تاریخ انتشار
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۱۵۵۹۹۰

قلب صنعت ۴۹ساله کهگیلویه و بویراحمد از کار افتاد

۲۶
۰
کبنا ؛کارخانه قند یاسوج به‌عنوان صنعت ۴۹ساله استان کهگیلویه و بویراحمد به‌دلایل متعددی از جمله منع ورود شکر قرمز تعطیل شده است.
استارت کارخانه قند یاسوج در سال ۱۳۴۴ زده شد ولی امروز به‌دلایل نامعلومی این کارخانه تعطیل شده است و این در حالیست که مسئولان متولی حاضر به پاسخگویی دقیق نیستند و با این توصیف به‌نوعی قلب مادر صنعت استان در کمال تعجب از کار افتاده و به کما رفته است.
منع‌شدن ورود شکر قرمز عامل رکود کارخانه قند یاسوج
معاون امور صنایع و معادن صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارخانه قند یاسوج مشکلات جزئی و کلی دارد، گفت: بنا به گفته مسئولان کارخانه قند یاسوج در گذشته شکر قرمز وارد و به شکر سفید تبدیل می‌شد و در قبال  آن کارمزد دریافت می‌کردند ولی هم‌اکنون ورود شکر قرمز منع شده و این کارخانه با رکود مواجه شده است.
سید حسین حسینی اظهار داشت: کارخانه قند یاسوج در مالکیت بانک تجارت قرار دارد که گفته می‌شود قرار است به بخش خصوصی واگذار شود و هم اکنون در مراحل پایانی کار است که با وجود این، منع ورود شکر قرمز و بحث مالکیت دو دلیل کلی تعطیلی کارخانه قند یاسوج است.
وی با اشاره به اینکه کارخانه قند یاسوج مشکلات جزئی دیگری از جمله بدهی‌های مختلف به شرکت گاز و شهرداری دارد، عنوان کرد: طبق گفته مدیران شرکت بعد از تغییر مدیریت نسبت به تأمین سرمایه در گردش اقدام می‎کنند.
کارخانه‌های قند سراسر کشور وضعیت مناسبی ندارد
مدیرعامل قند یاسوج در پاسخ به این سؤال  "دلیل تعطیلی کارخانه قند یاسوج چیست؟" گفت: کارخانه‌های قند سراسر کشور وضعیت مناسبی ندارد.
قدرت‌الله حبیبی با تأکید بر اینکه این کارخانه نماد صنعت استانی است و مدیران برای توسعه کارخانه نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند، افزود: محصولات تولیدی کارخانه قند یاسوج در صورت حمایت مسئولان می‌تواند بی‌نظیر باشد و سبب رونق اقتصادی استان شود و به‌طور حتم تحقق این مهم با حمایت همه‌جانبه مدیران استانی و کشوری صورت می‌گیرد.
حبیبی با بیان اینکه قبل از انقلاب برای احداث و راه‌اندازی این کارخانه ۲۵میلیون تومان با خرید نشاسته هزینه شد، ابراز کرد: این کارخانه هم‌اکنون میلیاردها تومان ارزش ریالی دارد.
مدیرعامل کارخانه قند یاسوج از ادامه پاسخگویی امتناع کرد و افزود: به‌زودی در نشستی خبری به سؤالات پاسخ می‎دهم.
استارت تولید در کارخانه قند یاسوج به‌زودی زده می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: استارت تولید در کارخانه قند یاسوج به‌زودی زده می‌شود.
وی با بیان اینکه طی هفته آینده تعمیرات خط تولید آغاز می‌شود و حداکثر ۴۵ روز به طول می‌انجامد، افزود: با اتمام فرآیند تعمیرات، چرخه فعالیت و تولید در کارخانه قند یاسوج به حرکت در می‌آید.
دیودیده با اشاره به اینکه عدم‌واردات شکر خام روند تولید را در یک بازه زمانی متوقف کرده که به‌زودی و پس از پایان روند تعمیراتی، تولید در این کارخانه کلید خواهد خورد، افزود: رفع مشکلات این کارخانه در اولویت قرار گرفته و در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان تمامی تلاش‌ها در جهت مرتفع کردن مشکلات این واحد انجام می‌شود.
-------------------------------
سجاد نوبهار- تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما

