تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۱۵۷۶۸۲

زارعی حاصل اجماع اصلاحات و اعتدالیون

۷۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سیدفرهاد موسویbaghr-zaraa
رقیب ترسیده است. وقتی که در عرصه اجتماعی و در محیط مردمی با استقبال سرد و معنا دار ملت مواجهه شده بطوری که از این واکنش قاطع و سریع به اصول خود پایبند نمانده است، دست به بی‌اخلاقی‌های سیاسی برده‌اند تا بار دیگر ثابت کنند در منش و مرام این مدعیان بی‌اصول هدف وسیله را توجیح می‌کند حال چه به قیمت دروغ و تهمت یا چه به روش دونشان انسانی.
ورشکستگان سیاسی وقتی که پروژه توهین آمیز بازگشت عزت بویراحمد را در عرصه عمومی مطرح کردند و به شعور و شخصیت غیور مردان و شیر زنان بویراحمد ودنا توهین نمودند هیچ‌گاه فکرش را نمی‌کردند که صبر ملت انقلابی به پایان رسد و در برابر این بی‌اخلاقی موضع گیری صریح کنند.
و وقتی که اعضای هوشمند ستاد سید باقری موسوی پا به عرصه گذاشت و با آن متن تاریخی من بویراحمد‌ام لطفا من رو سیاسی نکنید نقشه‌های شوم مدعیان بی‌اصول را نقش بر آب کردند تا بار دیگر جهبه مردمی اصلاحات این بار با صدای رسا و نطقی دلنشین و قلمی صریح و استوار نشان دهند که در مقابل جبهه مدعیان بی‌اصول تسلیم نخواهند شد زیرامعتقد بوده و هستند که عزت بویراحمد با افراطی‌گری‌ها سخنرانی‌های بی‌عمل فضای رعب و وحشت، پرونده سازی دروغین و ایجاد محدودیت برای مردم خدشه دار می‌شود و این هنر ورشگستگان سیاسی است که امروز با کارنامه سیاه و منتصب به جریان انحرافی سعی در برهم زدن آرامش بویراحمد ودنا و فریب مردم اصلاح طلب این خطه را دارند که خوشبختانه با درایت سید باقر موسوی و هوشمندی ستاد مرکزی ایشان بزم شادی دلواپسان انحرافی به عزا و گریه مبدل شد.
اما در پروژه دوم دلواپسان انحرافی و اخلاق مداران بی‌اخلاق دست به دروغ بردند وبا قلم‌های اجاره‌ای خود سعی بر آن دارند که زارعی را مقابل اصلاح طلبان قرار دهند تا به خیال خام خود پیوند نا‌گسستنی اصلاحات اعتدال زارعی را که ریشه در صداقت وفا داری توانمندی جهبه اصلاحات با زارعی است را پاره کنند اما نمی‌دانند که این پیوند فکری و عاطفی با هیچ دروغ و نیرنگی آسیب نمی‌بیند.
امرز باید به این پرسش پاسخ داده شود که چه گروهی از تقابل و جدایی بین زارع و اصلاح طلبان سود می‌برد؟
و ضمنا انکه اتحاد و همدلی و هم زبانی زارعی و اصلاحات خواب کدام جبهه ناپایدار بی‌اصول انحرافی را اشفته می‌کند که دست به خود زنی سیاسی برده‌اند.
همگان نیک می‌دانند که رای ۸۰ هزار نفری زارعی که تا ابد به عنوان رای پاک و تاریخی در کارنامه اصلاحات به زیبایی خواهد درخشید برای همیشه کام مدعیان بی‌اصول را تلخ خواهد کرد زیرا جریان انحرافی از اتحاد و اجماع اصلاحات و اعتدالیون حول محور زارعی وحشت دارند زیرا بقای خود را تنش و تفرق و جدایی بین مردم و ملت می‌دانند و اینک که بار دیگر پرچم عزتمندی اصلاحات و اعتدال در کنار نام زارعی به اهتزاز در امده است و نوید نسیم خوش پیروزی را مژده می‌دهد جریان دلواپس به دلشوری افتاده و از این درد دست به اشتباهات استراتژیک می‌زند تا شکست خود را در انتخاب ملت حتمی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
http://bahardin.mihanblog.com/post/2450
این هم معرفی زارعی به عنوان قائم مقام ستاد احمدی نژاد در استان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
http://bahardin.mihanblog.com/post/2450
این هم معرفی زارعی به عنوان قائم مقام ستاد احمدی نژاد در استان.معنی اصلاح طلبی یعنی همین
احمد
Iran, Islamic Republic of
