تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۱۵۹۶۵۰

تضعیف شورای نگهبان خلاف مصالح انقلاب است / انتقاد امام جمعه چیتاب از مسئولان

۲
۰
کبنا ؛خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد /
تضعیف شورای نگهبان خلاف مصالح انقلاب است/پیام رزمایش ارتش حفاظت سانت به سانت از مرزهاست
امام جمعه یاسوج با اشاره به برگزاری رزمایش گسترده نیروی دریایی ارتش از تنگه هرمز تا اقیانوس هند در هفته گذشته گفت: پیام این رزمایش به دشمنان انقلاب اسلامی حفاظت سانت به سانت ارتش از مرزهای کشور است.
آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در بخش اول خطبه‌های نماز جمعه با تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر از ایام الله و از روزهای مهمی است که خداوند پس از قرن‌ها به ملت ایران لطف کرد و آنها را از شر طاغوت و طاغوتیان نجات داد و باید بیش از پیش قدر این ایام را بدانیم.
امام جمعه شهر یاسوج در بخش دوم خطبه‌های نماز جمعه به روز شمار هفته اشاره کرد و افزود: در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی حوادث و رویدادهای مهمی رخ داد که ۱۷ بهمن سالروز تشکیل مجمع تشخیص‌ مصلحت نظام به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۶۶ و ۲۰ بهمن روز نیروی هوایی و آغاز همبستگی همافران با انقلاب اسلامی و دیدار تاریخی همافران با امام خمینی در سال ۵۷ است.
وی تصریح کرد: ۲۰ بهمن روز حفاظت سپاه انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده، ۲۱ بهمن روز شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان امام(ره) توسط مردم است و ۲۲ بهمن سالروز سقوط رژیم پهلوی و روز پیروزی انقلاب اسلامی است که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی خصوصا مردم استان کهگیلویه و بویراحمد امسال باشکوه‌تر‌ و با شعارهای کوبنده‌‌تر هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و هم در انتخابات شرکت می‌کنند و مشت محکمی به دهان آمریکای جهان‌خوار، انگلیس مکار و اسرائیل کودک‌کش می‌زنند.
حسینی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای زیادی به دنبال رمزگشایی از این پیروزی بزرگ بودند، گفت: رمز و شاه کلید پیروزی انقلاب اسلامی در دست امام راحل بود و ایشان اراده الهی، ایمان مردم و گرایش مردم به عمل به دین اسلام را رمز پیروزی و سقوط رژیم پهلوی عنوان کردند.
امام جمعه شهر یاسوج اضافه کرد: همه ساله خاطره حضور باشکوه مردم در راهپیمایی‌ها تجدید می‌شود و امسال ملت ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفند ثابت می‌کنند که ملت ایران از انقلاب جدا و خسته نشده و همچنان با دشمنان انقلاب اسلامی ایران در ستیز هستند و از عزت و انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنند.
وی با اشاره به حمایت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از شورای نگهبان در طول چندین سال اخیر انقلاب اسلامی گفت: شورای نگهبان در قانون اساسی از جایگاه محکمی برخوردار است و اگر روزی شورای نگهبان تضعیف شود به ضرر امت اسلام و برخلاف مصالح نظام است.
حسینی با اشاره به رزمایش گسترده نیروی دریایی ارتش از تنگه هرمز تا شمال اقیانوس هند به طول ۳ هزار کیلومتر که در هفته گذشته انجام شد، گفت: پیام برگزاری این رزمایش به دشمنان نظام این بود که کسانی که فکر تجاوز به ایران اسلامی خصوصا مرزهای آبی را در سر دارید بدانید نیروی دریایی ارتش از سانت به سانت این مملکت حفاظت و حمایت می‌کند.
امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران قصد حمله و تجاوز به هیچ کشوری را ندارد، افزود:  ارتش ما در برابر دشمنان مانند کوه ایستادگی می‌کند و به دشمنان ثابت می‌کند ایران اسلامی قله‌ای دست نیافتنی و لقمه‌ای گلوگیر است.
وی با اشاره به سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه نشان دادن تصاویر اسارت تفنگداران آمریکایی به دست نیروهای سپاه آنها را خشمگین کرد، گفت: ملت ایران به یاری خداوند روز به روز بیشتر از گذشته شما را تحقیر خواهد کرد.
