تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۱۵۸۳۲۱

برنده بزرگ انتخابات بویراحمد و دنا / غیبت زارعی / نا‌ امیدی عدل هاشمی / دیدار بهرامی با فرهنگیان /شگرد عجیب یک نامزد /

۶۸
۰
کبنا ؛خبرهای سیاسی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد /

تغییر فرمانداران در آستانه انتخابات با چه هدفیست؟

سفیر دنا؛ زمزمه‌های تغییرات گسترده در سطح مدیران اجرایی دولت در آستانه انتخابات مجلس دهم که همراه با انتصابات از اردوگاه اصلاحات بوده
زمزمه‌های تغییرات گسترده در سطح مدیران اجرایی دولت در آستانه انتخابات مجلس دهم که همراه با انتصابات از اردوگاه اصلاحات بوده، شائبه‌های انتخاباتی بودن این تغییرات را افزایش داده است.
طی چند هفته گذشته محمد کاظم نظری به جای یاری‌پور به عنوان فرماندار بویراحمد و عباس بهشتی به جای علی تاج امیری به عنوان سرپرست موقت فرمانداری دنا منصوب شدند.
پیش از این تغییرات‏، معاون سیاسی وزیر کشور درباره شایعه تغییر استانداران و فرمانداران گفت: دولت هیچ برنامه‌ای برای تغییر فرمانداران و استانداران در آستانه انتخابات ندارد.
محمد حسین مقیمی افزود: امسال ما هیچ برنامه‌ای برای تغییر فرمانداران و استانداران نداریم‏ و فرمانداران نیز وظیفه اجرای سیاست‌های دولت را دارند زیرا مردم به سیاست‌های دولت رای داده‌اند و لازم است که این سیاست‌ها به درستی اجرایی شوند، مگر آنکه برنامه استانداران و فرمانداران با سیاست‌ها و اقدامات دولت همخوانی نداشته باشد و مردم از عملکرد آن‌ها ناراضی باشند مجبور به تغییر خواهیم شد.
او در خصوص طولانی شدن پروسه انتخاب و انتصاب استانداران، فرمانداران و بخشداران در وزارت کشور و از ابتدای دولت تدبیر هم با تاکید بر اینکه که قبول دارم تاخیر انجام گرفته؛ خاطرنشان ساخت: سیاست دولت تدبیر انتصاب نیروهای معتدل از همه جریان‌های موجود در کشور است ولی با این حال پروسه انتصابات کمی طولانی شد.
در تاریخ ۲۶ آبان گذشته نیز حجت الاسلام روحانی ریاست جمهوری اسلامی گفت: دولت یازدهم در‌پی پیروزی جناح خاصی نیست و تلاش می‌کند که شرایط برای مشارکت همه جناح‌ها، احزاب و گروه‌ها فراهم شود.
با این حال این تغییرات در حالی انجام می‌گیرد که بسیاری از کار‌شناسان و نمایندگان مجلس این تغییرات را به صلاح نمی‌دانند و با آن موافق نیستند و آن را تغییراتی سیاسی می‌دانند. این گروه می‌گویند در آستانه انتخابات معمولا تغییر و تحولات متوقف می‌شد اما متاسفانه در این دولت شاهد هستیم که در همه استان‌ها تغییر و تحولات آغاز شده است و این امر این شائبه را تداعی می‌کند که با انگیزه و هدف خاص افرادی در صدد چینش نیرو‌ها و استانداران هستند.
به نظر می‌رسد تغییر استانداران و فرمانداران در شرایط فعلی و در آستانه انتخابات به مصلحت نبوده و باتوجه به نزدیک شدن به انتخابات این تغییرات اقدام درستی نیست.
موج این تغییرات سریع دولت تدبیر و امید عجیب است و ما را به یاد تغییرات صورت گرفته در دولت گذشته می‌اندازد که فردی در مسافرت تعویض می‌شد، اما باید منتظر ماند و دید حاصل این تغییرات چه خواهد شد.
 استفاده اصلاح‌طلبان
به نظر می‌رسد اگرچه تاکنون اصلاح طلبان دل خوشی از وزیر کشور نداشته و از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم این وزارت خانه را سهم خود می‌دانستند، اما اکنون با کلید خوردن پروژه عبور از روحانی می‌خواهند از طریق استانداران به اهداف انتخاباتی خود دست پیدا کنند.
اگر بپذیریم که نیت و تغییرات در روز‌ها و هفته‌های آینده، در ادامه بررسی و بازده کاری اعضای دولت در رده‌های مختلف امری طبیعی باشد، اما نمی‌توان بحث دخالت و فشار طیف افراطی اصلاح‌طلب جهت برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات آینده مجلس را نادیده گرفت.
با نزدیک شدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های اصلاح‌طلبان برای ورود به مجلس آینده بیشتر شده و جلسات هماهنگی این جبهه هم به فراخور موقعیت افزایش داشته است.
