تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۱۵۹۶۷۰

مدیران تاجگردونی: آنچه گذشت.. آنچه روایت شد!

۶۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛مجتبی قلی پور
gohar
یکی از معضلات جدی کشورهای درحال‌ توسعه نحوه گزینش مدیران و معیارهای حاکم بر این گزینش است. بر همین اساس است که ادعا می‌شود«انتخاب و انتصاب مسئولین رده‌های مختلف اداری و اجرایی، یکی از مسائل مهم و ضروری و از وظایف خطیر حکومت اسلامی است»؛ چرا که مهم‌ترین عامل دوام یک نظام و حکومت، فرزانگی و شایستگی مسئولین و کارگزاران آن نظام است.

اگر مدیران شایسته و تربیت‌یافته در رأس سازمان‌ها قرار گیرند، کیفیت فعالیت‌های سازمانی به طور فزاینده‌ای بهبود خواهد یافت. زیرا مدیریت شایسته، محور اصلی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ملت‌ها به شمار می‌آید.

بنابراین انتخاب و انتصاب افراد در رده‌های مختلف سازمانی باید بر اساس معیارها و ملاک‌هایی باشد تا افراد شایسته جهت تصدی پست‌های سازمانی انتخاب و به کار گمارده شوند. این معیارها به دو دسته عمومی و ویژه تقسیم‌بندی می‌شوند. معیارهای ویژه شامل: تخصص؛ تعهد؛ تجربه؛ مهارت و توانایی افراد و معیارهای عمومی شامل عدم توجه به وابستگی‌های خاص مانند روابط فردی؛ روابط خانوادگی؛ قومیت؛ نژاد؛ زبان مشترک؛ باند و رابطه بازی و حتی منزلت اجتماعی و طبقاتی افراد در انتخاب مدیران است.

با این مقدمه به سراغ ارزیابی چند تن از مدیران معرفی‌شده از سوی دکتر تاج گردون در چند سازمان مرکز استان در سال‌های وکالت ایشان در خانه ملت؛ که نقش حیاتی در راستای توسعه ملی دارند، می‌پردازیم. نویسنده با توجه به اهمیت بودجه و برنامه‌ریزی اقتصاد، توسعه پایدار زنجیره سبز، نقش پرفروغ سیستم آموزشی مطلوب در نهادینه نمودن اقتصاد مقاومتی و توسعه دانش بومی، بهسازی و بهینه‌سازی زیرساخت‌ها؛ و جایگاه حساس برنامه‌ریزی منابع انسانی استان؛ به ترتیب به معرفی اجمالی و ارزیابی حرفه‌ای مدیران شایسته این حیطه‌ها شامل آقایان: حسن نوروزی، جعفر گوه رگانی، هادی زارع پور، سید علی لدنی نژاد و وحید محمدی تبار، فارغ از هر پسوند و پیشوند انتزاعی می‌پردازد.

