تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۱۵۶۲۷۰

با سید«باقر» هماهنگم/ نظر بهرامی درباره «عزت» بویراحمد و زارعی

۱۴۵
۰
کبنا ؛حدود ۵ سال پیش بود، آنگاه که محمد بهرامی شهردار وقت یاسوج صندلی شهرداری را‌‌ رها کرد تا در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاندیدا شود، کمتر کسی پیش بینی می‌کرد که پس از ۴ سال شاخص‌ترین گزینه روی میز اصلاحات در حوزه بویراحمد و دنا در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد. آنچه در ذیل می‌خوانید بخش اول ماحصل گفت‌و‌گوی دو ساعته ما با محمد بهرامی است.
بیوگرافی...bahrami
به نام خدا – محمد بهرامی – متولد ۱۳۵۲- دانشجوی دکترای مدیریت صنعتی (گذر از امتحان جامع) – متاهل دارای سه فرزند (دو دختر و یک پسر)
اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
شرایط ملی و منطقه‌ای ما در برهه کنونی به گونه ایست که ضرورت مشارکت مردم در انتخابات برای کشور و نظام بسیار مهم و حیاتی است. مردم باید ثابت کنند که به میهن خود عشق می‌ورزند و به آن وفادارند.
شرکت در انتخابات‌ها یکی از نمودهای اصلی دموکراسی و مشارکت سیاسی مردم در حکومت تلقی می‌شود. از این رو امیدواریم مردم با حضور پررنگشان در انتخاب مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مانند گذشته با شور و شعور حماسه‌ی دوم سیاسی را رقم بزنند.
قضیه برجام و پایان خوب آن نیز مزید بر علت شده تا انشالله در کشور شاهد گشایش و رونق اقتصادی باشیم. مردم نیز با انتخاب آگاهانه خود از میان متخصصین و نخبگان علمی سهم مهمی در راستای استفاده از این ظرفیتِِ ایجاد شده بر عهده دارند. همچنین شرایط منطقه‌ای ما و جنگهای نیابتی که در خاورمیانه شاهد آن‌ها هستیم، ضرورت توجه ویژه به این انتخابات را توجیه کرده و نمایان می‌کند.
ضمن اینکه تاکید و سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای حتی آنهایی که نظام را قبول ندارند نیز که دیگر فصل الخطاب همه‌ی ما برای شرکت در این انتخابات است.
مهم‌ترین انگیزه شما از حضور در انتخابات چیست؟
برای بنده انگیزه‌ای بالا‌تر از خدمت به مردمم وجود نداشته و ندارد. همانطور که در گذشته این مساله را به همشهریان عزیزمان اثبات کردیم. عملکرد ما در شهرداری عاملی شد تا مورد لطف مردم واقع شویم. در واقع ورود بنده به این عرصه پاسخی بود به یک مطالبه‌ی عمومی که اساس آن عملکردمان بود. متاسفانه در سالهای پیش‌تر نیز عمل بنیادین و کارهای ساختاری و زیربنایی که غبار محرومیت را از چهره‌ی این دیار بزداید شاهد نبوده‌ایم. همچنین پتانسیل‌های ذاتی این منطقه که در راستای ارزش آفرینی اقتصادی، فرهنگی و… باشند مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. بنده به عنوان فردی با نگرش سیاسی مشخص، با تکیه بر برنامه‌ای جامع و قدرت تعامل و رایزنی در سطوح مختلف و با هدف سازندگی و توسعه متوازن منطقه وارد این عرصه شده‌ام. واقعیتِ این سرزمین با تمام استعداد‌ها و کمبود‌های آن را شناخته، با تمام توان به سوی فردایی بهتر که همانا استانی رشد یافته با شرایط اقتصادی درشان این مردم است قدم برمیدارم.
قطعا نماینده مجلس باید توانایی‌های فکری و اجرایی ممتازی داشته باشد. عمده خصوصیت‌هایی که لازمه‌ی قانون گذاری و نظارت بر قوانین می‌شوند را دارا بوده و در مجموع توان وکالت مردم در سطح منطقه‌ای و ملی را در خود می‌بینم، که اگر غیر از این بود هرگز وارد این عرصه نمی‌شدم.
با توجه به تحصیلاتم در زمینه رشد و توسعه، و ضرورت توجه به توسعه اقتصادی، صنعتی و… هم تجربیات عملی ارزشمند و هم تئوری‌های علمی لازم را فرا گرفته‌ام. در واقع ترکیب علم با عمل است که احساس می‌کنم نیاز امروز ما و حلقه مفقوده توسعه ماست.
