تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۱۵۴۵۰۴

تحلیل انتخاباتی سه حوزه کهگیلویه و بویراحمد

۲۱۴
۰
کبنا ؛بهنام عکاشه
تحلیلی از تغییرات شرایط سیاسی انتخاباتی در حوزه های انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد؛
hdait-taj
بویراحمد و دنا؛
وقتی راقم با انتقاد هواداران هدایتخواه درباره نگذاشتن تصویرش در میان کاندیداها در مطلب قبلی روبرو شدم، تصمیم گرفتم در این مطلب از هواداران او عذرخواهی نمایم.
اما همین پیگیری ها، علاوه بر اهمیت کار رسانه، نشان از حساسیت جامعه بویراحمد نسبت به کاندیداهای خود و انتخابات پیش روی شان است.
به نظر می رسد عملکرد برخی جریانات سیاسی و  تاحدودی رسانه ها، حساسیت انتخابات را از حزبی-سیاسی صرف به قومی-اجتماعی برده است.
این نوسان فاز هنوز به وضعیتی که بخواهیم آن را غیرنرمال بنامیم نرسیده اما به نظر بازگشت به وضعیت پیشین در همین مدت کوتاه اگرچه سخت ولی امری ضروری می نماید.
هدایتخواه در حال حاضر بیشترین عایدی را از تائید افرادی می برد که با حربه قومی وارد عرصه شده اند و برعکس اصلاح طلبان سخت به دنبال دوقطبی سیاسی سیدباقر-هدایتخواه هستند.
بی شک پیداست در غیاب سیدباقر موسوی که امیدها هر لحظه برای بازگشتش بیشتر می شود، چشم ها به دنبال حاج زارع و هدایتخواه است، اما تصور انتخاباتی دوقطبی بین زارع و هدایتخواه بسیار خوش بینانه می نماید.
تحلیل رفتن زارع و هدایتخواه در چهارسال گذشته امری کاملا آشکار است.
در زمستان ۹۰ بخش قابل توجهی از جامعه بویراحمد زارع را پیروز انتخابات می نامید ولی الان اوضاع برای مرد آرام بویراحمد آن روزها را تداعی نمی کند.
اینک اما حتی اصرار هواداران زارع و هدایتخواه بر معرفی شان، هنوز نتوانسته موفق به تحمیل این دو به جامعه سخت گیر بویراحمد شود.
هدایتخواه این روزها توانسته گفتمان عزت را به گفتمان غالب تبدیل کند و اگر زارع توان تبلیغاتی برای راه انداختن گفتمانی جدید را در خود نبیند روز های سختی را در انتظار خواهد کشید.
زارع هشت سال زمامداری هدایتخواه را هدف گرفته و مردم را از تکرار روزهای -به زعم خودش- سخت گذشته می ترساند و هدایتخواه نیز از تداوم ۴ سال گذشته نگران است و این نگرانی را به جامعه انتقال می دهد.
این بویراحمدی ها هستند که برای انتخاب بین دهه ۸۰ یا نیمه اول دهه ۹۰ مردد مانده اند.
وجود دو کاندیدای بالقوه قوی(بهرامی و روشنفکر) که با رشد لاک پشتی شان پشت سر دو خرگوش سیاسی بویراحمد درحال جمع آوری ریزش آرای آنها هستند، در این وضعیت بی تاثیر نیست ولی این وضعیت -بدون حضور سیدباقر- باعث نشده زارع و هدایتخواه به عنوان دو ابرکاندیدا شناخته نشوند.
بهرامی که به نظر دارای فعال ترین تیم تبلیغاتی در عرصه فضای مجازی می باشد، هنوز نیم نگاهی به وضعیت سیدباقر خواهد داشت.
روشنفکر اما کسی است که این روزها بیش از دیگران بر سر زبان هاست.
طایفه پرجمعیت در کنار تبلیغاتی آمیخته از شیوه سنتی و مدرن فعلا کمی نگاه ها را به او معطوف کرده ولی حفظ این تمرکز در هفته های پیش رو به نظر سخت می نماید.
هر چه باشد انتخابات در بویراحمد هنوز یک سوال دارد که هم سیاسیون از هم می پرسند و هم مردم کوچه و بازار؛
و آن این است. آیا سیدباقر بازمی گردد؟! و اگر بازنگشت از که و چگونه حمایت می کند؟!
کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده؛
در این حوزه با خلاء قدرتی که با رفتن بزرگواری شکل گرفت، نگاه ها بیشتر به دوقطبی سادات(تقوی و موحد) است.
عدل هاشمی، وفائی، سپهر، نریمان، دانشی، جوانمردی و ... نام هائی هستند که در روزهای گذشته به عنوان ضلع سوم رقابت احتمالی در کهگیلویه مطرح بوده اند.
واقع این است که موحد در بازگشت خود به این حوزه از روزهای اوج خود کمی فاصله گرفته و تقوی در حال حاضر به دنبال پرکردن خلا بزرگواری و نبود موحد در منطقه می باشد.
فقدان قدرت تبلیغاتی تقوی در کنار بهره گیری از خوشنامی اجتماعی از سوئی و کاریزمای تاریخی موحد که از حمایت حامی اصلی اش بی بهره است، رقابت این دو را رقابتی سخت خواهد کرد.
موحد که به نظر می رسد سوالات درونی جامعه کهگیلویه پیرامون رقابت با خانواده تقوی را حل شده می بیند اینک به دنبال تعیین تکلیف عدل هاشمی بوده و از سوئی تردیدها پیرامون صلاحیت او نیز به ابهامات در آن حوزه دامن زده است.
واقع این است که پایگاه رای تقوی، هاشمی و موحد تا حدود زیادی همپوشانی داشته و این سه به دنبال جذب آرای اصلاح طلبان و مناطق بدون کاندیدا هستند.
در این حوزه احتمالا تغییر حوزه موحد، کناره گیری تقوی، تائید یک از اصلاح طلبان یا بازگشت عدل هاشمی به رقابت می تواند انتخابات را به گرمی بیشتر سوق دهد.
گچساران و باشت؛
شاید دیدار سیاسی تاجگردون و جعفری را بتوان بزرگ ترین شوک به انتخابات گچساران دانست. این دیدار که در شیراز انجام گرفت ضربه ای هولناک به کمپین اصولگرایان بود.
نوع و تعداد کامنت های موجود از سوی هواداران اصلاح طلبان و اصولگرایان در فضای رسانه ای نشان می دهد این دیدار فراتر از یک دیدار عادی و بر مبنای انجام معاملاتی معمولی قلمداد شده است.
بی شک جعفری با این حرکت نشان داد از سرمایه گذاری در گچساران حداقل در یک دهه آینده چشم پوشیده و مقاصدی بیش از آنچه در جامعه سیاسی گچساران مطرح است در سر دارد.
قبل از آن اما سیدقدرت نیز غیرمستقیم در پیام هائی به صورت تلویحی بی طرفی خود رد انتخابات را اعلام کرده بود.
