تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۱۵۸۶۴۵

۵ روستای مارگون در بن‌بست / دهیاران ناتوان استعفا بدهند / ۲۸ هزار تن قیر رایگان در استان / اداره‌ای که پای ثابت افتتاحیه‌ها است/ کتاب نوجوانان ۱۴ ساله

۱
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
قطع راه ارتباطی ۵ روستای بخش مارگون با مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد/عدم آنتن‌دهی ۷ روستای مارگون
بخشدار مارگون گفت: جاده ارتباطی مسیر تاکسیسه به مورزرد که پنج روستا را به هم متصل می‌کند با وجود اینکه زیرسازی آن صورت نگرفته بازگشایی و به باتلاقی برای مردم تبدیل شده که با مشکلات متعددی روبرو هستند.

علی‌اصغر ملکی با بیان اینکه بخش مارگون با داشتن روستاهای متعدد مشکلاتی در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف دارد، اظهار کرد: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای به مناطق محروم ارائه شده است.
بخشدار مارگون با تأکید بر اینکه این بخش روستاهایی دارد که در وضعیت نامناسبی هستند، گفت: عمده مشکلات مردم این بخش راه ارتباطی مناسب، تامین آب شرب سالم و عدم آنتن‌دهی بوده که در سفر نماینده ولی‌فقیه به این بخش مشکلات مطرح شد.
ملکی ادامه داد: با سفر یک روزه آیت‌الله ملک‌حسینی به بخش مارگون مشکلات مناطق مختلف روستایی این بخش مورد بررسی قرار گرفت و نماینده ولی‌فقیه تاکید داشتند که با بررسی تمامی جوانب مشکلات بر اساس اولویت دسته‌بندی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.
وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری و همراهی تمامی مدیران در سطح استان و شهرستان که اهتمام خوبی برای رفع مشکلات و نواقصات این بخش داشتند، گفت: انتظار می‌رود مدیران مربوطه نسبت به رفع سایر مشکلات از جمله عدم آنتن‌دهی و راه‌های ارتباطی اقدامات لازم را انجام دهند.
این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به مشکلات کنونی روستاهای بخش مارگون اشاره کرد و گفت: در حال حاضر منطقه دلی‌رچ‌ها که متشکل از چند پاره ده با جمعیت بسیار بالایی هستند طی چهار ماه گذشته فاقد آنتن‌دهی تلفن همراه هستند و ارتباط آن‌ها قطع است.
ملکی ادامه داد: با توجه به عدم آنت‎‌دهی در دلی‌رچ قریب به هفت روستا از آنتن‌دهی تلفن همراه محروم هستند لذا از اداره مخابرات انتظار می‌رود که نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.
بخشدار مارگون که یکی از زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه را آنتن‌دهی عنوان کرد، گفت: اداره مخابرات باید نسبت به رفع این مشکل هرچه سریع‌تر اقدام کند تا در ایام انتخابات با مشکلی در این حوزه مواجه نشویم.
این مسئول در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه مشکلات روستاهای بخش مارگون متعدد است، تصریح کرد: جاده ارتباطی مسیر تاکسیسه به مورزرد که پنج روستا را به هم متصل می‌کند با وجود اینکه زیرسازی آن صورت نگرفته بازگشایی و به باتلاقی برای مردم تبدیل شده که با مشکلات متعددی روبرو هستند.

