تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۶۰۹۴۳

برگزاری کنگره ۱۸۰۰ شهید استان /انجام ۱۴ هزار زایمان طبیعی در استان/ دستگیری شکارچی متخلف از طریق فضای مجازی

۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
برگزاری کنگره ۱۸۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۵
رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره ۱۸۰۰ شهید والامقام این استان مهرماه سال ۹۵ در یاسوج برگزار می‌شود.
محمد نصیرزاده از برگزاری کنگره ۱۸۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید خبر داد و اظهار داشت: این کنگره مهر ماه سال ۹۵ در یاسوج برگزار می‌شود.
رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آثار، دست‌نوشته، فیلم، صدا و آن‌چه از شهیدان باقی مانده و از حیث فرهنگی بتوان از آن استفاده کرد در حال جمع‌آوری است.
نصیرزاده با بیان اینکه ۷۰ درصد از آثار شهیدان جمع‌آوری شده است افزود: مصاحبه با هزار خانواده شهید انجام شده و مابقی تا زمان برگزاری کنگره جمع‌آوری و مستند خواهد شد.
این مسئول تصریح کرد: آرشیو کامل از آثاری که تاکنون جمع‌آوری شده است از قبیل فیلم، صدا، وصیتنامه و مصاحبه در اختیار داریم و از این آثار در کنگره استفاده می‌شود.
نصیرزاده با اشاره به برنامه‌های اجلاسیه برای کنگره شهدای استان از تشکیل ۲۱ کمیته در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: به هر کدام از این کمیته‌ها وظایفی محول شده و طبق برنامه زمانبندی شده در جهت انجام امورات پیش می‌روند.
وی با بیان این‌که مسئولان استانی و معاونان استاندار در کمیته‌ها عضویت دارند گفت: رده‌های اجرایی از سپاه، بسیج و سازمان‌های مرتبط کمیته‌ها را ساماندهی می‌کنند.
نصیرزاده نصب المان‌هایی از دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه، اجرای رزمایش را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در کنگره عنوان کرد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های ستاد کنگره شهدای استان در برگزاری یادواره‌ها از اجرای ۳۸۰ یادواره در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: ۹۰ درصد یادواره‌ها تاکنون برگزار شده و تا پایان سال ۱۰ درصد باقی مانده انجام خواهد شد.
به گفته نصیرزاده تاکنون ۳۰۰ یادواره پایگاهی، ۵۰ یادواره حوزوی، ۲۰ یادواره «آبروی محله، افتخار کوچه» و ۱۰ یادواره شهرستانی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.
پرداخت ۱۷۷ میلیون تومان کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان مددجوی کهگیلویه
رئیس بهزیستی کهگیلویه گفت: ۱۷۷ میلیون تومان کمک‌هزینه تحصیلی ترم اول به دانشجویان مددجوی این نهاد در کهگیلویه پرداخت شد.
سید غضمان گنجیانی اظهار داشت: شهریه تحصیلی دانشجویان مددجوی بهزیستی شهرستان به حساب دانشگاه‌های آنان واریز شد.
رئیس بهزیستی کهگیلویه تصریح کرد: یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال از شهریه ترم اول دانشجویان این نهاد حمایتی پرداخت شده است.
گنجیانی با بیان این‌که ۳۲۵ دانشجو از خدمات حمایتی بهزیستی شهرستان بهره می‌برند افزود: کمک پرداخت هزینه شهریه دانشجویان از برنامه‌های بهزیستی برای توانمندسازی خانواده‌های مددجویان است.
این مسئول تصریح کرد: شهریه ترم دوم دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی و علمی کاربردی پس از تحویل مدارک مورد نیاز پرداخت خواهد شد.
گنجیانی کمک هزینه پرداختی به دانشجویان در دانشگاه‌های دولتی و آزاد را یکسان دانست و گفت: ۶۰ درصد هزینه تحصیل هر دانشجوی زیر پوشش را بهزیستی پرداخت می‌کند.
رئیس بهزیستی کهگیلویه تعداد مددجویان این نهاد حمایتی در شهرستان را بیش از ۹ هزار نفر دانست و گفت: بیش از ۳ هزار نیازمند پشت نوبت نیز در انتظار ورود به چرخه حمایتی وجود دارد.
برگزاری نخستین همایش ملی «واژه‌پژوهی در علوم اسلامی» در دانشگاه یاسوج
عضو هیئت‌علمی دانشگاه یاسوج از برگزاری نخستین همایش ملی «واژه‌پژوهی در علوم اسلامی» ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال آینده به همت گروه الهیات دانشکده علوم انسانی دانشگاه یاسوج خبر داد.