مردم بویر احمد آگاهتر از این نفاق پردازیها هستند نیاز به اینگونه کارشناسی آبکی نیستند این روزها هرکسی برای مطرح کردن خود دست به قلم میشوند بدانید دیگر جواب نمیدهد.
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
http://bahardin.mihanblog.com/post/2450
این هم معرفی زارعی به عنوان قائم مقام ستاد احمدی نژاد در استان
نيكنام
Iran, Islamic Republic of
نوشتار شما هم مث سوادتان است ،،برادر عزیز توجیه درسته نه ،توجیح!!!!!!!!!!!!!ضمن اینکه زارعی هیچ منش سیاسی مشخصی ندارد ،و هر روز به یک جهت میچرخد!!!!!!! بسته به جریان باد!!!!!!!!!! ،بنابراین هیچ جریانی به علت عدم ثبات ایشان رو نمیپذیرد،،وبه همین علت همه لیدرهایش چه چپ و چه راست ایشون رو رها کرده اند!!!!!!!!!! به جز تعداد معدودی از لیدر های فامیلش!!!!!!!!!!!!
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
ایشون قائم مقام ستاد احمدی نژاد بودن تو رو خدا اینقدر به مردم توهین نکنید.بگویید کاندید مستقلhttp://bahardin.mihanblog.com/post/2450
این هم معرفی زارعی به عنوان قائم مقام ستاد احمدی نژاد در استان.
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
خدایی دروغ نگویید به شعور سیاسی مردم احترام بگذارید
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
از مردم فرهیخته استانم تقاضا دارم یک بار روی لینک کلیک کنید و ببینید که ایشون قائم مقام ستاد آقای احمدی نژاد بودن چجوری الان شدن اصلاح طلب من خودم میخواستم به ایشون رای بدهم ولی از این دروغ شاخدار بدم اومد
جليل
Iran, Islamic Republic of
عزیزم ،یه مقدار سعی کن ادبیات و نگارشت رو تقویت کن و بعد مقاله بنویس،،اینجوری هم برای خودت بهتره وهم برای ،خوانندگان که خیلی چندش اور نباشه!!!!!! مثلا سعی کن به جای توجیح بنویسی توجیه!!!!!! یا به جای منتصب بنویسی منتسب!!!!!!!!!!، یه مقدارهم انشات رو تقویت کن!!!!!!!!
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
عصر اطلاعات هست تقاضا میکنم به فهم سیاسی مردم احترام بگذارید
روح القدس
Iran, Islamic Republic of
چرت نوشتییییییییییییییییییییییییییییییییی
چنار برم
Iran, Islamic Republic of
تیم کامنت نویس زارعی اینقدر پیامهای تکراری و چندش اور و پشت سر همی که مجموعا کار چند نفر هم بیشر نیست مینوسن که خود به یک ضد تبلیغ تبدیل شده است،،انها ییکه از علم روانشناسی اطلاعاتی دارن متوجه میشوندکه چقد این موضوع نتیجه عکس داده!!!!!!!!!!!!!
ع
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاحاتی های دور زارع حتی دعا میکنید که تاییدیه سید باقر موسوی نیز به بن بست بخورد و تایید نشود چرا ؟؟؟
چون اگر سید باقر تایید بشه قطعا انتخابات را میبره و اونایی که از ناتوانی و ضعف زارع و در غیاب شیر اصلاحات و به اسم اصلاحات به نان و نوا رسیدن دیگر جایگاهی ندارند و سید باقر موسوی خیلی هاشون رو برای آبدار چی هم نمیخواد. پس بی خود شعار ندین و مطمینم اگه فردا هدایت خواه رای اورد دوباره مقاله میزنید و مینویسید رای پاک و ۸۰ هزار نفری اصلاحات به هدایتخواه .
Iran, Islamic Republic of
اگر نویسنده محترم کمی توجه میکرد متوجه میشد گه اصلاح طلبان بخصوص خود سید باقر بزرگوار از منتقدان حاج زارع هستند . حال که زارعی با هر نگرشی و با هر دولتی به سمت آن دولت میرود انتظار حمایت اصلاح طلبان را دارد ؟؟؟؟
رضا
United States
بهترین گزینه ی اصلاحات زارعی است
با نگاه به مدیرانش مشخص است
کیانی
United States
این صدای مردم است
یا زهرا
والا
United States
قلمت شیرین بود
گرگان
United States
زارعی بهتر است یا //////


