمانم که چرا زارع رو انتخاب کردم .این مدت باید موج بسیارعظیمی ازاصلاحات به هدایت خواه بپیوندد
احمدی
Iran, Islamic Republic of
کاندید نسل جوان فقط دکتر بهرامی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حضرات عباسی چندتا جون تحصیل کرده هسی که بیکار ایگردن انشالله من کیسه اش نیکنه با ... نها سر کار
موسی
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد لایق این نیس که دانشگاهاش .. دباره بیاره سر کار و بویر احمد نماینده میخواد که بتونه به درد مردم برسه ن به ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بودجه استانو به جای اینکه درست استفاده کنند خودشون میرفتن باهاش...
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اجازه نمی دهیم بار دیگر اصالت بویراحمد و دنا زیر سوال برود فقط روشنفکر
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
... که تامرادی است کو ..؟؟
Iran, Islamic Republic of
ای خدا!!!! صحبتهای زارعی را نگاه کنید. بصورت کلی گفته یاسوج را از نابسامانی بیرون آوردم. لطف کنید شهرداری چکاره است؟ چرا با مصداق صحبت نمی کنی؟ مثلا دو نمونه از کارهات در یاسوج بگو؟ چرا.. خدمت داری؟
جمشید امیر پور ( حاجتی)
Iran, Islamic Republic of
درود بر بهرامی ایشالله پیروزه هبببببببببببببه
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه یک کلام والسلام
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتررررر بههههههراااااااااممممممممییییییییی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خدای.. کاندید وابییه شک نکن هدایتخواه پیروزه.مرد فرهنگی ووارسته
بختیاری
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این حماسه درود بر زارعی
Iran, Islamic Republic of
هدایت هدایت کاندید با لیاقت پیرو خط ولایت
شیراز
Iran, Islamic Republic of
آینده روشن باروشنفکر
حسین
Iran, Islamic Republic of
تیرتاجیل یاد گرفته اند مثل تامرادیل تعصبی بشن ولی فقط هدایتخواه قبوله
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارعییییییییییییییییییییییی
شیخ سر که
Iran, Islamic Republic of
دیداربانماینده بویراحمد دکترروشنفکرخرداد۹۵
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه ده تیش مجلس نیبینه . ای دور هم حاج زارع ایره خوتونه خسه نکنید
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط فقط فقط بهرامی
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط فقط فقط بهرامی زارع قران من تربه وش نیکنی
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود برهدایت خواه نماد ملى بویراحمد ۱۰۰درصدانتخابى
سیمان یاسوج
United States
درود خدا بر مرد عمل امیر کبیر بویراحمد زارعی محبوب دلها
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شجاعی داره گریه میکنه
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر هدایتخواه
یازهرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعی و شفیعی نزاد موفق باشید
امیریان
Iran, Islamic Republic of
فقط ستار هدایت خواه
احسان
Iran, Islamic Republic of
سلام،افرین بر این حماسه بزرگ ،افرین بر طایفه حاجتی که همواره ره عدل و انصاف را پیشهگرفته اند، درود بر نماینده نسل جوان این طایفه اصیل دکتر صمد نجاتیان
کی گیوی
Iran, Islamic Republic of
ببین حضور در جمع هم طایفه ای های خودش رو چقد افتخار میدونه آقای زارع!!خدا همین بیست هزار رای ۷ اسفند رو هم ازت نگیره!!!خخخخ
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع و... و امثال او
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا فقط زارعی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زارعی مهره سوخته....................
باوی
Iran, Islamic Republic of
ما گرمسیری های مقیم یاسوج همه با حاج زارعی هستیم چون تاجگردون از ایشان حمایت داشتن مس یا زهرررررررااااااا
جمشید امیر پورحاجتی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی دررررود بر مرد همیشه در صحنه
حسنى
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید عزیز,مطمئن باشین هر کسى ب مجلس بره هدایت نمیره درود بر مردم فهیم بویراحمدودنا
مسعودی
Iran, Islamic Republic of
درمان آبروی از دست رفته بویر احمد تنها با انتخاب استاد هدایت خواه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط حاج مهدی روشنفکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نصف طایفه حاجتی رایشون نه با زارعی
کبگیان
Iran, Islamic Republic of
زارعی کارش تمام است از بهارستان به چنارستان
شرف اباد
Iran, Islamic Republic of
ای جونم وای ککایل با غیرت ، حاجتی مهد غیرت و تعصب ، شفیع نژاد عزیز دوست داریم
Iran, Islamic Republic of
سلام بنظر من بویراحمد لایق بهترینهاست ولی متاسفم از چهار سال که به تباهی گذشت بیایید قومی گری رو کنار بگذارید و بفکر مردم باشید مردم ما بسیار اگاه هستن میدانند چه بر سر انها امده است
اینده نگر
Iran, Islamic Republic of
امروز ما نیاز به نماینده ای توانمند داریم که از حق مان دفاع کند انتخاب با مردم غیور ولی یادمان باشد فقط تا ۷اسفند فرصت داریم بعداز ان تا ۴سال دیگر نمیتوانیم جبران اشتباه نماییم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قوم گرایی/تعصبات بیجا/انتخاب کور/و...........................=پشیمانی
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط حاج زارعی ،درود بر طایفه حاجتی
م'ج
Iran, Islamic Republic of
درود بر طایفه حاجتی ،فقط حاج زارعی
ب.د
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع ک.....چ چ چ چ چ اخه
noorf
Iran, Islamic Republic of
باسلام و خسته نباشی خدمت همه برادران عزیز
لطف کنید طایفه گرایی و تعصب را معیار انتخاب قرار ندید
noorf
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان
به نظر من حاج زارع ادم دلسوز و مهربون با مسولیتی است برام کاری انجام نداده اما واقعا دلسوزه دمش گرم
pari
Iran, Islamic Republic of
زارع قبول میشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1