نفوذناپذیری خصوصیت بارز یک نماینده انقلابی برای مجلس شورای اسلامی
امام جمعه گچساران، تقوا و نفوذناپذیری را از دیگر خصوصیات نمایندگان عنوان کرد و گفت: یک نماینده باید دارای تقوا و پرهیزکاری باشد تا در برابر نفوذ و هجمه دشمنان دچار لرزش و اشتباه نشود.
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی ـ سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دوبال پرواز انسان مومن به سوی تقرب الهی و خوشبختی در دنیا و آخرت است.
وی افزود: از ویژگی‌های انسان‌ مومن تلاش برای رهایی از آزادی از غیر خدا و حق بوده که انسان مومن برای رسیدن به آن نفس اماره را لگدمال می‌کند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: وصل شدن به خداوند و دوری از غیر خدا سبب آرامش روح و تزکیه نفس انسان می‌شود و کسانی که به غیر خدا دل بستند آرامش و برکت دنیا و آخرت را از دست داده‌اند.
حجازی با بیان اینکه شجاعت و ایستادگی در برابر دشمنان از خصایص انسان‌های پرهیزکار است، گفت: امام راحل نیز با همین خصلت برجسته در برابر آمریکا و رژیم پهلوی دست‌نشانده با توکل به خدا پیروز شد.
خطیب جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران ا اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت این دهه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران رویدادی بزرگ و تاریخی در تاریخ معاصر جهان بود که بسترساز تحولات بسیاری در عرصه بین‌المللی شده است.
وی افزود: گرامی‌داشت یاد و خاطره دهه فجر و اتفاقات آن دوره برای نسل نوجوان و جوانان اثرگذار و راهگشا است.
حجازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان نظام اسلامی به روش‌های مختلف قصد کمرنگ نشان دادن حضور مردم هستند؛ آنها از کاه کوه و از کوه کاه می‌سازند بنابراین حضور گسترده و هوشمندانه مردم لازم و ضروری است.
وی با اشاره به برخی خصوصیات لازم برای نمایندگان انتخابی توسط مردم تصریح کرد: مردم باید در انتخابات نمایندگانی را انتخاب کنند که دلسوز، معتقد و ولایت‌مدار بوده و از تخصص  و کارای لازم نیز برخوردار باشند.
امام جمعه گچساران تقوا و نفوذناپذیری را از دیگر خصوصیات نمایندگان عنوان کرد و افزود: یک نماینده باید دارای تقوا و پرهیزکاری باشد تا در برابر نفوذ و هجمه دشمنان دچار لرزش و اشتباه نشوند.
تشویق رسانه‌های غربی به حضور حداکثری در انتخابات حربه‌ای برای فتنه‌گری است
امام جمعه دیشموک گفت: هدف از تشویق رسانه‌های غربی به حضور حداکثری مردم در انتخابات این است که نمایندگانی که با کشورهای غربی تعامل داشته باشند به مجلس بیایند تا باعث تزلزل نظام از درون شوند.
حجت‌الاسلام سیدهدایت محمودی‌اصل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و اینکه تقوا باعث پرهیزگاری انسان است اظهار کرد: پرهیزگاری و تقوا مایه عصمت و نگهداری انسان از گناه است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در ۷ اسفند گفت: با توجه به اینکه هر چه جلوتر می‌رویم به برگزاری انتخابات ۷ اسفند نزدیکتر می‌شویم و انتخابات مسئله نماد، سرنوشت خود  و انقلاب است.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: انتخابات آبروی کشور و نظام است و پشتوانه‌ای برای مسئولان و نظام است باعث افزایش و عظمت، اقتدار نظام خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان نظام درصدد آن هستند که باعث فروپاشی این نظام شوند و در گذشته سعی و تلاششان در این بود که مردم و حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای دلسرد کنند.
این خطیب نماز جمعه دیشموک ادامه داد: در گذشته رسانه‌های بیگانه حضور حداکثری مردم را کمتر جلوه می‌دادند اما امروزه سعی بر حضور حداکثری مردم ایران در پای صندوق‌های رای را تاکید می‌کنند که این خود نوعی عوام‌فریبی است.
حجت‌الاسلام محمودی‌اصل گفت: هدف از تشویق مردم به حضور حداکثری این است که نمایندگانی که با کشورهای غربی تعامل داشته باشند به مجلس بیایند تا باعث تزلزل نظام از درون شوند.