یا زهرا
بازیاری
Iran, Islamic Republic of
واقعا مسخرست زارع گزینه اصلاحات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سوق
United States
زارعی تفکر اصلاح طلبی دارد
ضیا
United States
زارع تفکر نابی است از اصلاحات
شادان
United States
یا زهرا

دوستت دارم
زاهرا
United States
یا زهرا


امیرکبیر بویر نماینده اصلاحات است
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
تحلیل الکی نکن برادر ،مطمئن باش زارع دیگه رنگ مجلسو نمیبینه.
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام اصلاحات نمرده وزبان گویای خود را از دست نداده است انها خواهند گفت که چه کسی کاندید انها خواهد بود.
علی
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا وعده ما ۷ اسفند
Iran, Islamic Republic of
تا آنجایی که معلوم است این عبارت (عزت بویراحمد)توسط جناب سید باقر موسوی در یک سخنرانی مطرح شد به هر حال کاری به این موضوع نداریم اما موضوعی که مهم است وما مردم به عنوان رأ ی دهندگان می خواهیم بدانیم این است که آقا زارعی را که شما اصلاح طلب خوانده ای دیگر طرفداران ایشان خط ومشی ایشان را چیز دیگری می,دانند خلاصه کلام ایشان را اصلاح طلب بدانیم ؟یا اصول گرا؟ مستقل بدانیم یا هیچکدام؟ یا سردرگم در انتخابات ؟
یکی از مردم شهر
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز سید باقر موسوی اگر از عملکرد زارعی و هدایت خواه راضی بود هیچ وقت خودش رو درگیر انتخابات نمی کرد...و اما عزت تا عزت چی باشه عزتی که جنابعالی می فرمایید توهین به مردم بویراحمد اون شرافته و این کار شما فقط برای اینه که مردم رو مقابل جریان سید باقر موسوی قرار بدین و از این طریق از یاد مردم ببرین که چگونه عزتشون این ۴ سال از بین رفته عزت به معنای عزت سیاسیه نه شرافت مردم ... عزت سیاسی زمانی از بین رفت که ۱۲ سال داریم نماینده می فرستیم مجلس و هیچ صنعتی تو بویراحمد شکل نگرفته آما بیکاری رو ۴۸ درصد اعلام کردن ولی همه می دونیم تا ۹۰ درصد هم هست من جوان عزت ندارم منی ۲۵ سالمه با بهترین مدرک ها دارم بردگی می کنم هنوز که هنوزه از پدر پیرم انتظار کمک دارم برادرم دوستم وقتی همه به درد بیکاری دچاریم وقتی با این سن و سال هیچ استقلالی نداریم و نماینده این ۱۲ سال چه آقای هدایت خواه چه آقای زارعی فکری برا حل مشکل نکردن زندگی ما عزتمندانه است؟ کار عار نیست ولی برادر مجلسی اگر بنا به کارگری بود همان ۲۰ سال پیش به جای گرفتن قلم بیل به دست می گرفتیم ما جوونان بویراحمدی به پای تمیال شخصی نمایندگان به ظاهر دیندار سوختیم نمایندگانی که آمدند و بردند و خوردند و سوختند جوانیمان را ...سید باقر جایگزین هیچ کس نیس رای اصلاحات این دور قابل مصادره نیس حداقل از طرف منی که می فهمم اصلاحات چیست اصلاح طلب نه مستقل است نه اصولگرای بی منطق اصلاح طلب آمده که تغییر دهد این وضع لعنتی را....تا کی فقر تا کی رو زدن برای کار ....دوست عزیز متن رو نوشتی به نظرم قلم شما اجاره ای نیست بلکه ۶ دانگ آن رو فروخته اید... بی عزتی ما زمانیست که شرافت قلم هایمان را برای مشتی رای بفروشیم ...امیدوارم سید باقر موسوی تایید بشه بره مجلس و ۱۲ سال عقب ماندگی رو جبران کنه کاری جناب زارعی جماب هدایت خواه بگذارید مردم نفس بکشن شورای نگهبان تاییدتون کرد ولی پیش اونگ نگهبان بالا سری خجالت بکشین و همین حالا انصراف خودتون رو از ادامه رقابت اعلام کنید
انیس
Iran, Islamic Republic of
.خداییش تیم حاج زارعی یه نویسنده روشنفکد نداره؟
همش تخریبگرین
ستارخان
Iran, Islamic Republic of
زارع تکلیفش با خودش هم مشخص نیست
چنارستان
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیزی که به نام اصلاحات کامنت گذاشتی و گفتی زارعی دیگه رنگ مجلس رو نمیبینه ،بدان که اینطوری نیست ،،و زارعی ازاده که از طریق تلویزیون رنگ مجلس رو ببینه و هر چقد میخواد تماشا کنه!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
خنده دار ترین جمله این که نوشته «رقیب ترسیده است. وقتی که در عرصه اجتماعی و در محیط مردمی با استقبال سرد و معنا دار ملت مواجهه شده». خخخخ
مرد حسابی معلومه از هیچ جا خبری نداری! مرد حسابی رقیب تمام اردوگاههای حاجیتونو تصرف کرده رفته. بی خبر!!!
Iran, Islamic Republic of
زکی- زارعی و اصلاح طلبی؟ حزب باد. تو انتخابات ریاست جمهوری دیدم اصلاح طلبی ایشان را!!!!
حاجی جان ما هر جا احساس کنه چرب تره میره اونور! دوران احمدی نژاد ستاد داشت- بعدشم ولایتی - حالا شده اعتدال. آینده هم بستگی داره کی رئیس جمهور بشه. خخخخخخخخ
چزایر قناری
Iran, Islamic Republic of
اگه من سانتافه خریدم
اگه من تو جزایر قناری یه سوئیت ۲۰۰ متری خریدم
اگه من دوباره جوون ۲۰ ساله شدم
اگه من
خلاصه اون وقت زارع دیگه روی مجلس رو میبینه