دوراهی حمایت از فولادی و تاجگردون برای سیدقدرت بزرگترین دوراهی زندگی سیاسی اش خواهد بود و او تاکنون ترجیح داده از انتخاب هرکدام از طرفین دوری ورزد، اما این حالت احتمالا دیری نپاید و او مجبور شود بر خلاف نظر هواداران پرشور و وفادارش، تاجگردون باوی اصلاح طلب را انتخاب نماید یا فولادی اصولگرای ترک را.
او می داند انتخاب هرکدام برای او تبعات سیاسی(تاجگردون) و اجتماعی(فولادی) در پی خواهد داشت اما احتمالا فشارها بویژه از سوی دوستان اصولگرایش برای حمایت از فولادی تا اسفندماه ادامه خواهد یافت.
«چه گیرمون ایا» جمله عامیانه ولی دارای عمق اجتماعی بود که سیدقدرت در پاسخ به یکی از هواداران لرزبان فولادی بر زبان آورد و همین سرلوحه بسیاری از تصمیمات سیاسیون گچساران و باشت در اسفندماه خواهد بود.
بررسی رفتارشناسی تاجگردون نشان می دهد کمپین او بر اساس واکنش سریع شکل گرفته است.
او بلافاصله پس از مطرح شدن افشین پور، با هواداران خود در پایگاه رای افشین پور نشست و پس از تحرکات فولادی با ترک نشین ها، بلافاصله شتاب عملیاتی خود در این حوزه را بیشتر کرد.
گرچه این حالت با توجه به در راس بودن تاجگردون طبیعی به نظر می رسد ولی برخی پیش بینی می کنند ادامه این روند نمی تواند کمک خاصی به پیشبرد سیاست های انتخاباتی اش داشته باشد.
فولادی که تقریبا فضای تبلیغاتی را برای رقیب قدرتمندش تعارف کرده دچار تعارض جدی با حامیانش برای تهاجم به جبهه رقیب است.
ولی او فعلا ترجیح داده بیش از آنکه به نفی رقیب روی آورد به اثبات خود بپردازد و نبود جذابیت های رسانه ای و تبلیغاتی به بزرگ ترین ضعف او در انتخابات پیش رو تفسیر می شود.
فولادی اما بیش از آنکه چهره ای تهاجمی داشته باشد سعی می کند نگاه نرم انتقادی به اوضاع سیاسی گچساران داشته باشد و این موجب اختلاف میان هوادران جوان و معتدل او شده، اینکه او بتواند این فضا را در بیست روز آینده مدیریت کند بستگی به توان سیاسی اش خواهد داشت.
فولادی که نشان داده از زکاوت لازم برای تحمیل خود به اصولگرایان برخوردار بوده است، برای پیروزی مانند رقیبش، نیاز به حدود ۵۰٫۰۰۰ رای دارد که بخش اعظمی از آن را باید غیرهمزبانانش برای او به صندوق بیندازند.
تیم کهنه کار او که با راه اندازی نهضت «ضدتاجگردون» درصدد تحریک احساسات بخشی از جامعه است که منتقد عملکرد شخصی تاجگردون بوده اند، اگرچه هنوز نتوانسته اند موج اجتماعی این نهضت را به پا کنند ولی هنوز همان خط را دنبال می کنند.
بخش سیاسی تیم انتخاباتی فولادی از او کسب آرای پایگاه اجتماعی همیشگی قشقائی را خواسته و این اطمینان را به او داده اند که آرای بخش سیاسی جعفری و سیدقدرت را برایش واریز خواهند کرد.
از سوئی تراول بیست هزارتائی وعده داده شده از سوی مخالفین درون قشقائی فولادی به تاجگردون به تهدیدی جدی در راه مبارزه انتخاباتی فولادی بدل گشته و او را به رقابتی درونی کشانده است.
اینها ولی روی کاغذ است و تحقق این وعده های متقابل فولادی و اصولگرایان بستگی به موجی خواهد اشت که آنها بتوانند آن را به راه انداخته و البته آن را مدیریت نمایند.
هرگونه ایجاد حساسیت در بخشی از جامعه به واکنش سیاسی بخش متناظر خواهد انجامید که تاجگردون از طرفی از آن دوری و از سوئی برای آن لحظه شماری می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون گچساران
دکترعلیزاده کهگیلویه
سیدباقریاسوج
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر در بویراحمد پیروز انتخابات هست
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
فقط پروفسور نیکبخت
لوداب سرنوشت ساز
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه، سلام!
هفته های گذشته تحلیل های واقع بینانه تری میزدی..
الان از کی میترسی که از نقش پررنگ و پیروزی قریب روشنفکر به سادگی میگذری؟؟؟
متأسفم برادر..
نباید برای " مصلحتی"پا بر سر "حقیقتی" نهاد !!
هشدا ، هشدار
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر نیکبخت بویراحمدی
باوی
Iran, Islamic Republic of
حاج علی بیروزه
شک نداریم درودبرمرد روزهای سخت حاج علی فولادی وندای عزیز
Iran, Islamic Republic of
کرخوب مردم سیش کلوین دکترنیکبخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط پروفسور محمدرضا نیکبخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر قطعا پیروز بویراحمد است
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
دکتر نیکبختو از قلم انداختی که؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج مهدی عزیز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط رجایی اسب اینا همه کشک هستن
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر محبوب گرمسیر
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ۴۵۰۰۰هزار فولادی ۴۸۰۰۰هزار رای
سروک
Iran, Islamic Republic of
مردم بویراحمد دنبال گزینه جدیدن و لایق ترین فرد کنونی روشنفکر است
مارگون
Iran, Islamic Republic of
نیکبخت پیروز انتخابات بویراحمد میشود
نوربخش صالحی
Iran, Islamic Republic of
در صورت وحدت عملی و انسجام یکپارچه آقایان فولادی،هدایتخواه و موحد در صورت آمدن به کهگیلویه برنده میدانند
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
ناجی بویر احمدو دنا فقط دکتر نیکبخت
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر نیکبخت
حسین
Iran, Islamic Republic of
با توجه به نظر سنجی های اخیر و شخصیت آقای روشنفکر قطعا ایشون پیروز انتخابات است
صالحون
Iran, Islamic Republic of
کو عکس دکتر نیکبخت شیرمرد بویراحمد
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
دشتروم ۶۰ دصد کاکان ۵۰ درصد مرکز شهر مادوان بله زار مهریان ۸۰درصد جلیل بابکان ۵۰درصد تنگ سرخ ۸۰ درصد سی سخت ۷۰ درصد بویراحمد سفلی ۸۵ درصد طرفدار حاج مهدی اند. یا مهدی
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
درود بر بهنام عزیز مطمئن باش ارا روشنفکر از بقیه سر.........
اکبری
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنا نیوز. لطفا یه نظرسنجی بذار بعد موج یا مهدی و حاج مهدی را ببین
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
ما اگر تنها مهره اصلاحات در کار نباشد ایعنی سید باقر بزرگ از اصولگرایان (هدایت خواه و بهرامی ) رای نمیدهیم فقط جانب اعتدال یعنی زارع را خواهیم گرفت
صالحون
Iran, Islamic Republic of
فقط نیکبخت
Iran, Islamic Republic of
دکتر رییسی یار غار شجاع پوریان از گزینه های اصلاح طلبانه
منطق
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه شمابرچه اساس تحلیل کردید
دکترعلیزاده توشهرستان چرام حرف اولومیزنه توسایرشهرستان هاهم رای داره
زنگوا
Iran, Islamic Republic of
تحلیلتون جالب نبود!