وی خاطرنشان کرد: امروز اگر ایران در همه جای دنیا حرف اول را می‌زند به پشتوانه امام(ره) و مردم عزیز به ثمر نشست که قدرت و عظمت ایران را در جهان همه می‌بینند پس هیچ تهدید و تحریمی موجب دلسرد شدن ایران در انتخابات نخواهد شد.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: به ثمر نشست این انقلاب برای همه درس است و امروزه همه کشورهای غربی از ایران اسلامی درس می‌گیرند و وقتی می‌بینند ایران اسلامی در همه جای دنیا رخنه کرده باعث دامن زدن به فتنه در ایران می‌شوند.
حجت‌الاسلام محمودی‌اصل با بیان اینکه دشمن در این روز دست به حربه جدیدی خواهد زد و این حربه اینکه مردم ایران را تشویق به حضور حداکثری خواهد کرد عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که پایه‌های نظام را از طریق فرستادن افرادی با دین اسلام مخالف هستند، ضدانقلاب هستند و ارزش‌های انقلاب را نادیده بگیرند به مجلس بفرستند تا با کشورهای غربی تعامل داشته باشند.
وی اذعان کرد: مردم با تاکید بر فرموده‌های حضرت امام(ره) مواظب این کلیدواژه‌ها باشند و از ورود چنین افرادی به مجلس خودداری کنید که قصد دارند با ایجاد تنش و دو دستگی در جامعه گردند و خروجی انتخابات ۷ اسفند مجلسی باشد که به جای آرمان‎‌های امام(ره) و اصول اندیشه‌های امام(ره) و به جای منویات معظم رهبری به ارتباط و مذاکره و تعامل با آمریکا معتقد باشد.
وی متذکر شد: کشورهای غربی کشورهایی هستند که اگر انتخابات ایران باب دلشان بود تشویق می‌کنند و اگر بر طبق میل رغبت‌ دلشان نبود مردم کشور را با ادعای برگزاری انتخابات تقلبی از نظام دلسرد خواهند کرد.
رئیس شورای فرهنگی عمومی تاکید کرد: مردم باید خوب هدف دشمن را بشناسند و مواظب توطئه‌های آنها باشند و لازم است که در مقابل این راهبرد آمریکا اقدامات موثری انجام بگیرد جامعه ارامش و یکپارچگی خود را حفظ کند هم در آستانه انتخابات و هم در هفته آینده که راهپیمایی برگزار خواهد شد نتیجه خوبی دریافت خواهیم کرد.
وی گفت در کنار انتخابات موضوع مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه را خواهیم داشت سالگرد پیروزی انقلاب و سقوط نظام شاهنشاهی که انقلاب اسلامی درس‌های زیادی به ما آموخت امیدوارم با حضور پررنگ خود بار دیگر مشت محکمی به دهن دشمن بزنیم.
وی در پایان گفت: انقلاب نشان داد که با ایمان به خدا و مقاومت و ایستادگی می‌شود بر استکبار و ظلم غلبه کرد و پیروز شد
مسئولان به دلیل انجام وظایف خود منت‌گذاری نکنند
امام جمعه کبگیان گفت: مسئولان به دلیل انجام وظایف خود منت‌گذاری نکنند.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کبگیان، با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: همان‌طور که ما شور دینی انتخابات داریم دشمن در تلاش است کسانی مجلس بروند که توان دفاع از انقلاب و حق مردم نداشته باشند.
وی گفت: آن‌ها منتظرند با تایید برخی عناصر به اهدافشان برسند تا فضا را متشنج کنند.
وحدانی‌فر با بیان اینکه دهه فجر تجسم پشتیبانی از آرمانها و حرکت در مسیر آرمانها است گفت: شور و هیجان ملت در ۲۲ بهمن ۵۷ لرزه بر بدن استکبار و استعمار انداخت لذا دشمن به دنبال بی‌اهمیت جلوه دادن و کمرنگ کردن یاد انقلاب و احترام به ارزش‌ها و آرمانها در نسل جدید است.
امام جمعه کبگیان در خصوص توهین به شورای نگهبان توسط برخی افراد اظهار کرد: شورای نگهبان فیلتر هویت بخشی به نظام است که امام راحل (ره) فرمود شورای نگهبان جایگاهی مهم است و هر کس قوانین این شورا را نادیده بگیرد مجرم است.
وی گفت: اینها بهانه است که فتنه‌گران به بهانه بیت امام فیلتر رد صلاحیت شدگان را زیر سئوال می‌برند اما نمی‌دانند و نمی‌خواهند بدانند که امت حزب‌الله در هر زمانی آتش فتنه را خاموش می‌کنند.