دهیاران ناتوان در امور روستا استعفا دهند/عدم جانبداری دهیاران از داوطلبین مجلس
فرماندار بویراحمد گفت: اگر دهیاری توان انجام امور روستا و مکاتبات اداری را ندارد استعفا دهد تا فردی که این توانایی را دارد جایگزین آن شود.
محمدکاظم نظری امشب در جمع دهیاران بخش مرکزی بویراحمد با بیان اینکه دهیاران به عنوان نماینده دولت در سطح روستاها هستند، اظهار کرد: دهیاران در روستاها وظایفی دارند که انجام این امور باید در راستای اهداف و سیاست‌های دولت باشد.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: دهیاران به حداقل امکانات بیشترین کارهای عمرانی را در سطح روستاها انجام دادند.
نظری با تاکید بر اینکه دهیاران زبان گویای مردم هستند، گفت: انتظار می‌رود دهیاران با حضور در روستا مشکلات و نواقصات را بررسی و نسبت به رفع آن‌ها مراتب و مکاتبات لازم با مدیران و مسئولان مربوطه را انجام دهند.
وی بر لزوم رعایت قوانین و مقررات و همچنین همکاری لازم با فرمانداری و بخشداری تاکید داشت و اذعان کرد: دهیاران با همکاری شوراها بر هزینه‌کرد بیت‌المال نظارت داشته و پاسخگوی مکاتبات در زمان مقرر باشند و مدافع خدمات دولت بوده و پاسخگوی انتقادهای مردم باشند.
نظری با اشاره به در پیش رو بودن تعطیلات نوروز بر لزوم ساماندهی و پاکسازی مناطق گردشگرپذیر تاکید کرد و گفت: با توجه به پتانسیل‌های بالای گردشگری در سطح شهرستان بویراحمد روستاهای هدف گردشگری متعددی در این شهرستان وجود دارد که دهیاران باید نسبت به انجام امور و پاکسازی مناطق اقدام کنند.
نماینده ارشد دولت تدبیر و امید در بویراحمد که در جمع دهیاران دهیاران بخش مرکزی سخن می‌گفت با اشاره به برخی گلایه‌های بی‌اساس دهیاران و ناتوانی در مکاتبات اداری اذعان کرد: اگر دهیاری توان انجام امور روستا و مکاتبات اداری را ندارد استعفا دهد تا فردی که این توانایی را دارد جایگزین آن شود.
نظری در بخش پایانی سخنان خود از انتخابات به عنوان یک رویداد مهم سیاسی در کشور یاد کرد و گفت: قطعا دهیاران به عنوان نماینده دولت در سطح روستاها نقش مهم و موثری در حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی دارند.
وی ضمن تاکید به دهیاران در خصوص رعایت اصل قانون در انتخابات اذعان کرد: دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستاها هستند و نباید از شخص خاصی در انتخابات حمایت کنند لذا استفاده از امکانات دولتی له یا علیه داوطلبین مجلس ممنوع بوده و با متخلفان مطابق قانون به شدت برخورد می‌شود.

تخصیص ۹۰۰ میلیون تومان از اعتبارات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در ۶ ماهه دوم ۹۴
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از اعتبارات یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان بخش گردشگری استان در سال جاری طی ۶ ماه گذشته سال تنها ۹۰۰ میلیون تومان آن تخصیص داده شده است.
محمود باقری در جمع خبرنگاران به اعتبارات سه حوزه صنایع‌دستی، گردشگری و میراث فرهنگی در سال جاری و مدت مشابه سال قبل آن پرداخت و گفت: اعتبارات تملک دارایی حوزه میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان در سال ۹۳ یک میلیارد و ۳۶ میلیون تومان بوده که ۷۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافت و اعتبارات این حوزه در سال جاری ۹۰۰ میلیون تومان بوده است.
وی اعتبارات حوزه گردشگری استان در سال گذشته را یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان با تخصیص یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اعتبارات بخش گردشگری استان در سال جاری یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان بوده که در ۶ ماه ابتدای سال جاری ۹۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافت.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اعتبارات حوزه صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته ۲۸۰ میلیون تومان با تخصیص ۱۹۹ میلیون تومان بوده که اعتبار سال جاری این بخش ۲۱۵ میلیون تومان بوده است.
این مسئول اظهار کرد: یک میلیارد تومان تسهیلات جهت حمایت از شاغلین صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد در کارگروه اشتغال استان در نظر گرفته شد که تاکنون ۱۷۵ میلیون آن را جذب کردیم.
وی در ادامه از افتتاح ۵۲ کارگاه صنایع‌دستی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد و گفت: در دولت تدبیر و امید اولین نمایشگاه صنایع‌دستی را با ۱۰۰ غرفه و با حضور استان‌های جنوب کشور برگزار کردیم.
باقری با بیان اینکه میراث فرهنگی و صنایع‌دستی اقدامات خوبی در راستای حمایت از شاغلین صنایع دستی انجام داده است، گفت: با آموزش‌هایی که در ۱۵۰ روستای استان انجام دادیم رتبه کهگیلویه و بویراحمد در حوزه صنایع‌دستی به رتبه هفتم ارتقا یافت.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در پایان از دریافت سه نشان ملی با مهر اصالت خبر داد و گفت: از پنج پرونده معرفی شده به سازمان سه رشته ساز و سنتور سنتی، سفره بافی و میخک و مهلو نشان ملی دریافت کردند.