حسن نوروزی: ایشان دانش‌آموخته اقتصاد از معتبرترین دانشگاه‌های ایران، نخبه علمی در حوزه برنامه‌ریزی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد بوده و تجربه گران‌بهای فعالیت در سازمان پر سابقه مدیریت و برنامه‌ریزی را در کارنامه خویش دارند. ایشان فارغ از نگاه‌های سیاسی و قومیتی با انتصاب معاونین خویش در سه حوزه انتصابی در سطح استان و با ساماندهی کارشناسان و متخصصین خبره، وضعیت برنامه‌ریزی‌های عملیاتی و استراتژیک را در سطح استان بهینه نمودند. ایشان هم‌چنین با باز تعریف، اصلاح و عادلانه سازی شاخص‌های توسعه و برنامه‌ریزی، نه‌تنها به کمک دکتر تاج گردون توانستند زمستان سرد عدم افزایش اعتبارات را بشکنند، بلکه هم‌راستا با افزایش بی‌سابقه اعتبارات در سطح استان؛ تلاش مستولی خویش را جهت جذب اعتبارات بیشتر دریغ ننموده و به یمین حضور دکتر تاج گردون؛ امکان جذب اعتبارات بیشتر با مطلوب شدن وضعیت بودجه‌ای در سطح ملی را محقق نمودند.
 هادی زارع پور: فرهیخته‌ای متین و فرهنگی پر سابقه که توانست در اولین سال مدیریت خود؛ قریب به ۵۰ میلیارد تومان از معوقات فرهنگیان بزرگوار در سطح استان را با همکاری و همیاری صمیمانه دکتر تاج گردون از وزارت متبوع جذب و پرداخت نمایند. بر همین اساس است که ایشان را "پیر خردمند" نامیده‌اند. نکته دیگر در عدالت محوری و مدیریت حرفه‌ای ایشان به انتصاب معاونین در سازمان تحت مدیریتشان برمی‌گردد که از ۷ معاون مشغول به فعالیت در این سازمان، تنها یک نفر به حوزه شهرستان محل اقامتشان یعنی گچساران و باشت تعلق دارد و این شایسته‌سالاری را برای ایشان معنا می‌نماید. ایشان هم‌اکنون به دنبال پیاده‌سازی نسل سوم از آموزش‌های انسانی شامل مدارس هوشمند و ربات یک در سطح استان هستند.
 جعفر گوهرگانی: به جرأت می‌توان ایشان را مدیر شجاع در سطح استان دانست. در روزهایی که جهاد کشاورزی استان جزء روزمرگی و اضمحلال فعالیتی وانمود دیگری نداشت، انتصاب مدیری شجاع و پرتجربه از سوی دکتر تاج گردون نیاز بود تا بتواند این در هم گسستگی را چاره نموده و جلایی به چهره فرسوده جهاد کشاورزی در استان دهد. ازآنجاکه ایشان اصلاح‌طلبی مضاعف و مدیری برجسته هستند، توانستند سازمان ورشکسته و بدهکار جهاد کشاورزی استان را باتدبیری خردمندانه بر روی ریل توسعه برگردانده و چنان تحولی در سازمان متبوع با تدبر و فرهیختگی علمی‌شان به وجود آوردند که بیش‌ترین تعداد از پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی در دهه مقدس فجر ۹۴ را با دستان توانمند و پر تدبیر خویش به هم استانی‌های همیشه در صحنه تقدیم نمایند. پروژه‌هایی که امکان زنجیره سبز پایدار را در اکثر نقاط استان؛ به خصوص در مناطقی که امکان ایجاد کشاورزی و تولید محصولات متبوع نبوده است و اما امروز زیرساخت‌های لازم برای این مهم محقق شده است.
 سید علی لدنی نژاد: چهره علمی و خبره ملی که سال‌ها در پایتخت ایران اسلامی در پروژه‌های آب و فاضلاب تهران بزرگ، کوهی از تجربه را با خود اندوخته بود. ایشان بنا به ضرورت نیاز به منابع انسانی خبره در اداره متبوع در سطح استان، در دیارمان امکان حضور یافته و با عنایت حق‌تعالی، تجربه ارزشمندشان و رهنمون‌های دکتر تاج گردون؛ جانی دوباره به شبکه‌های فرسوده آب مرکز استان دادند. ایشان هم‌چنین توانستند معوقات سازمان آبفای استان را تسویه نموده و تلاشی مضاعف برای قطع حداکثری انشعابات غیرمجاز آب‌نمایند. به عنوان مثال؛ فعال‌سازی پروژه‌های آب و فاضلاب در شهرستان گچساران و پروژه مطالعات در سطح شهرستان باشت ازجمله اقدامات کلیدی و محرز ایشان است.
 وحید محمدی تبار: اصلاح‌طلبی عمل گرا، فرزندی خردمند، مدیری جوان و شایسته که این روزها نقش کلیدی‌ترین مهره سیاسی و توسعه‌ای را دارا هستند. ایشان با کوله باری از دو دهه فعالیت تشکیلاتی حرفه‌ای و یک دهه تجربه فعالیت کارشناسی در وزارت کشور، بنا به نیاز حیاتی استان در مناصبی همچون مدیریت منابع انسانی استان و تحول اداری استان در روزهای نا مطلوبیت سیستم منابع انسانی استان وارد شدند تا با یک تدبیر نوآورانه و با حمایت اندیشه فرهمند دکتر تاج گردون؛ در قامت یک مدیر ارشد استانی به مثابه یک معاون استاندار وظیفه هدایت و برنامه‌ریزی تشکیلاتی مجموعه مدیران استانی را با نقشی مؤثر به عهده گرفتند و توانستند نه‌تنها پایشی بی‌سابقه در سیستم منابع انسانی استان ایجاد نمایند، بلکه با پیاده‌سازی برنامه‌ریزی بلندمدت، معضلات و چالش‌های فرا روی سیستم انتخاب و انتصاب منابع انسانی در سازمان‌های دولتی و خصوصی استان را حل‌وفصل نمایند. محمدی تبار ازآنجاکه پختگی سیاسی‌شان از خردمندی‌شان فزونی دارد، توانستند در سطح استان و حتی در سطح ملی با معرفی نخبگان و جوانان شایسته حوزه انتخابیه خود، توجه مدیران کشوری را به خود جلب نمایند. تا جایی که از ایشان به عنوان ذخایر مدیریتی برای شرایط بحرانی یاد می‌گردد. ایشان پس از بهینه‌سازی سیستم مدیریت منابع استانی، به صلاحدید مدیران حرفه‌ای در سطح استان و کشور؛ پس از انحلال حوزه ستادی مدیریت منابع انسانی در استانداری به نظارت بر طرح‌های حیاتی توسعه‌ای زنجیره سبز که از مهم‌ترین ارکان توسعه ملی در احکام دائمی توسعه پایدار ایران هستند، تغییر مأموریت یافته و همگام با این مأموریت خطیر، نقش فوق‌العاده حیاتی در بهسازی و تداوم بهینه جو سیاسی حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شهرستان‌های گچساران و باشت با حمایت قاطع از دکتر تاج گردون؛ یار خردمند و پرتجربه خویش؛ ایفا می‌نمایند. این در حالی بوده است که ایشان حضور در کنار دکتر تاج گردون و تقویت جبهه خدمت بی‌منت را بر پیشنهادهای منصبی بالا مرتبه مانند معاونت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، معاونت سازمان جهاد کشاورزی و فرمانداری یکی از شهرهای حوزه فارس، ترجیح دادند. هرچند ایشان در پس این اقدام خردمندانه؛ از سوی عده‌ای نااهل آشنا و ناآشنا مورد ملامت و زخم‌زبان‌های منفعت‌طلبی و کینه‌توزانه قرار گرفتند، اما طعم شیرین حمایت از تاج گردون و بسترسازی توسعه دیار سرافراز خویش را درمان یلدای بی‌فروغ نااهلان قراردادند.

