تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۲
کد مطلب : ۱۵۶۸۲۶

اولین اظهارات دومین فرماندار دنا در دولت یازدهم

۱۰
۰
کبنا ؛سرپرست فرمانداری دنا گفت: بخش اعظم زندگی بنده در شهرستان دنا سپری شده است و به خاطر تعلق خاطر و تکلیفی که نسبت به شهرستان دنا بر گردن خود احساس می‌کردم این مسئولیت را پذیرفتم.
عباس بهشتی روی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان دنا صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان دنا گفت: طی بازرسی‌هایی که از طریق دفتر بازرسی استانداری در حوزه‌های مختلف سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی در بین شهرستان‌های مختلف استان داشتیم شهرستان دنا در حوزه‌های عمرانی،اقتصادی و زیرساخت‌ها در بین شهرستان‌های هشت‌گانه استان در جایگاه برتر قرار داشت.
behshtio
سرپرست فرمانداری دنا با بیان اینکه بنده به همراه آقای تاج امیری در سالیان گذشته در همین شهرستان پا به پای هم رشد کردیم تا امروز به این مرحله رسیده‌ایم گفت: خدا را شاکرم که امروز به عنوان دو شخص حقیقی و حقوقی در خدمت مردم شهرستانمان هستیم.

بهشتی روی با اشاره به حوزه‌های مختلف خدمتی خود در سالیان گذشته گفت: بنا به جایگاه حوزه بازرسی که در استانداری داشتم با هیچ یک از حوزه‌های سیاسی،اقتصادی،سیاسی و اجتماعی بیگانه نیستم و امیدوارم باب خیری برای خدمت به مردم شهرستانم باشد.
وی بیان داشت: در حال حاضر با حفظ سمت حوزه بازرسی استانداری به این جایگاه منصوب شده‌ام ولی بنا به ضرورت کار و ضرب العجلی ابلاغ حکم سرپرستی‌ام و همچنین غیر قابل پیش بینی بودن این مسئولیت هنوز به جمع بندی نهایی برای ماندن در این مسئولیت نرسیده‌ام.
سرپرست جدید فرمانداری دنا ابراز داشت: بخش اعظم زندگی بنده در شهرستان دنا سپری شده است و به خاطر تعلق خاطر و تکلیفی که نسبت به شهرستان دنا بر گردن خود احساس می‌کردم این مسئولیت را پذیرفتم.

بهشتی با اشاره به شرایط اورژانسی انتصاب خود در این جایگاه و شرایط اضطرار قبل از دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:با سیاست گذاری‌های صورت گرفته در سطح استان در صورت ماندن در این جایگاه امیدوارم بتوانم نقاط ضعف را شناسایی و در جهت رفع آن‌ها تلاش کنم.
سرپرست فرمانداری دنا با ابراز امیدواری از استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در شهرستان دنا و شرایط بحرانی حال حاضر که آستانه انتخابات و دهه فجر می‌باشد خاطر نشان کرد باید این راه را با موفقیت به پایان برسانیم.

وی تصریح کرد: شرایط اضطرار من از آنجا است که با حفظ سمت مدیر کل حوزه بازرسی استانداری که اقدامات نظارتی صورت می‌دهد در مجموعه فرمانداری که عمد تا اقدامات اجرایی است به صورت مشترک باید فعالیت داشته باشم هر چند با هیچ یک از این دو جایگاه بیگانه نیستم و آمادگی خدمت صادقانه و بی منت را دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا كوه
Iran, Islamic Republic of
رستم و زابلستان اومه ???????
اگر رستم امد در این سر زمین
نه شنگل بماند نه خاقان چین
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج امیری واقعا شایسته بود . حیف شد .

تندروها و جبهه پایداری ها متاسفانه هنوز در بدنه دولت نفوذ دارند .
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تکلیف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آقا من شخصا نمیخوام و راضی نیستم شما به تکلیف خود عمل کنید. اصلا ما تکلیفی به شما ندادیم.
منتقد دولت تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
با شناخت کاملی که من از جناب دکتر عباس بهشتی رو دارم توانایی اداره کردن شهرستان های بزرگتر از شهرستان دنا را دارد ((ایشون دانشجوی دکتری علوم سیاسی هستن))جهت اطلاع بعضی هاااااااااااااا
المس
Iran, Islamic Republic of
آدم قحطی بوده یکی دیگه میذاشتن فرماندار.
نصرت زاده
Iran, Islamic Republic of
دایی عزیز پست جدید مبارکت باشه
انشاالله که موفق باشی و سربلند
كارمند
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هر دوتاشون آدمهای ضعیفی هستند . بیچاره مردم
شخصی از جنس مردم
Iran, Islamic Republic of
واقعا این انتخاب و انتصاب نهایت بی لیاقتی بودن مسولین استانی است...فقط دارن افراد خودشونو که نزدیکترین اقوام خود هستند هیچ گونه اشنایی با این سمت ندارن و اصلا نمیدونن فرماندار بودن چه مسولیت مهمی برای مردم شهرستان دنا دارد و باید چه اقدامی برای رفاه حال مردم انجام بدن و کلا نماینده و استاندار ما هیچ گونه اراده ای از خود و جایگاه خود ندارن و عده ای از بیرون با کمی تهدید که اگه این نشد دیگه این افراد از حمایت در انتخابات کوتاهی میکنن و دیگه رای نمیدن مجبور میشن این انتصابها رو انجام بدن..
S. De
Iran, Islamic Republic of
نگو که خودت استعفا دادى!
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1