۲۸ هزارتن قیر رایگان در بین شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد بهسازی و آسفالت محورهای روستایی در این استان را از خدمات دولت عنوان و از آمادگی استانداری برای توزیع قیر رایگان به دهیاران خبرداد.
پژمان نیک اقبالی در آیین اجرای طرح هادی روستای سمرون دنا، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد استان برتر در جذب سهمیه اختصاصی قیر رایگان بوده است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سهمیه تخصصی قیر رایگان استان را ۲۸ هزار تن عنوان کرد و گفت:  درخواست ما از مرکز ۱۶۰ هزار تن بوده است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: شهرستان‌های گچساران،  بویراحمد و دنا در این استان از سایر شهرستان‌ها در قضیه قیر رایگان جلوتر است.
نیک اقبال با بیان اینکه ۲۱۸ روستا در کهگیلویه و بویراحمد از سهمیه قیر رایگان برخوردار هستند،بیان کرد: از فرمانداران سایر شهرستان‌ها می‌خواهیم درخواست سهمیه قیر رایگان را به استانداری اعلام کنند.
وی گفت: توزیع قیر رایگان برای آسفالت راههای روستایی در کهگیلویه و بویراحمد از خدمات دولت تدبیر و امید است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در این پروژه‌ها پول به پیمانکار پرداخت نمی‌شود و پیمانکاران می‌توانند اقدام به فروش قیر کنند.
معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین، اعتبار پیش بینی شده برای بهسازی و آسفالت ۲۱۸ روستا در این استان را ۷۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
غلامرضا امیدوار گفت: ۳۲ روستا با اعتباری بیش از ۸۶ میلیارد ریال در شهرستان دنا از سهمیه قیر رایگان برخوردار شده که ۳۹۲ هزار مترمربع آسفالت می‌شود.

همایش استانی تجلیل از منتخبین قرآنی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد دریاسوج برگزار شد
به مناسبت دهه فجر همایش تجلیل از منتخبین قرآنی و علمی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار شد.
با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از پژوهشگران و حافظان قرآن همایش تجلیل از منتخبین قرآنی و علمی سپاه فتح استان در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.
سردار یدالله بوعلی در این آیین با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشورا است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم به ویژه نسل جوان باید سرلوحه کار مسئولان باشد.
بوعلی گفت: توجه به علم اندوزی و امر پژوهش در عصر امروز یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع است و برای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.
وی ابراز کرد: هدف از برگزاری این همایش گرامیداشت دهه فجر و تجلیل از پژوهشگران سپاه فتح و همسران و فرزندان پژوهشگر آنها بود.
بوعلی تاکید کرد: برای پاسداشت آرمان‌های انقلاب و معمار کبیر آن جوانان ما باید همواره در میادین علمی و مذهبی پیشگام و پیشرو باشند.
در این همایش از ۳۴ منتخب قرآنی و پژهشی با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.