حرف مفت نزن
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر افشین پور
ترکها 30000 رای دارند
Iran, Islamic Republic of
واقعا تحلیلی که گفته ترک ها در گچساران ۳۰۰۰۰ رای دارند صحیح است.
چون ترک ها ۱۴ سال پیش ۲۰۰۰۰ رای جمعا به دو نامزد ترک افراسیاب پرویزی و حیدری ارجلو دادند پس الان ترک ها ۳۰۰۰۰ رای دارند نه ۲۰۰۰۰ رای.

لطفا از آمار سرشماری ۱۳۸۰ که ترک ها ۲۰۰۰۰ رای داشتند استفاده نکنید.
الان سال ۱۳۹۴ است و جمعیت ترک ها بیشتر شده.
چرا آمار بعضی ها قدیمی است؟؟؟
لطفا آمار ۳۰۰۰۰ رای ترک را همه جا اعلام کنید.
بگچساران
Iran, Islamic Republic of
اگر بحث تراول چکها ی تاج در کار نباشد انشاله فولادی با آراء بالای برنده میدان است
تحلیل گر واقعی
Iran, Islamic Republic of
حلقه اول اعضای ستاد تاجگردون دراین چند روز به یک شوه تبلیغاتی بون استناد روی آورده اند مبنی براینکه آرای ین دور تاریخی خواهد بود و وطرفداران عام وتوده ای ایشان هم مکرر این موضوع را درسطح منطقه خصوصا درشهر گچساران بصورت چهره به چهره نتشر می کنند این موضوع یا ناشی از بی اطلاعی افراد شاخص ستاد وی بود و از اوضاع گرایشات مردم بوده ویا اینکه فهمیده اند که در این دوره مردم رویگردان شده اند و یک تاکتیک برای غبار آلوده کردن فضا می باشند ولی انچه که مسلم است آقایتاجگردن درهیچ طایفه ای رشد چشمگیری نداشته والان بطور واضح نمی توا نند بگویند که مثلا در فلان طایفه قبلا این ارا را داشته ایم ودر حال حاضر این رشد را داریم آمار هایی به ستاد آقای تاجگردون توسط افرادی داده شده که با آمار واقعی تفاوت فاحشی دارد آقای تاجگردون دراین دوره درصد خیلی کمی از آرای کاندیدا های دور گذشته را جذب کرده ودرعوض ریزش آرا هم داشته واز آنجایی که انتخابات دوقطبی بوده شانس پیروزی آقای فولادی بیشتراست اکثریت قاطع ترکها در ۹۰ درصد به آقای فولادی رای می دهند ودر طوایف لرها هم تقریبا بایک تفاوت درصد ناچیزی کمتر از آقای تاجگردون به آقای فولادی رای می دهند
Iran, Islamic Republic of
تحلیل آبکی مگرعدل هاشمی تأییدشده که جزکاندیدهای شماست
بویراحمد و دنای پر صلابت
Iran, Islamic Republic of
بعد از سید باقر فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط دکتر نیکبخت
درباره استخدام نفت گچساران
Iran, Islamic Republic of
چرا آقای تاجگردون درباره استخدام شرکت نفت گچساران تذکری به مدیران نفت منطقه نمیدهد؟؟
/
این که نمیشود بگویند هیچکس را در شرکت نفت گچساران استخدام نمیکنیم اما از اون طرف تو این ۴ سال گذشته بعضی ها را تحت عنوانهای مختلف مثل قراردادی پیمانکاری و شرکتی استخدام کنند!!!!!!!!!
/
مگه ما کوریم یا کر هستیم که بی عدالتی را ببینیم و هیچی نگوییم؟؟؟
/
چرا نماینده مجلس شرکت نفت گچساران را تحت فشار قرار نمیدهد که مثل سازمان های دیگر آزمون برگزار کند تا حق به حق دار برسد؟؟؟
/
چرا شما رسانه ها درباره بحث های سیاسی هر روز مطلب مینویسید اما درباره روند استخدام در شرکت نفت گچساران یا شهرداری گچساران و باشت یا اداره آب و برق گچساران یا دانشگاه آزاد و پیام نور گچساران یا بهداشت گچساران هیچی نمی بینیم نوشته شود؟؟؟؟
البته قبلا در زمان جعفری و سید قدرت حسینی هم هیچی نوشته و گفته نمیشد!!!!!!!!!!!!!
بخدا این عدالت نیست که هر کی میاد فقط فکر باند و حزب و طایفه خودش باشه پس بقیه که درس خوندن چی میشوند؟؟؟
پس آزمون را برای چی گذاشتن؟برای انتخاب اصلح و متخصص نیاز به آزمون عادلانه است.
منظور من استخدام کشوری نیست منظورم استخدامهای داخلی در سازمانهای شهر گچساران تحت عنوان قراردادی پیمانکاری شرکتی ارکان ثالث و ...... است.
/
همه چی سیاست نیست یکم عمقی نگاه کنید و از سیاسیون خودتون اینها را مطالبه کنید نه اینکه وقتتون را به فحش و توهین به رقیب بدهید.
عکاشه جان لطفا شما هم کمی به این مسائل بپردازید و نگذارید حق افراد تحصیل کرده این شهر پایمال شود.رسانه شما میتواند این حقوق مردم را از نامزدها بخواهد.
Iran, Islamic Republic of
کی به موحد رای میده؟ فقط تقوی
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
شیر مردان دشتروم. سید باقر و دکتر نیکبخت
بنی لو
Iran, Islamic Republic of
در حوزه کهگیلویه بزرگ قطعا سید حاجی محمد موحد با آرای بسیار بالا برنده انتخابات و منتخب مردم در مجلی دهم می شود.بنی لو از ماهشهر
مهندس بیکار
Iran, Islamic Republic of
کدام تراول بیست هزاری؟ مثل اینکه در خواب به یر میبری عکاشه جان. رای قاطع قشقایی برای فولادی تضمین شده است.
چیتاب
United States
فقط هدایت خواه
مصطفی آقایی وندا دره شوری
Iran, Islamic Republic of
اگر نود درصد قشقایی به اسطوره نفتی خودش رای نداد من اسمم رو عوض میکنم. شما کجای کار هستین؟ شما هنوز ایل ریشه دار قشقایی را نشناختید.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات - اعتدال و نه انحصار
چويل تامر
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون درگچساران بهرامی دریاسوج ودر. صورت نبودن عدل هاشمی وموحد تقوی در دهدشت پیروز انتخابات هستند
از طایفه وندا
Iran, Islamic Republic of
منتظر رای صد در صدی طایفه وندا به فولادی وندا باشید عکاشه عزیز.
احسان
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز پیروزی ما قطعی است. فقط فولادی وندا
جوان
Iran, Islamic Republic of
بازم که ابکی تحلیل کردی کخوا
سید
Iran, Islamic Republic of
موحد اگه بیاید صددرصد شانس اول خواهد بود
اصلاح طلب
United States
هر کسی بجز موحد
موحد عامل تار و مار اصلاح طلبان و رد صلاحیت و انزوای اون هاست
اصلاح طلب اصیل
United States
موحد! بازگشت به ۲۴ سال قبل!