علاوه بر بزرگواران نامبرده در فوق؛ جا دارد از استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونت سیاسی و امنیتی استاندار، مسئولین و کارکنان سازمان‌های توزیع نیروی برق، علوم پزشکی، صنعت و معدن، هلال‌احمر، شرکت گاز، تربیت بدنی، جامعه دانشگاهی، روحانیت و بسیج، نیروهای انتظامی و نظامی، سپاه مقدس پاسداران، نهادهای درمانی و خدماتی موجود در استان و دیگر عزیزانی که با تدبر و فرهیختگی خویش، امکان توسعه و خدمت بی‌منت را در سطح استان و به خصوص مسئولین و سازمان‌هایی که امکان این مهم را در سطح شهرستان‌های گچساران و باشت فراهم آورده‌اند، صمیمانه تقدیر به عمل آید. اکنون با وجود چنین سازمان‌های بهره‌ور و مدیران شایسته و فرهمندی، هم چنان عده‌ای بر طبل خودخواهی و فردان دیشی خویش می‌کوبند و با تفکرات و دست‌نوشته‌هایی از تدین و تعلق؛ به مثابه اصحابی که قرآن به نیزه می‌نمودند، جلوه بهینه کاری را سر می‌دهند. به راستی این جماعت به عقل و به حقیقت کافر شده چه می‌پندارند که نغمه پایداری و توسعه سر می‌دهند؟. آیا وقت آن نرسیده که به جای تشکیل نهضت ضد ارزش‌ها، با رویکردی جامع‌تر و اندیشه‌ای خردمند به ارزیابی و بررسی محیط خویش و دارایی‌های شهر و دیارشان بپردازند؟. باشد تا شاید مورد لطف و امتنان قصد این مردم فرهمند قرار بگیرند.
در انتها برای بزرگواران نامبرده در این متن، دکتر تاجگردون-یار فرهیخته و فرزند فرهمند همیشه در صحنه-، سایر مدیران و مسئولین گران‌قدر استانی و شهرستانی؛ و به خصوص برای مردم شریف و همیشه در صحنه استانم؛ کمال سعادت، رفاه و بهروزی را از ایزد منان خواستارم.
و سلام علیکم و رحمه‌الله
نام شما