یکی از نیازهای اصلی ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات نفوذ در استانداری و فرمانداری‌های سراسر کشور برای گسترش فعالیت‌های انتخاباتی خود و استفاده از فضاهای استانی برای تصاحب کرسی‌های نمایندگی هستند.
اصلاح‌طلبان تنها امید خود برای بازگشت به حاکمیت را عبور از فیل‌تر شورای نگهبان و رای‌آوری در انتخابات مجلس می‌دانند و در همین راستا بر‌اساس تجربه انتخابات مجلس ششم سعی دارند با نفوذ در بدنه دولت بخصوص در بدنه وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات زمینه حضور سهل‌تر خود را در انتخابات مجلس فراهم کنند و بتوانند و با وحدت تاکتیکی خود را در بدنه دولت اعتدال احیا کنند.
پیش از این فیاض زاهد فعال سیاسی اصلاح‌طلبان در اظهاراتی گفته بود که: «به آقای روحانی توصیه می‌کنم بیشتر از چهره‌های سیاسی، صاحب‌نظر و صاحب تحلیل در دولت خود استفاده کند.
دولت آقای روحانی کمترین تغییر را در سطح مدیران انجام داده است.
یادمان باشد که برخی از این مدیران در زمان دولت احمدی‌نژاد در طول ۸ سال از معاونت بخشداری به بالا‌ترین سطوح مدیریتی در وزارتخانه‌ها رسیدند. متأسفانه هم‌اکنون در برخی از استان‌ها نارضایتی زیادی از نحوه انتخاب استانداران و برخی از مدیران وجود دارد. بسیاری از کسانی که در ستادهای انتخاباتی آقای روحانی فعال بودند ناراحت هستند. آن‌ها معتقدند انتظاراتشان برآورده نشده و کسی تاکنون با آن‌ها وارد تعامل و گفت‌وگو نشده است.
در اظهار‌نظری دیگر نیز احمد شیرزاد فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: «بهتر است آقای روحانی در وزارت کشور تغییراتی بدهند.»
از این‌رو به نظر می‌رسد فشار مضاعفی از سوی سران و بدنه اصلاحات به دولت وارد می‌شود تا در آستانه انتخابات مجلس به تغییرات گسترده‌ای دست بزند.

چه کسی تاوان غیبت نماینده بویر احمد و دنا را در حساسترین روزهای مجلس پس خواهد داد؟
این در حالی است که با شدت گرفتن فعالیت‌های انتخاباتی این شائبه وجود دارد که تمرکز وکلای ملت در روزهای پایانی مجلس نهم جایی دور از امور ملت باشد.
سفیر دنا؛  تنها ۲۵ روز تا پایان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقی‌مانده است، در این می‌ان، نمایندگان کنونی مجلس شورای اسلامی، که بسیاری از آنان در تدارک حضور در رقابت با دیگر کاندیدا‌ها برای حضور دوباره در بهارستان هستند، زمان کمی برای رسیدگی به کارهای پیش روی مجلس دارند.
در مدت باقی‌مانده از عمر مجلس نهم، طرح‌ها و لوایح مهمی در دستور کار بهارستان قرار دارند که مهم‌ترین آن‌ها رسیدگی به برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه سال ۹۵ است.
در شرایطی که نمایندگان از کمبود وقت مجلس برای بررسی این لایحه خبر می‌دهند و برخی نمایندگان بویژه نمایندگان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تمام انرژی خود را برای گنجاندن برنامه‌های حوزه انتخابیه خود در بودجه سال صرف می‌کنند غیبت برخی نمایندگان از جمله نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در بهارستان جای تامل دارد.
این در حالی است که با شدت گرفتن فعالیت‌های انتخاباتی، این شائبه وجود دارد که تمرکز وکلای ملت در روزهای پایانی مجلس نهم، جایی دور از امور ملت باشد؛ جایی حوالی ستادهای انتخاباتی، روستای هدف و یا حضور در می‌تینگ‌های شبانه!
استفاده از مرخصی‌های استحقاقی و حضور در برنامه‌ها و افتتاحیه‌های دهه فجر برای هر نماینده‌ای طبیعی است ولی زمانی این موضوع اهمیت می‌یابد که محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی هفته گذشته اعلام کرده بود که در این هفته نمایندگان اجازه استفاده از مرخصی ندارند.
علت عدم حضور در جلسات صحن مجلس با وجود اهمیت بررسی لوایح مهم باقی مانده در این دوره از مجلس موضوعی است که باید بیشتر به آن پرداخت و این سوال را به اذهان متبادر می‌کند که نمایندگانی که در حساسترین و سرنوشت ساز‌ترین روزهای کاری مجلس در طول یک سال، در خانه ملت حضور ندارند چگونه می‌توانند به موکلان خود تضمین و اطمینان دهند که در صورت حضور مجدد در بهارستان از حقوق آنان دفاع کنند و نقشی در جایگاه والای نمایندگی بر مناطق محروم در مجلس شورای اسلامی داشته باشند؟
هر چند تصمیم‌گیری در مورد غایبان صحن در زمان لغو مرخصی‌ها به نظر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بستگی دارد ولی یقینا مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب، بهترین تصمیم را برای این دسته از نمایندگان بی‌تفاوت خواهند گرفت.

