تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۱۵۵۱۰۰

راه‌اندازی دبیرستان دخترانه گنجه‌ای یاسوج

۲
۰
کبنا ؛
DSC_0114
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد قول داد در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد دانش‌آموزان، سال آینده دبیرستان دخترانه در منطقه گنجه‌ای یاسوج راه‌اندازی شود.

هادی زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش این است که هیچ دانش‌آموزی در کشور و به تبع در استان کهگیلویه و بویراحمد از تحصیل باز نماند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دولت کنونی بر روی این موضوع چه از سوی وزیر و چه سایر مسئولان آموزش و پرورش و معاونان وزارتخانه تأکید زیادی شده و برنامه‌ریزی ما هم چنین است که اجازه ندهیم ترک تحصیل در بین دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی داشته باشیم.
زارع‌پور با بیان مشکلات اعتباری که طی چند سال اخیر آموزش و پرورش با آن دست و پنجه نرم کرده، تصریح کرد: اگر مشکلات اعتباری وجود نداشت برنامه‌های بسیار خوبی برای مدارس و دانش‌آموزان و فرهنگیان تدوین کرده بودیم که همه برنامه‌ها تحت‌الشعاع کمبود و گاه نبود اعتبارت قرار گرفته است.
این مسئول گفت: در خصوص مدارس روستایی و عشایری هم نگاه ما بر خدمات‌دهی به همه دانش‌آموزان روستایی و عشایری در دورترین و صعب‌العبورترین مناطق استان است و به همین خاطر اکنون در دورافتاده‌ترین مناطق روستایی و عشایری استان مدارس دایر بوده و حتی با تعداد انگشت‌شمار دانش‌آموز، فعالیت‌های آموزشی انجام می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در پاسخ به سؤالی در خصوص چرایی نبود دبیرستان دخترانه در منطقه گنجه‌ای اظهار کرد: یکی از ملاک‌های اصلی برای راه‌اندازی دبیرستان در مناطق مختلف به حد نصاب رسیدن تعداد دانش‌آموزان است.
وی با بیان اینکه در شورای آموزش و پرورش هم این موضوع مصوب شده است و اکنون باید تعداد دانش‌آموزان کمتر از ۶۰ نفر نباشد، تصریح کرد: در صورتی که دبیرستان دخترانه گنجه‌ای سال آینده تعداد ۶۰ دانش‌آموز داشته باشد دبیرستان راه‌اندازی می‌شود.
در گزارش مردمی که هفته گذشته از منطقه گنجه‌ای از مناطق روستایی شهر یاسوج داشتیم یکی از خواسته‌های مردمی راه‌اندازی دبیرستان دخترانه گنجه‌ای بود.

------------------------

خبر: بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا ما که تو این وزارت آموزش پرورش مدیر خوب ندیدیدیم
...
Iran, Islamic Republic of
با سلام . اگر در این روستا مدرسه دبیرستان دخترانه دایر شود دیگر اولیاء دانش آموزان نیازی ب فرستادن فرزندشان در شهر نخواهند داشت و نگرانیشان نصبت ب این موضوع تمام خواهد شد اگر قرار بر فرستادن فرزندشان ب شهر باشد آن هم ب این دلیل ک در روستایشان مدرسه دبیرستان نیست نگرانی دو چندان خواهند داشت . روستای مزدک هم مدرسه ابتدایی دارد و هم راهنمایی و هم دبیرستان ک مدرسه راهنمایی و دبیرستانشان یکی ولی در دو شیفت مخالف است ولی روستای گنجه ای ب آن بزرگی و پر جمعیتی دبیرستان ندارد خواهشمندیم رسیدگی کنید و این مدرسه را هر چ زود تر راه اندازی کنید
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1