نظر شما در مورد حضور سید باقر موسوی در انتخابات و رد صلاحیت وی چیست؟
ارتباط شما با سید باقر موسوی چگونه است؟
کسانی که ظرفیت و توانایی وکالت مردم را دارند باید وارد این عرصه شوند. سید باقر موسوی هم از جرگه‌ی افراد توانمند این دیار است. جناب موسوی از نخبگان سیاسی و پیشکسوتان جریان اصلاحات استان هستند و همواره احترام ویژه‌ای برایشان قائل بوده و هستم. ایشان فردی مخلص، برادر شهید، جانباز جنگ تحمیلی، جز خانواده نظام، پایبند و حامی ولایت فقیه بوده و هستند. در طول دوران خدمتشان نیز، چه به عنوان یک جهادگر در جهاد سازندگی وقت و چه در کسوت وکالت مردم در دو دوره‌ی حضورشان به عنوان نماینده مجلس، همواره منشا خیر و خدمت برای منطقه و مردم بوده‌اند. ما هم با تمام وجود دوست داریم به صحنه بازگردند و به شور انتخاباتی کمک کنند. بخش زیادی از هواداران ما در دور گذشته‌ی انتخابات، حامی ایشان بوده‌اند و بخش زیادی از پایگاه رای ما مشترک است. انشاالله با رفع سوء تفاهم پیش آمده و بازگشتشان به انتخابات شاهد روزی باشکوه در هفتم اسفندماه امسال باشیم. یقین بدانید همانطور که بار‌ها اعلام شده بنده و آقای موسوی پس از بررسی قطعی صلاحیت‌ها بصورت همزمان در صحنه نخواهیم بود. شوراهایی در سطوح مختلف وجود دارند و فرآیندهایی هم از سوی جریان اصلاحات تعریف و مشخص شده و طبیعتا ما نیز تابع تصمیمات جمعی بوده و نظر شورای مشورتی اصلاحات را پذیرا هستیم. ارتباط نزدیک و خوبی با آقای موسوی دارم. دوست ما و همواره برایمان قابل احترام هستند. انشاالله در انتخابات هم به صورت هماهنگ عمل می‌کنیم تا آنچه به صلاح و خیر این مردم بزرگوار است پیش بیاید.
چرا هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم عده‌ای دست به تخریب شما می‌زنند؟
علت این حجم تخریب علیه شما چیست؟
چنین مسائلی از آسیب‌های انتخاباتی ماست و جز بد اخلاقی‌های سیاسی چیزی نیست. از شایعه‌ی اختلاس شروع شده و تا همین اواخر که به صورت خلاف واقع بحث ردصلاحیت بنده را مطرح کردند ادامه پیدا کرده. احتمالن هر چه به انتخابات نزدیک شویم بازهم شاهد اینگونه تخریب‌ها و جوسازی‌های منفی خواهیم بود. اما خدا را شکر مردم بیدار و آگاهی داریم که به خوبی این مسائل را رصد کرده و تشخیص می‌دهند. به لطف الهی با تایید صلاحیت‌ام جواب این تخریب‌ها داده شد. امیدوارم شرایطی را شاهد باشیم که همه در جهت رقابت سالم و سازنده گام بردارند.bahrami
شورای نگهبان به صورت گسترده دست به رد صلاحیت اصلاح طلبان زد و شما در حال حاضر شاخص‌ترین چهره‌ی اصلاح طلبان در حوزه بویراحمد و دنا هستید. نظرتان در این مورد چیست؟
برای اظهار نظر در مورد تایید و رد صلاحیت‌های شورای نگهبان لازم است ابتدا به شاخص‌های بررسی داوطلبان و همین طور در نظر گرفتن شرایط کنونی کاندید‌ها توجه داشت. قطعا سوء تفاهم‌ها و مشکلاتی در فرایند بررسی‌ها پیش آمده که اجتناب ناپذیرند و قانون فرصت اعتراض برای کسانی که تائید نشده‌اند را پیش بینی کرده. امیدواریم مشکل تعداد زیادی از نامزد‌ها حل شود تا شاهد رقابتی کیفی‌تر باشیم.
اینکه بنده به عنوان اصلاح طلب در انتخابات توفیق حضور دارم از جهتی باعث افتخار و از طرفی بار مسئولیت را سنگین می‌کند. چرا که یک اصلاح طلب همواره باید تغییراتی در جهت بهتر کردن شرایط اعمال کند و همیشه برای وحدت جامعه و در مسیرهای اخلاقی گام بردارد. باید دردهای مردم را بشناسد و در راستای رفع آن‌ها فعالیت کند.
در روزهای اخیر واژه‌ای در فضای بویراحمد تکرار می‌شود تحت عنوان «عزت بر باد رفته بویراحمد» نظر شما در این باره چیست؟
در این مورد چیزی که به جرات می‌توانم بگویم این است که امروز در شرایطی نیستیم که باید باشیم و قطعا راه زیادی تا تحقق خواست عمومی و رسیدن به جایگاه واقعی و منزلت مردم شریفمان داریم.
نیل به این مهم همت مدیران و مسئولان با ایجاد ساختاری منسجم و بسیج منابع را می‌طلبد و یکی از شروط لازم دوری جستن از رفتارهای تفرقه انگیز و طرح کردن مباحث قومیتی است. متاسفانه با سرعت لازم و با برنامه حرکت نکرده‌ایم و نتیجه آن محرومیتی است که امروز با آن مواجه و همه از آن متضرر هستیم.
فکر می‌کنید نماینده فعلی بویراحمد و دنا به خوبی از عهده وظیفه وکالت مردم بر آمده است؟
نماینده محترم بویراحمد و دنا انسان شریفی است که برای خدمت به جامعه تلاش کرده است اما با توجه به شرایط فعلی از جمله آمار بالای بیکاری جوانان و مشکل ازدواج، اشتغال و مسکن آن‌ها، نداشتن صنایع قوی، ضعف زیر ساختی و محرومیت عمیق منطقه و ده‌ها فاکتور دیگر، متاسفانه مشکلات عدیده عمرانی، صنعتی، ارتباطی، کشاورزی و… نیاز به توان و کار مضاعفی است. قطعا پایتخت طبیعت ایران با این همه منابع بالقوه، ظرفیت بسیار زیادی دارد و می‌توان با استفاده از این منابع و نیروی انسانی جوان و متخصص اتفاقات مثبت زیادی را رقم زد.