همان است که بود
همین بود که هست
Iran, Islamic Republic of
متاسفم با این تخیلاتت.نماینده بویراحمد اون کسی است که نه اسمی ازش بردی نه تصویری گذاشتی(حاج رجایی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آرای خاموش وآرای افرادی که به صورت مصلحتی حفظ ظاهر می کنند ریشه آقای تاجگردون را درعرصه رقابت انتخاباتی دراین دوره میسوزاند بطوریکه تا ابد هیچ علفی دآن سبز نشود وبرای همیشه قید نمایندگی را بزند مردم عجب حساب رسی هستند
Iran, Islamic Republic of
باشت باوی

نظر ما اینه که فولادی صد در صد پیروز انتخابات این دوره می باشد
چرام
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون زارع و رستاد سه نماینده استان
پژمان کمایی
Iran, Islamic Republic of
انشااله هفت اسفند در انتخاب دکتر تاجگردون معمار اقتصاد ایران حماسه ای دیگر خواهیم افرید و هشت اسفند جشن پیروزی خواهیم گرفت
در جواب کامنت 34
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اصلا اینطور نیست.رای ترکا ۲۰۰۰۰تا است.چه کلاهی میخواید سر تاج بگذارید اصلا این حرفها نیست.دور قبل نوزده هزار و صدوشصت رای فولادی اورد که یه تعدادیش هم لر بودن..امسال صندوقا همه چی رو نشون میده
رسولیان
Iran, Islamic Republic of
چرادرموردرجایی نسب چیزی نگفتی////
سر سفیدار
Iran, Islamic Republic of
فقط پروفسور نیکبخت بویراحمد
بنی لو
Iran, Islamic Republic of
باز هم دنا
فقط موحد
بویراحمدی اصیل
Iran, Islamic Republic of
داخل بویراحمد هر کی میره بره فقط زارع نره ای خداااااااااادبسه خفت و خواری
جلیل قهرمان
Iran, Islamic Republic of
خدایی عکس پروفسور نیکبخت رو که نزدی انگار اصلا عکس نزدی
خداییش پروفسور نیکبخت کجا اینها کجا
مظفری دشتروم
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو بیخود میکنی عکس پروفسور نیکبخت رو نزدی
چرام سرافراز
United States
همه با هم دکتر تقوی
حقیقت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
الان اسم زارع رو با تاج گردون میارید که بگید میره مجلس قرانی وش خوندمه زارع دتیش مجلسه نیبینه
سیدلقمان
Iran, Islamic Republic of
چراتصویر وسخنی از پیروز بحق انتخابات یعنی حاج رجائی نگذاشتید؟؟؟مطمئن باشید ایشان نفراول میشن و بقیه باید واسه رتبه های بعد رقابت کنند...درودبر رجائی
مخاطب کبنا نیوز که داره به شدت خراب میشه
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا همه کامنت هایی که در مورد دکتر نیکبخت و سید باقره تایید نمی کنی
جواب کامنت 54
Iran, Islamic Republic of
رجایی نسب که اصلا رد صلاحیت شده و اگه نشده بود هم رنگ مجلس رو نمی دید
دنا
Iran, Islamic Republic of
رجایی نسب که اصلا رد صلاحیت شده و اگه نشده بود هم رنگ مجلس رو نمی دید جواب کامنت ۵۴
بابکان
Iran, Islamic Republic of
بریم داخل عصر دنا یا بویر نیوز که کبنا هر چیزی خودش دوس داشته باشه تایید میکنه
Iran, Islamic Republic of
بهنام جان چرا خبر دیدار دیروز شهردار با ستاد تاجگردون رو نمیزنی
شهردار خیلی از واقعیت ها راگفت

شهردار دیروز حسابی گرد وخاک کرد
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
پروفسور نیکبخت لایق مجلس
تنها کسی که میتواند بویر احمد و دانا را از این وضع نجات دهد
کسی باید بره مجلس که پرتلاش ، جسور ، قدرت بیان بالا ، متخصص و تسلط کامل به زبان انگلیسی
سادات امامزاده علی
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس بهرامی برنده انتخابات بویر احمد ودنا میباشد
تاجی مکدر
Iran, Islamic Republic of
هرچه سر تاج بیاد حقشه این مدیرای ضعیفی که گذاشت باعث شد تا مردم ازش رویگردان شوند به خدا بارها بهش گفتیم و نوشتیم که اینا یه روزی آفت جونت میشن اما بنده خدا راهی نداشت برا گذاشتن یه مدیر یه طایفه شبانه روز بهش فشار می آوردند و تهدید به عدم حمایت درصورت عدم اجابت خواسته شان میکردند هرچند که گزینه هاشان بسیار ضعیف بودند و راه جذب مردم را نمیدانستند حال خود کرده را تدبیر نیست غیراز خدا خوش وخیر ردش کنه والا اوضاغ پشنگه عکاشه هم بهتر از همه اینو میدونه
حمید قاسمی
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه دیگه دورانی که با قاطعیت از قدرت موحد و امثال او صحبت کرد گذشت مردم دیدشان باز شده قطعا اصلح را انتخاب می کنند سیاسیون قدیمی کهگیلویه و بویر احمد امتحان خود را پس دادند چطور می فرمایی در کهگیلویه اصلاح طلبان دنبال موحد و هاشمی می روند اتفاقا در این دوره اگر چه سران اصلاح طلب در کهگیلویه رد صلاحیت شدند اما چهره های علمی و معقول مانند دکتر جوانمردی در صحنه هستند.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تاجگردون جشنه بنه شلالدون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت همه هموطنان
با توجه به شناختی که از کاندیدها دارم و هر کسی در زمینه ای واقعا میتوانند کار کنند برای تمام قوم لر
اما بدانید بحث مجلس واقعا متفاوت است باید کسی را انتخاب کنیم که در مجلس بتواند سخنرانی کند رایزنی کند با قدرت ، جسور ، نترس و دارای هوشی سرشار باشد . کسی باشد که بویراحمد ودنا را نجات دهد
با شناختی که از دکتر نیکبخت دارم واقعا لایق مجلسه . ایشان از تمام نیروی متخصص و نابخه در استان استفاده خواهد کرد
دست در دست هم دهیم وطن خویش را کنیم آباد
رای من فقط پروفسور نیکبخت
آگاهانه تصمیم بگیرید
Iran, Islamic Republic of
فقط رستااااااااااااد
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
در بویراحمد ودنا اول سید باقر موسوی و در صورت عدم حضور او فقط و فقط دکتر بهرامی
اتنگ هیگون
Iran, Islamic Republic of
رها وآزاده ایم
یارعلیزاده ایم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
یک طرف انتخابات حاج مهدی روشنفکره که طرفداراش روز بروز در حال رشد هستند
خیلی خیلی آگاه آگاه
Iran, Islamic Republic of
عزیزان اگر ۱۷ بهمن بازم صلاحیت سید باقر موسوی و کاندیدای اصلاحات کهگیلویه را تایید نکنند نگران نشوید چون ۱۷ بهمن مرحله دوم هیئت نظارت مرکزی شورای نگهبان اعلام نظر میکند و تعدادی تایید میشوند و باز تعدادی را میگذارند برای خوان آخر.