حاجی نه به درد اصلاح طلب ها میخوره نه به درد اصولگراها. به درد قوم و خویش هاش میخوره. طایقه قوم ایل.
تمام شد و رفت
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز موندم شما چطوری وقتی میبینین یک نفر همش داره از یک ای پی نظر چرت میده چطور همینجور نظراشو شما میزارین اینو بدونین طرفدارایه حاج زارعی اینقد شخصیت دارن که نیازی نمیبینن با شما بحث کنن ما ترسی نداریم که بخوایم مثل امثال شما تفرقه افکنی کنیم ما به حاج زارعی و پیروزیش که پیروزیی ما میشه ایمان داریم .به امید پیروزی در ۷ اسفند .
اصلاحطلب طرفدار کروبی
Iran, Islamic Republic of
از ابتدا گفتم زارعی تا اخرشم میگیم زارعی.
Iran, Islamic Republic of
زارع همون .. که قبلا یکی از دوستان مقاله جالبی در همین مورد نگاشتند
محقلی
Iran, Islamic Republic of
بع عنوان یک اصلاح طلب رای خود وخانواد ه ام حاج زارعی
یاران سیدباقر موسوی
Iran, Islamic Republic of
پس از مطرح شدن سناریویی به نام “عزت بویراحمد” در محافل سیاسی و بهره برداری انتخاباتی از آن در همین زمینه کانال تلگرام “یاران سیدباقر موسوی” که از سوی نزدیکان وی اداره می شود با ارسال یادداشتی به این موضوع واکنش نشان داد و ضمن تاکید به عظمت نام بویراحمد، آبادانی گچساران و کهگیلویه را مایه خرسندی دانست و درخواست کرد نام بویراحمد و عزت آن را وارد بازی های سیاسی نکنند و مدعیان عزت بویراحمد از خودشان مایه بگذراند.

