تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۱۵۳۷۴۸

مدیرانی که یک روز فقط وقت برای مردم دارند

۳
۰
کبنا ؛معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از مدیرانی که پشت در اتاق‌های خود تنها یک روز را در هفته برای ملاقات تعیین کرده‌اند، گفت: تعیین وقت ملاقات یک روزه مدیران با مردم کار شایسته‌ای نیست.
Mohamadi-kebna
فتاح محمدی امروز در نشست مدیران حراست و بازرسی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به فلسفه وجودی حراست‌ها و بازرسی‌ها در ادارات اشاره کرد و گفت: وظیفه آن‌ها و همه دستگاه‌های نظارتی مراقبت از روند صحیح کارها و اقدامات در دستگاه‌های مختلف و ادارات است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از دیگر وظایف این دو دسته از کارکنان در ادارات ایجاد سلامت اداری و پیشگیری از وقوع مشکلات است.
این مسئول گفت: اولین اقدامی که می‌توانند در ادارات و دستگاه‌ها انجام دهند شناخت آسیب‌ها و آفت‌ها در ساختار اداری است.
وی یک بخش از وظایف بازرسی‌ها و حراست‌ها را ارتباط با درون سازمان و بخش مهم دیگر را ارتباط مردمی دانست و گفت: منظور ما از برگزاری چنین جلساتی ارتباط با مردم و بیرون است.
محمدی در ادامه اظهارات خود گفت: حراست‌ها و ارزیابی‌ها باید بر نحوه عملکرد و خدمات‌رسانی دستگاه‌ها و مدیران به مردم نظارت داشته باشند.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دو هدف اساسی حراست‌ها در ادارات اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف کلان و راهبردی و دیگری اهداف عملیاتی و اجرایی است.
وی به اهداف کلان حراست‌ها و بازرسی‌ها در ادارات اشاره کرد و گفت: محافظت از توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در ادارات از اهداف کلان و راهبردی است.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همراهی و مساعدت مدیران همراه با اطلاع‌رسانی دقیق در ادارات و یادآوری نقاط ضعف و قوت بدون مچ‌گیری از دیگر اهدافی است که حراست‌ها و بازرسی ادارات دارند.
محمدی در ادامه یکی از وظایف مهم دیگر را آشنا کردن مدیران با قوانین مزایده‌ها و مناقصه‌ها ذکر کرد و گفت: باید برای جلوگیری از تخلفات مالی ناخواسته، حراست‌ها و بازرسی‌ها وظیفه خود را انجام دهند.
وی در ادامه با انتقاد از مدیران و مسئولانی که پاسخگوی مردم نیستند، اظهار کرد: این که برخی مدیران پشت درب اتاق خود تنها یک روز را برای ملاقات معرفی کرده‌اند کار درستی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
اقای محمدی شما ایثارگرید مدیر بنیاد جانبازان هفته ای چند روز در بنیاد است.چرا یک سوزن به خودتان نمی زنید.ایشان فقط دنبال ///است .برای جانبازان متاسفم که شما نماینده ما هستید
ygd
Iran, Islamic Republic of
این مدیران مبارک تان یاشد/
United Kingdom
کم تو طایفه ات برا تاجگردون تبلیغ کن
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1