اگر از طرف مردم برای تصاحب کرسی مجلس پذیرفته شدید کدام کار نماینده فعلی را ادامه می‌دهید و کدام یک را به عنوان اشتباه بزرگ وی انجام نخواهید داد؟
نمی‌توان به صورت جزئی و موردی به این مساله پرداخت. اما به صورت کلی بر این باورم که از ظرفیت‌های این دو شهرستان آنطور که بایسته و شایسته است بهره برداری نشده و بنده در صورت اعتماد مردم از توان و قابلیت‌های موجود استفاده‌ی مطلوب خواهم کرد.
بنظر شما چرا انتخابات در استان ما بیشتر از اینکه سیاسی باشد قومی و قبیله ایست؟
از آفت‌های بزرگ دامن گیر استان ما امروزه تعصبات قومی و قبیله‌ای است.
اما استفاده از ظرفیت فرهنگ بومی برخلاف نظر بسیاری از عزیزان، به اعتقاد بنده می‌تواند یک پتانسیل بالقوه باشد برای توسعه فرهنگی.
بزرگان اقوام و طوایف در استان، در بین زیرمجموعه‌هایشان دارای احترام بسیار بالایی هستند که از فرصت وجود و منزلت این بزرگان و ریش سفیدان می‌توان در راستای رشد فرهنگی جامعه استفاده کرد و به فرهنگ سازی پرداخت. با استفاده بهینه از این تئوری می‌توان عمده آسیب‌ها و معضلات فرهنگی-اجتماعی را بصورت ریشه‌ای حل کرد. سنت‌های نیک بومی متاسفانه فراموش شده و تنها تعصبات منفی آن برای ما باقی مانده است. نقش نخبگان، روشنفکران و مسئولان در برچیدن تصمیمات و تعصبات قومی و توسعه فرهنگی چشمگیر است و نباید این ظرفیت را مغفول گذاشت.
پایان بخش اول….
-----------------------
گفت‌وگوی ارسالی
---------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

صیادی
Iran, Islamic Republic of
درود برشرف و غیرتت یا علی مدد به امید پیروزی
جوان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصلاحات زنده باد دکتر بهرامی زنده باد مخالفان دکتر بهرامی زنده سید باقر موسوی جهان آباد
چويل تامر
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرافت دکتر بهرامی مردعملگرا
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی ان شاء الله
مرادیانی
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل بهرامی یاعلی مرد بزرگ
حسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام ضمن احترام خدمت جناب اقای بهرامی بزرگان اصلاح طلب به صراحت اعلام کردند که راه بهرامی اصلاح طلبی نیست
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر بهرامی درود بر سید باقر پدر اصلاحات
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
اخ سی مردم بویراحمد که ایخان تورو انتخاب کنن..خدایش خودت به خودت نگاه کن ببین اصلا به درد نمابندگی میخوری اتوقت بیا......تاجگردون از باوی...زارعی از بویراحمد...موحد از دهدشت نماینده های استان هستن امسال..
همشهری
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا حسین لبیک یا حسین لبیک یا دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
کاش تو این استان چند تا نیرو از جنس. دکتر بهرامی داشتیم درود بر ایشان
یزدانخواه
Iran, Islamic Republic of
مردم فهیم استان کهکیلویه و بویراحمد بپا خیزد که یار یاور جوانان آمد مبادا قبیله ای وعشره ای عمل کنید
Iran, Islamic Republic of
کو عامو تو ن اصلاح طلبی اصلا
اصلاحاتی
Iran, Islamic Republic of
شما حتی جرات نداشتی از رد صلاحیت شدن موسوی انتقاد کنی. این یعنی شما بدتون نمیومد
Iran, Islamic Republic of
انسالا هفت اسفند شکستت میدیم
//
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
احسنت درود بر شما وفکر و بینش شما باعث افتخار ماست که چنین شخصیتی را در استان عزیزمان داریم وبرای ایشان آرزوی توفیق روز افزون را داریم وبه امید موفقیت های ایشان در عرصه های بالاتر .
Iran, Islamic Republic of
//ولکو ای گپله
Iran, Islamic Republic of
کو ن مال ای گپی
Iran, Islamic Republic of
غضب د مه ول ایکنی ای بیس هزار رایه
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکر
مردک تو خو اصلا ن من دوری
رقابت بین حاج روشنفکر و زارعیه
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی
حاج مهدی
ای اقای بهرامی نقر چهارم ویبو یو چ دقه ایه یونه گتمه
رضاییان
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی پرچمدارپایتخت طبیعت ایران،جناب دکتر بهرامی
soltan
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات همواره پشت سر سید باقر خواهد ماند، بهرامی جزئی از اصلاحات و همسو با سید باقر است
تل زالی
Iran, Islamic Republic of
ای /
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
ما اصلاحاتی ها آقای بهرامی را یک اصولگرا می دانیم که می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد. برگردید به ۱۲ سال قبل تا ماهیت حقیقی و اصوللگرا بودن ایشان بر همه کس آشکار گردد. متاسفم که کسی که خود را اصلاحاتی می داند یک اصولگرای محض است. آقایان فکر نکنید مردم گذشته ها را فراموش کرده اند. این خودتان هستید که فراموش کار هسیتید و فکر نمی کنم آقای موسوی در صورت رد صلاحیت قطعی (خدای ناکرده) بهرامی را بعنوان کاندیدای نهایی اصلاح طلبان معرفی کند که در این صورت مردم نخواهند پذیرفت.