اما برخی اصلاح طلبان اصلی استان را ۲۶ بهمن یعنی دقیقا ۴۸ ساعت مانده به تبلیغات انتخاباتی تایید صلاحیت میکنند.
....................................................................................
پس اگر باز دیدید بعضی اصلاح طلبان اصلی تایید نشدند صبر کنید و توکل به خدا داشته باشید مرحله سوم که خود خود شورای نگهبان است ۲۶ بهمن است که دوره های قبلی هم اصلی ها را دقیقا ۴۸ ساعت مانده به تبلیغات تایید کردند.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
زمان امتحان ت//////// تا ببینیم ازپس شایعاتی که در موردشان می کنند برمی یایند یا نه یا به قول طرفداران زارع با یک.........تغییر موضع می دهند یانه
ف
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون ۵۵۰۰۰رای .فولادی طرفداراش خودکشی کنند برسن به ۳۰۰۰۰٫ شک نکنید
ناشنلس
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه شما لطف کن اصلا تحلیل نکن لطفا!! یا اصلا از شرایط خبر نداری یا داری همینحوری رو هوا تحلیل میکنی!!! مرد حسابی سیاست لاکپشتی کجا بود کجای کا ی بوووووو؟!!!! عزیر من تنها کسی که تونسته از تمام طوایف چه سردسیری و چه گرمسیری رای آوری داشته باشه روشنفکره!! اصلا رای طایفه خودش به کنار کلی رای از دهدشتیا و بقیه جاها داره! بیشتر مهاجرا طرفدارشن! من خودم رای ام واسه سید باقره اگه نیاد مطمئن باش رای من و خیلی مثل من که دنبال فراجناحی و عدم باند بازی و طایفه بازی و ... نیستیم به آقای روشنفکره!! //////// که هشت سالشو قبلا ازش دیدیم ولی هنوز طرفداران اصول گرای خاص خودشو داره مثل مذهبیون و ... و تنها عنصر رقیب روشنفکره! جریان اصلاح طلبی بهرامی که بدون سید باقر پخش میشه و طایفه ای میشه! جریان زارع که رای اش بیشتر از بویراحمد گرمسیر بود که از دستش داد و الان رای خاصی نداره.
امیر
Iran, Islamic Republic of
با اومدن دکتر نیکبخت برنده اصلی روشنفکره!! چون ارای زارع و بهرامی و هدابت خواهو تو مناطق مربوط به خودش جذب میکنه و از طرفی ارای این یه نفر خاص خودشونه و به روشنفکر رای نمیدادن پس روی ارای روشنفکر تاثیری نداره ولی برا اون سه نفر دیگه ریزش داره
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب سردبیر سلام ؛ روشنفکر را ایل بزرگ استان یعنی تامرادی حمایت می کند نه طایفه تامرادی ،خودت به یقین می دانی که ایل بزرگ تامرادی متشکل از طایفه های متعددی است لطفا حرمتها را نگهدار!!!!
چنارستان
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر نیکبخت
دلیران
Iran, Islamic Republic of
پدیده انتخابات فقط استادروشنفکر.درودبرغیرت وشرف بویراحمد
بویراحمد ودنا 17
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اگر کمی واقع بینانه و بدون تعصب جناحی ، جغرافیایی وقومی به مسله نگاه کنیم و یکی از ملاک های سنجش را عملکرد درنظر بگیریم ،میتوان دریافت کارهای زیرساختی و زیربنایی و عمرانی اقای هدایت خواه و اقای زارع در قیاس با دیگر استانهای کمتر توسعه یافته ( استانهای پیشرو در چند مقوله ذکر شده را کنار بگذاریم) از رشد به تناسب کمتری برخوردار بودند.
چند تذکر و حضور فیزکی در مجلس دردی از دردها درمان نمیکند.
مطالب زیاد است و در حوصله دوستان نمیگنجد که بیش از این صحبت شود ولی لازم است به این نکته توجه شود که دوره خرگوشهای سیاسی با توجه به کمبود هویج در این حوزه به صلاح نیست لازم است .
یا مهدی (عج)
علی
Iran, Islamic Republic of
فقط سید باقر لیاقت مجلس را دارد . تمام ادامه ندید لطفا
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
فقط هدایت خواه لایق این کرسی در مجلس است.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
کامنت ۲۵ حقیقت ( به همی خیال باش یه دو سه هزار بده آش)خیلی ها مثل شما از این خوابها میبینند و ..........ککی جونیم جون خت ار من لوداب ومارگون وپاتاوه چندتا رای بیاره من تربه وش نیکنه خوتونه اذیت نکنید یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
من مدت یک ماه نظرات مردم محترم استان رادرسایتهاخواندم بهترینهای برای استان محدوده دشت تاج گردون گچساران روشنفکربویراحمد
شیراز
Iran, Islamic Republic of
من مدت یک ماه نظرات مردم محترم استان رادرسایتهاخواندم بهترینهای برای استان محدوده دشت تاج گردون گچساران روشنفکربویراحمد
دهبزرگ بزرگ
Iran, Islamic Republic of
با علی حاج علی ی کلام خطم کلام
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این دکتر نیکبخت چیه هر جا میرم الان صحبت از ایشون هست مگه چکار کرده.سی سختی هستن.؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تو یاسوج حد اقل از هر ۵ نفر که من دیدم سه نفر میگن نیکبخت.مگه دکتر نیکبخت از روشنفکر حمایت نکرده؟
از طایفه بزرگ گشین
Iran, Islamic Republic of
شما شک نکنید تاجگردون با ۷۵ درصد آراء برنده انتخاباته
گشین
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون انقلابی باز هم تو انتخابی
Iran, Islamic Republic of
آخه تو که سواد تحلیل نداری مگه مجبوری دور قبل هم تا روز قبل از انتخابات هی گفتین موحد موحد اما تایید نشد امسال هم مثل چند سال پیشه باید بجز سادات امام زاده علی بقیه خواب رفتن به مجلس از کهگیلویه رو ببینند
Iran, Islamic Republic of
دکتر ابید تنها نماینده سیاستمدار کهگیلویه که همه طوایف از آن حمایت میکنند
علی
Iran, Islamic Republic of
دشتروم ۶۰ دصد کاکان ۵۰ درصد مرکز شهر مادوان بله زار مهریان ۸۰درصد جلیل بابکان ۵۰درصد تنگ سرخ ۸۰ درصد سی سخت ۷۰ درصد بویراحمد سفلی ۸۵ درصد طرفدار حاج مهدی اند. یا مهدی
علیا
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی محبوب قلب ها
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
یا باقر یا مهدی
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
نوبتی هم که باشه نوبت حاجی خودمون یا مهدی حاج مهدی
تحلیلگر
Iran, Islamic Republic of
برادر من یه معلم تاریخ با کسی که داخل مجلس اونقدر حرف نزد که انضباتش شد ۱۹/۷۵ چه دردی ازمردم می خوان دوا کنند ما نماینده ای می خوایم که از سیاست به جز اینکه برای بستن دهن مردم دو نفرو بزاره سر کار بتونه داخل مجلس حق مردم منطقه رو بگیره.یا زهرا..........