حجت‌الاسلام ابوالفضل علیشاهی، دبیر اجرایی همایش ملی واژه‌پژوهی در علوم اسلامی روز گذشته، ۱۸ بهمن‌ماه در نشست خبری از برگزاری نخستین همایش ملی «واژه‌پژوهی در علوم اسلامی» ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال آینده به همت گروه الهیات دانشکده علوم انسانی دانشگاه یاسوج خبر داد.
وی افزود: مهلت ارسال چکیده مقالات به همراه اصل مقالات ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ و آخرین زمان ثبت‌نام نهایی در همایش پنجم اردیبهشت سال آینده است.
دبیر اجرایی همایش ملی واژه‌پژوهی در علوم اسلامی اضافه کرد: دبیرخانه همایش به نشانی، استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، خیابان دانشجو، دانشگاه یاسوج، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه یاسوج است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.fnclis.yu.ac.ir مراجعه کنند، ضمن اینکه حدود یک ماه است که سایت این همایش ایجاد و راه‌اندازی شده است.
حجت‌الاسلام علیشاهی بیان کرد: معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد، تضارب آراء، تولید علم و نظریه‌پردازی از مهمترین اهداف این همایش است.
وی با بیان اینکه تاکنون ۳۰ نفر در سایت همایش ثبت‌نام و نام‌نویسی کرده‌اند، ابراز کرد: برای برگزاری باشکوه و آبرومند این همایش نیازمند همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌ها و ادارات استان هستیم، ضمن اینکه شورای توسعه فرهنگ قرآنی قول مساعد برای حمایت از برگزاری این همایش در استان را داد.
بنا بر این گزارش، همچنین، بی‌بی‌زینب حسینی، دبیر علمی همایش ملی واژه‌پژوهی در علوم اسلامی نیز در این نشست گفت: این همایش به دنبال آن است که دیدگاه‌های صاحب‌نظران حوزه قرآنی در مورد معناشناسی واژگانی در علوم اسلامی و دیدگاه‌های متعدد درباره روش‌ها و ابزارهای دانش‌های مختلف در واژه‌پژوهی را در مجموعه مقالات ساماندهی کرده و در اختیار جامعه علمی کشور قرار دهد.
وی اظهار کرد: این همایش ملی با محورهای قرآن و حدیث، دانش فقه، اصول و حقوق اسلامی و فلسفه و کلام اسلامی برگزار می‌شود، ضمن اینکه رفتارهای غیرانسانی به دلیل کج فهمی از برخی آیات قرآنی است و دشمنان برای مخدوش کردن چهره دین مبین اسلام از آن استفاده می‌کنند.
این عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج تولید علم و نظریه‌پردازی در علوم اسلامی، نقد نظریه‌ها و برداشت‌ها از واژه‌ها و اصطلاحات سنتی در حوزه علوم اسلامی، کلام، فلسفه، فقه و اصول و رفع برخی افراطی‌گری‌ها و تفسیرهای ناصحیح از واژه‌های علوم اسلامی را از اهداف برگزاری این همایش اعلام کرد.
حسینی برپایی کارگاه‌های آموزشی در زمینه مطالعات دین‌پژوهی و واژه‌شناسی در حوزه علوم اسلامی را از برنامه‌های جانبی همایش برشمرد.
اعتبار ۱۲۲ میلیاردی مورد نیاز برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد از هزینه ۱۲۲ میلیارد ریالی مورد نیاز برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
فیض‌الله پاسره اظهار کرد: یکی از کارهای بزرگ در استان برای آبرسانی به روستاها، در دستور کار قرار گرفتن چندین طرح مجتمع آبرسانی روستایی است.
این مسئول گفت: هم‌اکنون در سراسر استان طرح‌های مهمی در دستور کار داریم که با بهره‌برداری از آن‌ها مشکلات آب روستایی برطرف می‌شوند.
وی با نام بردن از تعدادی مجتمع آبرسانی در استان گفت: مجتمع آبرسانی روستایی در مناطقی همچون لوداب و چین، باباکلان گچساران، بوسنگان، القچین، دهدشت شرقی و همچنین دارشاهی از این دست مجتمع‌های مهم آبرسانی روستایی در استان به شمار می‌رود.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان در ادامه گفت: در کل تعداد ۹۸ هزار نفر در صورت بهره‌برداری از این مجتمع‌های آبرسانی روستایی منتفع خواهند شد که برای تکمیل این طرح‌ها ۱۲۲ میلیارد ریال نیاز داریم.