سادات،
United States
خدمت طیف اصلاح طلبان عرض میکنم بهترین گزینه بعد از سید باقر مهندس بهرامی هست ،واقعا بر سر همین گزینه اجماع کنید
بويراحمدى
Iran, Islamic Republic of
برادر آخرش ما نگرفتیم شما کودوم ورى هستین!!!!!!!!!
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
درود خدا برتو به لطف خدا پیروزی دکتر
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
تو اصلاحاتی نیستی عزیزم اصلاحات سید باقر موسوی ورجایی نسب هستند درود براین دو سید بزرگوار
شهر
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید رجایی نسب
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
سلام بعداز سید باقر رجایی نسب هست
حسن
Iran, Islamic Republic of
الهم صلرعلی محمد وال محمد سید اصلاحات رجایی نسب امد
حامد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر حاج اقا رجایی نسب درود برشما سیدباقر گفت به ما که شما نیروی بعداز ماهستید درود برشما رجایی نسب توانمند
حامددشتروم
Iran, Islamic Republic of
تو مسول ستاد هدایتخواه ورانندش بودی ازاب گل الود خدایی ماهی نگیر رای من اصلاح طلب یا اجماع اصلاح طلبان روی سید صدرالله رجایی نسب یا سید باقر هست
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی عزیز
انشاالله تو و تاجگردون بتونید با تخصص و تعامل استان رو از این وضعی که زارعی و امثالهم درست کردند نجات بدید
سلام بر بهرامی
درود بر موسوی
Iran, Islamic Republic of
شاخ بز ومن سرش بی وخیالش خنجرش بی پهشیل دور و ورش بی وخیالش لشکرش بی. خداوکیل اگر سید باقر رو شما بخواد حساب باز کنه خدا غضب وش کرده و آبروش برا ابد میره.بابا ظرفیت جنابعالی در آرمانی ترین شرایط ۲۵۰۰۰رای است تنها در صورتی که دکتر نیکبخت در صحنه نباشد اگه دکتر باشه چولی.شما فقط رای خراب کن خوبی هستید بخاطر همین هم مهندسی شده تایید شدید.رای به شما یعنی رای به ستار هدایتخواه پایداری.
سیروس دهبانی
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست و واضح.
برای همه مشخص شد تنها گزینه پس از موسوی. دکتر بهرامی هست.
اصلاح طلب جوان
راه روشن فردا
بویر
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمد بهرامی از حمایت افراد بزرگی برخوردار است.
////// فقط بهرامی
اصلاحات در ایندور روی هر گزینه ای بجز دکتر بهرامی اجماع کنه از پ/////هدایتخواهی و زارعی حزب باد شکست میخورد
راهی جز اجماع بر بهرامی برای اصلاحات حوزه بویر متصور نیست
بویر احمد با عزت
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر راد مردان اصلاحات بهرامی و موسوی
پیوندتان پایدار
شایستگی ایشان غیرقابل انکاراست حمایت خودرا از مهندس محمدبهرامی اعلام می کنیم
Iran, Islamic Republic of
اگه شما اصلاح طلب بودی یقیننا از /////رد نمیشدی دوما کسی که دوست هدایت خواه //// هست کجاش اصلاحاتی هست؟ مردم بویراحمد شما را به عنوان اصلاح طلب نمیشناسند لطفا دیگه از این واژه استفاده نکن وبا اعصاب مردم بازی نکن.
یا علی مددد
Iran, Islamic Republic of
یا علی مدد زنده باد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بین اصلاح طلبان نمیتوان تفرقه انداخت..درود بر اصلاحات درود بر دکتر بهرامی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاحات درود بر دکتر بهرامی
چین لوداب
Iran, Islamic Republic of
کو یو کیه ؟؟ ایما که و لوا تنه نیشناسیم ، ایما فقط و فقط حاج زارعی رو میشناسیم .... قربون حاج زارعی
Iran, Islamic Republic of
بارمز یا زهرا(س)
«ابید» با شعار”توسعه و پیشرفت در سایه اجماع با نخبگان” وارد میدان انتخابات کهگیلویه بزرگ شد.برای سر افرازی و سربلندی کهگیلویه بزرگ همه با هم با ابید .
Iran, Islamic Republic of
درود بر رجایی سلام برموسوی
Iran, Islamic Republic of
ما اهالی دشتروم فقط بهرامی
کارگر شهرداری یاسوج
Iran, Islamic Republic of
حقوق ما کارگران شهرداری را که ۵ ماه عقب انداختی حالا بیا نمایندگی مجلس را درست کن
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بعداز موسوی فقط هدایت خواه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دولت اصلاحات
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
خیال کردی که اصلاح طلبان را جذب کنی
تو که ثبات سیاسی نداری
بلاديان از جليل
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب بهرامی مگه شمانیروی دکترستار هدایتخواه دردور اول نمایندگی هدایتخواه نبودید حالا اصلاح طلب شدی درود بر هدایتخواه عزیز
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شهر در دست بچه ها کانال فاضلاب بنسنجان که برای مردم مشکل آفرین شد از عملکرد بی تدبیرانه بهرامی است که تحت تاثیر دهراب پور انجام شد
مارگون
Iran, Islamic Republic of
شما که یه وقتی راننده ی آقای هدایت خواه بودین پس چطور الان دم از اصلاح طلبی میزنید...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
۲۷ بهمن روشنفکر از انتخابات کنار خواهد کشید به نفع هدایتخواه .

