تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۱۵۸۱۳۸

جلسه هم اندیشی وبررسی مشکلات ورزش کشتی بهمئی برگزارشد

۴
۰
کبنا ؛جلسه هم اندیشی وبررسی مشکلات ورزش کشتی بهمئی به ریاست فرماندار وبا حضور اعضای هیئت کشتی استان در اداره ورزش وجوانان بهمئی برگزار شد.
به گزارش کبنااسورت وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت کشتی استان، جلسه هم اندیشی وبررسی مشکلات ورزش کشتی بهمئی به ریاست فرماندار وبا حضور اعضای هیئت کشتی استان ،رئیس اداره ورزش وجوانان بهمئی، رئیس شورای شهر بهمئی ،هیئت شهرستان وتنی چند از مربیان کشتی با هدف بررسی ورفع مشکلات موجود وپیش رو در اداره ورزش وجوانان شهرستان بهمئی برگزار شد.
مهمترین دغدغه کشتی در بهمئی نداشتن یک سالن در خورشأن برای جوانان این شهر است
در ابتدای این جلسه اکبری رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بهمئی ضمن خیرمقدم به میهمانان ومدعوین این جلسه،گزارش مختصری از روند فعالیت هیئت های این شهرستان را طی چند ماه تصدی خود ارائه نمودند.
وی مهمترین دغدغه کشتی در این منطقه را نداشتن یک سالن در خورشأن برای جوانان این شهر دانست وافزود:.سالنی که هم اکنون کشتی گیران در آن مشغول به تمرین هستند نه از لحاظ ظاهری شرایط خانه کشتی را دارد ونه امکانات اولیه ای از جمله رویه تشک کشتی و وسایل بدنسازی برای تمرین.
IMG_1149
اکبری با بیان اینکه آمده ایم که در کنارکمیت کار کیفیت کار را هم بالا ببریم ،ابراز داشت: در کنار سالن خوب باید مربیانی خوب داشته باشیم ودر نظر داریم که ورزشکاران این رشته را برای تربیت مربی بفرستیم ومربیانی که داریم نیز از لحاظ فنی ارتقاء دهیم.
بعلت بی بضاعتی جوانان زیادی از حضور در تمرینات کشتی محروم هستند
کریمی رئیس هیئت کشتی این شهرستان نیز در این جلسه ضمن تأئید سخنان اکبری بیان داشت: این سالن انبار علوفه بوده که به سالن کشتی تبدیل شده واز لحاظ بهداشتی که تعداد زیادی از کشتی گیران دچار امراض پوستی شدند وهمچنین نداشتن رختکن وسرویس بهداشتی ومشکلات عدیده دیگرشرایط تمرینات کشتی در این سالن مقدور نیست.
IMG_1165
وی مسافت زیاد سالن تمرین کشتی گیران از مرکز شهررا از دیگر مشکلات اساسی سد راه کشتی بهمئی دانست وتشریح کرد:به خاطرمحرومیت شهر و بی بضاعتی وکم بضاعتی ،کشتی گیران مستعد زیادی که هزینه ایاب وذهاب خود را نداشتند از حضور در تمرینات کشتی محروم شدند.
رئیس هیئت کشتی بهمئی با اشاره به سالن یکی از ادارات که در جوار مجموعه ورزش بهمئی است ،از فرماندار درخواست کرد:در صورتیکه این سالن در اختیار هیئت کشتی این شهرستان قرار گیرد واز لحاظ ظاهر وامکانات محیا شود ،با توجه به استعدادهای ناب در این شهر آیندۀ درخشانی را برای کشتی این دیار در سطح استان وکشور رقم خواهیم زد.
کشتی گیران این شهرستان پتانسیل لازم را برای معرفی این شهرستان در سطح استان وکشور دارند
نایب رئیس هیئت کشتی استان نیز در این جلسه با بیان اینکه سطح کشتی استان ارتقاء خوبی پیدا کرده است ،اظهار داشت: این رشد در حالی است که اکثرا" در تمام مسابقات صاحب مدال شده ایم.
IMG_1157
