تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب : ۱۶۰۲۰۲

آمیراحمد تقوی: رسماً جلوی موحد می‌ایستم / حواشی دیدار بهرامی با مردم بلهزار

۵۸
۰
کبنا ؛
خبرهای سیاسی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد /
تاخت وتاز شایعه سازان درفضای مجازی!/ رد صلاحیت تاجگردون درگچساران!+عکس
راک؛ درحالیکه درهیچ یک از فهرست های منتشره از اسامی نمایندگان فعلی رد صلاحیت شده مجلس در رسانه های کشور وفضای مجازی تا عصر امروز خبری نبود، به ناگاه یکی از کانال های تلگرامی مطلبی مبنی بر رد صلاحیت غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی مردم گچساران وباشت درمجلس و نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس منتشرنمود.
عبدالرحیم رحیمی ،فرمانداراین شهرستان در یک گفتگوی تلفنی ضمن رد این شایعه از تایید صلاحیت دونامزد دیگر درانتخابات خبر داد.
ارشدترین مسئول اجرایی شهرستان با رد شایعات منتشر شده در خصوص تاجگردون،اضافه کرد : با اضافه شدن دونفر به فهرست نامزدهای انتخابات دراین حوزه انتخابیه تعداد آنها به ۱۰ نفر رسیده است.
این مقام مسئول در پایان از رسانه ها خواست اخبار را از منابع رسمی انعکاس دهند.
 
 
  واکنش تند میراحمد تقوی به بازگشت موحد:
دهدشت وب؛ موحد ذره ای وجدان اگر دارد به کهگیلویه نمی آید! در صورت ورود با من رو به روست!
وی با هشدار با محمد موحد تاکید کرد در صورت ورود موحد به کارزار انتخابات کهگیلویه بزرگ رسما رو در روی ایشان خواهد ایستاد.
حجت الاسلام میر احمد تقوی روحانی برجسته شهرستان کهگیلویه نسبت به تغییر حوزه انتخابیه سید محمد موحد نماینده ادوار گذشته مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی واکنش تندی را نشان داد.
موسس حوزه علمیه ولی عصر که در این دور از انتخابات مجلس از فرزند خویش دکتر سید مصطفی تقوی حمایت نموده است تصریح کرد: موحد اگر چنانچه ذره ای وجدان داشته باشد به  حوزه انتخابیه کهگیلویه نباید برگردد و در صورت ورود خودکشی سیاسی نموده است.
وی با هشدار با محمد موحد تاکید کرد در صورت ورود موحد به کارزار انتخابات کهگیلویه بزرگ رسما رو در روی ایشان خواهد ایستاد.
به تصمیم اصولگرایان کهگیلویه بزرگ احترام میگذاریم
دهدشت وب؛ سخنگوی ائتلاف سراسری اصولگرایان  هرگونه دخالت یا فشار برخی احزاب و چهره های اصولگرای مرکز نشین در انتقال حوزه انتخابیه یا انتخاب نامزد نهایی ائتلاف سراسری اصولگرایان در شهرستان ها را رد کرد.
غلامعلی حداد عادل عادل در گفت و شنود اختصاصی با دهدشت وب تصریح کرد، ائتلاف سراسری به نظر اصولگرایان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ که به تایید شورای داوری این ائتلاف سراسری در  استان برسد احترام گذاشته و آن را خواهد پذیرفت.
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود ائتلاف سراسری نگاه بالا به پایین به این مساله نخواهد داشت و اصولا در ساز و کار ائتلاف انتخاب نماینده ائتلاف به خود مناطق سپرده شده است و هر زمان که شورای داوری ائتلاف اصولگرایان در استان که از نیروهای توانمند اصولگرای همان استان می باشند نتیجه تصمیم اصولگرایان کهگیلویه را به ما ابلاغ کنند طبیعتا ائتلاف نیز بدون دخالتی آن را در لیست نهایی سراسری قرار خواهد داد.