برنده بزرگ بویراحمد و دنا در دور دهم
آبشارنیوز: هنوز خیلی‌ها امیدوار هستند. «سید می‌آید». این سخن کسانی است که علیرغم نامهربانی‌ها همچنان چشم انتظار سید باقر موسوی جهان آباد هستند. عده‌ای برای ۱۶ بهمن و برنامه ریزی برای مدیریت احساسات لبریز شده بویراحمدی‌ها و اصلاح طلبان این حوزه سخن می‌گویند.
bagher
سید باقراین روز‌ها اسوه بویراحمد ودنا برای یک انتخابات شورانگیز ورقابتی شده است. حتی ستار هدایتخواه ویارانش سعی دارند برند سید باقر را بنام بکام خود مصادره کنند، وقتی عزت بویراحمد را فریاد می‌زند واز ستارخان بعنوان دوقلوی باقرخان یاد می‌کنند یادشان می‌رود یا خیال می‌کنند مردم یادشان رفته است که چه کسانی «باقر موسوی بزرگ» را در پستوی پرونده سازیهای خود به دام انداختند. از جهان آباد که بگذریم کمی آنسو‌تر اما بلوایی برپاست.
محمد بهرامی می‌گوید چشم انتظار تایید سید باقر است، از تمکین به رای مجمع اصلاح طلبان بویراحمد ودنا صحبت می‌کند. نیم نگاهی به تهران دارد و آخرین امیدواریش به میز انتخابات استان درتهران است. این‌ها را خود بهرامی همین روز‌ها گفته است. بهرامی ویارانش سخت چشم انتظار همراهی اصلاح طلبان هستند.
غلام محمد زارعی هرچند تاکنون سخن از مطالبه آرای اصلاح طلبان نرانده است اما خودش بهتر از هرکسی می‌داند بدون حمایت اصلاح طلبان پیروزی بر رقیب سنتی‌اش یعنی هدایتخواه کاری است سخت. زارعی از اصلاح طلبان نبوده است اما برخیمعتقدند که تعامل خوبی با اصلاح طلبان داشته است البته اشتباهات هر ازچندگاهی غلام محمد زارعی در تقابل با اصلاح طلبان هم بر کسی پوشیده نیست.
صدرالله رجایی نسب اما سرنوشتی بهتر از خود سید باقر ندارد. او هم رد صلاحیت شده است. برخی می‌گویند عدم احراز شده، فرقی ندارد بهرحال سید صدرالله رجایی نسب هم در گرداب پرونده سازی‌ها افتاده است. حرف وحدیثهایی از تایید صلاحیت وی بمبان آمده است. می‌گوید جزای حمایت از اصلاح طلبان را پس می‌دهم. رجایی نسب امیدوار است، هم به تایید صلاحیتش و هم به حمایت اصلاح طلبان.
دراین میان «موسوی جهان آباد» تنها کسی است که تا حالا تکلیفش را با سید باقر مشخص نکرده است. موسوی جهان آباد ادعا اصلاح طلبی نمی‌کند، تا حالا اعلام نکرده است اگر تایید صلاحیت شد بنفع خودش کنار می‌رود، با بهرامی ائتلاف می‌کند یا در مجمع اصلاح طلبان به غلام محمد زارعی رای می‌دهد. سید باقر حتی رویش نشده است بگوید اگر رجایی نسب تایید صلاحیت شد با او به اجماع می‌رسد یا نه. سید باقر اما تکلیف پرونده سازان را دراین انتخابات به مردم فهیم وغیرتمند بویراحمد ودنا واگذار می‌کند. می‌داند که با آن‌ها رقابت سختی را خواهد داشت.
سید باقر مبادی آداب است. جایگاهش را می‌داند. درد و رای مردم را بهتر از هرکسی می‌داند. احساس مسئولیت کرده است. برخی می‌گویند تا حالا کجا بوده است اما کسی نمی‌پرسد چه کسانی دل سید را شکسته‌اند و مجبورش کردند جلای وطن کند و البته ادعایی همزادی و دوقلویی سید باقر را می‌کنند. سید باقر همچون اجداد سربلندش در تاریخ، مظلوم عرصه سیاست بوده است اما سربلند تاریخ کهگیلویه و بویراحمد است. سید باقر مثل ومانندی ندارد. او دوقلوی برادر شهیدش است که جانش را برای دفاع از ایران سرافرازانه تقدیم نمود.
