تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : ۱۵۳۷۸۶

اعتراض مردم گچساران به نگهداری حیوانات خانگی / استفاده از امکانات دولتی در انتخابات ممنوع

۴
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /

تشکیل جلسه پزشکان گچسارانی برای تهیه دستگاه تبدیل زباله عفونی به معمولی
فرماندار گچساران گفت: نبود دستگاه تبدیل زباله عفونی به معمولی معضل مطب‌های پزشکان گچساران بوده که تشکیل جلسه برای برطرف کردن این موضوع لازم و ضروری است.
عبدالرحیم رحیمی در شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان اظهار کرد: یکی از مشکلات جامعه پزشکی و بهداشتی امروز در گچساران نبود دستگاهی برای تبدیل زباله‌های عفونی به معمولی است.
وی افزود: این امر سبب بروز خطرات و برخی بیماری‌های خطرناک برای شهروندان شده و اثرات نامطلوبی دارد.
فرماندار گچساران تصریح کرد: در جلسات متعدد تهیه دستگاه تبدیل زباله مطرح شد که واکنشی از سوی حاضرین در جلسه مشاهده نشد.
رحیمی افزود: در این زمینه جامعه پزشکی گچساران باید هر چه زودتر با تشکیل جلسه‌ای خاص تصمیم‌گیری کرده و این مشکل را به نوعی برطرف کند.
فرماندار گچساران گفت: این مشکل با همکاری و هماهنگی پزشکان قابل حل بوده و کمکی بزرگ در جلوگیری از بروز برخی بیماری‌های عفونی می‌شود.
رحیمی بیان کرد: این مشکل بارها در جلسات بیان شده اما تاکنون در این خصوص هیچ اقدامی صورت گرفته که این امر زیبنده گچساران و جامعه پزشکی آن نیست.
وی با اشاره به همکاری برخی ادارات و نهادها در حمل  زباله‌های عفونی گفت: شهرداری یکی از نهادها در این امر بوده اما هیچ‌گونه تعهدی در حمل این زباله‌های عفونی ندارد.
رحیمی با بیان اینکه دستگاه تبدیل زباله بیمارستان شهید رجایی گچساران پاسخگوی زباله‌های همه مطب‌ها نیست، افزود: با توجه به این امر تهیه این دستگاه توسط جامعه پزشکی گچساران لازم و ضروری است.