شورای ائتلاف داوری اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد را حجت الاسلام پناهی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، حجت الاسلام خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و علی محمد دانشی دبیرکل حزب موتلفه استان تشکیل می دهند.
ماندگاران همیشه تاریخ سیاسی کهگیلویه و بویراحمد:رستاد،منطقیان و موسوی جهان آباد
آبشار نیوز؛ خبرکوتاه ومختصر بود.  تایید نشدم، اما در کنار مردم خواهم ماند. شب سختی بر اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد گذشت. بیم وامید دیشب بر د,ستان اصلاح طلب مستولی بود. فرماندارها جواب کسی را نمیدادند. ساعت از پنج که گذشت دیگر شوق مشارکت حداکثری با حضور کاندیداهای اصلاح طلب جای خودرا به حمایت حداکثری از کاندیداهای اعتدال داد.
موسوی جهان آباد ،محمود منطقیان و لطیف رستاد در لیست تایید صلاحیتها نبودند. این سه کاندیدای افسانه ای ، هرچند فرصت رقابت بر سر آرای کهگیلویه بزرگ و “بویراحمد ودنای” سرافراز را نیافتند اما همچنان بر دلهایی نفوذ دارند که با غیرت به هفت اسفند ۹۴ می اندیشند و بیصبرانه انحصارگرایان و فرصت طلبان را به همآوردی میطلبند.
بیشک رد یا تایید صلاحیت این سه چهره ارزشمند اصلاح طلب ، چیزی از ارزشهای اخلاقی، سیاسی و اجتماعی آنان کم نخواهد کرد تشنه خدمتند وعرصه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به وسعت ایران گسترده است. آنانی که با روح والای شهیدان ، آرمانهای بزرگ این ملت صبور ومقاوم ، رهبری معظم انقلاب و امام راحل (ره) بیعت کرده اند قطعا در این روزها نیز در کنار مردم خواهند بود وبا ایفای نقش شیخوخیت خود فرصت طلبان انتخاباتی را به “طوفان آرای صدها هزاران اصلاح طلب در هفت اسفند ۹۴ ” خواهند سپرد.
رستاد،منطقیان و موسوی جهان آباد ماندگاران همیشه تاریخ سیاسی  بعنوان رهبران جنبش پویای اصلاح طلبی در کهگیلویه و بویراحمد خواهند ماند وبه هدایت اردوگاه اصلاح  طلبان خواهند پرداخت.
بیشک روزهای آینده عزم جدی اصلاح طلبان برای مشارکت صددرصدی در انتخابات هفت اسفند ۹۴ همگان را مبهوت خواهد نمود. انشاءالله
نامه مجیدباقریان به برادر شهیدش
برادرجان، بعدازتوهمچنان مظلومانه چشم انتظار رهایی ازاین سه اقنوم پلیدند. برای موفقیت اندیشه نابت که آزادی انسان در سایه ولایت شیعی بود کوشیدم و امروز میترسم مادر پیرمان نیز بر نعش من جانش را از دست دهد. برادر عزیزم توصیه ات را در باره کلام وحی بر قلبم نگاشتم و بیش از ۳۰ سال در خدمت کلام وحی هستم.
نامه مجید باقریان نامزد رد صلاحیت شده انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه به برادر شهیدش
سلام برادرم، باقر عزیزم
از طرف شورای نگهبان فاقد صلاحیت برای مجلسی شدم که با خون سرخت شکل گرفته است.
تو به من سفار ش کردی که مدافع تشیع سرخ باشم. و من مقتدایم را رهبر آزادی خواهان جهان، حسین( ع) قرار دادم. همان مقتدای عزیزت که اکنون در جوار شان ماوا گزیده ای.