موسوی جهان آباد می‌آید. شک نکنید. ۱۶ بهمن هم می‌ایدومیماند تا صبحدم ۸ اسفند. سید باقر اکنون تنها متعلق به جهان آباد دشتروم نیست. او نماد اصلاح طلبان در تقابل انتخاباتی با انحصار طلبان ایران است. این انتخابات را سید و یارانش به سرانجام خواهند رساند، یا نام بزرگ سیدباقر را از صندوق‌ها فریاد می‌کنیم یا شکست مدعیان دروغین همزادی‌اش را. عزت بویراحمد جز این نیست.

نا‌امیدی عدل هاشمی از تایید صلاحیت/ حمایت عدل هاشمی از محمد موحد
راک نیوز؛ هاشمی برای متقاعد کردن شورای محترم نگهبان با شخصیت‌های برجسته‌ای دیدار داشته اما تاکنون هیچ یک از این دیدار‌ها برای وی نتیجه موفقی دربر نداشته است.
سردارعدل هاشمی‌پور ازچهره‌های شاخص اصولگرامعتدل کهگیلویه بود که صلاحیت وی توسط هیات نظارت دردهمین دوره انتخابات ملس شورای اسلامی رد گردیده بود.
براساس این گزارش درحالیکه کانال‌های تلگرامی وپیج‌های مرتبط به حامیان وی در شبکه‌های اجتماعی با درج جملاتی مانند؛ خبرخوشی در راه است؛ بر صفحات این شبکه‌ها نوید تایید صلاحیت سردار را در بررسی شورای محترم نگهبان در روزهای پیش رو می‌دهند اما خبر آمد وی صبح امروز در تهران با یکی از اعضای محوری اصولگرایان نشست خصوصی برگزار نمود.
شنیده‌های از یک منبع آگاه حاکیست دراین نشست عدل هاشمی‌پور توافق نمود که درکهگیلویه از یک کاندیدای اصولگرا حمایت کنند.
این نشست وخروجی این گفتگو از نگاه تحلیلگران حکایت از نا‌امیدی سردار از تایید صلاحیت وی در روزهای آینده می‌باشد.
این منبع به خبرنگار ما گفت: هاشمی برای متقاعد کردن شورای محترم نگهبان با شخصیت‌های برجسته‌ای دیدار داشته اما تاکنون هیچ یک از این دیدار‌ها برای وی نتیجه موفقی دربر نداشته است.
این منبع اضافه کرد: نشست امروز سردار عدل هاشمی با عبدالله‌زاده هاشمی مدیرکل پارلمانی سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور می‌تواند منتج به حمایت عدل هاشمی از محمد موحد در روزهای آینده یعنی بعد از اعلام نظر قطعی نتایج بررسی‌های شورای نگهبان باشد.
گفتنی است عبدالله‌زاده هاشمی درمحوریت وحدت اصولگرایان کهگیلویه بزرگ درمرکز در گام اول توانسته بود با وساطت خویش بستر پایان دادن به سردی چندین ساله سیدمحمدموحد و سیدعلی محمد بزرگواری را فراهم آورد.

افتتاحیه ستاد جوانان بهرامی /در صورت تایید همه ستاد‌ها در اختیار سید باقر قرار خواهد گرفت
آیین افتتاحیه ستاد جوانان حامی محمد بهرامی طی مراسمی و با حضور جمع کثیری از جوانان اصلاح طلب حامی محمد بهرامی و تنی چند از مدیران ستاد کل برگزار شد.
رئیس ستاد محمد بهرامی در این آیین ضمن دعوت جوانان به آرامش و قانون مداری اظهار داشت: همه ما پرورش یافتگان مکتب اصلاحات هستیم و از همیشهبا اصلاحات و کنار اصلاحات بوده‌ایم.
دستان عزیزی گفت: جناب آقای سید باقر موسوی را به عنوان رهبر اصلاحات می‌شناسیم و در صورت تایید صلاحیت ایشان همه ما کنار ایشان خواهیم بود و اگر به حول و قوه الهی ایشان تایید صلاحیت شدند، همه ستاد‌های دکتر بهرامی در اختیار آقای موسوی قرار خواهد گرفت، ضمن اینکه همه ما کنار ایشان خواهیم بود.
عزیزی در پایان گفت: همیشه و در همه جا آقای بهرامی حرمت سید باقر را داشته‌اند و خود آقای دکتر بهرامی بار‌ها به صراحت تاکید کرده‌اند که در صورت تایید صلاحیت سید باقر موسوی در کنار ایشان و برای پیروزی رهبر اصلاحات یعنی جناب آقای موسوی ‌‌نهایت تلاش را خواهند کرد و ما هم انتظار داریم چنانچه آقای موسوی موفق به گرفتن تایید صلاحیت نشدند دوستداران ایشان اصلاحات را یاری کنند و با شاخص‌ترین گزینه اصلاحات تایید صلاحیت شده در حوزه بویراحمد و دنا همکاری کنند.

دیدار بهرامی با فرهنگیان
فصلی نو؛ جمعی از فرهنگیان در دیدار با محمد بهرامی کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام حمایت از بهرامی شرایط موجود را اسف بار توصیف کردند.
