تاریخ انتشار
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۱۵۵۷۹۵

چه کسانی در تشییع شهید یاسوجی آمدند؟

۹
۰
کبنا ؛ 
جانباز شهیدعلی (فرزین) داد به قافله شهداء پیوست/ تشییع باشکوه مردی از قافله سالار عشق+تصویر
شهید جانباز علی (فرزین) داد از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بعد از سال‌ها تحمل زخم‌های دژخیمان بعثی و استکبار صبح امروز به قافله دوستان شهیدشپیوست.
با حضور باشکوه مردم شهید پرور شهر یاسوج و جمعی از مسئولان استانی از جمله سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح، سردار غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی استان، نظری فرماندار بویراحمد، جاوید شهردار یاسوج و برخی از چهره‌های سیاسی، مراسم باشکوه جانباز شهید علی (فرزین) داد برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دختر این شهید والامقام با ذکر دکلمه‌ای نسبت به پدر شهید خواهان عمل کردن به وصیای شهدا و قدم نهادن در راه این عزیزان از سوی همه شد و گفت: چه درد دل‌ها از تنهایی رهبر عزیزمان با تو بگویم که رهبرمان تنهاست.
وی ابراز کرد: ما فرزندان شهداء امروز خرسند از این هستیم که پدرمان در جایی قدم نهاده است که انبیاء به آن تأکید کرده‌اند و وظیفه ما فرزندان شهید این است که آنچنان رفتار کنیم که بگویند او فرزند خلف شهید است.
دختر شهید (فرزین) داد گفت: امروز خبر شهادت پدرمان برای ما درست که سخت و طاقت فرسا است، اما پیام تبرکی برای ماست که بگوییم که امروز با شهادت پدرمان انقلاب را بیمه کرده‌ایم.
بعد از اقامه نماز از سوی امام جمعه موقت شهر یاسوج بر ریی پیکر این شهید والامقام، پیکر شهدی علی (فرزین) داد برای وداع آخر به بهشت زهرای شهر یاسوج منتقل شد تا در جوار دوستان شهیدش آرمیده شود.
شهید علی (فرزین) داد از رزمندگان تیپ مردمی و سر افراز ۴۸فتح کهگیلویه وبویراحمد بود که در هشت سال دفاع مقدس برای پاسداری از مام وطن در جبهه‌های حق علیه باطل علیه دژخیمان بعتثی به نبرد جانانه پرداخت و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد. این شهید والامقام صبح روز جمعه دوم بهمن ماه سالجاری بر اثر زخم‌های بجا مانده از دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد وبه قافله دوستان شهیدش در کربلای ۵ و الفجر هشت پیوست.
شهداء نماد ایستادگی و اقتدار کشور هستند/ نیاز امروز جامعه حضور در تشییع شهداء است
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت: شهدا نماد ایستادگی، عزت، استقلال و مایه مباهات ایران اسلامی هستند.
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در آیین باشکوه تشییع پیکر جانباز شهید علی فرزین داد شهداء را نماد ایستادگی و مقاومت انقلاب دانست و افزود: شهدا نماد ایستادگی، عزت، استقلال و مایه مباهات ایران اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه نام و یاد شهیدان و وجود خانواده‌های معزز آنان همواره زینت بخش و مایه برکت نظام و انقلاب است، ابراز کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نیاز امروز جامعه همین شهداء هستند و ما امروز به آنان نیاز داریم و آنان نیازی به ما ندارند.
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به اوج رشادت و ولایت مداری شهداء در هشت سال ۵فاع مقدس تا به حال اشاره کرد و گفتشهادت آنچنان برای این عزیزان شیرین بوده که همانند سردار سرافراز اسلام، شهید احمدکاظمی با گریه خواهان شهادت در لباس سبز پاسداری بودند.
حسینی صدر با تجلیل از حضور باشکوه قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و قدر‌شناس استان، استاندار و سایر مسئولان و مقامات اجرایی کهگیلویه وبویراحمد در همراهی و تشییع پیکر مطهر شهید فرزین داد، گفت: بدون شک حضور در مراسم تشییع و بدرقه شهید موجب روحیه مضاعف در مسئولان برای خدمتگزاری بیشتر به مردم خواهد شد.
وی به منزلت شهید در جامعه اشاره کرد و گفت: خداوند منان اوج دلدادگی و ربوبیت را در سه سه چیز دانسته ودر کتب الهی امر فرموده‌اند، دخیل بستن به این سه چیز که یکی از آنان شهداء است، باعث پذیرفتن توبه‌های بندگان خواهد شد.
 
 

























































نام شما

آدرس ايميل شما

دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
چرا هدایتالله یک مگه پیش تومراسمات شرکت نمی کرد؟؟؟
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
چرا هدایتخواه یک ماه پیش تو مراسمات فاتحه خدایی شرکت نمی کرد که الان یادش امده
باوی
Iran, Islamic Republic of
روحش قرین رحمت الهی
Iran, Islamic Republic of
خداوند رحمتش کند
شهید جانباز سرافراز
امیدرضا موسوی
Iran, Islamic Republic of
میگم این اعضا شورای نگهبان وهدایت خواه وحسینی باهم چکارمیکنن نکنه دوباره میخام برعلیه کاندیدای دیگه پرونده سازی بکنن
Iran, Islamic Republic of
حزبی ها ۲کاندید از اصلاحات بودند که ردشون کردین دیگه چی ازجون مردم میخایین
درود برموسوی ورجایی نسب
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر شهیدان راه حق
سید
Iran, Islamic Republic of
کاش حضوراین ملت راافشانی استاندارفارس میدید.تادیگرقضاوت بی مورد نکند.شهدازنده اندالله اکبر
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله با شهدای کربلا محشور بشه این شهید بزرگوار
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1