احتشام پورمحمدی اعتبار دریافتی از اداره کل ورزش استان را ده درصد هزینه برآورد کشتی استان ذکر کرد وتشریح کرد: ما اعتبار وهزینه کشتی استان را در طول یک سال یکصد میلیون تمان برآورد کردیم در حالی که استانهای هم جوار چندین برابر وحتی میلیاردی هزینه میکنند.
پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تصور بر این است که کشتی گیران این شهرستان پتانسیل لازم را برای معرفی این شهرستان در سطح استان وکشور دارند.
IMG_1163
نایب رئیس هیئت کشتی استان ابراز داشت: هیئت کشتی استان این آمادگی را دارد در صورت درخواست هیئت کشتی بهمئی گارگاه های آموزشی و دانش افزایی را با حضور مربیان ومدرسان کشوری در این شهرستان برگزار کند.
وی در پایان گفت، سیاست هیئت کشتی استان نسبت به هیئت های شهرستانها بر اساس عملکرد هیئت کشتی آن شهرستان است.
مهم ترین مشکل اساسی ورزش بهمئی وضعیت نامشخص اداره آن است
فرماندار بهمئی نیز بعد از استماع مدعوین بابیان اینکه ورزش می تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند،اظهار داشت: هیجانات افراد به ویژه جوانان در عرصه های ورزشی به خوبی مدیریت شده و از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.
IMG_1177
رحمانی با اشاره به اینکه اکبری خود ورزشکار ومربی هستند،گفت: ایشان آشنایی ودرک خوبی از مسائل و مشکلات ورزشکاران و جوانان دارند واز زمانیکه سکان ورزش بهمئی را بدست گرفته اند عملکرد خوبی داشته وباعث افتخار است.
وی بهمئی را سرشار از استعدادهای ناب در ورزش خواند وابراز داشت: مسئولین شهرستان با تمام توان برای رشد این استعدادهای ورزشی، حمایت و پشتیبانی خواهند کرد .
IMG_1166
فرماندار بهمئی با بیان اینکه مهم ترین مشکل اساسی بهمئی وضعیت اداره آن است ،تشریح کرد: در صورتیکه زیر ساخت لازم مهیاست هنوز به صورت نمایندگی اداره می شود واین درحالی است که مسئول این نمایندگی یک دکترای کاربلد است.
رحمانی خطاب به اکبری گفت: از شما میخواهم که تمام رشته های ورزشی که امکانات آن در شهرستان موجود است راه اندازی کنید ومن هم قول خواهم داد وتلاش خواهم کرد که تمام موانع ورزش را بردارم.
فرماندار بهمئی با توجه به درخواست اکید اعضای این جلسه در مورد واگذاری سالن مجاور مجموعه ورزشی بهمئی تاکید داشت: به جد پیگیر این قضیه خواهم بود وشرایط واگذاری آن را به هیئت کشتی فراهم خواهم کرد.
گفتنی است در این دیداررئیس شورای شهر بهمئی به بیان دیدگاه های خود در زمینه حمایت و تقویت هیئت کشتی وورزش شهرستان پرداخت.
IMG_1168  IMG_1179 IMG_1188 IMG_1190 IMG_1192 IMG_1196 IMG_1197 IMG_1202 IMG_1205
نام شما

آدرس ايميل شما

مجتبی برزیل
Iran, Islamic Republic of
امروز سه شنبه ۱۳ بهمن ساعت ۱۴ استادیوم نفت
نفت گچساران_نفت امیدیه
بازی خیلی حساسه امیدوارم همه بیان و حمایت کنن
اهورا
Iran, Islamic Republic of
بعد ظفری کشتی بهمی فوت کرد جمع کنید دلتون به چی خوش وای به حالتون روزی مدیر بره همتون شوت ویبیت
مهران
Europe
کشتی فرنگی بهمی میتواند قطب کشتی ایران شود مسابقات نوجوانان منتظر باشید ۱۳۹۵
Europe
کشتی فرنگی بهمی میتواند قطب کشتی ایران شود مسابقات نوجوانان منتظر باشید ۱۳۹۵
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1