کاروان همدلی و همزبانی موجب رفع مشکلات مردم شده است
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از مشکلات مردم در سفر کاروان همدلی و همزبانی به مناطق مختلف استان رفع شده است.
حجت‌الاسلام سیدعلی‌فتح میرمحمدی امروز در جمع مدیران حراست و بازرسی‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مدیران حراست و بازرسی‌ها باید ارتباط میان مردم و دستگاه‌ها را ایجاد کنند.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه‌ها و ادارات استان باید در خدمت مردم باشند و به گونه‌ای عمل کنند که موجب افزایش رضایت‌مندی مردم شوند.
وی به سفر کاروان همدلی و همزبانی استان به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم مناطق محروم توانایی سفر به مرکز استان و بیان مشکلات خود در دیدار با مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد را ندارند، از این رو این کاروان در بیان مشکلات مردم نقش موثری داشته است.
این مسئول اضافه کرد: در سفرهایی که در قالب این کاروان به مناطق استان صورت گرفته بسیاری از مشکلات مردم حل شده و مردم از عملکرد مسئولان استان در این خصوص رضایت داشتند.
اعتراض مردم گچساران به نگهداری حیوانات خانگی/برخی مشکلات بهداشتی از حبوانات خانگی نشأت می‌گیرد
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: یکی از مسائل و نگرانی‌های مهم در حوزه بهداشت در گچساران حیوانات ولگرد همچنین نگهداری حیوانات در منازل بوده که مردم در این خصوص نگرانی و اعتراض خود را اعلام کرده‌اند.
ستار اسدپور بعد از ظهر امروز در شورای سلامت و امنیت غذایی  با اشاره به  برخی مسائل مهم بهداشتی این شهرستان اظهار کرد: یکی از مسائل و نگرانی‌های مهم در حوزه بهداشت در گچساران حیوانات ولگرد همچنین نگهداری حیوانات در منازل بوده که مردم در این خصوص نگرانی و اعتراض خود را اعلام کرده‌اند.
وی افزود: از دادستان خواستار ورود به این مسئله هستیم زیرا مردم شکایات خود را به مرکز شبکه بهداشت و درمان ارائه می‌کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به نزدیکی به پایان سال و آغاز سال جدید در نتیجه ورود مسافران و گردشگران به این شهرستان، تصریح کرد: در فصل بهار استقبال خوبی از مناطق مختلف گچساران توسط گردشگران و مسافران به عمل می‌آید به همین دلیل باید به فکر تعطیلات اسفندماه باشیم.
اسدپور ادامه داد: در این راستا شهرداری، میراث فرهنگی و اداره اوقاف و امور خیریه باید نسبت به برطرف کرد برخی مشکلات بهداشتی در مناطق گردشگری و زیارتی اقدام کنند.
وی با اشاره به راه‌اندازی غرفه‌های فصلی در حرم بی‌بی حکیمه(س) گفت: در این خصوص اداره اوقاف باید قبل از راه‌اندازی از شبکه بهداشت استعلام بگیرد تا کارشناسان اقدام به بررسی و جلوگیری از راه اندازی غرفه‌های غیربهداشتی کنند.
اسدپور پسماندهای  عفونی را از دیگر مشکلات حوزه بهداشت گچساران دانست و افزود: در این خصوص باید اقدامات مناسبی در راستای برطرف کردن این معضل ایجاد شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به شایعه بیماری آنفلونزای نوع A در گچساران اظهار کرد: این مسئله از طریق شبکه اطلاع‌زسانی شبکه بهداشت همچنین رسانه‌ها به صورت مفصل به اطلاع مردم رسیده است.
اسدپور افزود: در گچساران در این خصوص هیچ مورد فوتی وجود نداشت و از رسانه‌ها تقاضامندیم که رعب و وحشت میان مردم ایجاد نکنند.
وی با بیان اینکه دو مرگ شایعه شده بر اثر آنفلونزای نوع A در گچساران اعلام شده بود، گفت: آنفلونزای نوع  A قابل پیشگیری و همانند دیگر موارد مشابه به قابل درمان بوده و تنها مرجع اعلام‌کننده آمار فوتی بیماری‌ها شبکه بهداشت بوده که این شایعه را رد می‌کنیم.
اسدپور افزود: ۴۶ بیمار مشکوک به این بیماری در گچساران وجود داشت که همگی درمان و بهبودی پیدا کردند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: در صورت بروز این بیماری بازهم  جای نگرانی نیست زیرا داروی درمان این بیماری به اندازه کافی در شهرستان موجود است.
هیچ مسئولی حق استفاده از امکانات دولتی به‌نفع یا علیه کاندیدای انتخاباتی ندارد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: هیچ مسئولی حق استفاده از امکانات دولتی به‌نفع یا علیه کاندیدای انتخاباتی ندارد.
سید موسی خادمی عصر امروز در نشست با مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: فلسفه تشکیل دولت‌ها و نظام‌های سیاسی ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه میزان کار و طرح عمرانی ایجادشده توسط دولت‌ها امر مهمی است، تصریح کرد:  اما میزان رضایت‌مندی و جلب نظر مردم توسط دولت‌ها مهم‌تر است.