از تهران به ایشان زنگ خواهند زد . همون مصلحته که همیشه ازش صحبت میشه .
Iran, Islamic Republic of
تو و اصلاحطلبی؟؟!!!!!!؟؟!!!!!!؟؟!!!!
علی از مارگون
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سید باقر موسوی
و درود بر دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتربهرامی همراه باحمایت پدر اصلاحات پیروز این دورانتخابات خواهندشدیاعلی مدد
حامد
Iran, Islamic Republic of
/// رجایی نسب
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا. آقای موسوی گول شما را نمی خورد.
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی با مهدی
روشنفکر تا بهارستان
اریو برزن
Iran, Islamic Republic of
یاعلی مدد ....این بار پیروز انتخابات اصلاح طلباست اونم اگه سید باقر عزیز بیاد که بقیه تمومه درصورت نیومدن ففط دکتر بهرامی عزیز اقای رجایی نسب ادوار اینده خودشو اماده بکنه ...یاعلی مدد سلام بر سید بلقر درود بر بهرامی
سادات امامزاده علی
Iran, Islamic Republic of
امروز مردم به این نتیجه رسیدند که فریب آقای زارع و هدایت خواه رو نمیخورند که از رای اصلاح طلبان استفاده کنند منطقه ما خدا شاهده همیشه خدا شاهده اکثریت زارع و هدایت خواه بودند الان برعکس شده این آقایان رای ندارند همه روستاها همینجوری هستش گزینه اول سیدباقرموسوی گزینه دوم دکتر محمد بهرامی
Iran, Islamic Republic of
فقط موسوی اصلاحاتی اصیل.
Iran, Islamic Republic of
راننده حاج هدایت خواه! چه التماس میکنه از رای سید باقر.... خدایا ده بسه
شهروند یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید باقر موسوی و جناب اقای دکتر محمد بهرامی.انشالله که ما پیروز این دوره هستیم. مهم عملکرد و غیرت نمایندست نه جناح و ....
دکتر بهرامی قدرت تغییر و تحول رو که به نفع همه جوونا باشه رو دارن. یا علی مدد
علی
Iran, Islamic Republic of
درودبرحاج زارع
Iran, Islamic Republic of
گویا هدایت خواه از رانندگی بهرامی راضی نبود اصلاْ
الهی به امید تو
Iran, Islamic Republic of
سید باقر از دکتر نیکبخت حمایت کرده جوجو
تل خسرو
Iran, Islamic Republic of
مالخانیها فقط حاج زارع
اکبر
Iran, Islamic Republic of
جناب بهرامی تو هم مثل هدایت افتادی به التماس اصلاح‌طلبان، جناب بهرامی ما ارتباطتون با مرحوم مفتح و دهراب پور رو فراموش نمی کنیم، ما کاپردازی دولت احمدی نژاد را فراموش نمی کنیم، نفوذی اصولگرایانی تو!؟؟!


عمرا پات به مجلس برسه
United States
فقط دکتر بهرامی انشااله ۷ اسفند لطفا یک بار هم که شده به یاسوج قبل از شهردار شدن بهرامی فکر کنید
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
سلام مهندس بهرامی؟
براستی اگر جنابعالی از طیف اصلاح طلب هستین چرا به این سرعت تایید شدین؟!
شما همانید که سالها در دولت احمدی نژاد پست گرفتین و پای منبر استاد اخلاقنمایتان هدایتخواه مینشستین و حضور شما ///است که با استاد اخلاقنما انجام دادید تا رای اصلاحات را بنفع خود مصادره نمایید
نماینده اعتدال و اصاتحات حاج زارعی است و نه شما که دست پرورده هدایتخواه هستین
طرفدار حق
United States
فقط دکتر بهرامی انشااله ۷ اسفند لطفا یک بار هم که شده به یاسوج قبل از شهردار شدن بهرامی فکر کنید
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
تنها شخص توانمند بعد سید باقر دکتر نیکبخته که سخنور -کارا- علمی ودراماتیک میباشد
دشترومی
Iran, Islamic Republic of
یا باقر یا دکتر نیکبخت را میخواهیم وسلام
جنترمن
Iran, Islamic Republic of
بااحترام به برادر بهرامی خدایی شما به درد نمایندگی نمیخورید شهرداری را به ////حراج گذاشتی و//////تمام بستگان خود را در شهرداری گداشتی عزیزم شما نمیتونی ۲ جمله صحبت کنی /میخواهی نماینده بشی به عنوان یک اصلاح طلب فکر نمیکنم سید باقر موسوی کوچکترین نطری نسبت به شما داشته باشد سید باقر بچه نیست که چنین تصمیم اشتباهی را بگیرد اگه از ستار حمایت کنه خیلی خیلی بهتر از شماست البته سید عزیز نه از شما ونه از ستار حمایت نخواهد کرد
دنا نشين
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی وسیدباقر.مجلس از آن ماست
کرخوب
Iran, Islamic Republic of
سلام . البته همه نماینده های همه شهرستانهای استان باید روی بویراحمد غیرت داشته باشند همانطور که دکتر تاجگردون نماینده گچساران و باشت فرمودند غیرت بویراحمدی با قشقایی با چرامی با لرممسنی های ساکن استان در زمان کسوت نمایندگی بنده یکسان بوده