از تو آموختم که با سه اقنوم پلید زر و زور و تزویر مقابله کنم. در پی زخارف دنیا نبودم. یادم ماند که از جنگ که برمیگشتی همه داراییت یک ده تومنی بود که به من هدیه کردی.  زور هم که ندارم و تنها تکیه گاهم خدایی است که همچنان میپرستم. تزویر هم بلد نیستم چرا که فرزند همان بابای ساده و صمیمی هستم که بر نعش زیبایت سکته کرده و به شما پیوست.
همراهان من در این کارزار مهم صادقان وطن دوست و عاشقان راه تو واندیشه ات بوده اند. چون من که فقط آرزویم نجات مردم و جوانان مظلوم دیارمان بوده که بعد سالها بعد از تو همچنان مظلومانه چشم انتظار رهایی از این سه اقنوم پلیدند.
برادرجان، بعدازتوهمچنان مظلومانه چشم انتظار رهایی ازاین سه اقنوم پلیدند. برای موفقیت اندیشه نابت که آزادی انسان در سایه ولایت شیعی بود کوشیدم و امروز میترسم مادر پیرمان نیز بر نعش من جانش را از دست دهد. برادر عزیزم توصیه ات را در باره کلام وحی بر قلبم نگاشتم و بیش از ۳۰ سال در خدمت کلام وحی هستم.  برادر عزیزم تنها میدانم همراهی انسانهایی که تنها به بهانه اندیشه ام مرا یاری کردند، موجبات نبودنم را در عرصه به ارمغان آورده است. من از همراهان صادقم سپاسگزارم که نه به بهانه زر همراهم بودند، چرا که پولی نداشتم. نه به بهانه زورم ، که زوری نداشتم.و نه کلک بلد بودم. که صرفاً برای اعتلاء وطن، اسلام و انقلاب و ولایت همراهیم کردند.
برادر شهیدم ،اکنون تنها سنگ صبورم حضرت شما بودی که این دلنوشته را با حضور سبزت در قلبم زمزمه کردم. همچنان بر آرمانهایت خواهم ماند تا از من دلخور نشوی. برادر اکنون که رنجور انه مینگارم روزهای خوب پیروزی است که بر من و همراهانم و مادرمان و خانواده تلخ شد. جالب است بدانید این برادر حقیرت در دهه فجر چهار سال پیش برای اعتلاء راهت در صحنه بود و…….
خدایا به حق خوبیهایت قلب کسانی را که حق حیاتم را گرفتند به راه شهیدان و امام شهیدان و مقتدای شهیدان و امام شهیدان متوجه گردان.
مجیدباقریان دهه فجر سال ۹۴
 
همه حواشی دیدار بهرامی با مردم بلهزار/از سران اصلاحات استان گله مندیم / از یک سوراخ دوباره گزیده نشوید/تصاویر/برای عزت و شرف مردم تا آخرین لحظه ایستادیم

فصلی نو؛ امروز بعد از ظهر مردم بلهزار طی یک اجتماع با شکوه در مسجد این روستا ضمن اعلام حمایت از محمد بهرامی آمادگی خود را برای هر نوع همکاری با شاخص ترین گزینه اصلاح طلبان اعلم کردند.

  دستان عزیزی رئیس ستاد انتخاباتی محمد بهرامی  در این دیدار اظهار داشت : همیشه در استان ما بحث قومیت و دلبستگی فامیلی پایگاه ویژه خودش را دارد و وابستگی ما در خانواده ها بخشی از تفکر و اندیشه ما است.
عزیزی به انتخابات دوره گذشته اشاره کرد و گفت : در انتخابات دوره گذشته بدون حمایت هیچ حزب و گروهی صاحب ۲۵ هزار رای شدیم و این ۲۵ هزار رای را مدیون هیچ حزب و تفکری نیستیم.
وی ادامه داد : در حال حاضر ۴ کاندید شاخص در انتخابات حوزه بویراحمد و دنا در حال فعالیت هستند که ۳ نفر از این ۴نفر بر اساس پیشینه قبلی خود و موضع گیری های خود نشان دادند و تنها گزینه شاخص اصلاح طلبان آقای دکتر بهرامی هستند.