جهاد کشاورزی همواره یک پای ثابت افتتاحیه‌ها است / کلنگ کارآمدی نظام به زمین زده شد
امام جمعه سی‌سخت گفت: سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در دو سال اخیر همواره یک پای ثابت افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌ها بوده که این موضوع جای قدردانی دارد.
به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، در دومین روز از دهه فجر، نخستین کاروان دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها وارد شهرستان دنا شد؛ سازمان جهاد کشاورزی با ۸ پروژه مهم برای افتتاح و یک مورد نیز برای کلنگ‌زنی، سازمان پیشرو در افتتاحیه‌های امروز بود.
افتتاح پمپاژ و خط انتقال آب به اراضی ۱۰۰ هکتاری منطقه محروم سادات محمودی، افتتاح یک مرغداری ۳۰ هزار قطعه‌ای و کلنگ‌زنی پمپاژ و تأمین آب اراضی ۴۸۰ هکتاری روستاهای توت‌نده و گندی‌خوری سه پروژه‌ای بودند که به نمایندگی از دیگر پروژه‌ها افتتاح و کلنگ‌زنی شدند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها گفت: متولی اصلی کشاورزی و همکارانش در این استان برای توسعه و پیشرفت، دست به کارهای بزرگی زدند و پروژه‌های بر زمین مانده زیادی را بعد از سال‌ها تعطیلی به اتمام رساندند.
جهاد کشاورزی در توسعه کهگیلویه و بویراحمد نقش اساسی دارد
وی با بیان اینکه گواهی می‌دهم در دولت تدبیر و امید و دوره مدیریت جدید سازمان جهاد کشاورزی کارهای بسیار خوبی انجام شده، تصریح کرد: طرح‌های پمپاژ و تأمین آب اراضی آبلش لنده، شمس‌آباد چرام، چاه تلخ باشت، مختار بویراحمد و چندین پروژه دیگر، نمونه‌ای از این طرح‌ها هستند که بعد از سال‌ها تعطیلی، به همت مسئولان این استان به ویژه متولیان بخش کشاورزی به بهره‌برداری رسیدند.
وی تصریح کرد: با وجود اعتبارات محدود و مشکلات فراوان مالی، ولی رئیس سازمان جهاد کشاورزی با ریسک کردن و تعهد مالی ایجاد کردن، پروژه‌های بر زمین مانده زیادی را در این دو سال تحویل مردم داده است.
خدمات جهاد کشاورزی به کاهش بیکاری کمک کرده است
نیک‌اقبالی گفت: گوهرگانی خود را بدهکار کرد تا استان به جلو بیفتد و باید قدردان چنین روحیه کار و خدمت در این سازمان باشیم.
وی با اشاره به تبدیل اراضی دیم به آبی در صدها هکتار از زمین‌های این استان ابراز داشت: این کارها تا حدی می‌تواند بیکاری در استان را کاهش دهند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: جهاد کشاورزی از ادارات شاخص این استان در بحث اشتغالزایی و تولید است به طوری که عمده طرح‌های ۵۰۰ میلیارد تومانی اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد در بخش کشاورزی است.
وی ابراز داشت: طرح‌های اقتصادی از این حیث که مشارکت مردم، کشاورزان و بخش خصوصی را به دنبال دارد بیش از سایر طرح‌ها خوشحال کننده است و استان را به سمت اهدافش نزدیک‌تر می‌کند.
جهاد کشاورزی یک پای ثابت افتتاحیه‌ها است/ کلنگ کارآمدی نظام به زمین زده شد
حجت‌الاسلام مصباحی نیز در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: سازمان جهاد کشاورزی در دو سال اخیر همواره یک پای ثابت افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌ها بوده که این موضوع جای قدردانی دارد.
امام جمعه سی‌سخت افزود: این سازمان بخش زیادی از اقتصاد را زنده و سرپا نگه داشته و زمینه تولید، درآمدزایی و خودکفایی برای مردم و استان را فراهم می‌کند.
وی خودکفایی را دستاورد نظام اسلامی و فعالیت‌های جهاد کشاورزی را مصداق این دستاوردها دانست و تصریح کرد: کلنگ‌ها و قیچی‌های پروژه‌های امروز در بخش کشاورزی کلنگ کارآمدی نظام اسلامی است.
نمره دولت در دو سال اخیر نمره قبولی بوده است
مصباحی ادامه داد: مشکلات مالی دولت و شرایطی که کشور را تحویل گرفتند باید درک کرد و واقع‌بین باشیم چرا که نمره قبولی دولت تاکنون نمره قبولی بوده است.
امام جمعه سی‌سخت با بیان اینکه تلاش‌های سازمان جهاد کشاورزی در تحقق سیاست‌ها اقتصاد مقاومتی، تحویل پروژه‌های مهم به مردم و خدمات‌رسانی قابل تحسین و تقدیر است، خاطرنشان کرد: رضایت مردم و دلگرمی آن‌ها به ماندن در روستاها پاداش بزرگی برای خدمات جهاد کشاورزی است.
حرف کشاورزان
کشاورزان در پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی امروز با ابراز رضایت از خدمات این سازمان گفتند: جهاد کشاورزی ما را از دغدغه بیکاری فرزندانمان و خطر به انحراف کشیدن آنان نجات داده و ما قدردان این زحمات هستیم.
نماینده کشاورزان منطقه سادات محمودی با بیان اینکه اجرای این طرح ما را به ماندن در روستاها امیدوار کرده است، گفت: اکنون برای تولید و زیر کشت بردن زمین‌هایمان مصمم هستیم.