در این دیدار پس از آنکه تنی چند از فرهنگیان سخنانی ایراد کرد و تقاضای تغییر در شرایط فعلی بودند محمد بهرامی ضمن تشکر از حضور فرهنگیان در جلسه خواهان فرهنگ سازی فرهنگیان در همه زمینه‌ها شد.
محمد بهرامی گفت: آیتم‌های مثبت و منفی تاثیر گذار است و همه ما وظیفه داریم که آیتم‌های غلط را حذف کنیم، شما اگر توجه کنید و آیتم‌ها مقایسه شوند ما در بهترین شرایط هستیم اما از لحاظ منابع بسیار فقیر هستیم که نیمی از عوامل تاثیر گذار ناشی از فرهنگ غلط است و انتخاب اشتباه نیز معلول فرهنگ غلط است.
کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: انتخاب دست مردم هستند و بدانیم که مردم ستون اصلی انتخاب هستند، من زمانی که شهردار بودم بخاطر منافع مردم با خیلی از مدیران درگیر شدم، بخاطر مردم هزینه‌های گزافی بر گرده ما تحمیل شد، با مردم کاری نداشتند هدف من بودم.
بهرامی به شایسته سالاری اشاره کرد و گفت: فرهنگیان خواهان شایسته سالاری باشند نه فقط در آموزش و پرورش بلکه در همه زمینه‌ها، چرا که سرمایه اصلی ما همین بچه‌ها هستند که باید پرورش داده شوند.
وی ادامه داد: بنده اگر انتخاب شوم قول می‌دهم حتما یک هسته مرکزی از نخبگان فرهنگی خواهیم داشت (تشویق حضار)
محمد بهرامی در پایان از آن سری از افراد که در حیاط ساختمان و خیابان نتوانستند در سالن حضور داشته باشند عذر خواهی کرد.
DSCF1778 (Copy) DSCF1782 (Copy) DSCF1787 (Copy) DSCF1790 (Copy)  DSCF1797 (Copy) DSCF1801 (Copy) DSCF1806 (Copy)  DSCF1817 (Copy) DSCF1824 (Copy) DSCF1836 (Copy) DSCF1845 (Copy) DSCF1850 (Copy) DSCF1854 (Copy) DSCF1857 (Copy) DSCF1860 (Copy)   DSCF1889 (Copy) DSCF1905 (Copy) DSCF1925 (Copy) DSCF1930 (Copy) DSCF1934 (Copy) DSCF1949 (Copy)
DSCF1937 (Copy) DSCF1931 (Copy) DSCF1929 (Copy) DSCF1921 (Copy) DSCF1903 (Copy) DSCF1888 (Copy) DSCF1847 (Copy) DSCF1852 (Copy) DSCF1856 (Copy) DSCF1869 (Copy) DSCF1859 (Copy) DSCF1838 (Copy) DSCF1835 (Copy) DSCF1818 (Copy) DSCF1816 (Copy) DSCF1811 (Copy) DSCF1803 (Copy) DSCF1791 (Copy) DSCF1799 (Copy) DSCF1795 (Copy) DSCF1788 (Copy) DSCF1786 (Copy) DSCF1779 (Copy)

اظهار نظر سید رضا عسکری تنها نظر شخصی وی است
امید ملت؛ برخی از اعضای شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار امید ملت پیرامون اظهار نظر سید رضا عسکری به عنوان دبیر شورا و معرفی یک کاندیدا از طرف ایشان اظهار داشتن که آنچه از سوی وی مطرح شده است تنها تظر شخصی وی است و شورا تا کنون مصوبه‌ای در حمایت قطعی از هیچ کاندیدایی در انتخابات آینده نداشته است و پس اعلام نظر قطعی شورای نگهبان شورای اصلاح طلبان استان کاندید خود را در همه حوزه‌ها اعلام می‌کنند
برخی از فعالین سیاسی اعتقاد دارند اینکه سید رضا عسکری در مصاحبه‌های خود اعلام کرده است که کاندیدای شورای اصلاح طلبان تنها سید باقر موسوی است شاید از آن جهت باشد که ایشان بخواهند از این طریق این گفتمان در جریان اصلاح طلبی حوزه بویر احمد انسجام ایجاد کنن بایستی دید که در روزهای آینده در صورت رد صلاحیت سید باقر موسوی جریان اصلاح طلبی چگونه به فعایت‌های خود ادامه خواهد داد و بر سر کدام کاندیدا به اجماع خواهند رسید.