آدرس ايميل شما

موسوي
Iran, Islamic Republic of
/////
Iran, Islamic Republic of
برخی عملا باعث دردسر برای تاجگردون شده اند. نزاکت قلم باید حفظ شود
گوهر
Iran, Islamic Republic of
گوهرگانی ضعیفترین مدیر وفقط بفکر پست وصندلیش هست
سید خادم موسوی
خداروشکر الان در قرن ۲۱ به سر میبریم و حساب آقای دکتر گوهرگانی از بقیه این ها جداست آقای دکتر گوهرگانی شاید حامی قوی و ستون اول آقای تاجگردون بوده اند اما جز مدیران تاجگردون نبوده اند ایشون از اول بوده و در وزرات جهاد خدمت میکردند.در ضمن تمام سوابق درخشان ایشون چه از نظر عملیاتی بین مردم تا سالها مشخصه چه از نظر سیستماتیک بین دولت ها آقای که ققط به فکر ریختن آبروی دگرانی
طرفدار حاج غلام
United States
جا دارد به این فهرست نام برادر ارجمند جلال پوران فر مدیر توانمند اورژانس استان هم یاد شود، ایشان هم در خط دکتر تاجگردون میباشد، مدیری توانمند و اشنا به مسایل استان و از فرزندان شایسته گچساران میباشد،
اسماعیل محمدپور
Iran, Islamic Republic of
در طول این چهار سال حاج رحیمی ثابت کرد که شایستگی خودش و دکتر تاجگردون قلب تپنده این دیار هستن و امیدوارم احیاء چهار ساله این دل بزرگ همچنان با تلاش مدیران مرد بزرگ امید نسل های آینده را روشن تر سازد. برقرار باشی و سبز بزرگ مرد.
Iran, Islamic Republic of
خیلی. اغ ده ای نوشتی. بقیه مدیران تاجگردونی چی .چون قانونی کار میکنن تعریف کردنی نیستن شک نکنید حتما خیری از اینا بهت رسیده که اینطور تمجید میکنی
.
Iran, Islamic Republic of
خیلی. اغ ده ای نوشتی. بقیه مدیران تاجگردونی چی .چون قانونی کار میکنن تعریف کردنی نیستن شک نکنید حتما خیری از اینا بهت رسیده که اینطور تمجید میکنی
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم، در مورد گوهرگانی که حرف و حدیث فراوان است. رسوایی استخدام ها، قوم و خویش سالاری و ... اگر به مصداق اینکه ''هر کس را باید از طرفدارانش شناخت'' که البته خود آقای تاجگردون هم همین ویژگی ها را دارد.
222
Iran, Islamic Republic of
آقای قلی پور کاش از صابر مظاهری هم میگفتید که با چه تخصصی به مدیر کلی کار و رفاه اجتماعی رسید
علی
Iran, Islamic Republic of
خیلی غلو کردید /. بالاخص حسن نوروزی این نیست
چشم روشن
Iran, Islamic Republic of
حاج هادی زارع پور ،واقعا نماد واسوه اخلاق فرهیگیان است، دکتر گوهرگانی مدیری توانمند ولایق وافتخار استان میباشد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون بایددرحوزه ی صنعت دراستان یک کار اساسی انجام دهد ویک مدیربانجربه که بتواند واقعا گره هارا بگشاید را انتصاب کند
جناب خانعلی
Iran, Islamic Republic of
مدیران ضعیف یکی از یکی بدتر...مخصوصا هادی زارع پور...مزد و پاداش دست بوسی مرادشون رو گرفتن..
اولین
United States
آقای نویسنده واقعا تو به عنوان یک فرد دلسوز نمیباشی فقط این بگم با این متن ضربه به ریشه واساس تاجگردون میزنی لطفا اگه مکتوبه خودت هست قبل از ورود به سایت حداقل با چند نفر اهل خرد مشاوره ای داشته باش
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا گوهرگانی وزارع ضعیفترین مدیران بعد از انقلاب می باشند.
هادی
Iran, Islamic Republic of
پس کو داریوش مظفر مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
تمام افراد فوق الذکر از بهترین و توانمد ترین مدیران در سطح استان میباشند .