Iran, Islamic Republic of
راننده هدایت خواه کی شده اصلاحاتی
اول سی باقر نشد اصلاحات باید برن از رجایی حمایت کنند
حیدری
Iran, Islamic Republic of
فقط رجایی نسب
اطلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
شما همیشه دو پهلو حرف میزنی ، صراط مستقم نداری نه اصلاح طلبی و نه اصول گراییت مشخصه نه چیزای دیگه ، چرا شفاف نمیگی که عملکرد زارع ضعیف بوده و عزت بویراحمد از دست رفته . پس بدان با این دورنگی راه بجایی نمی بریگ درود بر مردان صادق و یکرنگ اول سید باقر دوم هدایت خواه"
نظری سی سخت"ج"
Iran, Islamic Republic of
انشالا با حضور حداکثری اصلاح طلبان و حمایت قاطع از جناب دکتر بهرامی جواب کوبنده ای ////// خواهیم داد
نظری سی سخت"ج"
Iran, Islamic Republic of
انشالا با حضور حداکثری اصلاح طلبان و حمایت قاطع از جناب دکتر بهرامی جواب کوبنده ای به رد صلاحیت های خواهیم داد
نظری سی سخت"ج"
Iran, Islamic Republic of
درود بر همراهان اصلاحات در سی سخت
گل بي منت بارون
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاحات
درود بر دکتر بهرامی
عبدلله
Iran, Islamic Republic of
ایشان مرید اقای هدایت خواه می باشند.جریان اصلاح طلبی احتیاج به پرچم صفتانی مثل ایشان ندارد.ایشان در حد زارع شاید هم کمتر میباشند
Iran, Islamic Republic of
درجواب ۴۶بگویم که زیاد دلخوش به پیروزی خو.دتان نباشید وهمین الان نسبت به شکست خودتان اعتراف کنید که حاج مهدی با تمام قواو قدرت پیش خواهد رفت
سید
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخصه که همه کامنتها توسط سه نفر نوشته شده هستن .بابا بسه دیگه
Iran, Islamic Republic of
مهندس بهرامی چهارم میشه
Reza
Iran, Islamic Republic of
واقعا طرفداران بقیه کاندیدا ادمو ناامید میکنن.شما ک اینقد بی احترامی میکنید خدا ب داد....... مهم نیس اقای بهرامی با این حرفاتون خراب نمیشه.ادم با تخصص ب درد ما میخوره.
تنگاری
Iran, Islamic Republic of
والا سید باقر سی دفتردارش هم نیخت خته نچسپون بهش زنده باد سی باقر
کیوان
Iran, Islamic Republic of
آدم ////میگن اینه ...از اونجایی که همه میدونن که سید باقر عزیز ب دلیل جریاناتی ک همه ما خوب میدونیم تایید نمیشه و نشد و پیشگوویی خیلی سختی هم نبود این آقا پرچم طرفداری از اصلاحات رو از تو آستین اصلاح طلبا یواش یواش کش رفته و میخواد از حساسیتی ک مردم نسبت به سید عزیز دارن سو استفاده کنه ...آخه یکی نیس بگه/// آدم ک با /////نمیشه/////با اینکارت داری به مردم توهین میکنی
رضا
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید اگه موسوی تایید بشه تو کنار نمیری
s
Iran, Islamic Republic of
یازهرا
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا
محمد
Iran, Islamic Republic of
ها ! همی الان گولش ایزنی
رضایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید و درود بر بهرامی
تیر تاجی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت بهرامی اصلاح طلب عمل گرا ما در خدمت شماییم
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
واقعا بهرامی مرد بزرگی هست مرد عمل مرد اجرا مرد یادگارهای بنیادین اریوبرزن فوتبال شهرداری پایتخت طبیعت . واقعا مردی بهرامی بزرگ
حامیان نظام
Iran, Islamic Republic of
بهرامی شایدیک شهردار خوب بود ولی توانایی وکالت مردم در مجلس را نداردمردم ما سالهاست که فدای نمایندگان بیسواد ونا کارآمد شده اند چون حکایت مجلس با شهرداری یک شهر کوچک کاملاً فرق میکند بعدش روشنفکران اصلاحات شما را قبول ندارند پا تو پای بزرگان نکنید برادر محترم
اصلاحاتات۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
اقای اصلاح طلب میشه بفرمایی اون روزای خوب جوانیت توی کلاسای درس هدایت خاه چیکار میکردی حالا با سید باقر هماهنگی.جسارت خرج بده جواب بده...
کارمند
Iran, Islamic Republic of
انصافا اقای بهرامی و زارع بازمانه می چرخند یک روز اصلاح طلبند ویک روز اصولگرا.وهیچ کس انها را قبول ندارد
تا هست شقایق
Iran, Islamic Republic of
زارعی عزتی نگذاشته که شما برگردونیش آقای بهرامی عزیز درسته استادم بودی ولی برو همون استادی رو ادامه بده متاسفانه در سیاست راههای زیادی هست که باید طی کنی شما اول راهی.
