تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۱۵۲۷۵۶

نظری: رسانه‌ها اخبار را از منابع موثق دریافت کنند

۴
۰
کبنا ؛ 


فرماندار بویراحمد با بیان اینکه رسانه‌ها باید اخبار را از منابع موثق دریافت کنند، گفت: در خبر تایید صلاحیت‌های کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نامی از فرد خاصی نبرده‌ام.

محمدکاظم نظری عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در شور انتخاباتی دارند، اظهار کرد: با توجه به حساسیت بسیار بالا در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از اصحاب رسانه اعم از مکتوب و مجازی انتظار می‌رود با دقت نظر بیشتری اخبار انتخابات را پوشش دهند.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: بیان یک جمله ممکن است موجب ایجاد تنش بین طرفداران هر کدام از کاندیداهای انتخابات شود که از اصحاب رسانه انتظار داریم گفته‌های مسئولان را بدون کم و زیاد و انعکاس دهند تا مشکلی ایجاد نشود.

نظری در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه رسانه‌ها با توجه به حساسیت بالای انتخابات عین گفته مسئولان را مطرح کنند به سخنان اخیر خود در خصوص اعلام تایید صلاحیت‌های کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در آن خبر اسمی از فرد یا افراد خاصی نبردم و فقط آمار تعداد تایید صلاحیت‌ها را دادیم که چه تعداد تایید صلاحیت شدند و رسانه‌ها صرفا خودشان نام افراد خاصی را به زبان ما بیان کردند و این امر موجب ایجاد ناراحتی‌ طرفداران برخی نامزدهای انتخاباتی شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه رسانه‌ها اخبار خود را از منابع موثق دریافت کنند و مطالب ناصحیح را مطرح نکنند، گفت: انتظار می‌رود ظرافت‌ها و حساسیت‌های انتخابات حفظ شود و رسانه‌ها به جای اینکه منشاء خیری باشند منجر به ایجاد تنش و مشکل نشوند.

نظری تصریح کرد: با توجه به بافت قومی و قبیله‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدد کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از رسانه‌ها انتظار همکاری، تعامل و همراهی بیشتری می‌رود و به گونه‌ای اخبار خود را منتشر نکنند که تنش و مشکلی ایجاد شود.

فرماندار بویراحمد در ادامه سخنان خود به تعدادی از کاندیداهای ثبت‌نام شده دهمین دوره مجلس شورای اشاره کرد و گفت: برخی افراد در تهران برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نام‌نویسی کردند.

وی تصریح کرد: برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۳۶ نفر در شهرستان بویراحمد و یک نفر در تهران کاندیدای این دوره از انتخابات مجلس شدند که جمعا ۳۷ نفر کاندیدای انتخابات دور شهرستان بویراحمد و دنا شدند.

نظری در ادامه با بیان اینکه دو نفر قبل از جلسه رسیدگی صلاحیت‌ها انصراف خود را به صورت کتبی اعلام کردند، گفت: با انصراف این دو نامزد انتخاباتی تعداد افراد برای رقابت به ۳۵ نفر رسید که یک نفر به دلیل نقص مدرک تحصیلی رد صلاحیت شد و ۳۴ نفر دیگر بر اساس قانون تایید شدند.

فرماندار بویراحمد در ادامه با تاکید بر اینکه استعلام از مراکز چهارگانه را دریافت کردیم، گفت: موردی مبنی بر رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس گزارش نشد.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۳۱ نفر دارای مدرک فوق لیسانس، سه نفر مدرک دکترا، یک نفر مدرک حوزوی و دو نفر با مدرک لیسانس بودند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آقای نظری الان دید فشار برخی از طرفداران بابت رفتار دوگانه اش با کاندیدا زیاد شده الان کاملاً رفتارش را تغییر داده، نه اینکه رفتارت رابا یکی از کاندیدا تو محوطه فرمانداری همه خبرنگاران وهمراه کاندید دیدند وفراموش کرده که چه برخوردی داشت؟
آقای نظری مردم داری خوب است
Iran, Islamic Republic of
بعضی سایتها با گذاشتن یک خط تیره خبر دوم خودشان درباره کاندیدها را بهمراه مصاحبه آقای نظری تیتر کردند که متاسفانه برداشت جانبداری فرماندار به ذهن خطور میکرد در حالیکه فرماندار اصلا درباره افراد صحبت نکرده بودند.

مردم باید در خواندن خبر دقت بیشتری کنند و متوجه بشوند ممکن است دو خبر باهم نوشته شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما صراحتأ از کاندید خاصی در زمان اعلام کاندیدای تاییدشده اسم بردین و حمایت کردین که این رفتار خلاف قانون می باشد و مسؤلین استانی و هیأت اجرایی انتخابات و همچنین شورای تأمین استان می بایست قبل از شروع انتخابات چاره اندیشی کنند و در صورت صلاحدید فرماندار تغییر یابد تا مشکلی در شهرستان بوجود نیاید
منطق
Iran, Islamic Republic of
با سلام: از یک مسوول محترم اجرایی انتظار می رود به تمام دیدگاهها احترام بگذارد تا خدای ناکرده زمینه ی تنش در حوزه ی مسوولیتی وی ایجاد نشود.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1