همشون مثل دکتر تاجگردون با توان هستند و شایسته .

درود و دست مریزاد به تک تک شون
علی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون از مدیران ضعیف و مشکل دار حمایت میکنه میگی نه یه سر بیا پیام نور استان
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دکتر نوروزی واقعا یک مدیره لایق هستن، معاون مالی دانشگاه بهبهان بودن و همه دانشجویان و کارمندان راضی از ایشون ???
ali
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت تاجگردون اگر مدیرل خوبش اینگل بون ، انصافا ابدارچی سازمان بهتر از گوهرگانی درک داره
باوی
Iran, Islamic Republic of
آقای نوروزی فردی مغرور و از خود راضی است .واقعا برای کسی که به اوپست داد متاسفیم.
Iran, Islamic Republic of
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عاشق ولایت
Iran, Islamic Republic of
حضرت امیر فرمود حق را بگویی حتی به ضررتان باشذ اقای قلی پور انصافت کجا رفته کجا گوهرگانی قویه انشااله به تفصیل از عملکرد ضعیف این اقا طی چند روز اینده مقاله ای ارایه میدم
رضا
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براتون با اینهمه چرت و پرتی که نوشتی.خجالت داره خداوکیلی.تاجگردون خدا هم باشه ضعیف ترین و بی سواد و ناتوان ترین افراد سیاست زده و جنجالی را گذاشته و حالا با پررویی دفاع مسخره میکنی
موسی
Iran, Islamic Republic of
اولا اصل این قضیه اشتباه و ناروا بوده ولیکن آقای تاجگردون در مورد گوهرگانی کاملا اشتباه کرده که انتظار می رود در آینده این اشتباه به نحو احسنت جبران گردد همینطور در مورد مدیر عامل نفت انتظار چینش نیروی بومی و تحصیلکرده و با تجربه و جوان وجود دارد که ایشالا در آینده محقق خواهد شد
مهران
Iran, Islamic Republic of
دوستی و رفاقت با تاجگردون مظهر نابغه بودن حساب میشه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
لدنی که هر چه پیمانکاریه داده به باشتی ها
مهدی
Iran, Islamic Republic of
سید اقبال راستگویی به روشنفکر پیوست.

http://www.pishtazkhabar.com/1394/11/17/190/
خوزستانی مقیم گچ
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تاجگردون نماینده خوبی بود ولی متاسفانه مدیران نا لایقی داشتند ضمنا دستمال بدم خدمتون اقای قلی پور
سروک
Iran, Islamic Republic of
سید اقبال راستگویی به روشنفکر پیوست.

http://www.pishtazkhabar.com/1394/11/17/190/
احسان
Iran, Islamic Republic of
یا مهدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
سید اقبال راستگویی به روشنفکر پیوست.