عزت رفته رو نه تو ایاری واپس نه زارعی
دو مرد میتوانند عزت بویراحمد را بر گردانند
۱-سید بزرگ باقر موسوی
۲-پرفسور نیکبخت بویراحمدی
روزگار قریب
Iran, Islamic Republic of
یا سید باقر یا دکتر نیکبخت
رسولیان
Iran, Islamic Republic of
درودبرسیدشجاع رجایی درودبرسیدباقرودراخردرودبربهرامی
Iran, Islamic Republic of
خنداوره که صلاح مملکت داخل دست هدایت خواه باشه
ایشون نماینده مردم فلسطین و لبنان هست
دکتر روشنفکر هیچ گاه کنار نمیکشد مخصوصا به سود هدایت خواه
هدایت خواه بره برای لبنان و فلسطین ثبت نام کنه
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام رجایی سید اصلاحات بیا
اصلاحاتات۰۰۰ححح
Iran, Islamic Republic of
راننده هدایتخواه میدونین اصلاح طلب شده.
Iran, Islamic Republic of
جناب اگر اصلاح طلب بودی قطعا رد صلاحیت میشدی!!!!!!!!!!!!!!!!!! پس نیاز به توجیه کردن نیست!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تو که تا یک ماه پیش درجلسه هدایت خواه بودی حالا می خواهی از اب گل الود ماهی بگیری نه سید باقر ونه مردم تو را قبول ندارند یا زهرا
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع
امين
Iran, Islamic Republic of
مهندس بهرامی یادتون رفته مردم هنوز تاوان بی لیاقتی شما رو پس میدن
اصغر
Iran, Islamic Republic of
میخواد بره مجلس بدهکاری شهرداری رو بده
لوداب
Iran, Islamic Republic of
به جان خوت ۱۰ دف ده هم ثبت نام کنی من تربه وش نیکنی
عدل
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بهرامی اگر شما واقعا مشی اصلاح طلبی دارید و در بیان اینهمه تعریف و تمجیدی که از آقای موسوی فرمودید صداقت دارید چرا کوچکترین عکس العمل یا انتقادی نسبت به رد صلاحیت ایشان ندارید ؟؟؟ هی///// و سکوت کند مگر اینکه از کنار این رد صلاحیت ها منفعتی را برای خود احساس کند . که در انصورت حق ندارد خود را اصلاح طلب بداند .
آن چیزی که برای مردم بیشتر از گرایش سیاسی اهمیت دارد صداقت و مشی مشخص و ثبات رای و نظر است .
Iran, Islamic Republic of
تحلیل انتخابات در این دوره:

۱- اگر سید باقر تائید شود و بهرامی از صحنه کنار رود: رای اصولگراها که حدودا! ۶۰۰۰۰ می باشد پشت هدایت خواه خواهد بود و ۱۲۵۰۰۰ رای دیگر بین سید باقر- روشنفکر و زارعی تقسیم خواهد شد. اگر روشنفکر و زارعی جمعا ۶۰۰۰۰ رای دشت کنند سید باقر کار بسیار سختی در رقابت با هدایت خواه خواهد داشت کما اینکه دیر اقدام کردن وی ممکن است سبب شکست وی شود. (بدلیل قول و قرار اشخاص با کاندیدا)

۲- اگر سید باقر تائید شود و بهرامی کنار نرود: با توجه به تقسیم رای مقابل اصولگرایان بین موسوی- بهرامی- زارعی- و روشنفکر پیروزی هدایت خواه حتمی خواهد بود شاید به همین دلیل هدایت خواه از حضور سید باقر استقبال کرده

۳- سید باقر تائید نشود: تقسیم اراء بین مخالفان هدایت خواه و ریزش محسوس آراء زارعی شانس بیشتری به وی داده است.

پس بدلیل تاخیر در ورود سید باقر و سردرگمی بسیاری از مردم و رای ثابت برخی از کاندیدا فعلا وضعیت مبهمی را بوجود آورده و ورود روشنفکر نه بعنوان کاندیدای اصلی بلکه کسی که برنده را بین هدایت خواه و بهرامی تعیین میکند جالب توجه است.
Iran, Islamic Republic of
موخوم نه چیم ولی ککی سختی دارم
رفتگر شهرداری یاسوج
Iran, Islamic Republic of
می خواهد برود مجلس بدهکاری شهرداری که خودش باعث آن شده درستش کند وای به حال م
صداقت
Iran, Islamic Republic of
بقول خودت ///اصلاح طلب .میشه بفرمایی بدهکار کردن ۳۵میلیاردی شهرداری در زمان مدیریت شما دلیلش چی بود.ک بعد از گذشت ۴سال هنوز شهرداری داره بدهکاری شمارو میده.گرفتن نزدیک به ۲۰۰نیروی م'
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده خستگی ناپذیر وبی منت آقای حاج زارع.به خدا زندگیم فدات حاج زارع.ذکر ما فقط یا زهرا رمز پیروزی ما
دانا
Iran, Islamic Republic of
همه ی نامزدهامحترمند ولی اگه کسی بتونه فکر بکری بکنه وکاری نوانجام بده برای اشتغال جوانان ،جذب توریسم وعزت این حوزه و...خدایی بدون تعصب وجوزدگی من جز بهرامی جوان وعملگرا کسی نمی بینم.
بلهزا
Iran, Islamic Republic of
خدا /پیر پیغمبر دونه بهرامی به درد مجلس نمیخوره به عنوان یک اصلاح طلب اگه موسوی کوچکترین نظری به بهرامی داشته باشه تا قیامت موسوی را نمیبخشیم ////
حامی روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
از کامنت شماره ی ۱۹ گلایه دارم. احترام تمام نماینده ها وتفکرات آنان ها برای ما واجب است. همان طوری که هر جا آقای روشفکر با یکی از آنان ها برخورد می کند به گرمی آ ن ها را احترام می کند.