خطیب جمعه کبگیان درباره افتتاح مخزن آب شهر چیتاب گفت: کسانی که در راه ساخت و افتتاح زحمت کشیدند دستشان درد نکند اما اینکه عده‌ای آمدند و گفتند که ما این کار را کردیم و آنچنان کردیم بدانند من امام جمعه تا پیمانکار و استاندار و نماینده تا رئیس جمهور همه و همه خدمتگذار ملتیم و پول و حقوق می‌گیریم که به ملت خدمت کنیم و از جیب اجدادمان خرج نکرده‌ایم.
وی گفت: اگر به اینجا رسیده‌ایم خواسته این ملت بوده و اگر افتتاحیه‌ای داشته‌ایم با پول بیت‌المال و حق همین ملت است پس دیگر لزومی ندارد که به دلیل انجام وظیفه سر ملت قیافه بگیریم.
مسئولان برنامه‌ریزی درستی برای توسعه شهرستان لنده داشته باشند
امام جمعه لنده گفت: مسئولان برنامه‌ریزی درستی برای توسعه شهرستان لنده داشته باشند.
حجت‌الاسلام مهدی‌ کیانی‌اصل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت نماز گزاران به رعایت تقوای الهی گفت: ۲۲ بهمن موج استکبار ستیزی و همدلی و همزبانی ملت ایران را به تصویر کشید و پیروزی انقلاب مرهون همین امر بوده است.
وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در طول ۳۸ سال گذشته توطئه‌های مختلفی برای ساقط کردن نظام انجام داده‌اند اما رهبری دینی، خلوص مردم و حضور و مشارکت مردم که روزی باعث شعله‌ور شدن پیروزی انقلاب شده امروز همه توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.
امام جمعه لنده تصریح کرد: هر کس در هر جایگاه و مسئولیتی قرار دارد مدیون خون شهدا و امام شهدا بوده و باید با حضور خود در ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دین خود به امام و شهدا را ادا کند.
کیانی‌اصل یادآور شد: سال‌هاست ملت ایران با بصیرت و هوشیاری در مقابل استکبار ایستاده‌اند و همه نقشه های شوم انها را در ۲۲ بهمن هر سال با حماسه آفرینی و تودهنی به استکبار پاسخ می‌دهند.
وی اضافه کرد: ندای الله اکبر در شب ۲۲ بهمن سراسر ایران را فرا خواهد گرفت تا هیمنه دشمنان از این تکبیر رسا به لرزه درآید و بدانند هیچ مشکلی نمی‌تواند ملت ایران را از صحنه خارج کند.
امام جمعه لنده گفت: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد ولی ملت ایران بدون توجه به این مشکلات و تنها با اراده پولادین خود برای دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب در صحنه خواهند ماند.
وی در ادامه به حملات متعدد گروه‌ها و احزاب سیاسی به شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) تضعیف شورای نگهبان را برابر با تضعیف نظام و اسلام دانستند و فرمودند هر کس رأی و نظر شورای نگهبان را رد کند مفسد فی الارض خواهد بود.
کیانی‌اصل یادآور شد: امروز به بهانه حمایت از بیت رهبری به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند در حالی که باید بدانند قانون برای همه یکسان است و تخریب شورای نگهبان که حافظ قانون اساسی و نظام اسلامی می‌باشد تخریب خط امام و شهدا و رهبری و نظام است.
وی افزود: شورای نگهبان با حفاظت از اصول انقلاب و ارزش‌های اسلامی از جمهوریت و اسلامیت نظام دفاع و ارامش و امنیت کشور را به همراه خواهد داشت.
امام جمعه لنده در ادامه با اشاره به برنامه افتتاح چند پروژه در شهرستان لنده گفت: مشکلات عدیده شهرستان لنده با چند پروژه کوچک برطرف نخواهد شد مسئولان باید برنامه‌ریزی خوبی برای توسعه شهرستان داشته باشند.
وی به برخی از مشکلات شهرستان اشاره و افزود: محرومیت گذشته شهرستان امروز دامن‌گیر مردم و شهرستان شده و باید در جهت رفع محرومیت اقدامی اساسی صورت پذیرد.