چنار برم
Iran, Islamic Republic of
زارعی چپ میرفت راست میرفت ،میگفت کارخانه قند رو راه انداختم ،پس چی شد؟!؟! ایشان این موضوع رو بزرگترین سوژه تبلیغات خود قرار داده بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تامرايي
Iran, Islamic Republic of
یه پرسی و امیر کبیر کنید
کارکنان قند یاسوج
Iran, Islamic Republic of
انشالا و بامید خدا تعمیرات توسط تیم فنی کارخانه بدستور مالک جدید و مدیر عامل داره انجام میگیره و خیلی زود دوباره کارخانه استارت خواهد شد ...این مهم را نتیجه تلاش و دلسوزی و سرمایه گذاری مالک بومی جناب اقای سعادت باقری میدانیم ..
نجات پور
Iran, Islamic Republic of
لازم خدمت مدیر کل محترم صنعت و معدن و تجارت عرض کنم به دستور حدودا یک هفته است تعمیرات شروع شده و دستگاه سانتریفوژ جهت تعمیر به مشهد فرستاده شده و مالک جدید اقای باقری با تمام تلاش برای راه اندازی و تامین مواد اولیه و شکر عمل میکنه و جا داره از ایشان تشکر و از مسولین تقاضای حمایت صریح از ایشان را داشته باشیم .با تشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زنده باد امیرکبیر کبیر بویراحمد.? خخخخخخخخخ
کاگر سابق
Iran, Islamic Republic of
اگر مدیریت مثل بهره برداری قبل باشد راه نیفته بهتره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مسولین محترم این همه سال کجا تشریف داشتن یه زحمت بخودشون ندادن یه سر به کارخونه قند بزنند و مشکلاتو مورد بررسی قرار بدن . الان که یکی اومده به داد کارگران زحمت کش این مجموعه برسه اومدن رسد کنن وضعیتو و بنام خودشون ثبت کنن ..اقای باقری متشکریم که بفکر ما بودی
دوست
Iran, Islamic Republic of
یک سال که از کار افتاده زود خبر دار شدی نویسنده
سلام
Iran, Islamic Republic of
چرا از کارگران علت تعطیلی را نمیپرسید
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس حبیبی و مهندس باقری انشاالله موفق باشند
سلام
Iran, Islamic Republic of
خدا به خیر بگذرونش باز هم اقای----مدیرشه؟ چند بار موفق بوده ؟ و کجا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ممنون و متشکریم جناب باقری از این حرکت بزرگ
Iran, Islamic Republic of
اگر این مدیر باشه راه نیفته بهتره
سلام
Iran, Islamic Republic of
بهره برداری قبل اشش بردن این دفعه اش را با جاش میبرن
س
Iran, Islamic Republic of
شما میگید چیزی ازش مونده؟
Iran, Islamic Republic of
همه جنبه تبلیغات برای آقای زارع است چرا قبل ازاینکه که ایشان مدیر قبلی را عوض کند کارخانه فعال بودوالان نیست ایشان با این کار بیشترین ضرر را به استان زدند
ککا شیر
Iran, Islamic Republic of
والا دنیا بر عکس شده ، معمولا تو مشکلات اینجوری وظیفه امیرکبیره بیاد سر بزنه چاره جویی کنه و بفکر حل مشکل و ایجاد اشتغال باشه ..این اقایی که من دیدم مالک جدید اقای باقری فکر نکنوم نیاز و پرس امیر کبیر داشته باشه بخدا قسم بحث تعریف نباشه ولی بنظرم خودش ایقد توانمند و با عرضه هست که مشکل ده تا نماینده را تو تهرون حل میکنه ولی افسوس که این اشخاص از طریق مسولین حمایت نمیشن
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
جواب کامنت ۱۳ . جهت اطلاع عرض کنم اقای باقری در اولین روز ورود به کارخانه در جمع کارکنان با صراحت اعلام فرمودند که هیچ کدام از کارکنان حق نداره از محیط و جایگاه این صنعت برای تبلیغات هیچ یک از کاندیدای انتخاباتی استفاده و با شخص متخلف برخورد خواهد شد و به دنبال ان ایشان وابستگی سیاست به این صنعت را اصلی ترین عامل رکودش دانست و به وضوح به مسولان و مدیران کارخانه اعلام که تهت هیچ شرایطی ابزار سو استفادهکاندید ها در این مجموعه نشوند و این صنعت باید کاملا از سیاست و انتخابات جدا باشد ..
روابط عمومی
Iran, Islamic Republic of
اقای باقری مالک جدید قند یاسوج ////و طبیعیه که همه فکر کنن حاج زارع کارخونه قندو بعنوان حربه تبلیغاتیش میدونه ولی لازمه عزیزان بدونن کاملا دو مقوله جدا از همند و حاج زارع هیچ نقشی دیگه تو قند یاسوج نداره و تحمیل حبیبی به کارخونه قند بعنوان مدیر بستش بود اگه بخواد مردوم ازش حمایت کنند تا حاج حبیبی مدیر اینجاست طرفش نیاد بهتره
س
Iran, Islamic Republic of
تا روحانی ومهدوی ونجات پور و .... هستن امیدی و کارخونه نیسی
کاگر کارخانه
Iran, Islamic Republic of
درجواب کامنت ۱۸بخداقسم بعنوان کارگرباسابقه کارخانه تاالان آقای باقری هیچگونه نشستی باگارگران کارخانه نداشته و///// بیش نیست خدا آخر وعاقبت این کارخانه راختم به خیر بگرداند کارخانه ای که خدامیداند جه جکایتهای پشت پرده ای درفروش آن وجود دارد
سلام
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما هدف از خرید کارخونه راه اندازی مجددشه یا دستهای پشت پرده مشغول کار دیگری هستند,؟ چه قولی به اقای ،--- دادنه؟
کارگر سابق بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
تا انجایی که بنده بعنوان کارگر بازنشسته کارخانه اطلاع دارم تنها عامل رکود این کارخانه فقط خصومت شخصی کارکنان با حبیبی و عدم مدیریت ایشان است که مشکل درست میکنه چون این اقا اصلا مدیریت بلد نیست و ساده ترین کارگر هم در مقابلش موضع میگیره و هیچ کس به حرفش گوش نمیده ..مدیر عوض بشه این کارخانه موفق میشه و به فعالیتش ادامه میده
کارگر
Iran, Islamic Republic of
موفقیت این صنعت فقط با خداحافظی حبیبی امکان پذیره ولا غیر ..اگر ایشون خودش محبتکنه از پلاک ۱ دل بکنه ..
کارگ
Iran, Islamic Republic of
کامنت ۲۱ کاملا بنده ایشناسمت کی هستی جنابعالی و زدو بند و معاملات بیرونت نجات پیدا نمیکنی بیای کارخونه که اقای باقری را ببینی فقط بلدین موقع حقوق پیداتون وابو با ۱۰۰ ساعت اضافه کاری و حق ماموریت
جمعی ازکارگران
Iran, Islamic Republic of
تا لان ۶یا۷باراین متن رو هم توسایت وهم تلگرام براتون فرستادیم ولی نمیدونم شما چرا حقایق رو پنهان میکنید
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1