لوداب
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
کارمند....
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بهرامی صادقانه عمل نمیکند و شجاع نیست.ضمنا فرد سخنور و ناطقی نیست و حتی ضعیفتر از همه کاندید های کنونی هست.شهرداری فعلی که چند ملیارد تومان بدهکار هست کارنامه عملکرد بهرامی می باشد.آسفالت های ترک خورده و فرسوده یادگار بهرامی می باشد.من متعجب هستم ایشان با چه تفکری به صحنه انتخابات امدند.ازموده را دوباره ازمودن خطاست. یا مهدی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درجواب کامنت شماره ۱۹ توهین به اشخاص جرم محسوب میشود چه برسد به نماینده این دور مجلس .
از اردکان
Iran, Islamic Republic of
بهرامی مرد عمل
اقایی
Iran, Islamic Republic of
انشاا.. دکتر بهرامی این دور قبول نشه دور بعد قبوله
سرابتاوه
Iran, Islamic Republic of
زارعی قهرمان
عشق سید باقر
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی من از فامیلای سید باقرم اون حتی حاضر نیست اسم شمارو ب اسم اصلاحات ب زبون بیاره بنده خدا.الکی خودتو بهش نچسپون.تو بیا خودت باش محترمتری
Iran, Islamic Republic of
ما اصلاحاتی ها آقای بهرامی را یک اصولگرا می دانیم که می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد. برگردید به ۱۲ سال قبل تا ماهیت حقیقی و اصوللگرا بودن ایشان بر همه کس آشکار گردد. متاسفم که کسی که خود را اصلاحاتی می داند یک اصولگرای محض است. آقایان فکر نکنید مردم گذشته ها را فراموش کرده اند. این خودتان هستید که فراموش کار هسیتید و فکر نمی کنم آقای موسوی در صورت رد صلاحیت قطعی (خدای ناکرده) بهرامی را بعنوان کاندیدای نهایی اصلاح طلبان معرفی کند که در این صورت مردم نخواهند پذیرفت.سیدباقرازبهرامی حمایت نمیکنداگرردصلاحیت شود
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
دور اول راننده هدایت خواه بود حالا دم از اصلاحات میزنه ،غیره خواب مجلس ببینی ،زنده باد حاج زارعی
حامد
Iran, Islamic Republic of
ببین مردم بویراحمد ودنا بعداز سیدباقر موسوی رجایی نسب نیروی اصلاحات هست بهرامی مسول ستاد هدایتخواه بوده وراننده ایشان درضمن ایشان بیان هم ندارد و عشیره ای قبیله ای سیدباقر اعلام کرده که ایشان نیروی نیست که من حمایتش کنم بهرامی توشهرداری امتحانش را پس داد واقعا متاسفم برا مردم بویراحمد ودنا
اقا
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی من از اشناهای سید باقرم اون ابدن شما رو ب عنوان اصلاحات قبول نداره بهتره ک خودت باشی و همون دوست اصولگرات.اینجور محترمتری
چنگیز
Iran, Islamic Republic of
جناب بهرامی شما انتخابات مجلس ششم مخالف موسوی بودی واز مرحوم مفتح حمایت کردیددر انتخابات مجلس هفتم هم آزهدایتخواه حمایت ودر ریاست جمهوری احمدی نژاد ی بودی حالا بفرما چطور اصلاح طلب شدی
5968899211
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد دومن کجا مجلس کجا همچنین طایفه اقایی کجا ومجلس کجا بابا بریتون جمع کنید کاسه کوزتون را////////فقط زارع
France
من نه کاری با اصلاحات دارم و ن اصول گرا و این ها هم نون و آب نمیشه من تنها چیزی,که میدونم اینه که عرضه بهرامی رو تو شهرداری دیدم و بهش رای میدم . دوستانی هم که تهمت میزنن و تخریب بی جا میکنن از حرف های دروغ شون بترسن که خدا جوابشونو میده . والسلام
من
Iran, Islamic Republic of
په نه زارعی که رئیس ستاد احمدی نژاد بی اصلاح طلبه
حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی همان کسی است که در نهاد کوچکی به نام شهرداری اینهمه فعالیت و خدمت کرد اقای زارع که نماینده بود چکار کرد واسه این استان .در پاسخ به اون دوستانی که میگن ایشون اصلاحطلب نیست ایا اصلاح طلبی ارثیه پدی کسی است ایا باید از بدو تولد اصلاحطلبی به دنیا بیایی ایا اقای زارع تا حالا گفته که من اصلاحطلبم .اقای بهرامی اعلام کردن که جوهره من اصلاح طلبی است گرچه در عمل این رو هم نشون دادن. درود بر سید باقر درود بر بهرامی
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بزرگ پروفسور نیکبخت
امیریان
Iran, Islamic Republic of
بهرامی حامی نسل جوان ما جوانان بویراحمد ودنا به تو رای خواهیم داد یا علی مدد
نظری سی سخت"ج"
Iran, Islamic Republic of
درود بر دنا نشینان حامی آزادی و اصلاحات
درود بر بهرامی
بهنام عزيزي طاس احمدي
Iran, Islamic Republic of
درود به جناب آقای دکتر بهرامی .مرد بزرگ
شکوفه
Iran, Islamic Republic of
درود بر بهرامی بزرگ
یا علی مدد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1