http://www.pishtazkhabar.com/1394/11/17/190/
Iran, Islamic Republic of
مدیران فوق الذکر نا موفق بوده اند
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اگر دکترا دارد رو کنداین مدرک مثل بودجه های ایشان است که در عالم واقع موجود نیست
فروزان
Iran, Islamic Republic of
من بعنون یک معلم خجالت می کشم وقتی حاج\\\\\ را در پست مدیر کلی میبینیم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
یک مدیر قوی در استان هست که واقعا درک میکنه رضا صالحی
جوان گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین مدیر تاجگردون و استان مدیر کل سازمان کار،تعاون و رفاه اجتماعی آقای مظاهری هستند
متاسفانه آقای مظاهری در حد مدیر اداره کار شهرستان هم نبودند و با رایزنی فامیل و بستگان به اینجا رسیدند و واقعا بد عمل کردند
حیف این پست مهم استانی که با ضعف مدیری گچسارانی نابود شد
جناب دکتر تاجگررون عزیز خواهشا بدون فامیلگرایی بیشتر دقت کنید در جاگذاری مدیران مخصوصا در استان و شهرستان گچساران
علی
Iran, Islamic Republic of
از سایر مدیرانش که باوی نیستند اسم نمیبری. مانند فدایی راه وشهرسازی خونپایه حمل و نقل . در مورد عملکردشان هم باید مردم قضاوت کنند نه شم آقای فلی پور.
مرادی
Iran, Islamic Republic of
پ اقای قبادی معاون گردشگری چه؟
ایشان با اینکه به جلیلی رای دادند ولی معاون شد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دورد بر مظاهری و دیگر مدیران فرزندان اصیل گچساران وباشت که نحوه مدیریت را به رخ بد خواهان کشاند
حامی تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
میشه یه کپی از مدرک دکتر توی سایت بگذارید؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حتما بقیه مدیران این خطه که گزینش شده بودند توانا نیستند که در لیست تمجید شما وجود ندارد.
بهتر نبود مدیران نالایق مستبد را هم معرفی میکردی که اگر عیب شان نمی شد ادعای خدایی میکردند و می گفتند ما خدا هستیم.که به غیر از حرف خودشان نه حرف خدا و نه حرف پیغمبر و نه حرف و کلام تاجگردون رانیز قبول ندارند.
باوی
Iran, Islamic Republic of
اسم گوهرگانی نیار م دلم خین کرده د مدیر نبود آقای تاجگردون
اصولگرای اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیری که تاکنون دکتر تاجگردون در سطح استان و شهرستان بکار گمارده ، ملکزاده رییس دانشگاه آزاد گچساران میباشد، و نقطه تاریکی در رزومه کاری آقای دکتر تاجگردون انتصاب ملکزاده میباشد، که انشالله بعد از انتخابات آقای دکتر تاجگردون بایستی به مطالبه طرفدارانشون پاسخ درستی بدهند.به امید خدا جشن هشتم اسفند را درجاده جدید چرام -باباکلان برگزار میکنیم.حامیان دسردار بزرگ اقتصاد.صد در صد تاجگردون
تاجگردون عشقه
Iran, Islamic Republic of
برادر اتفاقا بیشترطرفداران تاجگردون از اقای گوهرگانی ناراحتن چه برسه به بقیه استان نامبرده فقط فقط در فکر خود وخویشاوندان خود میباشد کل استانوهم به تمسخر گرفته با استخدام وکارهای پارتی بازیش
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون ،ترا به خدا بعضی ها در سازمان مدیریت خیلی دارن به وجه دکتر لطمه میزنند،یه کاری بکنید.
سعید هوشیاری گشین
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون حرف نداره ولی حیف که مدیران بسیار بسیار ضعیفی داره اگر مدیرانش یک چهارم خودش از خود عرضه نشان میدادند گچساران و باشت هیچ مشکلی نداشت.
ولی متاسفانه مدیران ما یک عده آدمهای ترسو هستند که فقطو فقط به فکر مدیر کلی خودشان هستند وبا بی بخار بودن خود به آقای تاجگردون ضربه میزنند.
سعید هوشیاری گشین
Iran, Islamic Republic of
به جز نوروزی که با اغماض می توان گفت که بد نیست انصافا بقیه انها به درد معاونتهای شهرستان هم نمی خورند و باید حاج غلام چنانچه دوباره قبول شد فکر اساسی برای انتخاب مدیران خود بکند و مدیران نترس و کارآمد را برای مناصب استانی انتخاب نماید.