خادمی با بیان اینکه ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم وظیفه همه نیروهای فعال دستگاه‌ها به خصوص مدیران حراست است، تاکید کرد: مدیران حراست می‌توانند با بررسی دقیق اعمال و رفتار پرسنل ادارات می‌توانند به استیفای حقوق ارباب رجوع بپردازند.
وی گفت: شفافیت در سیستم حکومتی، نبود فساد اداری، عدم وجود زد و بند در نظام اداری از جمله ملاک‌های ارزیابی حکومت‌ها است و میزان رضایت‌مندی مردم در ارزیابی دولت‌ها  نیز مورد توجه است.
خادمی با بیان اینکه رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌ها جدی گرفته شود، عنوان کرد: مدیران حراست دستگاه‌ها شغل مهم و حساسی دارند که نباید به مسئولیتی تشریفاتی و بازیچه در دست مدیران تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه فساد سازمان یافته پیچیده در دستگاه‌های اداری استان وجود ندارد، ابراز کرد: قوم‌گرایی در ادارات کهگیلویه و بویراحمد یک معضل جدی و دیرینه است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه این تفکر اشتباه که حتی برای انجام یک کار کوچک باید حتما در یک سیستم دولتی آشنایی باشد در بین مردم ما وجود دارد و این روند و فرهنگ نادرست باید تغییر یابد.
وی تصریح کرد: با کسانی که چنین کاری اشتباهی را در سیستم اداری استان رواج می‌دهند به شدت برخورد می‌شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بخشی از سخنان خود انتخابات را مهم‌ترین پروژه سیاسی و اجتماعی  دولت در اسفندماه امسال برشمرد و عنوان کرد: تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی موظف به مشارکت برای  برگزاری انتخابات سالم و باشکوه هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر بر استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی هشدار داد و گفت: هیچ مدیر و یا کارمند دولتی حق ندارد در وقت اداری از امکانات دولتی له یا علیه یک فرد یا نامزدی استفاده کند، تخلفات استفاده از امکانات دولتی باید به ستاد انتخابات، دستگاه قضایی و دستگاه‌های اطلاعاتی گزارش شود.
حراست دستگاه‌های اجرایی استان دنبال مچ گیری نباشند
فتاح محمدی نیز در نشست مدیران حراست و بازرسی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: وظیفه مدیران حراست و همه دستگاه‌های نظارتی مراقبت از روند صحیح کارها و اقدامات در دستگاه‌های مختلف و ادارات است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از دیگر وظایف این دو دسته از کارکنان در ادارات ایجاد سلامت اداری و پیشگیری از وقوع مشکلات است، گفت: نخستین اقدامی که می‌توانند در ادارات انجام دهند شناخت آسیب‌ها و آفت‌ها در ساختار اداری است.
وی عنوان کرد: یک بخش از وظایف بازرسی‌ها و حراست‌ها ارتباط با درون سازمان و بخش مهم دیگر را ارتباط مردمی است.
محمدی با بیان اینکه دو هدف کلان و راهبردی و عملیاتی و اجرایی از اهداف حراست است، بیان کرد: محافظت از توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در ادارات از اهداف کلان و راهبردی است.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از وظایف مهم دیگر حراست آشنا کردن مدیران با قوانین مزایده‌ها و مناقصه‌ها است که باید برای جلوگیری از تخلفات مالی ناخواسته، حراست‌ها و بازرسی‌ها وظیفه خود را انجام دهند.
وی از نحوه پاسخگویی برخی از مدیران انتقاد کرد و گفت: اینکه برخی مدیران تنها یک روز را برای ملاقات معرفی کرده‌اند کار درستی نیست  و باید به مردم پاسخگو باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

یه باشتی
Iran, Islamic Republic of
بنازمت ای جوان مرد
دي بلال
Iran, Islamic Republic of
ازکی تا حالا چوپان کوهنورد شده در انتخاب تیترها دقت کنید بنوشتیدچوپان ۹۰ساله باشتی
...
Iran, Islamic Republic of
۹۰ سال ایطوری زندگی کنی؟! بی بزل من کوه؟!۹۰ سااااااااااااااااااال ؟! هر روز هر روز هر روز... بز بز بز ...( هر که یطور فکر ایکنه)خخخخ... ایشالا که تا ۱۹۰ سالگی هم من کوهل بی بزل بگرده سی خوش ...بل تا خش بو ...
سواد
Iran, Islamic Republic of
جالبه علی رغم بی سوادی ایشان
چهارتا از فرزندان همین پیرمرد نخبه و دارای تحصیلات فوق لیسانس به بالا در رشته های مهندسی عمران - مهندسی برق - مهندسی مکانیک - زبان از معتبرترین دانشگاه های دولتی ایران هستند.
خدا قوت
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1