مزدک
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی روشنفکر امید نسل جوان
آبسردان
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت ۹۸ (تامردادی ) یا مهدی یا مهدی حاج مهدی. به جرس قاطع برنده بویراحمد و دنا حاج مهدی روشنفکر می باشد . آزموده را آزمودن خطاست .
سیدلقمان
Iran, Islamic Republic of
درجواب کامنت ۷۰٫٫٫اولا که حاج رجائی تایید صلاحیت شده درواقع مشکلی نداشت که بخواد رد بشه دوما بامرورزمان وگوش دادن به بیانات شیوای ایشان روز به روز به طرفدارای ایشان افزوده میشود و تنها کاندیدی است که تمام خصوصیت های یک نماینده موفق را دارد...به جرات میتوانم بگویم که انتخابی غیرایشان حق الناس میباشد..درود برمرداصلح سیدعزیز
مهری
Iran, Islamic Republic of
سلام بر رجایی نسب وسید باقر
مهری
Iran, Islamic Republic of
فقط سیدصدرالله رجایی نسب
شهری
Iran, Islamic Republic of
رجایی نسب امد
پیشگوه
Iran, Islamic Republic of
فقط علی محمد شفاعت نیا ..برتده انتخابات کهگیلویه علی محمد باید جای علی محمد را بگیرد درود بر علی محمد شفاعت نیا پیروز انتخابات
شعله
Iran, Islamic Republic of
فقط رجایی نسب وسیدباقر
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام بر رجایی نسب سلام بر مرد توانمند درود بر توانمند
حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام بر رجایی نسب توانمند
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
رجایی نسب بعداز سید باقر تنها نیروی واقعی اصلاحات هست قطعا روش اجماع میکنند از زبان سیدباقرشنیدم
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
سلام بر سید اصلاحات رجایی نسب سلام بر برادر حقوقدان حقوقدان باید بره مجلس چون با ماده وقوانین سر وکار داره توامریکا فقط حقوقدانها وارد مجلس سنا میشند
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
رجایی نسب هفت سال دادستان استان کهگیلویه وبویراحمد دادستان استان فرهنگسرای فارس واقعا ایشان توانمند هستند ومردم هم دنبال فرد شایسته سالار هستند
جلیل بابکان
Iran, Islamic Republic of
درود بر این مرد اصلح دادستان نمونه کشوری درود بررجایی نسب کبنا چرا عکس ایشان ونام ایشان را نزدی این شخص به جرات میگم پدیده انتخابات شهرستانهای بویراحمد ودنا است بهترین دادستان تاریخ استان کهگیلویه وبویراحمد
امیری
Iran, Islamic Republic of
سلام برسید اصلاحات رجایی نسب
نیمدور
Iran, Islamic Republic of
همه میدانیم دکتر تاگردون در این چهار سال چقدر زحمت کشیدن برای شهرو استان .انشاالاه جشن پیروزی دکتر تاجگردون روز ۸ اسفند با مشارکت ۷۰ درصدی همشهریان خوبمان.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارع
حقیقت استان
Iran, Islamic Republic of
خدای نماینده پرتلاش و پرقدرت تا حالا ندیدم مثل حاج زارعی چون دلسوز واقعی استان میباشد.
ریاضی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز عکاشه
چرا خود را به کوچه چپ می زنی اصولگرایان از فولادی حمایت کرده اند
ما هم که بریدگان از نماینده فعلی هستیم دلایلمان علمی و منطقی است
آقای فولادی به عنوان یک نفر نیست سمبل مخالفت با جریان تمامیت خواه فامیلی است و به صورت جمعی همه به مردم خدمت خواهیم کرد
آرا ثابت او را هم می دانی
چرا می خواهی این حقیقت را با دست و پا زدن بی ثمر مثل چند نفر که حرکاتشان اصولگرایی نیست کتمان کنید
این جریان برای مردم تمام شده است بگذارید مردم کارشان را بکنند .
ضمنا کامنتها نشان از حمایت قاطع از فولادی است در بالای همین کامنتها نگاه کنید .
کی گیوی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ایلات بزرگی چون کی گیوی و تامرادی در استان شدن این استان نقش اصلی رو بازی کرپن و خون ها دادن اما متاسفانه عده ای دیگر دارند نونشونو به نرخ روز میخورن ایشالا با حضور دکتر نیکبخت و روشنفکر تمام طوایف نسبی و سببی گسترپه ای که دارن بهشون رای خواهند داد و یکیشون وارد مجلس خواهد شد ، فقط نیکبخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کامنت شماره ۱۰۸ علی آقا بخدا روشنفکر تو دشتروم م ۵ درصد هم رای نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شعار انتخاباتی مردم بویر احمد.هر کی بره زارع نره.یا شاه مختار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یا باقر یا مهدی
نرماب
Iran, Islamic Republic of
در جواب پیشگو..خیاوجی علی محمد نخو که علی محمد بگرش
عالیشاه
Iran, Islamic Republic of
اگه یه جو غیرت تووجود گچسارانیا باشه نباید اسمی بجز دکتر تاجگردون روبرگه تعرفه نوشت تمام قولایی که دکتر داده بود همشو به مرحله اجرا گذاشته مرد عمل تاجگردون، فولاد ی کیه ترابری رونمیتونست اداره کنه خدایش یه سوال فولادی توسمتای که داشت چه کاری انجام داد برا مردم گچساران،؟؟عاقلانه تصمیم بگیرید تاجگردون. برا گچساران نعمتیه قدرشو بدونید،، باوی زیر کوه تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
تحلیل منطقی نیست
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز چرا عکس دکتر نیکبخت را نزدی جیش از ایناکمتره........... داری مغرضانه حرکت میکنی..... حواستون جمع کنید
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار. علاوه بر تمایلات قومی به سمت آقای روشنفکر باید به ویژگی های شخصیتی و علمی وی نیز توجه کرد که به طور روز افزون سیر جمعیت به سوی وی در حال رشد است.
بیراحمدی
Iran, Islamic Republic of
در این برهه از زمان نیاز به کاندید میانه رو داریم ایشان کسی نیست جز حاج روشنفکر
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصلاحات
درود بر سید باقر موسوی
درود بر دکتر بهرامی
علي
Iran, Islamic Republic of
واقعاتحلیلاتون قشنگه وازروی منطق وواقعیت بیان میشه.من هرروزمنتظرتحلیلای جدیدشماهستم.
ﺑﻪ اﻣﻴﺪ ﭘﻴﺮﻭﺯﻱ
United States
ﺩﺭﻭﺩ ﺑﺮﻣﻬﺪﻱ ﺭﻭﺷﻨﻔﻜﺮ
رضا
Iran, Islamic Republic of
درجواب ۹۸زارعی ازاخراول هست الان هرکی دنبال بودجه است حاجی توداخل کوچها دنبال رای.یکم نصیحتش کنی باباتاجگردون فرستادش پی نخودسیاه ...فقط روشنفکر بس
....
