تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۱۵۳۵۲۸

ترس از اقبال مردمی!

۵۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛علی بهادران*
مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نهادhdait 1ی که در رأس امور کشور است، اصولاً جایگاه عصاره فضائل ملت بوده و افرادی که در آن حضور می‌یابند، عموماً از نخبگان جامعه هستند. بر این اساس،‌ شاخص شدن در جمع نخبگان نیازمند مؤلفه‌هایی است که وجود آن در یک شخص نماینده بتواند وی را بالاتر از سایرین نشان دهد. فارغ از تمامی توانایی‌ها و خدمات ارزنده‌ای که نمایندگان مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، کم و بیش داشته‌اند، هدایت‌خواه بود که با نبوغ، اخلاص، تعهد و سطح بالای معلومات، نشان داد که نماینده منطقه محروم نیز می‌تواند از جمله نمایندگان شاخص و تأثیرگذار مجلس باشد؛ راهی که از انصاف خارج نشویم، تاج‌گردون نیز ادامه‌دهنده آن بود.
۱۲ اسفند ۱۳۹۰، وجود دلایلی مختلف که این نوشته در پی موشکافی آنها نیست، سبب شد تا قبای نمایندگی بر تن کسی بنشیند که با بالا رفتن سطح انتظار مردم بویراحمد، این رخت بر تن او گشاد به‌نظر رسد. اکنون مردم بویراحمد نه به دلیل مسائل قومی، قبیله‌ای و استانی که به جهت عزت از دست‌رفته خود در سطح ملی، با تمام انتقاداتی که به نماینده پیشین خود داشته و دارند،‌ به‌سوی او اقبال نشان داده‌اند و این خود سبب شده است تا کسانی که منافع خود را در خطر می‌بینند، ایراد خدشه به شخصیت هدایت‌خوه را از طرق مختلف در پیش گیرند.
یکی از بهتان‌هایی که ناجوانمردانه به آقای هدایت‌خواه وارد می‌شود، مدرک دکترای تقلبی آقای هدایت‌خواه است که اقدام به‌نظر عامدانه فرماندار بویراحمد در اعلام مدارک صرفاً‌ سه کاندیدا،! این روزها دستمایه قلم‌فرسایانی شده است که بر آنند تا ناتوانی یار خود را با تخریب رقیب پنهان کنند. در این راستا،‌ هرچند تمایلی برای گرفتن وقت مخاطبین نداشته ولی با توجه به حجم بالای تهمت‌ها و تخریب‌ها بر آن شدم تا نکاتی را به‌ عرض رسانده تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. لازم به ذکر است مطالبی که بیان می‌شود مدت‌ها پیش توسط نگارنده از آقای هدایت‌خواه سؤال شده است که صدق آنها را می‌توان از شخص ایشان راستی‌آزمایی کرد.
۱- آقای هدایت‌خواه در اوایل دهه هفتاد پس از طی دوره کارشناسی ارشد خود در یکی از دانشگاه‌های معتبر ایران، یعنی دانشگاه فردوسی مشهد با توجه به کسب رتبه اول در ورودی خود و با توجه به سوابق عالی پژوهشی خود، در مقطع دکتری این دانشگاه در رشته فقه و حقوق پذیرفته شدند. ایشان زمانی در دوره دکتری پذیرفته شدند که برخی! سودای اخذ لیسانس را در سر داشتند؛ دوره‌ای که دکتری هنوز دارای ارج و قرب بود.!