وی گفت: یکی از مشکلاتی که در زمینه آب روستایی همواره در استان داشته‌ایم موضوع هدرروی آب و همچنین استفاده نادرست از آب روستایی بوده است که برخی حتی از آب روستاها برای آبیاری باغات خود استفاده می‌کنند.
۲۶ روستای دیگر در کهگیلویه و بویراحمد به شبکه گاز طبیعی متصل شدند
امروز همچنین طرح گازرسانی به روستاهای حومه غربی کهگیلویه به اتمام رسید و تعداد ۱۸ روستا در مجموعه فیلگاه از مزایای پیوستن به شبکه گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی از طرحهای گازرسانی به ۲۶ روستا در دوشهرستان کهگیلویه و چرام بهره برداری شد .
مدیرعامل شرکت گاز استان کهکیلویه و بویراحمد از  اتمام پروژه های گازرسانی به ۱۸ روستا در شهرستان کهگیلویه و  ۸ روستا در شهرستان چرام خبرداد.
هوشنگ صیدالی در آیین بهره برداری از این طرحها که با حضور مسوولان و مردم برگزار شد گفت: امروز  تعداد  ۸ روستا از حوزه مندان و سواری در شهرستان چرام با اجرای حدود ۴۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی به مصرف کنندگان گاز طبیعی پیوستند . وی افزود : برای اتمام این پروژه حدود ۲۸ میلیارد ریال اعتبار صرف شده  و حدود ۴۳۶ خانوار با جمعیتی حدود ۱۷۵۰ نفر را تحت پوشش قرار داده است .
مدیرعامل شرکت گاز استان کهکیلویه و بویراحمد تصریح کرد : امروز همچنین طرح گازرسانی به روستاهای حومه غربی کهگیلویه به اتمام رسید و تعداد ۱۸  روستا در مجموعه فیلگاه از مزایای پیوستن به شبکه گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
صیدالی گفت: طرح گازرسانی به روستاهای حومه غربی کهگیلویه با اجرای حدود ۳۹ کیلومتر شبکه گذاری  گاز طبیعی و صرف حدود ۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و تعداد ۴۱۳ خانوار با جمعیتی حدود ۲۰۶۵ نفر را تحت پوشش قرار داده است.
در پایان این مراسم آقای بزرگواری نماینده مردم شهرستان کهگیلویه گفت: خدا رو شکر میکنم که تعهد وتلاش کارکنان شرکت گاز استان باعث شد که من بخاطر قولی که به مردم روستاهای حوزه غربی کهگیلویه داده بودم،  شرمنده نشوم و از زحمات ایشان که این پروژه را زودتر از موعد مقرر به اتمام رساندند کمال تشکر و قدردانی را دارم .
شکارچی متخلف از طریق فضای مجازی در کهگیلویه دستگیر شد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کهگیلویه گفت: متخلف شکار که دو رأس بز و یک رأس کل شکار کرده بود به نشانه افتخار و خودبزرگ‌بینی کاذب در فضای مجازی و در سطح وسیعی انعکاس‌ها را انتشار داده بود در کهگیلویه دستگیر شد.
به نقل از روابط عمومی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره حفاظت محیط زیست کهگیلویه از شناسایی شکارچی متخلف از طریق انتشار عکس در فضای مجازی خبر داد و افزود: پس از یک‌ماه تحقیقات شبانه‌روزی فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی و اعمال قانون شد.
قدرت‌الله علی‌پور اظهار کرد: حدود یک ماه قبل عکسی از یک متخلف که سه رأس کل و بز شکار کرده و آن را در فضای مجازی انتشار داده بود از طریق دوستداران محیط زیست به دست مأموران یگان حفاظت این شهرستان رسید.
علی‌پور تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت این شهرستان با همکاری دوستداران محیط زیست با تلاش شبانه‌روزی و به صورت محسوس و نامحسوس به‌دنبال شناسایی هویت متخلف بودند.
رئیس محیط زیست دهدشت در ادامه به اقدام غیراخلاقی این متخلف در شکار و انتشار این عکس‌ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فرد متخلف که دو رأس بز و یک رأس کل شکار کرده بود به نشانه افتخار و خودبزرگ‌بینی کاذب در فضای مجازی و در سطح وسیعی این عکس‌ها را انتشار داده بود.
این مقام مسئول گفت: سرانجام مامورأن موفق می‌شوند هویت مکانی متخلف را در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و پرونده‌ای علیه ایشان تشکیل و به مراجع قضایی ارسال و اعمال قانون کنند.
این مقام مسئول در ادامه داشتن محیط زیستی سالم را منوط به کار فرهنگی جهت ارتقاء فرهنگ زیست محیطی مردم دانست و گفت: باید در حوزه فرهنگ‌سازی آنقدر کار شود که عامه مردم شکار را یک ضد ارزش و ناهنجار در جامعه تلقی کنند تا احترام به حیات وحش و رعایت حقوق آنها در جامعه نهادینه شود.