Iran, Islamic Republic of
غیر از موحد نخاسم
علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون انسان والا و آینده نگر است و امیدوارم که با رای بالایی مجددا وارد مجلس شود . در صورتیکه این اتفاق نیفتد یکی از مهمترین دلایل آن رفتار دفاتر دکتر میباشد که بجای اینکه رابطی بین مردم با نماینده باشند ، سدی شده اند در برابر مردم.
بعضی اوقات خودخواهی عده ای به ضرر شخص دیگری میشود . در هر صورت عملکرد دکتر بسیار عالی بوده ولی موردی که عرض شده آرای خاموش را به سمت دیگری میبرد.
بناری
Iran, Islamic Republic of
غیراز فولادی خو بوینه که من مجلس
بناری
Iran, Islamic Republic of
باجشن ۸اسفند برای دکترتاجگردن موافقم بناری
Iran, Islamic Republic of
کاننت گذاران اقای روشنفکر یه کم سطح سوادشان را بالا ببرندخود اقای روشنفکر هم همین زحمت را بکشند.اما بنظر اینجانب اگر هدایتخواه وتاجگردون وموحد فارغ از تفکرات تنگ جناحی باهم تعامل کنند میتوانند منشا خدمات ارزنده ای برای استان باشند
مهرداد.......دهدشت
Iran, Islamic Republic of
بی شک تستاد میاد
استاد کهگلویه بزرگ منتظر شماست
درود بر اصلاحات
درود بر استاد منطقیان
روشن
Iran, Islamic Republic of
شکنکن اگر پرفسور بودرئیس نمیشد طبابت میکرد نه ریاست
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
شماره ۱۴۲ لطف کن شماره ث ادرس بذار بیایم پیشت کلاس خصوصی سواد یاد بگیریم با سووووووواد!! آخه از ادبیاتت صحبت کردنت مشخصه شما خییییلی با سواد تشریف دارین، افتخار بدین ممنونت میشیم
لقمان
Iran, Islamic Republic of
به نظرم سید رجائی نسب خودش اینقدر اصرار نداره بره مجلس که سید لقمان اصراره داره
سید
Iran, Islamic Republic of
به نظرم سید رجائی نسب خودش اینقدر اصرار نداره بره مجلس که سید لقمان اصراره داره
طايفه سادات امامزاده علي
Iran, Islamic Republic of
جشن سی تاجگردون انشالله من محله سادات ایگریم
تاجگردون افتخار استان
Iran, Islamic Republic of
مرکزنشینان استان لطففا دست از تخریب نابغه استانمان دکتر تاجگردون دست بردارید.به جای اینکه سعی کنید یک شهرستان دیگر را پایین بکشید، انرژی تان را صرف بالا کشیدن نماینده اصلح خود کنید. و بدانید که با تخریب تاجگردون روز به روز بر منفور شدن خود نزد هم استانی هایتان می افزایید.
ان شالله که همگی در کنار هم بهترین نمایندگان را انتخاب نموده و سه نماینده در سطح ملی را به مجلس بفرستیم که باعث سربلندی استان مان شوند...
تيرتاجي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۴شما که دم ازادب وسوادمیزنی چراادبیات وسطح سواد خودت افزایش نمیدی برادر من??ازقدیم گفتن کل اگر طبیب بودی سرخوددوانمودی....
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
۲۰۰۰۰رای اصولگرا که هرگز به تاج رای نخواهند داد هر کی موافقه لایک بزنه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای عکاشه بنظرم اصلا نظر سنجی ها بررسی نمیکنی که روشنفکر در همه نظر سنجی ها اول هست
Iran, Islamic Republic of
نظر سنجی که یک یا دو نفر نظر بدن هم باید اول باشه
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
دکتر نیک بخت از هیچ کسی حمایت نمیکنه
تا آخر در صحنه انتخابات با قدرت تمام حضور دارن
مرد لایق مجلس دکتر نیک بخت شجاع نترس جسور پرتلاش
سیدلقمان
Iran, Islamic Republic of
درجواب ۱۵۵٫٫خودسید که قطعا فقط به خواست مامردم دراین انتخابات شرکت میکنه..ما هم تمام تلاشمون اینه که فرداصلح رو به مجلس بفرستیم چون وظیفه شرعی ماست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کامنت ۱۶۲ بنظر جنابعالی ۱۵۰۰۰ پانزده هزار نفر دو نفر هستن کجای کاری
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
کاندید اصلح فقط رجایی
باوی
Iran, Islamic Republic of
جشن پیروزی آقای فولادی در تلخاب شیرین از ههم دعوت به عمل می آید
باوی
Iran, Islamic Republic of
جشن پیروزی آقای فولادی در تلخاب شیرین از م دعوت به عمل می آید
گمنام
Iran, Islamic Republic of
فقط یه نفر یقینا قبول میشه وشک نکنیداون جزحاج اقای رجایی نسب کسی نیس
پسری غریبه
Iran, Islamic Republic of
عکس اقای رجایی نسب فراموش شد.این یه توهینه به این سیدبزرگوار
دروووووودبررجایی مردخدا
909
Iran, Islamic Republic of
فقط رجایی نسب مردپیروزانتخاباته
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون اصول گراست
و حمایت جناح پر قدرت اصلاح طلب را به خواب هم نخواهد دید.
بهنام تاج گردون حالت چطوره.
بن زرد
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی پیروزه بهرامی هدایتخواه زارعی دررتبه های بعدقراردارند خبر نداری ازجامعه تحلیل نکن
امیر طایفه وندا
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیزی که گفتی همه طایفه وندا با فولادی هست،زهی خیال باطل،امسال ما به دکتر تاجگردون رای خواهیم داد،شک نکنید ...
فقط دکتر تاجگردون
دانشجویان روشنفکر لنده
Europe
پس دکتر ابید کو؟ چهره سرشناس تلویزیون و سایت های خبری سباست بین الملل
جنترمن
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
جوان
Europe
متاسفانه تحلیل شما فقط به درد خودتان می خوره آغا کجای کاری همه می گن روشنفکر حتی درختان بلوط به زبون اومدن واسه دکتر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام سید باقر ۱۰۰% تایید نمیشود....روشن فکر محکوم به شکست قطعی میباشد
Romania
کبنا نیوز گند زدی با این تحلیلت
محسن.
Romania
مزخرف ترین تحلیلی بود که دیدم.
محسن.