۲- استواری آقای هدایت‌خواه بر عقاید خود و مناظراتی که با حامیان سروش داشت سبب شد تا رئیس دانشکده محل تحصیل ایشان که تمایلاتی به جریان سروش داشت، با آنکه ایشان تمامی واحدهای مقطع دکتری را با معدل بالا سپری کرده بود، ولی ادامه تحصیل ایشان را منوط به اخذ بورس تحصیلی از یکی از دانشگاه‌ها کند. آقای هدایت‌خواه نیز پیگیری کرده و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ایشان را بورس تحصیلی کردند. پس از این امر،‌ در اقدامی ناجوانمردانه ایشان را مجبور به سپری مجدد واحدهای مقطع دکتری به مدت دو سال دیگر کردند که ایشان این دوره را نیز با موفقیت و با معدل بالای ۱۸ به انجام رساندند. پس از طی این مرحله و هنگامی که ایشان خود را برای آزمون جامع آماده کرده بودند از دانشگاه فردوسی به ایشان اعلام می‌شود که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مقرری خود را به دانشگاه فردوسی واریز نکرده و لذا ایشان را از آزمون جامع محروم کردند. دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که آن زمان تحت مدیریت اصلاح‌طلبان بود به دلایل کاملاً‌ سیاسی از این امر استقبال کرده و بر عدم واریز مقرری اصرار کردند. این اقدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مصادف با بحبوحه کاندیداتوری آقای هدایت‌خواه برای مجلس شورای اسلامی شده و ایشان این قضیه را پیگیر نشدند و در دوران نمایندگی مردم نیز هر چند نفوذ بالایی در مراجع دولتی داشته و به‌راحتی می‌توانستند ظلمی را که به او روا داشته بودند، بر طرف کنند ولی مشکل خود را فدای خدمت به مردم کردند. پایان نمایندگی ایشان نیز مصادف با بازنشستگی ایشان شده و افزون بر آن، شوق به انجام فعالیت‌های فرهنگی، مجال و ذوقی برای اخذ مدرک دکتری برای ایشان باقی نگذاشت......
۳- با توجه به عرف جامعه که هم‌اکنون نیز به همان سیاق است، پذیرش یک فرد در مقطع دکتری سبب می‌شود تا دیگران وی را دکتر خطاب کنند. مردم استان نیز از همان ابتدا ایشان را به این اسم، مخاطب قرار داده و این عنوان به نام وی پیوند داده شده است. این پیوند تا به‌جایی است که افرادی که به این واقعه نیز آگاه هستند، ناخودآگاه ایشان را دکتر نام می‌زنند.
۴- هر چند برخی با توجه به سطح بالای معلومات آقای هدایت‌خواه و صاحب‌نظر دانستن وی، دکتری را لایق وی می‌دانند ولی ایشان تا به حال، هیچگاه از این عنوان استفاده نکرده و اگر از وی سؤال می‌شد نیز بر این امر صحه می‌گذاشته‌اند که مدرک خود را اخذ نکرده‌اند. به‌عنوان مثال در تبلیغات چند دوره قبل، ستاد ایشان از عنوان استاد هدایت‌خواه استفاده کرده و ایشان نیز در هیچ‌یک از مکاتبات، مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها از لفظ دکتر برای خود استفاده نکرده‌اند.
۵- در قانون مجازات استفاده غیرمجاز از عناوین علمی مصوب ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی، «استفاده از عناوین علمی دکتر، مهندس و مانند اینها که شرایط اخذ آن مطابق قوانین و مقررات مربوط تعیین می‌گردد توسط هر فرد برای خود مستلزم داشتن مدرک معتبر» دانسته شده است که طبق این ماده در صورتی که این عنوان توسط دیگران استفاده شود،‌ هیچ‌گونه ضمانت‌اجرای قانونی در پی نخواهد داشت.
با عنایت به نکات مزبور، آقای هدایت‌خواه نه تا به حال دروغی گفته‌اند و‌ نه مرتکب رفتار خلاف اخلاق و قانون شده‌اند. بر مردم نیز نمی‌توان خرده گرفت که عنوانی را که سال‌ها با نام هدایت‌خواه فریاد زده‌اند، از ذهن خود بزدایند؛ عنوانی که هدایت‌خواه به‌مراتب شأنی فراتر از آن داشته و دارد. بار دیگر از محضر مخاطبین عزیز عذرخواهی کرده که اگر حجم عظیم تهمت‌ها و تخریب‌ها علیه یک شخصیت فرهیخته و ملی نبود، وقت گرانبهای آنان را هدر نمی‌دادم.