جلسات گفتمان‌های دینی و انقلابی در گچساران برگزار می‌شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: گفتمان‌های دینی و انقلابی در این شهرستان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام عبدالرحیم ملکوتی  اظهار داشت: آگاهی بخشی به افراد به ویژه نسل نوجوانان و جوانان از مسائل مختلف در حوزه‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و انقلابی از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی در گچساران است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات گفتمان‌های دینی و انقلابی در مناسبت‌های مختلف از اولویت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران افزود: در همین راستا به مناسبت ایام الله فجر انقلاب اسلامی گفتمان‌های دینی و انقلابی از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار خواهد شد.
ملکوتی عنوان کرد: این گفتمان‌های دینی و انقلابی به مدت ۱۰ روز در سطح مدارس و مراکز آموزشی در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: تبیین اندیشه‌های نورانی حضرت امام خمینی(ره) و گفتمان انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری گفتمان‌های انقلابی در سطح شهرستان است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون گفتمان‌های بسیاری در موضوعات و حوزه‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و انقلابی در سطح شهرستان برگزار شده است.
نوجوان ۱۴ ساله ای که سرگذشت اسارتش کتاب شد
کتاب خاطرات فتاح به عنوان دومین کتاب ملی خاطرات رزمندگان استان منتشر و برای نخستین بار در نمایشگاه بزرگ کتاب عرضه شد.
این کتاب خاطرات آزاده جانباز فتاح محمدی از حدود ۱۰۰ ماه اسارت در اردوگاه های موصل و الانبار است.
کتاب خاطرات فتاح روایت سرگذشت نوجوان ۱۴ ساله ای است که پس از سه ماه حضور در جبهه های جنگ اسیر می شود.
محمدی درباره کتابش می گوید: خاطرات اسارت شامل دو بخش است . بخشی از آن قابل روایت هستند و برخی از این خاطرات را نمی توان روایت کرد.
وی اضافه می کند:بخش های غیر قابل روایت یا آنقدر برای مردم غیر قابل باور هستند که هضم آن برایشان سخت است یا اتفاقاتی که رخ داده که به لحاظ عرفی و اخلاقی سخیف هستند.
محمدی دوران اسارت را دانشگاهی می داند که هر کس به نسبت انگیزه و توان از آن بهره برده است و می افزاید:در اسارت ما دولت مقتدر و مخفی با محوریت روحانیت،و با تمامی ارکان تشکیل دادیم  و هرکس در حکومت نقش و مسوولیتی داشت.
کتاب خاطرات فتاح در چاپ اول با تیراژ ۲۵۰۰ نسخه و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد و در دو روز اول نمایشگاه استانی با استقبال گسترده بازدید کنندگان روبرو شده است.
علاقه مندان می توانند این کتاب را در غرفه سوره مهر در نمایشگاه کتاب که تا تاریخ ۱۸ بهمن ماه در مصلی شهر یاسوج برگزار است تهیه کنند.
نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعد از ظهرها نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برای بازدید و خرید دایر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

deleted
Iran, Islamic Republic of
در زمان آقای گوهر کانی جهاد کشاورزی از زیلایی تاکاکان ازفارغ التحصیلها مرکز علمی کاربردی گچساران پر شده است
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1