شگرد عجیب یک نامزد انتخاباتی مجلس برای جذب رای
یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کهگیلویه بزرگ با استخدام یک منشی زن از وی خواسته است که با پیش شماره‌های رایج شهرستان‌های ۴ گانه حوزه کهگیلویه مشترکین همراه اول به صورت تصادفی تماس گرفته و از آن‌ها بخواهد که به ایشان رای دهند
نکته عجیب در این شیوه تبلیغی آن است که این تماس‌ها و دیالوگ‌ها به شیوه‌ای برقرار می‌شود که مخاطبین احساس می‌کنند تماس به صورت انحصاری و به درخواست مستقیم آن نامزد انتخاباتی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تل خسرو
Iran, Islamic Republic of
سلام بر رجایی نسب درود بر موسوی جهان اباد
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
سلام بر اصلاحات بویراحمد ودنا به گفته سیدباقر جهان اباد نیروی بعداز خود اقای سیدصدرالله رجایی نسب هست
گندیخوری
Iran, Islamic Republic of
ما فقط مرد عمل و بی حاشیه و با صداقت و راستگو میخواهیم فقط حاج زارعی
اداره راه
Iran, Islamic Republic of
کی گفته اقای بهرامی اصلاح طلب هست هراصلاحاتی این رابگه هرگز اورانخواهیم بخشید اقای بهرامی مسول ستاد وراننده هدایتخواه بود این اصلاح طلب هست بیشتر از ..نکن تو نیرویرهدایتخواهذهستی اگه اصلاح طلب بودی عزیزم تایید صلاحیت نمیشدی . فقط سید باقر موسوی ورجایی نسب
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
مرد اندیشه وسخن وعمل دکتر نیکبخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها به دروغ خود را به اطلاحات میچسبانند تا رای جمع کند سید باقر از هیچ کسی حمایت نمیکند اونم ...
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصلاحات
درود بر سید باقر
درود بر دکتر بهرامی
فاطمه کازرونی
Iran, Islamic Republic of
بازهم آبشارنیوز
Iran, Islamic Republic of
مردعمل فقط رجایی
هوادار
Iran, Islamic Republic of
خدا و خت و سایتت و تحلیلت نخو...
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
لوداب
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوزچرااینقدرزارع راتخریب میکنی....انصاف داشته باشید....خدابزرگه......یاخدای زارع
دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
بعد از سید باقر فقط فقط دکتر نیکبخت
سرابتاوه
Iran, Islamic Republic of
درود بر رجایی سلام برموسوی
توتنده
Iran, Islamic Republic of
همه باهم حاج زارعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
Iran, Islamic Republic of
واقعا.برای نویسنده که هیچ نامی ازروشنفکرکه درتمام نظرسنجی هافعلااول شده است وخیلی هااوراپیروزانتخابات میدانند نبرده است چه نامی از اوببرید یانبریداوبه یاری خداحتماپیروزانتخابات خواهدبود
حمید
Iran, Islamic Republic of
اولا اگه تو نماینده بودی از فاصله ۴۰ کیلومتری این طرفداری ها را نمی کردی دوما تو اصول گرایی اون وقت ها که اول اصلاحات بود در دوره های اولی همه اصلاحات مثل الان با حاج زارعی بودند تو با هدایت خواه بودی سنگ اونها رو به سینه می زدی .. روی . هم نمی تونی تکیه کنی تو چکار کردی
دروهان
Iran, Islamic Republic of
بهرامی اگه اصلاح طلب بود به این راحتی تایید نمیشد فقط سید باقر و رجایی نسب مردان شجاع و کارآمد
Iran, Islamic Republic of
از هر زاویه ای نگاه کنی روشنفکر پیروز انتخابات هست
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
خیال می کردم فقط موسوی شجاع ونترسه ولی رجایی نسب راکه دیدم به اینده امیدوار شدم درود براین دوسیدشجاع اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
پس چرا از حاج مهدی روشنفکر اسمی نبردین؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این رفتار بهرامی و امید به آراء موسوی نشان از ضرب المثل لری ناب دارد که ......
کبنانیوز فقط سانسورنکن
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این سایت خبری ک از اقای روشنفکر شانس اول انتخابات اسم نیاورده معلومه ک عقده ای هستین انشاالله روز هشت اسفند شرمنده مردم خواهید شد
کبنانیوز فقط سانسورنکن
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این سایت خبری ک از اقای روشنفکر شانس اول انتخابات اسم نیاورده معلومه ک عقده ای هستین انشاالله روز هشت اسفند شرمنده مردم خواهید شد فقط دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج مهدی وشنفکر
اصلاح طلب
United States
فقط هدایت خواه
پارس
Iran, Islamic Republic of
زیاد به رجایی بها ندهید هزار رای نداره
اردکانی مقیم یاسوج
Iran, Islamic Republic of
لطف کن کمتر چرت بنویس کبنا مجلس تا ۱۰ اسفند تعطیله...
E
Iran, Islamic Republic of
حاج روشنفکر از همه جلوتره در این شکی نیست و اتفاقا دلیل اسم نبردن از ایشون دقیقا همینه.