 
*دانشجوی دکتری حقوق
نام شما

آدرس ايميل شما

سهراب
Iran, Islamic Republic of
تخریب‌ها بی‌اثر است و زارعی تمام شد.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ککا جان میخواست مدرک الکی بگیره جلوش رو گرفتن
و اجازه ندادن (تو همون دوره احمدی نژاد بود که مدرک الکی میگرفتن)
حالا برادر عزیز کاری نکنید تا مجبور بشن کل مدارک دال بر این کار بی قانونی رو کنند
دست به دامن دانشگاه علوم پزشکی شدن به زور و جبر هیئت علمی شدن ولی باز هم کاری به جایی نبردن
برای جلوگیری از بی آبرویی دیگه سرش رو زدن
تا الان که فرماندار عمدا اعلام کرد.
با مردم بازی نکنید
والسلام
جليل
Iran, Islamic Republic of
جالبه یکی از کاندیداها که ادعای زیادی هم دارد کارشناسی ارشد اون هم از نوع معادل مدیریت دولتی یاسوج دارد،،و جالبتر اینکه رشته کارشناسی ایشان هم از دانشگاه معتبری نمیباشد!!!!!!!!اگر جناب فرماندار که عدم بیطرفی ایشان به همه اثبات گشته ،راست مدارک همه کاندیداها با رشته تحصیلی انها و همچنین دانشگاه محل تحصیل انها رو اعلام نماید!!!!!!!
حق
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه دبپلم هم باشدمعلوماتش ازیه پروفسورو//بالاتره
نگین تاجی
Iran, Islamic Republic of
کسی میتونه بگه زارع مدرکش چیه وازکدوم دانشگاه گرغته
تارا
Iran, Islamic Republic of
خلاصه،ایشون دکترا ندارند،چرا زورتون میاد!!!واقعا دکتر نیست!!!ایشون مدرکش ارشد هست...تمام
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
ترس کجا بود. تو امتحان پس دادی کسی هم باورت نداره خداوکیلی هر کجا میپرسم کسی رای وت نیده
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
دوران شما تمام شده اقای محترم
رضایی
Iran, Islamic Republic of
خودت هم نمی دونی چه نوشتی
تامرادی لوداب
Iran, Islamic Republic of
مردم هدایتخواه راامتحان کردندوبخاطرهمین عزت بربادرفته جواب کردند..خودت میدونی چی نوشتی/مردم روز۷اسفندجواب توراجواب خواهندداد...
Iran, Islamic Republic of
اقبال مردمی به سمت روشنفکر وموسوی است
Iran, Islamic Republic of
امتحانشو پس داده کاری پیش نمیبره
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برا مردم اگه بخوان به ای رای بدن
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اقای هدایتخواه دیگه جایگاهی نداره با این دور زدن هایش
علی
Iran, Islamic Republic of
با توجه به شناختی که من ازآقای هدایت خواه دارم ///اگر مجددا ایشون رو بخوان به عنوان نماینده خودشون انتخاب کنند واقعا باید به عقل و منطقشون شک کرد.
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
هرکه از هدایت خواه بخواد بترسد مرد نیست مگر نه اینکه با زیرابزنی بخواد کسی را طرد کند به درک مرگ یه بار شیون هم یه بار -ادم دورو ومعصیت کار که به نام دین ودیانت داره کلاه سر مردم میگذاره خداوکیلی بنده چشم دکتر نیکبخت را ندارم ولی بادور زدن ایشان میخاستند به جایی برسد کورخوندی مطمعن باش دکتر نیکبخت زمانی هم اگه خبری شد بخاطر دوروریهاش که بعضیهاش از لیدرهای اصلی زارع دردور قبل بودند وبخاطر فامیل گری الان دارن براش فعالییت میکنند برای قبولی زارع تلاش خواهدکرد
دنیا
Iran, Islamic Republic of
فقط پروفسور نیکبخت
افراطی
Iran, Islamic Republic of
ما به افراط و تند روی رای نمیدیم