کیانی‌اصل به مشکلات راه‌های ارتباطی لنده اشاره و گفت: چند ماهی است کلنگ پروژه پل تراب لنده به زمین زده شد و قول ۱۸ ماهه به مردم داده شد اما روند اجرایی آن نشان از عدم تحقق وعده را خواهد داشت که امیدواریم مسئولان با برنامه‌ریزی صحیح گامی در جهت بهره‌برداری از این پروژه در موعد مقرر بردارند.
وی یادآور شد مصلی نماز جمعه چند سالی است که در دستور کار مسئولان بوده ولی هنوز به اتمام نرسیده و امیدواریم مشکلات پر پیچ و خم شهرستان به همت مسئولان مرتفع شود.
*هاشمی از بیت امام سوء استفاده می کند‌
امام جمعه قلعه رئیسی نیز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت:هاشمی از بیت امام سوء استفاده می کند.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ‌گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
امام جمعه قلعه‌رئیسی در خطبه نخست به یکی دیگر از عوامل توحید و خداشناسی که خورشید و ماه بود اشاره و تصریح کرد: امروز دانشمندان می گویند فاصله خورشد تا زمین ۱۵۰میلیون کیلومتر و قطر خورشید حدود یک میلیون و سیصد نود هزار کیلومتر است.
صلواتی بیان کرد: خدا کسی است که خورشید و ماه را پدید آورد و هر کدام در مدار معینی در حرکت هستند او کسی است که خورشید و ماه را تابان کرد و برای آن منزل هایی تقدیر کرد.
وی یادآور شد: این خورشید سبب پیدایش فصول چهارگانه می شود و بوسیله ماه خدا را بشناسی که مردم با نظام مخصوصش ماه ها را می شناسند.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه اگر فاصله زمین تا خورشید از این مقدار فعلی بیشتر و دو برابر بود طول زمستان دوبرابر می شد افزود: اگر طول مدت زمستان دو برابر می گردید همه موجودات یخ می زنند اگر این فاصله تا خورشید نصف فاصله فعلی بود زمین آن وقت آن چنان سوزان بود که حیات بر روی آن امکان نداشت.
صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.
وی به راز جاودانگی انقلاب اشاره و گفت: اگر توطئه های و ماجراهای خطیری که برای جمهوری اسلامی پیش آمده بود برای هر کشور دیگری بود عملا آن نظام را ساقط می کرد.
خطیب جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد: تهدیدات سخت و نیمه سخت، تهدیدات پیچیده و نرم، انواع و اقسام طرح و کودتا، ترور گسترده مقامات بلند پایه، تحریم ها، هشت سال جنگ تحمیلی، تلاش برای براندازی به شیوه انقلاب رنگی مثل اغتشاشات ۱۸تیر و فتنه ۸۸ تنها چند نمونه از تلاش های دشمن برای ساقط کردن این نظام بود نتوانستند کاری انجام دهند.
صلواتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای یک هدف حداکثری یعنی استقلال همه جانبه است بیان کرد: ما انقلاب خودمان را بر اساس اصول و آرمانهای اولیه نظام حفظ کردیم و امروز تمام تلاش دشمن خصوصا استکبار از بین بردن عناصر ماندگاری انقلاب است.
وی بیان کرد: امسال در حالی ۳۸سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن می گیرد تا ماندگاری انقلاب اسلامی را با مشارکت حداکثری در پای صندوق رای و گزینش نمایندگانی متدین و انقلابی و آمریکاستیز تضمین کرد.
امام جمعه قلعه رئیسی به صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره و اضافه کرد: آمریکا چشم طمع به این انتخابات دوخته و هدف آمریکا ایجاد تغییر در مسیر حرکت انقلاب قرار داده است تا ما را از اهدافمان دور کند و عقب گرد کنیم و برویم به سمتی که آنها می خواهند.
وی اذعان داشت: لذا آمریکا به دنبال این است تا از طریق صندوق رای صحنه رای برای نیروهای غیر انقلابی و یا ضد انقلاب تغییر دهد و به دنبال نمایندگانی است که بیشتر به تعامل با غرب بیندیشد و به دنبال ارتباط و مذاکره وت تعامل و عادی سازی روابط سیاسی و اقتصادی و فرهنگی حتی با آمریکا باشد باید این را بدانیم اگر انقلاب نبود اگر روحیه انقلابی نبود و اگر عملکرد انقلاب نبود قدرت و نفوذی برای جمهوری اسلامی وجود نداشت.