علی‌پور ضمن تشکر از همکاری مردم و دستگاه قضا در شناسایی و اعمال قانون این متخلف به جریمه یک صد میلیون ریالی شکار هر یک رأس کل و بز اشاره کرد و گفت: برای متخلف پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال تا پس از صدور حکم مبلغ سی‌صد میلیون ریال جریمه حقوقی علاوه بر جریمه کیفری بابت ضرر و زیان به محیط زیست پرداخت کند.
 
انجام ۱۴ هزار زایمان طبیعی در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از زمان اجرای طرح تحول سلامت تاکنون ۱۴ هزار زایمان طبیعی و رایگان در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
رضا چمن در نشست مشترک شورای اداری و سازمان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد جنوب کشور که با حضور شهین‌دخت ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، گفت: ۶۰ درصد دانشجویان در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد حدود ۶۵ درصد دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان را زنان تشکیل می‌دهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، توجه به مقوله سلامت مادران و زنان را از عمده برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد و افزود: از زمان اجرای طرح تحول سلامت که از اردیبهشت سال گذشته آغاز شد تاکنون ۲۴ هزار زایمان در بیمارستان‌های استان انجام شده که ۱۴ هزار زایمان طبیعی و کاملا رایگان بوده است.
وی با اشاره به اینکه با تغییر سبک زندگی افراد شاهد افزایش بیماری سرطان هستیم، گفت: سرطان سینه شایع‌ترین بیماری زنان در استان کهگیلویه و بویراحمد  و دومین سرطان کشنده بعد از سرطان معده است.
این مسئول ترویج سبک زندگی سالم را از راه‌های دوری از بیماری سرطان دانست و افزود: تشخیص زود‌رس و غربالگری بیماری سرطان در افزایش طول عمر مبتلایان به این بیماری موثر است که به همین منظور دستگاه ماموگرافی پیشرفته برای شهرستان‌های گچساران و بویراحمد تهیه شده و برای شهرستان کهگیلویه به زودی تهیه می‌شود.
چمن افزایش ناباروری در بین زوج‌ها را نگران‌کننده دانست و افزود: براساس آمار موجود ۱۵ تا ۲۰ درصد زوجین در کشور نابارور هستند و آمار زوج‌های نابارور استان نیز در همین حدود است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: درمان ناباروری متحمل هزینه‌های سنگینی است که تلاش حوزه سلامت استان در راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری و نازائی در کهگیلویه و بویراحمد است که راه‌اندازی این مرکز نیازمند همکاری وزارت بهداشت و امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری است.

۱۰ درصد معتادان کشور را زنان تشکیل می‌دهند
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه اعتیاد مهمترین آسیب اجتماعی حوزه زنان است، گفت: ۱۰ درصد معتادان کشور را زنان تشکیل می‌دهند.
شهین‌دخت ملاوردی در جمع خبرنگاران به برگزاری هفتمین نشست منطقه‌ای سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی جنوب کشور به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و  اظهار کرد: این نشست با حضور سه استان فارس، بوشهر و خوزستان طی سه روز به میزبانی خوب شهر یاسوج برگزار شد که هشتمین نشست منطقه‌ای اسفند امسال به میزبانی شهر تهران و با حضور استان‌های قم، قزوین، مرکزی، البرز و تهران برگزار می‌شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: در این نشست کارگاه‌های آموزش تشکیل و پایداری شبکه‌ها برگزار شد که امیدواریم این آموزش‌ها هر چه سریع‌تر وارد فاز اجرایی شود و با ایجاد شبکه‌ها بین سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی موضوعات و آسیب‌های حوزه زنان که نیاز به توجه بیشتری هم در استان کهگیلویه و بویراحمد و هم در سایر استان‌ها دارد در اولویت قرار گیرد.
وی از تدوین اطلس وضعیت زنان در کشور خبر داد و تصریح کرد: با تدوین این اطلس وضعیت زنان و آسیب‌های اجتماعی این حوزه به خوبی مشخص می‌شود.
این مسئول کشوری با بیان اینکه بودجه خاصی به بانوان اختصاص داده نشده، بیان کرد: حمایت از برنامه‌های سمن‌ها در دستور کار بانوان و خانواده ریاست جمهوری است، ضمن اینکه با وزاتخانه‌های آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت بهداشت و سازمان‌ زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی تفاهم‌نامه همکاری امضا شد که با همکاری این دستگاه‌ها برنامه حوزه زنان و خانواده در سطح کشور و استان اجرا می‌شود.