به گزارش «بویر نیوز»، متن یادداشت کانال یاران سیدباقر موسوی در شبکه مجازی تلگرام در ادامه آمده است:

من بویراحمدم

لطفا مرا سیاسی نکنید

من بویراحمدم. یادگار اساطیر کهن، کی خسرو و جمشید جم. سرزمین بلوطهای هزارساله. دیار برف و آفتاب. سرزمین حماسه های ماندگار. همیشه ی تاریخ فرزندانم خود را وقف ایران بزرگ کرده اند. از آریوبرزن تا میرغلوم و کی لهراس. هرمزپورها و ولی پورها، نجفی ها و یزدانپناه ها و… .

من بویراحمدم همیشه “عزت” داشته ام و برای عزت استان و ایران جنگیده ام. اگر جنگی کرده ام و صلحی، برای عزت تنها خود نبوده و عزت لر را خواسته ام. اگر تنگ تامرادی و گجستانم حماسه ساخته اند، برای بویر نبوده و در پی عزت ممسنی و گچساران و کهگیلویه هم بوده ام.

من بویراحمدم به دنایم که آبروی من است قسم که در انتخابات از کسی طرفداری نمی کنم. به بشارم که خون در رگهای من است، در انتخابات از نام من هزینه نکنید. عزت مرا وجه المصالحه بازیهای سیاسی خود نکنید. عزت من وقتی لکه دار می شود که فرزندانم به جان هم بیفتند و دشمن شادم کنند. عزت من با رفتن فلان وزیر به دیار برادرانم گچساران و کهگیلویه مخدوش نمی شود.

عزت من با آباد شدن گچساران و باشت و دهدشت و بهمئی لکه دار نمی شود. من که همیشه ی تاریخ به مثابه برادر بزرگتر دست حمایتم را بر سر آنها می کشیدم و غیرتکششان بودم. عزت من منافاتی با عزت گچساران و دهدشت ندارد. ما همه فرزندان یک پدریم. ما را از هم جدا نکنید. بین ما دیوار نکشید. خوب است باز برگردیم به سالهایی که برخی به ناحق می گفتند بویراحمد حق گچساران و دهدشت را خورده است؟ به سالهایی که برخی دشمنان دوست نما به دنبال جدایی گچساران از استان و تکه تکه کردن کهگیلویه و بویراحمد بودند؟

عزیزانم؛

من و نگینم یاسوج دیگر تنها متعلق به بویراحمدیها نیستیم. متعلق به همه استانیم. از لیکک تا باشت از چرام تا دیشموک. آبروی من آبروی همه استان است و آبروی همه استان آبروی من است. عزت من زمانی از بین می رود که بین برادرانم خصومتی پیش آید.

عزت من زمانی خدشه دار می شود که در بین فرزندانم اختلاف افتد. عزت من زمانی لکه دار می شود که مرا به بویراحمد بالا و پایین تقسیم کنند. زمانی که سردسیر و گرمسیرم کنند. عزت من وقتی ذلت می شود که مردمانم را تقسیم بندی کنید. وقتی که برای هم پرونده سازی کنید. وقتی به هم تهمت بزنید و آبروی هم را ببرید. عزت من وقتی می میرد که ببینم جوانی از دیار من از تنگنای بیکاری خودکشی می کند یا به افیون مواد مخدر پناه می برد.

عزت من وقتی ذلت می شود که ببینم پدری عرق شرم بر سر سفره شام فرزندان گرسنه اش می برد. عزت من وقتی لکه دار می شود که کارگری دستانش پینه ببندد و کسی از شما حقش را ندهید و یاریگری نداشته باشد. عزت من سالهاست که در خیابانهای شهر لگدمال می شود وقتی زنی جور مرد نامردش را می کشد و برای تکه ای نان دستفروشی می کند و زخم زبان هر نامردی را به جان می خرد.

من بویراحمدم متعلق به همه فرزندانم از تا مرادی تا تیرتاجی، از آقایی تا گودرزی، از کی گیوی تا سادات، از زیلایی تا سرکوهکی و برایی، از عباسی تا سی سختی. خواهش می کنم مرا و عزتم را سیاسی نکنید.

اگر راست می گویید از خودتان مایه بگذارید. من بویراحمدم، خونبهای عمر رفته پدرانتان. حرمت آنها نگه دارید اگر حرمت من نگه نمی دارید. من بویراحمدم.