///

هدایت خواه به رویا پیوست

هدایت خواه این باره برای همیشه حذف شد رفت
Iran, Islamic Republic of
دور قبل به هدایتخواه رای دادم بدلیل انتظارات زوری یک مدیر این دور حتما جبران میکنم.عمرا هدایخواه بره مجلس.
دهه شصت
Iran, Islamic Republic of
هر که بره مجلس خوبه و درد همه ایخره بجز هدایت خواه
حیدر پور
Iran, Islamic Republic of
دست/////
منتقد
Iran, Islamic Republic of
ایشون می توانستند در همون روزهای اول که تحت عنوان دکتری خطاب شدند اعلان کنند که دکتر نیستند. ماشاءالله امروزه تو کشورما دکترای غیر واقعی زیاد هست این هم یکیشون ولی ...............
سفلی
Iran, Islamic Republic of
انشاء الله منتظر ۷ اسفند باش. باز با یک نه تاریخی دیگر باصطلاح دکتر به تاریخ خواهد پیوست.
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
خوب که اقرار کردید که مدرک دکترا نداره ...پس چرا شانزده ساله که ایشون را دکتر صدا میزنید ؟ مثل مدرک جناب وزیرتون کردان
جلیل
Iran, Islamic Republic of
ایشان نماینده ی احمدی نژادد بود ه نه مردم حالا برو تا احمدی نژاد بهش رای بده
Iran, Islamic Republic of
تا حال اشکال ندارد که از دکتری استفاده کرده خواهشا از این به بعد رعایت کنید دیگر از لفظ دکتر استفاده نشود
دوست دارهدایت خواه
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه استاد///// وازسخنرانی///
سیسخت
United States
درجه استادی که بالاتر از دکتری است تا دکتری نگیری و چند سال سابقه تدریس و تالیف و مقالات خارجی نباشی به درجه استادی نایل نمی شی پس این مدت با مدرک کارشناسی ارشد یک مربی بود نه استاد
بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
والا سطح سواد ایشان از هر چه دکترا و فوق دکترایه بالاتره.سیچه بعضی اقایون ایقد کج فهمن و ....
زارعی
Iran, Islamic Republic of
ایشان هم میتونست مثل بعضی از آقایون ......بالاتر از این مدرکا را هم بگیره ولی خدایی ایقد پر بارن که نیازی به جمع کردن مدرک ندارن.
حمید
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کن ادوار گذشته ازسادگی مردم بویراحمد سفلی استفاده کرد .الان دیگه هم فهمیدند دست اوو آقای زارع برای آنها روشد حالا دیگر فقط وفقط روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
دلایل پیروز شدن هدایت خواه:

۱- ثابت بودن رای دور گذشته

۲- چرخش بی سابقه نخبگان سیاسی که در دور گذشته در ستاد زارعی فعالیت داشتند به سمت وی. از جمله آقایان دهراب پور، دکتر خرامین، دکتر جانی پور، دکتر باقر پور، دکتر زاده باقری، آقای امامی، آقای عنبری و ... که خود سبب ریزش بی سابقه ارا زارعی شده است.
۳- جدایی روشنفکر از آقای زارعی و جلب ۸۰ درصدی آرا آقای زارعی در بویراحمد سفلی
۴- واریز شدن رای اصولگرایان در سبد رای آقای هدایت خواه
۵- جدا شدن بسیاری از اقوام آقای زارعی از جمله آقایان //
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم دشمنان فقط حاج زارع
Iran, Islamic Republic of
هدایت جان دوستت داریم

