تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۱۵۴۸۰۳

افتتاح و کلنگ زنی دو طرح بزرگ صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
کبنا ؛همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور صورت خواهد گرفت:
افتتاح و کلنگ زنی دو طرح بزرگ صنعتی ایران در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت دو طرح بزرگ و کم نظیر صنعتی ایران در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه کلنگ زنی بزرگ ترین طرح فولاد جنوب کشور و افتتاح یکی از عظیم ترین و به روزترین کارخانه های تولید آجر و سفال با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور صورت خواهد گرفت افزود: موتور توسعه سرمایه گذاری های کلان صنعتی و معدنی در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفته است.
دیودیده اظهار داشت: کارخانه آجر نماسازان مروارید کهگیلویه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در راستای تحقق وعده‌های دولت تدبیر و امید برفراهم آوردن شرایط مطلوب و حمایت از سرمایه گذاری اقتصادی و صنعتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به مرحله بهره برداری رسیده است.
وی گفت: پروژه بزرگ تولید آجر و سفال شرکت نماسازان مروارید در دی ماه سال۱۳۸۸ با مشـارکت بانک صنعت و معـدن در استان کهکیلویه و بویراحمد در زمینی به مساحت ۲۳۰ هزار متر مربع با سرمایه گذاری ارزی به مبلغ ۱۰ میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید روزانه ۱۲۰۰ تن از انواع آجر و سفال در ابعاد مختلف شروع گردید.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ماشین آلات خط تولید این پروژه از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در کشورهای ایتالیا، آلمان، چین و ایران ساخته شده است خاطر نشان کرد: کارخانه آجر کهگیلویه دارای اشتغالزایی مستقیم و غیره مستقیم به میزان ۴۰۰ نفر است که سهم عمده‌ای در رفع معضل بیکاری در شهرستان کهگیلویه و همچنین توسعه استان ایفا خواهد نمود.
دیودیده در ادامه گفت: کلنگ زنی فولاد دنا آسیا در فاز یک آن در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار با سرمایه گذاری ارزی به مبلغ ۱۲۶ میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی به مبلغ ۱۷۲۵ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سقاوه در واحدهای مختلفى از جمله واحد تولید کنسانتره آهن، تولید گندله آهن و آهن اسفنجی به ظرفیت ۳ میلیون ۲۰۰ هزار تن در سال انجام خواهد شد.
وی اذعان داشت: بزرگ ترین طرح فولاد جنوب کشور با ایجاد ۸۵۰ فرصت شغلی در شهرک صنعتی سقاوه شهرستان بویراحمد اجرا خواهد شد.
سه شنبه ۲۹ دیماه سالجاری همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت دو طرح بزرگ و کم نظیر صنعتی ایران در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
کارخانه اجر که مال دوره احمدی نژاد چرا دوس داری ..... دولت تدببرو بگی
تامرادی نگین بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر تلاشهای زارع .... زارع مرد روزهای تحریم/ بیراحمد و دنا ستارخان و باقرخان نمیخواد غلام میخواد
Iran, Islamic Republic of
روستای دلی بجک را بر اثر ب/// با خاک یکسان شدمدیر دو حزبی اگر منطقه خودت بود این کار می کردی افسوس ................
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1