عزیزی ضمن گلایه از برخی از سران اصلاحات در استان گفت : طی دوره های قبلی هر زمان که اصلاح طلبان و اصولگرایان با گزینه های شاخص خود شرکت کرده اند پیروز شدند نمونه بارز دو دوره انتخابات مرحوم سید نورمحمد محمودیان و دو دوره سید باقر موسوی که با قاطعیت پیروز شدند ،ما از شورای اصلاحات و سران اصلاحات که اتفاقا افراد شایسته ای نیز هستند انتظار داریم با خارج شدن یک نفر صحنه را برای جوان بعدی خالی نکنند تا کاندیدای اصلاح طلبان فرصت حضور در مجلس را داشته باشد و اینگونه است که افکار عمومی باور خواهند کرد که در بویراحمد و دنا چه اندیشه ای در جایگاه ویژه قرار دارد.
رئیس ستاد انتخاباتی محمد بهرامی در ادامه به عملکرد نمایندگان در طی ۱۲ سال پیش اشاره کرد و گفت :دیگران تجربه نمایندگی را در دوازده سال گذشته داشتند و نشان دادند که توانمند نیستند و مردم شما بدانید که آدم عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.
 
آخرین سخنران این نشست محمد بهرامی کاندیدای اصلاح طلب بویراحمد و دنا بود که گفت : در انتخابات دولت نیاز به همکاری با مجلس دارد ،مجلسی که بتواند هم سو با دولت در راستای اهداف دولت گام بردارد نه مجلسی که چوب لای چرخ دولت بگذارد.
محمد بهرامی گفت : دولت در راستای منافع مردم گام بر می دارد و نمایندگان مجلس وکیلان مردم هستند ما باید در انتخابات با تفکر و اندیشه فعالیت کنیم تا دولت و مردم ضرر نکنند.
بهرامی در ارتباط با وضعیت معیشتی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت :در استان های محروم همانند استان ما اگر ما و مردم همراه دولت نباشیم مردم ضرر خواهند کرد زیرا شرایط استان ما همانند کلان شهر ها نیست ،اگر نماینده تهران دولت را به چالش بکشد مردم تهران نیازی به استاندار و مدیران ندارند اما شرایط در استان هایی همانند استان ما متفاوت است زیرا در آن صورت نماینده و مردم از انتخاب یک بخشدار هم منع می شوند.
بهرامی به عملکرد نماینده گان پیشین انتقاد کرد و گفت : باید فرهنگ سازی کرد برای مردم ،ما به مردم قول می دهیم مردم باید کمک کنند ما هم باید به نیت کمک با یکدیگر همکاری کنیم ،بعضی ها سیاست را اشتباهی رفته اند و فرایند سیاست را یاد نگرفته اند.
بهرامی در پایان به عزت و شرف مردم اشاره کرد و گفت : یکی از نیاز های مردم ما عزت و شرف آنهاست در زمانیکه شهردار بودم سعی کردم از عزت آنها دفاع کنم از تندیس آریوبرزن تا آخرین لحظه دفاع کردم ،برخی ها نمی دانند که آریوبرزن یک شهید است روایات بسیاری داریم که هر کسی در راه وطن خودش جانش را از دست بدهد شهید است ،بر خلاف خیلی ها منافع خودم را در مقابل عزت و شرف مردم در نظر نگرفتم ،ما دفاع کردیم از هویت مردم بیشترین چالش ها را با استاندار وقت داشتم می تونستم کوتاه بیایم و امتیاز بگیرم اما عزت ،شرف و هویت مردم برای من از همه چیز مهم تر بود.