به امید چنین روزی.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدپور ی نگاهی به نظر بقیه در مورد گفته ات بکن.بخدا حیف دکتر تاجگردون که فرماندارش حاج رحیمی متاسفانه ضعیف ترین و معترض ترین افراد گچساران به عملکرد جناب فرماندار میباشد متاسفانه مدیران ناکار امد همچن مظاهری.رحیمی.وووبه توانمندی و شخصیت مردمی جناب دکتر تاجگردون لطمعه وارد کردن که مدیران نا کارامد باید جابجا شوند ..درود بر تاج گردون افتخار کشور....
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ده درهم بگیر طومار بنویس....اخ سی فرومایگان
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خدا رو شکر که رحیمی رو شناختیم.بواسطه دکتر تاج گردون و رای مردم فرماندار شد..بد جور غرور ورش داشته.همیشه میگفتم اگه دکتر تو انتخابات نباشه ازش حمایت میکنم ولی خدا رو شکر که دیگه شناخته شد اگه جای تاج بود فکر کنم روزی یه شکم پاره میکرد
Iran, Islamic Republic of
جای پسر.. خالی است
نوروزی
Iran, Islamic Republic of
به جز ////// از سازمان برنامه بودجه چیزی بیرون نمیاد خیلی ید سازمان یافته و جریانی کار میکنند
رها
Iran, Islamic Republic of
فدایی که نوبرش آدم قحطی بود نوبروشو از نور آباد آوردن تواستان فرد لایقی نبوده
رها
Iran, Islamic Republic of
لطفا هادی زارع پور را کنار دیگران گذاشتی تاخرابش کنی . هادی زارع پور مرد شریف وبزرگواری است
Iran, Islamic Republic of
بدون شک دکتر گوهرگانی احیا گر سازمان وارفته جهاد وکشاورزی استان میباشد شما مدیران قبل از ایشان را بررسی وقضاوت کنید...... وجدان وانسانیت بر ادعای من حاکم است که دکتر گوهرگانی تحولی عظیم در این سازمان بجا گذاشت تمام طرحهای زنده این استان مستقیم وغیر مستقیم نمایانگر عمل کرد ایشان می باشد......
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
از همه طوایف بویراحمد و برادران گرمسیری خودم خواهش میکنم در انتخاب خود کاملا دقت کنند،حتی یک مدیر از ایل بزرگ بابکانی یه برآفتابی یا ....توسط جناب تاجگردون معرفی نشده حتی هرکس هم در متن کارها بوده خلع شده....آقای تاجگردون فقط و فقط دنبال اینه اقوام خودظ رو سمتهای خوب بده...آرش حبیبی،احمد جعفری،امیرحسین ظفریو..... آیا نباید کمی چشمهایمان را در انتخابات باز کنیم؟درود به ایل بزرگ بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر نوروزی از لایقترین مدیران این استانه
شهرياران
Iran, Islamic Republic of
ن.. بر مدیران استانداری هم .. ندارد . به بنده دو یادداشت به مدیر فن آوری دادند .آقای .. هیچ توجهی به نامه ایشان نداشتند علیرغم اینکه تاجگردون هم سفارش کرده بود. و در طول این چهار سال یک طرح خانواده شهید و جانباز را نداشتند اجرا شود.
حتی از راه سایر دوستان هم وارد شدیم . هم انجام نشد.
یک کار به این کوچکی را نمی توانند برای یک خانواده شهید انجام دهند.کجا می توانند به کارهای بزرگتر ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از .. ضعیف تر مدیری در استان نیامکده و نخواهد آمد . فقط بلد است سیاسی کاری کنه .
بویر احمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون رای ما تنها به توست.ولی مدیران شما همه خوبند.اما باید گوهر گانی در این جا نمیگذاشتید.چون واقعا مدیر ضعیف کارکرد شما را زیر سوال می برد.
لولو = > ممه رو برد
Iran, Islamic Republic of
دوست خوب سلام
گوهرگانی ضعیف ترین و بی سوادترین مدیر استانی خارج از جناح های سیاسی میباشد کجای این شخصیت شجاع و کاربلد هست که ما ندیدیم
پرسنل شبکه بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
تف من ذاتت..که مطلبو نذاشتی..اخه جیره خوار،کجای متنم بد بود ک نزاشتی
درجواب 56
Iran, Islamic Republic of
پس مدیر کل پایانه ها خان پایه وامدادی فر دارایی چه کاره اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای زارع پور توانا و مدیر همیشه دلسوز
روزبه
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج رحیمی و درود بر دکتر تاج گردون عزیز.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج و دکتر گوهرگانی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بله .درود بر مدیران توانا
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1