کانال یاران سیدباقر موسوی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سناریوی عزت بویراحمد از طرف سید باقر بود یا باز خودت نوشتیش؟؟؟؟؟؟؟
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
چرا لینک من رو نذاشت ین جز کامنتها
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
http://bahardin.mihanblog.com/post/2450 آقای زارعی قائم مقام ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد بودن
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
سید تایید نشه از زارعی و هدایت خواه بهتر زیاد هست یعنی همه از این دو تا بهتر. دکتر نیکبخت و روشنفکر .قحط الرجال که نیست بابا
لر
Iran, Islamic Republic of
زارعى هیچ وقت اصلاح طلب نبوده ونخواهد بود
ایشان فقط نماینده ////خودشون هستند و بس
در ضمن دیگه اسم امیرکبیر را هم نیارید که اینقدر روحش آزرده نشه تو را به خدا
در نهایت هر کاندیدى که سید باقر به اون چراغ سبز نشون بده نماینده مردم بویراحمد خواهد بود
بويراحمدى
Iran, Islamic Republic of
زارعى هیچ وقت اصلاح طلب نبوده ونخواهد بود
ایشان فقط نماینده /////هستند و بس
در ضمن دیگه اسم امیرکبیر را هم نیارید که اینقدر روحش آزرده نشه تو را به خدا
در نهایت هر کاندیدى که سید باقر به اون چراغ سبز نشون بده نماینده مردم بویراحمد خواهد بود
نام
Iran, Islamic Republic of
امیرکبیر میلرزه
تفکر اصلاحی
Iran, Islamic Republic of
سید باقر - زارعی، پیوند ناگسستنی اصلاحات -اعتدال. باز هم زارعی را حمایت/////را می بندیم تا از واژه ها سوء استفاده نکنند و به خیال خام خودشان فراموش نکنند که مردم //////را هرگز فراموش نخواهند کرد.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
هرچقد میخوایدتخریب کنید..زهرای اطهر پشت وپناه ماست.
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی
مرد بزرگ بوبراحمد
خاری در چسم هونی فتنه
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع ایشالا هست سالت حتمبه
Iran, Islamic Republic of
تحلیل اشتباهی بود اصلاح طلبان هیچ تمایلی به زارعی ندارند و در صورت رد صلاحیتقطعی ایشان کاملأ از هم منفک می شوند و ب ه سمت همه کاندیدا می روند
پایتخت طبیعت
Iran, Islamic Republic of
زارعی و اصلاحات!!!!!!!خداوکیلی باید خجالت بکشید بااین تحلیل بچه گانه،مردم بویراحمدو دنا اینبار با بصیرت کامل رای میدن به دکتر بهرامی،چون لیاقت مجلس رفتن رو فقط باید در ایشون دید
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید و حاجی موفق باشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این چهار سال باختیم
آبروى امیرکبیر را هم بردیم
بیایید دیگه اشتباه چهار سال گذشته را نخوریم
Iran, Islamic Republic of
اگه با چراغ سبزه موسوی همه چیز تموم میشه چرا فکری برا خودش نمیکه که روش خط قرمز کشیدن حالا اون خطه قرمزه رو کمرنگ کنن بعد برا مردم تصمیم بگیرن
کر نق نقوی
Iran, Islamic Republic of
عمو جوک نگووو
برو بنویس بابا اب داد نان داد
شما خودتون حرفتی خودتون رووووو نقض میکنید
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
نظر شخصی حاج زارع قبل از تایید صلاحیت ها به بنده
اگر سید باقر به مجلس بروند بنده خوشحال میشوم ولی اگر ...برود ناراحت میشوم
Iran, Islamic Republic of
راصلاحات را جه فرض کردین با این تحلالتون .یادتون نره اعتدال از دل اصلاحات بیرون اومد و مورد حپایت اصلاحات بوده
نتيجه انتخابات
Iran, Islamic Republic of
۱- زارعی ۵۵۰۰۰
۲- هدایتخواه ۴۵۰۰۰
۳- روشنفکر ۳۰۰۰۰
۴- بهرامی ۲۷۰۰۰
۵- رجائی ۵۰۰۰
۶- آراء خاموش ۱۸۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
برادر دیگر تمام شد
جاودان
Iran, Islamic Republic of
زارعی افتاب گردانی بیش نیست
نيما
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا راننده کاندید اصلاح طلبان جریان اصیل اصلاح طلبی شده است .خجالت هم خوب چیزی است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
زارعی خاری در چشم بد خواهان درود بر زارعی مرد شکست ناپذیر
دنا
Iran, Islamic Republic of
زارعی دیگر عمرش تمومه
سادات امامزاده علی
Iran, Islamic Republic of
روز۷اسفند زارع.................................................................مجلس
Iran, Islamic Republic of
شماره ۵۸ عزیزم خواب دیدی خیر باشه ایشالا، آقای زارعی و هدایت خواه دیگ جایگاهی تو مجلس ندارن جو عامه ی مردم چیز دیگری میگه مطمئن باش و منتظر به این حرف میرسی.
بویراحمد با عزت
Iran, Islamic Republic of
بهرامی۵۸۰۰۰
روشنفکر۴۵۰۰۰
زارع ۳۱۰۰۰
هدایت خواه۲۶۰۰۰
سایر کاندیدا۸۰۰۰
آرا باطله۷۰۰۰
توتنده
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعی خدا لعنت کند تخریبگران را
پیش بینی آراء انتخابات
Iran, Islamic Republic of
رجایی نسب: ۱۶۰۰۰۰

