تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۸
کد مطلب : ۱۵۸۳۲۷

تور خبرنگاران برای معرفی جاذبه‌های گردشگری

۴
۰
کبنا ؛رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه گفت: با هدف معرفی مناطق گردشگری شهرستان تور گردشگری ۲ روزه برای خبرنگاران برگزار می‌شود.zaman
به گزارش کبنا نیوز از کهگیلویه، سیاوش زمان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اظهار کرد: شهرستان کهگیلویه سال گذشته در زمینه خدمات سفرهای نوروزی مقام برتر استان کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرد.
رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و با همکاری دستگاه‌های اجرایی امسال نیز در خدمات سفر اهتمام ویژه‌ای خواهیم داشت.
زمان با بیان این‌که ۱۰ کمیته در ستاد خدمات اجرایی سفر شهرستان تشکیل می‌شود افزود: وظایف هر کدام از کمیته‌ها تشریح و در چارچوب این وظایف خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی انجام می‌شود.
این مسئول جاذبه‌های گردشگری شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در بخش‌های چهارگانه شهرستان آثار و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی وجود دارد که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.
زمان از آبشار کمر دوغ در بخش چاروسا، نگین بخش سوق،قلعه تاریخی و کوه دل افروز در دیشموک و بافت قدیم در مرکز شهر دهدشت به نمونه‌هایی از آثار و جاذبه‌های گردشگری نام برد و افزود: با همکاری بخشداران مشکلات مناطق گردشگری شناسایی و تا قبل از فرا رسیدن تعطیلات نسبت به رفع آن‌ها اقدام خواهد شد.
این مسئول با بیان این‌که مناطق گردشگری شهرستان نیازمند معرفی هر چه بیشتر است گفت: به همین منظور تور گردشگری ۲ روزه با حضور خبرنگاران در بخش‌های دیشموک و چاروسا برگزار می‌شود.
زمان با بیان اینکه رسانه‌ها به عنوان کانال‌های ارتباطی نقش مهمی در فرآیند اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به افراد جامعه دارند افزود: در این تور گردشگری خبرنگاران فعال رسانه‌ها روز پنج شنبه هفته جاری با حضور در دیشموک و چاروسا از مناطق گردشگری بازدید و برای تهیه گزارش اقدام می‌کنند./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
گزدشگری خخخخخخ
علی
Iran, Islamic Republic of
درخصوص شهرستان برترمستند دارید
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خوب دور خبرنگارل بگه تا اونها هم تا ایترن تعریفت بدن
چرام
Iran, Islamic Republic of
درود بر سیاوش زمان مدیر نمونه شهرستان
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1