تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۱۵۵۳۱۷

بیانیه اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ردصلاحیت‌ها

۱۳
۰
کبنا ؛شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ردصلاحیت‌های داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

و اعتصموا به حبل الله جمعا ولا تفرقوا
مردم شریف استان در آستانه انتخابات اسفند۹۴ اصلاح طلبان بر آن بودند تا با همدلی مردم غیرتمند و شهیدپرور استان و اجماع گام جدیدی در جهت مشارکت حداکثری و پرشور و با حضور کاندیداهای دلسوز، صالح و توانمند بردارند. اما ردصلاحیت‌های گسترده و غیر عادلانه داوطلبان اصلاح طلب در سطح استان پایه‌های جمهوریت نظام را با تهدید جدی مواجه ساخته و موجب بهت و حیرت مردم شرافتمند استان کهگیلویه و بویراحمد و اصلاح طلبان گردید، ردصلاحیت فرزندان شایسته و توانمند استان خصوصاً آقایان سید باقر موسوی جهان آباد، دکتر سیدقادر لاهوتی و جناب آقای محمود منطقیان و دیگر فرزندان برومند این مرز و بوم نتیجه‌ای جز یاس و ناامیدی و سرخوردگی و نهایتاً دلسردی از حضور مردم عزیزمان به ویژ جوانان غیور استان را در پی نخواهد داشت، البته مهندسی انتخابات و تهدید و تحدید آزادی ملت شهید پرور استان در انتخاب وکلای خود قبلاً نیز ثمره‌ای جز ریزش نیروهای دلسوز و انقلابی در پی نداشته و باعث هدر رفتن سرمایه‌های انسانی ارزشمندی شده است. پر واضح است که شوارای محترم نگهبان و دیگر نهادهای دخیل در این رویکرد ید طولایی در حذف نیروهای وابسته به جبهه اصلاحات در سرار کشور و استان داشته و ردصلاحیت بیش از ۴۵ نفر از کاندیداهای اصلاح طلب در استان سراسر شیعه که اکثریت آن‌ها به استناد بند یک ماده ۲۸ قانون انتخابات صورت گرفته حیرت آور است و بیانگر این نگاه سلیقه‌ای و عیر قابل فبول می‌باشد آیا با چنین ردصلاحیت گسترده‌ای که صورت گرفته می‌زات رای ملت خواهد بود؟ یا حق الناس رعایت شده؟ آیا نظر مقام معظم رهبری مبنی بر شرکت مخالفین در انتخابات با این نوع مهندسی و رد صلاحیت گسترده، تامین و عملی خواهد شد؟ آیا رد صلاحیت ۹۹درصد اصلاح طلبان در کشور و استان به معنی نگاه عادلانه هیأت نظارت شورای نگهبان به انتخابات است؟ مگر جمهوریت نظام با مهندسی انتخابات زیر سوال نخواهد رفت که البته اسلام و اسلامیت نیز به حق الناس پایبند است و این مهندسی نیز با اسلامیت نظام بیگانه است.
اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اظهار تأسف و نگرانی شدید از رد صلاحیت‌های گسترده و شگفت انگیز کاندیداهای انتخابات پیشرو، این اتفاق ناگوار را تضییع حق مردم و فرزندان شایسته استان دانسته و از شورای محترم نگهبان خواهان رسیدگی و تجدید نظر جدی در این رد صلاحیت‌ها می‌باشیم، ما استناد به بند ۱ ماده ۲۸ قانون انتخابات را تفتیش عقیده و ورود به اعتقادات اساسی رد صلاحیت شدگان دانسته و معتقدیم وظیفه هیأت نظارت شورای نگهبان دفاع از حقوق کسانی است که در هیأت‌های اجرایی ردصلاحیت شده یا عدم احراز به آن‌ها اعلام شده باشد نه اقدام به رد صلاحیت و محروم کردن کاندیدا‌ها از عرضه‌ی خود به مردم (و حتی جلوگیری از ثبت نام برخی از داوطلبین)؛ امید آنکه شورای نگهبان با رسیدگی و تأئید صلاحیت کاندیداهای حذف شده از صحنه رقابت زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و برگزیدن بهتر گزینه مورد نظر خود را فراهم سازد.
ومن الله توفیق
شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مهندس حبیبی و مهندس رستاد باید به اسامی اضافه میکردید
Iran, Islamic Republic of
دکتر افشین پور در گچساران هم لازمه تایید شود چون اصلاحات گچساران گزینه ای ندارد
حامی سید
Iran, Islamic Republic of
سید باقر موسوی دوستت داریم
تنها اسطوره بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
انتخابات بویراحمد بدون سید باقر موسوی هیچ مفهومی ندارد.نصف مردم بویراحمد به عشق سید باقر پای صندوق می آیند
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ضد ولایت فقیه
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر موسوی
7 اسفند می آییم
Iran, Islamic Republic of
گچساران فقط دکتر تاجگردون
بویراحمد فقط سید باقر موسوی
کهگیلویه فقط ائتلاف(دکتر لاهوتی استاد منطقیان مهندس حبیبی مهندس رستاد)
ساده
Iran, Islamic Republic of
دست شورای نگهبان درد نکند . ما در انتخابات شرکت می کنیم و کاری به اصول گرا یان و اصلاح طلبان نداریم . لطفا این دکانهایتان را تعطیل کنید و اجازه بدهید مردم به زندگی شان برسند .
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان مختص ما اصولگرا هاست خودتان را اذیت نکنید دوست داشتیم رد تان کردیم
یه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۳۷ ساله که ادبیات کهنه و نخ نما شده انتخاب بین بد و بدتر شده روند معمول زندگی ما و درجا زده ایم
بهتر نیست دیگر نه بد و نه بدتر انتخاب نشوند؟ شاید اینگونه تغییری حاصل شود
Europe
متن نظر شما
Europe
اخ دلم برای اصلاح طلبان میسوزداخه رستادومنطقیان کدامشان بدردمجلس میخورندخداوکیلی سران اصلاح طلب خودشان قبول دارندکه رای به کسی بدهندکه بدردمجلس نمیخورد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان فله ای ثبت نام کردن چرا واقعیت را نمی گویید فقط ماجراجویی وفرافکنی می نمایید اگر دقیق بررسی شود به نسبت ثبت نام کنندگان هر دو طیف اصولگرایان بیشتر رد صلاحیت شده اند اصلاح طلبان بیش از ۷۰ در صد تایید شده اند
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1