هدایته هدایته
رستگار غ
Iran, Islamic Republic of
بیشتر شبیه فیلم های هندی بود عزیز!!!!؟؟؟
رشته به این سادگی این همه قصه نداشت
من که کلی متاسف شدم و بعدش هم خندیدم...
انصاری
Iran, Islamic Republic of
صلاحیت علمی آقای هدایتخواه قابل تردید نیست و کارشکنی مدیران دانشگاه علوم پزشکی مانع تکمیل دوره دکتری ایشان شد. بعد از آن هم نخواستند از موقعیت نمایندگی خود استفاده کنند و مدرک خود را بگیرند. سطح سواد ایشان از مقطع دکتری بالاتر است و اصلا به مدرک آن هم نیازی ندارند. البته ایشان برای نمایندگی مناسب نمی دانم بهتر است به کار فرهنگی بپردازند.ولی انکار صلاحیت های علمی ایشان ناجوانمردی است.
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
وجهنم پرباره فقط راه حسینیه‌ها رابلده ۸ سال نماینده بود کاری نکرد دکترا گرفتن کار هرکسی نیست اگه میتونست متوسل به دروغ نمیشد
رضا
Iran, Islamic Republic of
مجلس یک اقتصادددان و کسی می خواهد که تخصصی در یک زمینه خاص داشته باشد. شما بفرمایید دینی و عربی غیر از اینه که بشه عضو کمیسیون فرهنگی؟؟؟؟
تازه ایشان در بهترین شرایط ۸ سال مورد آزمون قرار گرفت چکار کرد برای بویراحمد؟؟؟
آزموده را آزمودن خطاست
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس هیچ ترسی از هدایتخواه نداره؟؟؟ این یک بلوفه برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی. همانطور که جریان هدایتخواه که به هیچ وجه سید باقر را قبول ندارند از یک طرف دارند سعی می کنند که سید باقر رد صلاحیت شود و از طرف دیگر دارند از نام سید باقر به نفع خود بهره برداری می کنند این را می گویند استفاده از هر وسیله برای رسیدن به هدف
آگاه
Iran, Islamic Republic of
کلید واژه عزت
تنها و تنها یک روش تخریب نانجوانمردانه و برنامه ریزی شده از طرف جریان /برای تخریب حاج زارع بزرگ مرد اخلاق مدار بویراحمد بوده و است
ولی بدانید به خواست خداوند مردم بویراحمد یکبار دیگر دست رد بر سینه شما خواهند زد
Iran, Islamic Republic of
به مدرک نیست دوستان عزیز. ایشان در حوزه تخصصی خودشون استاد هستن و صاحب چندین کتاب ولی در رابطه با نمایندگی مجلس نظری ندارم.
Iran, Islamic Republic of
آقا مهم اینه ایشان سواد و شان نمایندگی را دارند. در ضمن مدرکشون معادل نیست مثل بعضی ها.
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
یک کلمه بگو دکترا نداره خوتو راحت کن من تا حالا فکر میکردم اقای هدایت خواه دکترا دارن ازموده را دوباره ازمودن خطاست
مارگون
Iran, Islamic Republic of
قلبم مثل قبرم فقط یک نفر در آن جا دارد آن هم مردی از جنس مردم ، خستگی ناپذیر بی ریا صادق بی تکبر عزیز دوست داشتنی آن هم حاج زارع عزیز می باشد، یا زهرا ، یا زهرا ،،،،، اقای کبنا تورا به خدا این نظر را بنویس
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
خدایی هر کی ایره بره///ه آررومونه چهار سال برد
دوستان دکتر جاوید
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر هدایت خواه ////نیست ولی مصلحت ایجاب کرد تا در امام رضا و کربلا به گنبداشون قسم بخوره که در انتخابات شرکت نمی کنه ولی دیگه شد !!! حالا امام زمان اومده گفته ستار پا شو پاشو دیر شده ( به نقل قول از همتایانش. خرسندیان)
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