DSCF2913 (Copy) DSCF2916 (Copy)  DSCF2928 (Copy) DSCF2938 (Copy) DSCF2945 (Copy)  DSCF2955 (Copy) DSCF2961 (Copy)   DSCF2973 (Copy) DSCF2981 (Copy) DSCF2983 (Copy) DSCF2996 (Copy) DSCF2999 (Copy) DSCF3004 (Copy) DSCF3006 (Copy) DSCF3015 (Copy) DSCF3019 (Copy) DSCF3024 (Copy) DSCF3027 (Copy) DSCF3029 (Copy)
DSCF2902 (Copy) DSCF2910 (Copy) DSCF2912 (Copy) DSCF2914 (Copy) DSCF2918 (Copy) DSCF2923 (Copy) DSCF2937 (Copy) DSCF2941 (Copy) DSCF2950 (Copy) DSCF2954 (Copy) DSCF2956 (Copy) DSCF2963 (Copy)   DSCF2977 (Copy) DSCF2982 (Copy) DSCF2991 (Copy) DSCF2998 (Copy) DSCF3001 (Copy) DSCF3005 (Copy)   DSCF3023 (Copy) DSCF3026 (Copy) DSCF3028 (Copy) DSCF3034 (Copy)
نام شما

آدرس ايميل شما

شهرام
United States
کاندیداهای افسانه ای؟!!!!!!!!!
در دادن القاب کمی دقت کنید.
اگر میخواهید تحلیل کنید،واقع بینانه به مطالب نگاه کنید
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
خوش به سعادت بلهزار که مردی مثل بهرامی داره
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
انشا الله که پیروز انتخاباتی دکتر بهرامی
پارسا
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر بهرامی مرد بزرگ ومدیر توانمند اصلاحات
آخرش ایره زمستون و ایا فصل بهار
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
باید به سخنرانی آقای کامیابی یکی از سران اصلاحات استان در جلسه دکتر بهرامی اشاره میشد تا همگان بدانند که اکثر سران اصلاحات به بهرامی پیوسته اند
Iran, Islamic Republic of
شما دکتر ابید را فراموش کردی .درانتخابات ریاست جمهوری گذشته بین افراد مطرح مثل هاشمی و کروبی واحمدی نژاد ناشناخته دیدیم که احمدی نژاد برنده انتخابات بود.و اینبار بدان که همانطور خواهد شد دکتر ابید پیروز میدان خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا اینبار کهگیلویه بزرگ در ۷اسفند یک واقعه تاریخی دیگر مثل دوم خرداد با رای دادن به دکتر ابید بوجود خواهند اورد.مگه خاتمی را کسی میشناخت وهمه خیال میکردندناطق برنده است اما مردم خاتمی را انتخاب کردند اینبار هم کهگیلویه بزرگ دکتر ابید را انتخاب خواهند کرد .یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا .دکتر ابید فعالیت انتخاباتی خود را با توسل به بی بی فاطمه زهرا (س)شروع کردند .این روزها میبینیم که قشرهای مختلف مردم به سوی او امده اند.خدا را شکر بی بی دو عالم کمک خودش را داره میکنه . یا زهرا .یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
بارمز یا زهرا(س) و با توسل به بی بی فاطمه زهرا (س)
«ابید» با شعار”توسعه و پیشرفت در سایه اجماع با نخبگان” وارد میدان انتخابات کهگیلویه بزرگ شده.برای سر افرازی و سربلندی کهگیلویه بزرگ همه با هم با ابید .
روزگار غریبی است نازنین.در کهگیلویه بزرگ تا چند روز پیش همه جا سخن از موحد و حاج عدل بود اما الان همه جا سخن از دکتر ابید است.ای روزگار
بویر احمدسادات
Iran, Islamic Republic of
درود بر بهرامی .انشااله که موفق باشی .
اقا
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات نه اصلاحات آقای بهرامی
رضا
Iran, Islamic Republic of
چه تجمع باشکوهی!!!!!!!!!!!!۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
لطفا این عکس خانم ها رو که به صورت یو نفره و سه نفره هستند بردارین ... متشکر
قف
Iran, Islamic Republic of
تا خون در رگ ماست بهرامیان ////.............
