تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۱۵۲۹۶۷

دستگیری دو سارق حرفه‌ای در گچساران /بارندگی در کهگیلویه و بویراحمد و اختلال در ترددها

۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
دستگیری دو سارق حرفه‌ای به‌هنگام سرقت در گچساران

فرمانده انتظامی گچساران گفت: مأموران انتظامی گچساران در هنگام گشت‌زنی دو سارق حرفه‌ای را هنگام سرقت در یکی از محلات این شهرستان دستگیر کردند.
سرهنگ «علی کرم بازیان» افزود: مأموران انتظامی گچساران دو سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: مأموران انتظامی گچساران در هنگام گشت‌زنی دو سارق حرفه‌ای را هنگام سرقت در یکی از محلات این شهرستان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: سارقان هنگام سرقت از یکی از منازل این شهرستان توسط مأموران کلانتری ۱۱ گچساران دستگیر شدند.
بازیان خاطرنشان کرد: متهمان تاکنون به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
وی گفت: از این تعداد سرقت ۱۰ فقره داخل خودرو، ۳ فقره سرقت منزل، ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و یک فقره سرقت از اماکن دولتی بوده است.
فرمانده انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: متهمان به مراجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.


افزایش ۲ برابری کاندیداهای انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس در سطح استان نسبت به دوره‌های قبل ۲ برابر افزایش داشته است.
سید موسی خادمی افزود: برای هر شعبه اخذ رأی یک شناسنامه اختصاص داده شده که در آن تمام نیازهای آن شعبه براساس نرم افزاری و پوشش روستاهای صعب العبور در نظر گرفته شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای پوشش روستاهای صعب العبور و سخت گذر استان در انتخابات درخواست اختصاص دو بالگرد را داده‌ایم. این دو بالگرد در دو حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد حضور خواهند داشت. البته در شهرستان گچساران منطقه صعب العبور نداریم.
وی بیان کرد: در کهگیلویه وبویراحمد طبق آمار ثبت احوال استان ۴۹۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند و حدود ۱۸ هزار نفر رأی اولی در سطح کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات پیش رو شرکت خواهند کرد. در سطح استان حدود ۱۷ هزار نفر در برگزاری انتخابات مشارکت دارند. همچنین در استان ۱۰۸ نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند که از این تعداد سه نفر انصراف داده و صلاحیت هفت نفر نیز تایید نشد. بیشترین عامل رد صلاحیت این کاندیداها نواقص پرونده آنها بوده است.
 
بهره‌مند شدن ۴۶۰ روستا از نعمت گاز در کهگیلویه وبویراحمد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح کهگیلویه وبویراحمد تاکنون ۴۶۰ روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.
«سیدموسی خادمی» در آئین افتتاحیه پروژه گازرسانی به روستای بابا کلان در گچساران افزود: با توجه ویژه دولت تدبیر و امید روستاهای محروم نیز از امکانات گاز بهره‌مند شدند.
وی خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح کهگیلویه وبویراحمد تاکنون ۴۶۰ روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: صعب‌العبور بودن مناطق روستایی در کهگیلویه و بویراحمد نیز نتوانسته مانع خدمت‌رسانی به مردم این مناطق شود.
خادمی تصریح کرد: این پروژه یکی از سخت‌ترین پروژه‌های گازرسانی استان محسوب می‌شود.
وی گفت: در این پروژه برای هر علمک ۱۴ میلیون تومان هزینه شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خدمات به منطقه باباکلان بهسازی و افتتاح کتابخانه بوده که هم‌اکنون در حال انجام است.
خادمی ادامه داد: یکی از کارهای بسیار بزرگ که در آینده نزدیک انجام می‌شود آب‌رسانی به روستای باباکلان است.
وی یادآور شد: با اجرای این پروژه آب شرب این منطقه به طور کامل تأمین می‌شود.
 
هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر کهگیلویه و بویراحمد و اختلال در ترددها
هواشناسی برای روز شنبه نسبت به آبگرفتگی معابر کهگیلویه و بویراحمد و اختلال در ترددها هشدار داد.
خدیجه یاری‌جو امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت آب و هوایی و پیش‌بینی بارش در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از روز جمعه با ورود سامانه بارش‌زا به استان تا اوایل روز یکشنبه ناپایداری‌هایی در تمامی نقاط استان رخ خواهد داد.
وی ادامه داد: ناپایداری‌ها به صورت بارش باران، گاهی رعد و برق، مه‌آلودگی، وزش باد نسبتا شدید و در مناطق سردسیری و کوهستانی بارش برف و همچنین کاهش دید افقی خواهد بود.
این کارشناس هواشناسی افزود: ضمن اینکه شدت ناپایداری‌ها روز شنبه است بنابراین طی این مدت، اختلال در تردد جاده‌ای و کوهستانی، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1