اولا اقای //دست نشانده همزمان گروه اصلاح طلبان وزارع هستند واز فامیل های سید باقر هستند وانتصاب ایشون در این ایام صرفا جهت بهر برداری دربحبوحه انتخابات است
Iran, Islamic Republic of
مردم کوچه و بازار چیزی غیر از نوشته شما میگویند.
ياسوجي
Iran, Islamic Republic of
استاد بزرگ هدایت‌خواه عزیز و محبوب بویراحمد به‌مراتب شأنی فراتر از این داشته و دارد. بگذار از دق بمیرند کسانی که تاب آمدن استاد بزرگ را ندارند
زارع
Iran, Islamic Republic of
خدایی استاااااااادی استاااااااد خیلی ها نمیدونن استاااااادی چیه و کیه!!!!
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مرد خستگی ناپذیر فقط حاج زارع یا زهرا
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مدرک دکترای تقلبی آقای هدایت‌خواه....ده ساله ماسرکاریم.از بسکه دکتر دکتر کردیم زبونمون مو دراوردیم
سهراب
United States
در جواب سی سخت
از کرامات شیخ ما این است؛ عسل می خورد می گوید شیرین است
پ ن پ فقط شما می دونید که اساتید دانشگاه دارای رتبه هایی هستن ولی یه سوال از شما دارم
شما که دانشجو بودید می خواستید استادتون رو صدا بزنید می گفتید استاد فلانی یا می گفتید استادیار فلانی؟!!!!
یا خوابید یا خودتونه به خواب زدید
نوذر
Iran, Islamic Republic of
این دور ازبویراحمد سفلی کسی نمیتواند استفایده ابزاری کند همه باهم علیا و سفلی فقط حاج مهدی روشنفکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
لایک هارو نگاه کن بعد حرف بزنید
Slovenia
ها؟؟؟؟
دوباره واحد گرفت؟؟؟
ها؟؟؟
گفتن مقرری؟؟؟؟
ها؟؟؟
عامو ای داستان رو برا کسی تعریف کنین که ندونه سیستم پذیرش دکتری چجوریه....
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای مقاله نویس متاسفان///// بدون آزمون دکتری قبولش کردند، همچنین ایشان از طرفداران سرسخت بورسیه های غیر قانونی بودند چه جوانان شایسته هم استانی که بورس نشدند اما یک/////ورس شدند که واقعا //نبود مثل فرماندار سابق سی سخت آقای ///، آیا شایسته نبود جوانان با استعداد فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های این مملکت بورس شوند تا دوستان دانشگاه آزادی هم فکر هدایت خواه، حالا به هر دلیلی آقای هدایت خواه هنوز دکتر نشدند و شما به عنوان یک حقوقدان بهتر از همه میدانی که این خلاف است که ایشان را دکتر خطاب کنند در ضمن حقوقدان محترم لطفا اطلاعات علمی خود را زیادتر کنید خیلی از افراد مدرک دکتری دارند اما استاد نیستند مرتبه استادی فوق العاده بالاست، اعضای هیات علمی دانشگاه اگه مدرک دکترا داشته باشند اول استادیار بعد دانشیار و در نهایت پس از سالها تدریس . چاپ مقاله در صورت تایید علمی استاد خواهند شد . در نهایت با توجه به اینکه آقای /خ///////// ایشان از /هم پایین تر هستند و باید ایشان را مربی خطاب کنند، مربی به اعضای هیئت علمی با مدرک کارشناسی ارشد میگن،
صمد
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه نوری است که خدا روشن کرده . تخریب او مثل گل گرفتن چهره خورشیده . خودتونو خسته نکنید تخریب گران . سحر نزدیک است و شب پره ها عمرشون تموم.
لوداب
Iran, Islamic Republic of
سلام بر کسی که دکتر نیست ولی پرفسورهایی هستند که عاشق نشستن پای صحبت های شیرینش هستند
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1