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
جناب بهرامی خودتو خسته نکن روشنفکر پیروز انتخابات هست
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدایی حیفه تا نیکبخت هست به امثال بهرامی حتی فکر کرد
Iran, Islamic Republic of
آقای عزیزی چرخاندم رافریب می دهید بهرامی ازطرف طایفه آقاآمده نه اصلاح‌طلبان
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا استقبال پر شوری ازش شده مسیول ستاد قبلب هدایت خواه و اصلاح طلب جدید . برای کسب قدرت چه کارها که نمیکنند
علی
Iran, Islamic Republic of
کل طرفداراش در همین حد خودتو لطفا به اصلاح طلب ها نبند.
طرفدار روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
اوووووووووووووووووووووووووو چه جمعیتی شرمنده بهرامی شدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درودبرمیر احمد سلام برموحد ماهمه فقط موحد به کوری چشم بدخواهان موحد می آید وبا اقتدار هم می آید
آزاد اندیش
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب واقعی و شجاع و با تدبیر و آینده نگر فقط دکتر لاهوتی است! نه جاسوس است و نه در یوزگی کرده با شجاعت بر عهد و پیمان خودش ایستاده! درو د بر لاهوتی قهرمان۱
برو فعلی
Iran, Islamic Republic of
همه کاندیدها اشخاص محترم وقابل احترام و هر کدام دارای پتانسیل خا صی برای جامعه هستند .چه اشکالی دارد که ما با بی احترامی واحساساتی سخن نگوییم .
فرشید
United States
صد حیف که موحد برای حوزه بویراحمد ثبت نام نکرد...
سامان
Iran, Islamic Republic of
بهرامی بای بای بهرامی داخل خونه بشینی بهتره خودتو ضایع نکن
شریف عمادی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی مدیری توانمند
احمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه
اول موحد چون وجدان دارد باید به کهگیلویه بیاید
دوم مردم باید در مورد موحد تصمیم بگیرن نه یک نفر
سوم مردم قیم نمی خوان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شداد
Iran, Islamic Republic of
بهرامی کجا هستند برادران ..ت
با این بیست نفر هم ولایتی میخای بری مجلس
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
با توجه به سخنرانی آقای کامیابی که از سران اصلاحات بویراحمد سفلی و استان میباشد معلوم میشود که جریان اصلاحات به دکتر بهرامی پیوسته اند.
درود بر اصلاحات
ساسان
Iran, Islamic Republic of
وجدانا اگه بهرامی عمر حضرت نوح رو بهش بدن نمیتونه نماینده مجلس بشه..چون . هست..اصلا بهش نمیاد نماینده بشه..
ساسان
Iran, Islamic Republic of
وجدانا اگه بهرامی عمر حضرت نوح رو بهش بدن نمیتونه نماینده مجلس بشه..چون ادم .. هست..اصلا بهش نمیاد نماینده بشه..
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
دیگه از ..گذشته بنده خدا.ی الرحمانش بلندشده
حامی زارع
Iran, Islamic Republic of
خیلی برام جالبه
خوب این هم .. یک نماینده رو هم مگه داره؟
به نظر من شهردار شدن هم از .
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
رها وآزاده ایم
یارعلیزاده ایم
درودبردکترعلی علیزاده درودبرنخبه ی اصلاحات
گچساران
Iran, Islamic Republic of
فقط بولادی
s
Iran, Islamic Republic of
درود برحاج زارعی . یازهرا یازهرا
زخم خورده
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای تقوی چوب خدا صدا ندارد همون موحدی که خودت میگفتی سمیلی در خطره رای وش برین
بلهزار
Iran, Islamic Republic of
اولا چون مرکز ثقل آرای بهرامی بلهزارو مادوان می باشد میتوان نتیجه گرفت که بهرامی رای دور قبل را هم نمی آورد. ثانیا اصلاح طلبان او را قبول ندارند زیرا اساسا اصولگراست نه اصلاحاتی
منم
Iran, Islamic Republic of
اولا چون مرکز ثقل آرای بهرامی بلهزارو مادوان می باشد میتوان نتیجه گرفت که بهرامی رای دور قبل را هم نمی آورد. ثانیا اصلاح طلبان او را قبول ندارند زیرا اساسا اصولگراست نه اصلاحاتی
کیاان
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی یار و یاور هدایت خواه الان دم از اصلاح طلبی میزنه....ای خدااااا چه خل من سر کنم...
