تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۱۵۵۴۸۷

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان معرفی شد

۲
۰
کبنا ؛رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.
ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با حضور جانشین ستاد مرکزی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد.
آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی با تاکید بر اینکه روح فداکاری مالی در این استان کم است، گفت: کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت آن بیشترین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی را دارد و بر همین اساس میزان مشارکت مردم این استان در بازسازی عتبات عالیات کمتر از سایر استان‌ها است.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در طول تاریخ عاشق و علاقمند به خاندان عصمت و طهارت (ع) بوده و هستند و شیعه بودن صد درصدی جمعیت استان تاییدی بر این مدعا است.
وی بیان کرد: ‌مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس توان مالی خود آمادگی لازم برای مشارکت در اجرای پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات را دارند.
در ادامه رئیس سابق ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد خدمت در جمهوری اسلامی را عبادت دانست و گفت: در شرایط کنونی بازسازی عتبات عالیات بزرگترین عبادت است.
محمود موسوی با بیان اینکه ۹۰ درصد از کارکنان مجموعه ستاد عتبات عالیات کشور از بازماندگان جنگ هستند، گفت: امیدواریم تمام مجموعه استان کهگیلویه و بویراحمد ستاد عتبات عالیات را حمایت کنند تا میزان آمار پایین کمک‌های مردمی به عتبات عالیات را افزایش دهیم.
 
زمینه جذب مشارکت مردم کهگیلویه وبویراحمد در بازسازی عتبات عالیات فراهم شود
امام جمعه یاسوج گفت: زمینه جذب مشارکت مردم کهگیلویه وبویراحمد در بازسازی عتبات عالیات فراهم شود.
ظهر امروز  آیین تودیع و معارفه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با حضور جانشین ستاد مرکزی، امام جمعه شهر یاسوج و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد.
امام جمعه یاسوج در این آیین، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت آن بیشترین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی را دارد و بر همین اساس میزان مشارکت مردم این استان در بازسازی عتبات عالیات کمتر از سایر استان‌ها است.
حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی با بیان اینکه احکام اسلام مثل نسخه یک طبیب حاذق برای بیمار هستند، گفت: باید کسانی که دم از اسلام می‌زنند همه احکام اسلام را رعایت کنند.
وی ابراز کرد: ‌مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس توان مالی خود آمادگی لازم برای مشارکت در اجرای پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات را دارند.
رئیس سابق ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه خدمت در جمهوری اسلامی را عبادت است، اظهار داشت: در شرایط کنونی بازسازی عتبات عالیات بزرگترین عبادت است.
محمود موسوی با بیان اینکه ۹۰ درصد از کارکنان مجموعه ستاد عتبات عالیات کشور از بازماندگان جنگ هستند، گفت: امیدواریم تمام مجموعه استان کهگیلویه و بویراحمد مدیر جدید را حمایت کنند تا میزان آمار پایین کمک‌های مردمی به عتبات عالیات را افزایش دهیم.
در این مراسم سید فرج‌الله نظرپور به عنوان رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات محمود موسوی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سادات امامزاده علی
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه ایشان حاج سید محمود موسوی می باشد حالا حاج رو به شما میبخشیم ولی سیدش رو چرا خوردین. ادب سیاسی را رعایت کنید . چطور نظرپور سید فرج اله میباشد اما حاج سید محمود خدمت فراوانی در حق این استان کرده است فراموش شده. انشالله که سهوی بوده است
سید
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای عکاشه دنیای عجیبی است بابا ایشان فرزند فاطمه زهرا انسانی به تمام معنا دوست داشتنی شما جرا ایشان فوق لیسانس ازمدیران موفق حاجی وسید انصافا لقب های که برای دیگران می گذاری محق هستند ایشان نیست جدا متاسفم تجدید نظر کن جناب عکاشه عزیز
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1