چه کار بچه گانه ای انجام دادن تو این سایت
ر
Iran, Islamic Republic of
هرچی هم بگی سی باقر هیچ فایده ای سیت نیاره. قرون سی باقر. هم نیکنه. نماینده باید ..ه داشته بو
پیروزی از ان ماست
Iran, Islamic Republic of
هرکسی به امید آراء یه نفر دیگه اومده به میدون، اما انشالله حاج روشنفکر به امید خدا پیروز انتخابات است
Iran, Islamic Republic of
فقط وفقط روشنفکر
توت نده سربلند
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر روشنفکر
عدالا
Iran, Islamic Republic of
رجایی نسب را یک سخنرانی از ایشون گوش بدید بیشتر لز سید باقر نباشه باور کنید کمتر نیست و کاملا شایستگی نمایندگی اصلاحات را دارند و اقای بهرامی را ما بعنوان اصلاح طلب قبول نداریم
اصلاح طلبان را از رد صلاحیت ها بشناسید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر جوزاریان
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز نامه آقای آذر به روشنفکر را بخوانید تا تعصبی نظر ندهید بسمه تعالی برادر بزرگوار و فرهنگی فهیم جناب آقای دکتر روشنفکر با سلام
احتراما مرقومه ذیل دغدغه بسیاری از همفکران حقیر است، مستدعی است فارغ از هرگونه تعصب و پیشداوری، نکته های مبهم آن را در فضای مجازی پاسخگو باشید. امید است خوانندگان گرامی بالاخص جوانان اصول گرا در خصوص تصمیم خویش اتمام حجت کافی را با شما انجام داده و پاسخ شما را راهنمای انتخاب خویش قرار دهند.
۱- با توجه به اینکه حضرتعالی در دوره قبل حامی نماینده فعلی بودید و حضور شما جهت شرکت در رقابت انتخاباتی این دوره حاکی از قبول نداشتن و ضعیف دانستن عملکرد ایشان است و همفکران شما این حضور را به فال نیک گرفتند تا مرحمی باشد بر عزت از دست رفته شهرستانهای دنا و بویراحمد، اما اگر این حضور باعث شکستگی آرا و در نتیجه قبولی رقیب نامبرده شود این تضاد را چگونه پاسخگو هستید؟ مخصوصا که عملکرد و تصمیم شما باعث چنین بهره برداری شده است.
۲- در جلسات مختلفی که جریان اصول گرایی جهت معرفی یک کاندید داشت و از شما هم جهت حضور در جلسات دعوت میشد، آقای هدایت خواه با اکثریت قریب به اتفاق آرا معرفی شدند و اکنون شما چطور به عنوان یک اصول گرا ثبت نام کرده اید ولی نظر شورای تصمیم گیری را در نظر نگرفته اید؟
۳- ضمن تشکر از همدست کردن بخشی از شهرستان دنا که کسی منکر آن نمیتواند بشود نظر شما در مورد طرفداران شما در شهر سیسخت و حومه و یاسوج و حومه چیست؟ آیا وقت آن نرسیده واقع بین باشیم و بدانیم اقبال عمومی در جاهای که اکثر آرا را دارند، بیشتر به چه سمتی است؟.
۴- آیا اصرار شما بر ماندن در صحنه این شائبه را ایجاد نخواهد کرد که اتمام حجت حضرتعالی با آقای هدایت خواه مفهوم خود را نخواهد داشت و برخی را وادار به این تفکر کند که در صورت حضور ایشان در روزهای اول ثبت نام باز هم شما در صحنه حضور پیدا میکردید؟
۵- حقیر به عنوان یک همشهری شما ضمن ارج نهادن به حضور شما با همه دوستان همفکر و اقوام و آشنایان وظیفه داریم اهم و مهم کرده و بین رای دادن به شما و افتخار کردن به این رای که میتواند ناشی از غیرت قومی و شخصیت منحصر به فرد شما میباشد و رای به آقای دکترهدایت خواه، جهت احترام به نظر شورای مشورتی جریان و دفع خطر احتمالی قبولی رقیب هردوی شما، حمایت بی دریغ از آقای هدایت خواه را برگزینیم چرا که دفع این خطر عقلا واجب بوده و از شما خالصانه میخواهم واقع بینی را ملاک عمل خود قرار دهید تا اختلاف آرای آقای هدایت خواه با رقیب هردوی شما مبین عزت خواهی و ضعف عملکرد کسی باشد که شما بیش از هرکسی به این امر واقف هستید، در غیر این صورت از نظر حقیر باز هم قبولی آقای هدایت خواه حتمی است اما شیرینی آن دلچسب نخواهد بود. با سپاس فراوان کوچک شما علی اکبر آذر
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
فقط سیدمسعوددانشی
Iran, Islamic Republic of
من طرفدارروشنفکرم اگه روشنفکرنمیومدترجیح میدادم به زارع رای بدم تاهدایت خواه
Romania
در بین کاندیداهای بویراحمد هدایت خواه اصلح میباشد مجبوریم بخاطر عزتمان و تاثیرپذیری که ایشون میتونه داشته باشه بهش رای بدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط حاجی
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر می دانست این جلسات در اخربه کجا کشیده می شود.دیدید یک روز اقای نیکبخت و روزی دیگر اقای پیشوا را معرفی می کردند وروی حرف خود نه ایستا دند در جواب کامنت شماره۳۶ .اقای هدایت خواه تا دو ساعت قبل از ثبت نام گفت : ثبت نام نمی کنم ومی خواهم کار فرهنگی کنم حالاشما قصاوت کنید کدام باید کنار برود
ع
Iran, Islamic Republic of
کامت شماره ۳۶،
آذر دیگه کیه؟ خانمه یا آقا؟ خانوما تو کار آقایون دخالت نکنن بهتره
من که میدونم چه مرگته، از حسادت داری میترکی، چشت در بیاد.