صلواتی به روز ۲۰بهمن روز حفاظت اطلاعات و سپاه اشاره و گفت: امروز یکی از برکات انقلاب اسلامی همین بسیج و سپاه پاسداران است بود و نبود کشور امروز به بود و نبود سپاه بستگی دارد و اونیکه امروز خون به دل دشمن می کند بچه های ولایت پذیر و ولایت مدار سپاه هستند.
امام جمعه قلعه رئیسی به ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: این انقلاب و نظام برای این بود که ااسلام پیاده شود و ما به دنبال احیای اسلام بودیم برای رسیدن به اهداف انقلاب حفظ روحیه انقلابی و حفظ روحیه ایمان بود که عامل پیروزی انقلاب اسلامی شدند.
وی اظهار داشت: یکی از عوامل دوام انقلاب حضور ملت و مردم است؛ ۲۲بهمن و حضور شما مردم تجسم عینی پشتیبانی از آرمانهای انقلاب و نظام است و نشانه پیشرفت ملت در اهداف انقلابی و حرکت نمادین استقامت بر سر آرمانهاست.
صلواتی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره و بیان کرد: امروز یکی از اهداف دشمن تشنج و دوگانگی در بدنه جامعه ایران در آستانه انتخابات است ایجاد شبهه و تردید در خصوص عملکرد نهاد قانونی شورای نگهبان خیانت به خط امام، اهداف و انقلاب امام است.
خطیب جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه حضرت امام در برابر امواج تهمتها و تخریب ها از شورای نگهبان دفاع کردند افزود: شورای نگهبان یک نهاد صیانتی و نظارتی است و آسیب دیدن این نهاد می تواند خسارت های بزرگی را به دنبال داشته باشد.
وی تاکید کرد: این هجوم حداکثری برای ثبت نام توطئه بعضی برای ایجاد اخلال در روند انتخابات و تایید صلاحیت ها بود بعضی به این باور بودند که این افزایش موجب خطا در کار شورای نگهبان در نتیجه برخی که صلاحیت ندارند می توانند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند و از طرفی هزینه رد برای شورای نگهبان افزایش می یابد و این شورا با فشار مجبور به تسامح با نامزدها خواهد شد.
صلواتی با انتقاد از صحبت های هاشمی رفسنجانی تبیین کرد: صحبت های هاشمی تکمیل کننده پازل نیست ها و اهداف و برنامه های خودش برای انتخابات بود هاشمی برای نجات خانواده اش برای سرپوش گذاشتن بر تقصیرات خانواده اش دنبال یک قربانی می گشت و متاسفانه از بیت شریف امام سید حسن آقا را انتخاب و او را قربانی اهداف خودش نمود و هدف هاشمی نجات خودش و و از جایگاه بیت امام برای نجات خودش استفاده کرد.
امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: افکار هاشمی امروز بر خلاف یک چهره انقلابی و یک شخصیت انقلابی است مگر هر کسی شبیه امام بود باید بخاطر قوانین کشور را نادیده گرفت؛ صحبت های هاشمی دارد به سمت و سویی می رود که شرایط قبل از انتخابات ۸۸ بود این صحبت ها روی دیگر همان نامه بدون سلام به رهبر معظم انقلاب بود.
وی با بیان اینکه تضعیف جایگاه شورای نگهبان بر خلاف خط امام و آرمان امام است ابراز اشت: خط امام حرکت در مسیر قانون و تقویت شورای نگهبان در برابر قانون است و در طول تاریخ همیشه فتنه گران از مقدسات سوء استفاده کرده اند و امروز هم بعضی ها با شبهه افکنی و سوء استفاده از آرمان مقدس هم مردم ایران یعنی بیت شریف امام سوء استفاده می کنند و از خاندان امام بر علیه اندیشه های ناب امام استفاده می کنند.
صلواتی در پایان گفت: واقعا بدهی به بیت امام فقط با تایید فلان نفر پرداخت می شود صبحت های هاشمی بر خلاف عقل و منطق بود و مگر می شود چون فلانی فرزند فلانی است باید تایید شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
صلواتی اون وقت که هاشمی توزندانهای ساواک بودتوکجابودی که حالا اظهارنظرمیکنی
گروه انتخاب
Iran, Islamic Republic of
به لینک گروه انتخاب(۴شهرستان)واستان واردشویدوازتبلیغات وبحث برای کاندیدخودعقب نمانید.https://telegram.me/joinchat/CIL6wj0cscfXbz4VBvU_UA
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1