Romania
چرا تصویر هدایت خواه و زارع رو گذاشتین اینا رای ندارند تو حوزه بویر احمد و دنا.غیر از اینکه رای بخرن
امیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید باقر موسوی
درود بر دکتر بهرامی
کی گیوی
Iran, Islamic Republic of
با توجه به نقش ای تامرادی و کی گیوی در بویراحمد که همیشه مدافع بویراحمد بودند به یاری خداوند با هماهنگی و همدلی دو ککای قدیمی برنده انتخابات نیکبخت یا روشنفکر باشه فرق نداره تا بویراحمد به روزای اوجش برگرده
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کامنت ۱۰۳ . دکترمحمدرضا نیکبخت دارای درجه علمی پروفسوری در رشته فارماکولوژی. ۱۱سال رییس دانشگاههای علوم پزشکی یاسوج، کرمانشاه، کاشان. در۴دولت با ۵وزیر گوناگون کارکرده. بسیارتوانمند و علمی و عملگرا و فراجناحی هستن. ازهیچ کس هم حمایت نکرده. خودش رو هرکس شناخته جذبش شده. شماهم دربارش مطالعه کنید
باشت
Iran, Islamic Republic of
سلام بر فولادی قهرمان - این بار هیمنه پوشالی تاج فرو خواهد ریخت
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه کسی است که فقط شعار الکی میده، زارع کسیه که حتی شعار هم بلد نیست بده. دوره ی اینها دیگه به سر اومده. وقت تغییره، وقعت اصلاحاته، وقت سید صدراله رجایی نسب
بناری
Iran, Islamic Republic of
دکتر حاج غلام رضا تاجگردون مردم گچساران میدانند که قبل از هر تبلیغاتی با عمل خود صلاحیت خود را ثابت کرده اید واینک هم شاهد محبوبیت این چهره ملی در بین تمام مردم استان هستیم .دکتر تاجگردون انشالا ما مردم در روز ۷ اسفند دوباره هم وکالت شهرمان را با شما تمدید خواهیم کرد......
محسن
Iran, Islamic Republic of
فقط از یه چیز خوشحالم زارعی تمام شد
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اول خدا بعد دکتر هدایت خواه
الله اکبر
Iran, Islamic Republic of
زارع بای بای
زمانی
Iran, Islamic Republic of
تحلیلتان چندان درست نیست.
این انتخابات دیگر در بویاحمد نه انتخابات دو قطبی بین دو اصولگراس و نه اینکه نه گفتن به هدایت خواه با رای دادن به زارعی ....
این دو نفر برای سومی و چهارمی می جنگند....
مریم
Iran, Islamic Republic of
وعده ما ۷ اسفند رای من دکتر بهرامی
شهرزاد
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی زنده باد
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
بهرامی در این دوره قدرترین کاندید بویراحمد و دناس
محمد
Iran, Islamic Republic of
انتخابات این دوره فقط دکتربهرامی قبول میشن یاعلی مدد
جواب کامنت ۷۰
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا رجایی تاییده.و همینطور پیروز انتخابات.تا چشم بدخواهان بترکه.ایشالا
غلام محمودی
Iran, Islamic Republic of
من به حاج آقا رجایی رای میدهم چون که ایشان فردی است با سواد توانمند مدیری آگاه شجاع(("" یا علی مدد))
نارگ موسی و تنگ هنگون
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج، خداییش حیف نیست دکترتاجگردون رو با فولادی یا امثال ایشان مقایسه کنید.متاسفم از بعضی تحلیلها....
منصور
Europe
فقط سید باقر
Iran, Islamic Republic of
به لینک گروه انتخاب(۴شهرستان)واستان واردشویدوازتبلیغات وبحث برای کاندیدخودعقب نمانید.https://telegram.me/joinchat/CIL6wj0cscfXbz4VBvU_UA
داشاب
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر متعلق به کروه وایل خاصی نیست تازه هرچه جلوتومیره طرفداراش بیشتر می شه
حامی تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
من به کاندیدایی رای میدم که اصلاح طلب هست ولی شهامت گفتن اینکه اصلاح طلب هست رو نداره..رای ما الکی ..ناجگردون
مظفري
United States
سلام خسته نباشید اقای عکاشه واقعا خودت نمیدونی که برنده انتخابات گچساران باشت اقای دکتر تاجگردون هستش با این همه دعوت کنندگان باز هم شک داری با اختلاف بالای ٢٠هزارتا ما برنده میشیم به امید خدا
مظفري نارگ موسي
United States
سلام خسته نباشید اقای عکاشه واقعا خودت نمیدونی که برنده انتخابات گچساران باشت اقای دکتر تاجگردون هستش با این همه دعوت کنندگان باز هم شک داری با اختلاف بالای ٢٠هزارتا ما برنده میشیم به امید خدا
تاجگردون افتخار گچساران
Iran, Islamic Republic of
انتخابات گچساران که تحلیل نمیخواد اصلا.
تاجگردون رفته.
اما بازم دستت درد نکنه تحلیلت یاسوجی ها رو اذیت میکنه!
تاجگردون افتخار استان
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم لطفا این رو تایید کنید.

از کی تا حالا ..اینقدر طرفدار فولادی شدن؟؟؟
از روزی که فهمیدن نماینده شدن تاجگردون در ۴ سال آینده اونا رو نابود میکنه و به قول خودشون الان . شده در حد یکی از روستاهای باشت!
مردم گچساران باور کنید اینجا بحث فولادی و تاجگردون نیست.
اینجا بحث ..
.. ها میخوان فولادی بره بالا که نتونه کاری واسه کچساران بکنه.و این تبلیغات منفی بر علیه تاجگردون کار خودشونه.
بیایید همه باهم روز هفت اسفند با موج تاجگردونی همه استان رو پاک پاک کنیم.
چدهدشت
Iran, Islamic Republic of
سلام برهمه هم شهریان عزیز..انشاالله که سیدمهدی وفای مقدم که همه مردم کهگلویه ازتوانمندیهایش ازعدالتش خبر دارند پیروز این میدان کارزارخواهدبود....
چدهدشت
Iran, Islamic Republic of
فقت سید سیدمهدی وفای
Iran, Islamic Republic of
امسال نه سال پاریه کاندید فقط وفاییه
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
تحلیل سیاسى جالبى نبود.فقط دکتر هدایت خواه
فولادي
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت ۷۳ :
دوست عزیز آخه .. (نورآبادی )چه طایفه ای تو گچساران داشت که تاجگردون ازش حمایت کرد . . را بجای یه نفر ترک قشقائی گذاشت و حالا انتظار داره ترکها بهش رای بدن .......
پاتاوه.دلشاد
Iran, Islamic Republic of
کاری ب تحلیل اینا ندارم تنها چیزی ک میدونم ما دلشاد ها و پردل ها ک نزدیک ب دوهزار رای داریم متعلق ب اقای روشنفکره
یا مهدی ...حاج مهدی...بامهدی....تا بهارستان....وسلام
پاتاوه دلشاد
Iran, Islamic Republic of
دو هزار رای ما مال روشنفکره دلشاد ها و پردل ها
حاجی زارع بای بای
دلی رچ
Romania
درود بر امیر کبیر بویراحمد ودنا. ..اعتدال وخدمت
سعید
Iran, Islamic Republic of
فقط‌دکتر‌روشنفکر‌مرد‌عمل
بویری
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر اما کسی است که این روزها بیش از دیگران بر سر زبان هاست. سید باقر دگر باز نمی گردد و فرد مورد تایید اصلاح طلیان روشنفکر است.
کر تامرایی
Iran, Islamic Republic of
وعده ی دیدار ما جبهه واقعی هفتم اسفند به امید پیروزی حاج مهدی روشنفکر........... یا مهدی حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
Rrrrr
امیر
Iran, Islamic Republic of
تامرادی و کی گیوی سرنوشت انتخابات را مشخص میکنن یا مهدی یا نیکبخت
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1