آراءباطله: ۲۰۰۰
خخخخخخخ بازنده این بقیه دوستان عزیزهم استانی
کیان
Iran, Islamic Republic of
چراهم شهرستایهاازتوان مندی کاندیدشان وعملکردشان نمیگن باید بتوانیم همدیگرراتحمل کنیم نه تخریب
احمدی
Iran, Islamic Republic of
دوستا نگین ایشون منش و جهت یری سیاسی ندارند
بگین فراجناحی عمل میکنند
متاسفم که به رغم دلزدگی همه ملت از دلواپسان باز هم در استان ما باند بازی و قوم گرایی برخی باز هم باعث اومدن این جریان به انتخابات شده
از سایر مردم استان ها باید درس بگیریم
کدوم یک رییس جمهوران ما از این گروه بوده اند؟
نه اقای رفسنجانی نه خاتمی و نه روحانی و حتی احمدی نژادی که گفت من اصول گرا نیستم هیچکدوم از این تفکر نبوده اند
نويد ب
Iran, Islamic Republic of
زارعی وقتی ی روز ب جناحی وفا نمیکند آیا سیاستمداری قابل اعتماد است؟یک روز احمدی نژاد یک روزولایتی بعد شکست با تغییر موضعی١٨٠درجه ب وزرای آقای روحانی رأی اعتماد داد واین کارش ک از یک بچه سر میزند جلوی دوربین ها انجام داد چ انتظاری دارند چ اصلاح طلبان چ اصولگراها ک روزی زارعی ک فقط بفکر مردم طایفه خودش هست ب آنها وفا کند
دوستدار استاد
Iran, Islamic Republic of
نگاه به تحیلیلاشون استاد هدایت خواه اراش ثابته .آقای روشنفکر بهرای اصلا شانسی برا پیروز شدن ندارن چون اگه بخوان پیروزه بشن باید کلی ااز آراه آقای هدایتخواه زارع به حساب خودشون بریزن تااونوقت پیروز بشن .که من تو این دوره ریزشی از آراه آقای هدایتخواه نمیبینم بلکه بیشرم شده .بااین وضع فقط آقای زارع آراش ریزش می کنه که به حساب همه واریز میشه شایدم بیشتر به حساب استاد هدایتخواه بیان پس بااین وضع بنفع استاد هدایتخواه میشه که شانسی پیروزیش زیاده
نويد بهادر
Iran, Islamic Republic of
جناب دوستدار استاد شما میفرمایید آقای هدایت خواه ریزش نداشته میشه بفرمائید داخل حوزیه پاتاوه ک دور قبل ۴هزار اختلاف با آقای زارع داشتن الان روی هم دوتاش هزار رأی دارن چرا بی منطق صحبت میکنید داخل حوزیه لوداب مارگون و خیلی از جاهای دیگه از جمله بخش کبکیان کاکان جلیل تنگ سرخ و....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1