معاون رئیس در امور زنان و خانواده با اشاره به توجه دولت به زنان در مناطق محروم، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد و جزء مناطقی است که نیاز به سرمایه‌گذاری و فراهم کردن زیرساخت‌ها دارد که در سفر دولت به استان که در آینده نزدیک انجام می‌شود بخشی از مشکلات و توسعه نامتوازن استان کهگیلویه و بویراحمد رفع شود.
وی خاطرنشان کرد: رویکرد دولت توانمندسازی زنان و ایجاد عدالت جنسیتی است و عدالت جنسیتی برخورداری عادلانه زنان و مردان از منابع و فرصت‌ها است.
ملاوردی اعتیاد را مهمترین آسیب اجتماعی در حوزه زنان برشمرد و گفت: زنان ۱۰ درصد معتادان کشور را تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه ۵۵ درصد طلاق‌ها در کشور ناشی از اعتیاد است.


بسکتبال بویراحمد نیاز به حمایت مسئولان دارد
رئیس هیئت بستکبال شهرستان بویراحمد با تأکید بر استفاده و به کارگیری توانمندی و ظرفیت ورزشکاران استان، گفت: بسکتبال بویراحمد نیاز به حمایت مسئولان دارد.
آیدین روان در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، ورزش را ضامن سلامتی روح و جسم انسان دانست و اظهار کرد: طبق آمار اکثر کسانی که به انواع بیماری مبتلا می‌شوند ورزش را در برنامه روزانه خود جای نداده‌اند.
وی ورزش بستکبال را یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها عنوان کرد و افزود: این ورزش از آغاز پیدایش آن تاکنون تغییرات زیادی یافته است.
وی در ادامه به  استعداد و ظرفیت‌های ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اذعان کرد: ورزشکاران استان تاکنون در همه رشته‌ها موفق عمل کرده و توانسته‌اند سکوهای قهرمانی را در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی فتح کنند.
رئیس هیئت بسکتبال شهرستان بویراحمد با تأکید بر استفاده و به کارگیری توانمندی و ظرفیت ورزشکاران استان، گفت: ورزشکاران در همه رشته‌ها به خصوص بسکتبال بویراحمد جهت پیشرفت نیاز به حمایت مسئولان استانی و ورزشی دارند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مسابقات چهار جانبه بسکتبال در دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: این مسابقات روزهای ۲۲ و ۲۳ بهمن در یاسوج برگزار خواهد شد.
روان برگزاری این مسابقات را با حضور چهار تیم از یاسوج عنوان کرد و بیان داشت: تیم های پتروشیمی، اداره ورزش، آیدین و جهاد کشاورزی در این مسابقات حضور خواهند داشت.
وی با بیان این که این مسابقات به صورت ضربدری برگزار خواهند شد، ادامه داد: پس از پایان مسابقات تیم‌های برتر معرفی و از آنها تجلیل خواهد شد.
رئیس هیئت بسکتبال شهرستان بویراحمد، تصریح کرد: مسابقات چهار جانبه بسکتبال در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در سالن شهید پایدار یاسوج برگزار خواهد شد.

۷۰ درصد از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد عضو بسیج فرهنگیان هستند
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰ درصد از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد عضو بسیج فرهنگیان هستند.
حسینعلی فاتحی در همایش بسیجیان فرهنگی و اعضای حلقه‌های صالحین کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش مهم فرهنگیان در جامعه اظهار کرد: فرهنگیان بسیجی جایگاه ویژه و مهمی در عرصه تعلیم و تربیت دارند.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگیان با ارتباط مستقیمی که با دانش‌آموزان دارند می‌توانند به خوبی نقش بسیج را برای آنها تبیین کنند.
این مسئول با بیان اینکه فرهنگیان بسیجی نقش مهمی در راستای توسعه و تقویت آموزش و پرورش دارند، از فعالیت بیش از ۳۵۰ حلقه صالحین فرهنگیان در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
رئیس مجمع بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۷۰ درصد از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد عضو بسیج فرهنگیان هستند که با اقدامات صورت گرفته به صد درصد خواهد رسید.
فاتحی، اجرای نظام تربیتی، اعتقادی، بصیرتی، معنوی و مهارتی مهمترین اولویت کاری بسیج فرهنگیان دانست و گفت: خوشبختانه فرهنگیان بسیجی حضور فعالی در پایگاه‌های بسیج استان دارند.
وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با همکاری بسیج استان برنامه‌های برای فرهنگیان بسیجی استان در نظر گرفته که به زودی اجرا می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1