مطمئن باش صددرصد بدون یک درصد شک روشنفکر پیروز انتخابات است، به امید خدا
عباس
Iran, Islamic Republic of
سلا م آقایان به اصطلاح اصلاح طلب چرا اینقد پاچه خواری میکنید کجا بهرامی به نفع سیدباقرکنار میرود مگر خودش نبودکه در مصاحبه اش گفته بود سیدباقر یک مهره سوخته است دگه ارزشی ندارد ولی حالا هم میداند که صلاحییت سیدباقر تایید نمیشود میخواهد زرنگی کند و به قولی پیش خر نمایید نه برادر سیدباقر شما را عدد حساب نمیکند که بخواهد ا زتون حمایت کند
مرگ بر ضد ولایت فقیه
درود بر دکتر هدایتخواه
درود بر یار رهبری
درود خدا بر تو
ائتلاف طاهرباغلامرضای گندیخوری
Iran, Islamic Republic of
دروغ است
ما در صندوق گندیخوری ثابت میکنیم که باقرخان حرف اول را میزند...
جوان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
رای امسال رو حاج زارعی با خدمات شایسته ای کا انجام داده است برده ،خود رو زیاد اذییت نکنید،تلاش کنید برای دورهای بعدی.
تامرادی اصیل
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارعی.یا زهرا.درسته که آقای روشنفکر از فامیل های ماست ولی قول میدم دور بعد از ایشان حمایت کنم.این دور فقط حاج زارع محبوب.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
خواهشا یه کم اخبار گوش بدین برا اطلاعات عمومیتون خوبه مجلس تا ۱۰اسفند تعطیل مییییباششششششششششد بعد نظر بدین
همشهری
Iran, Islamic Republic of
معلومه که برنده انتخابات اقای زارعی میباشد خودتون رو خسته نکنید اینقدر حرص نخورید بخدا برا قلبتون ضرر داره
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فقطططططططططططططططططططططططط حاج زارررررررررررررررررررررررررععععععععععععععععععععععیییییییییییییی
نسل جوان
Iran, Islamic Republic of
درود بر رجایی نسب نماینده ی اصلاح طلبان
لوداب
Iran, Islamic Republic of
ستار برنده این دور است زارع بای بای
امیر
Iran, Islamic Republic of
چقد کامنتای این مردم چرته
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام باحضور سیداصلاحات خاتمی دوم رجایی نسب همه منتظر باشند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقایی بهرامی بااین کار رای نمیاری زحمت نکشه اقای موسوی خودش میدونه چکارکنه
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
سلام بر هدایت خواه
سعیدواردی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید عزیز
سلام بر یاور سید دکتر بهرامی
امیدوارم با حضور شماها تغییرات واقعی را ببینیم
اعظم
Iran, Islamic Republic of
پیر اصلاحات درود بر تو
درود بر اننخاب صحیحت دکتر بهرامی
سیدلقمان
Iran, Islamic Republic of
درود برموسوی سلام بررجائی..رجائی نسب مردشجاع و اهل عمل..سیدبیا که همه منتظرن دین خودرا اداکنند..
حسن نگین تاجی
Iran, Islamic Republic of
درودبر دکتر بهرامی زنده باد اصلاحات
محمد
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی
پایتخت طبیعت ایران
نگین
Iran, Islamic Republic of
ب عنوان یه دانشجو تنها نماینده مورد قبول من فقط دکتر بهرامی چون ایشون واقعا مدرک تحصیلیشون ب درد مجلس میخوره دکتر اخرین مدرکشون مدرک تحصیلیشون مدیریت صنعتی دارن ولی بقیه نمایندگان همه در مورد الهیات
لیلا حبیبی پور
Iran, Islamic Republic of
ما نماینده ای میخوایم ک در مجلس زبون داشته باشه بتونه حرف بزنه برا استان دفاع کنه بتونه سیاسی برخورد کنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای عمل و صداقتت سالار بهرامی
ایل بزرگ تیرتاجی عیدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
خداوت نخاکبنا
بیاره
Iran, Islamic Republic of
حجت شرفی یک اصول گراس فریب ایشان را نخورید
کی نصر
Iran, Islamic Republic of
حاجی جان زور نزن!!!! حنات دیگه پیش مردم رنگ نداره.فقط وفقط روشنفکر
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1