بهزادحامیان هدایت خواه
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی هواداران بهرامی با چ امیدی پا ب این مسجد گذاشتندبابا رقابت بین هدایت خواه با زارع هستش...ای اقا الکی اومده تو رقابت...
رضا
Iran, Islamic Republic of
یه سوال از حاج آقای تقوی دارم .آیا دلیل مخالفت جنابعالی در آمدن آقای موحد ناکارآمدی ایشان است یا رقیب فرزندتان بودن؟ اگر ناکارآمدی ملاک نظر شماست به چه دلایلی؟ و آیا در دوره های قبل هم شما همین موضع را داشتید؟ خوشحال میشم نظرتون رو بدونم.
United States
اگه میخواهید اصلاحات زنده بشه روی مهندس بهرامی اجماع کنید
شیراز
Iran, Islamic Republic of
شتردرخواب بیندپنبه دانه
احمد
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی با کدام سابقه تشکیلاتی و با کدام هزینه اجتماعی خودش رو از بدنه اصلاحات میدونه
Iran, Islamic Republic of
در انتخاب افراد فقط خدار را در نظر بگیرید! حواسمان باشد زیر ذره بین خداییم و فردای نچندان دور از ما سوال خواهد شد؟
کارگر
Iran, Islamic Republic of
من خودم اصلاحاتی نیستم. اگه بخوان ازکسی حمایت. بهتره آبهرام حمایت کنند که دارن میکنن
حح
Iran, Islamic Republic of
همون ۲۴ هزار را هم نمی یاری
علی
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام خدمت اقای تقوی :همانطور که حضرنعالی میدانید تصمیم گیرنده نهایی در انتخابات مردم هستندو دیکته کردن نظر و عقاید خود به مردم نتیجه عکس خواهد داشت .این موحد همان موحد ی است که همیشه موردحمایت شما بوده و اگر فرزند شما نبود لحن سخن شما نیز متفاوت می بود پس بگذارید تصمیم گیری به عهده مردم باشد .
Iran, Islamic Republic of
۲۴۰۰۰رای ایندفعه میشه حداکثر۳۰۰۰۰رای.نمیدونم چراهرکی یکبارشهردارشدبایدبه فکرنماینده شدن بیفته.
--------------------------------------------
Iran, Islamic Republic of
جان خودت من تربت نیکنیش
انتخاب
Iran, Islamic Republic of
به گروه انتخاب(۴شهرستان)واستان بپیوندیدوبرای کاندیدموردنظرخودتبلیغ نمایید.https://telegram.me/joinchat/CIL6wj0cscfXbz4VBvU_UA
آرش سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
انشالا ک دکتر محمد بهرامی برنده انتخاباته
آرش سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
انشالا ک دکتر محمد بهرامی برنده انتخاباته به امید خدا
آرش سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمد بهرامی مرد عمل هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بهرامی کجا و نمایندگی مجلس کجا؟؟؟؟!!!!
لنده
Iran, Islamic Republic of
فقط وفقط وفقط وفقط سید مسعود دانشی
خیرابادصددرصد
Romania
مهندس حاج علی فولادی ودکترروشنفکردرآخرین روزهای زمستان به بهارستان راه یافتندوپیروزانتخابات مجلس شورای اسلامی شدند مبارک باداین پیروزی ت۹۴/۱۲/۰۸
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1