تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۱۵۲۶۸۰

راهپیمایی در محکومیت اعدام آیت الله شیخ نمر برگزار می شود

۰
کبنا ؛«اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت راهپیمایی بعد از نماز جمعه در محکومیت اعدام آیت الله شهید شیخ نمر»
«بسم رب الشهداء و الصدیقین»
«ولا تحسبنّ الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءٌ عند ربهم یرزقون»
شهادت، جایگاه برتر اولیای خاص و مقربان ویژۀ الهی و آرزوی دلیرمردان خدایی است و کمترین پاداشی جاودانه و الهی است که نصیب مردان خدایی می شود ، اما جبهه مشترک آمریکایی- صهیونیستی و آل سعود ، به خوبی باید بداند که ریختن این گونه خون های پاک و مطهر، باعث گسترش چمشگیر بیداری اسلامی و رشد سریعتر معارف حقیقی اسلام ناب محمدی « صلی الله علیه و آله و سلم » و موجب نابودی و سرنگونی هر چه زودترآنان خواهد شد.
پیام شهادت مرحوم آیت الله شهید شیخ نمر باقر النمر «رحمت الله علیه» موج جدید و فراگیر بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان ایجاد کرده به طوری که امواج خروشان خشم و نفرت و انزجار انقلابی مسلمانان جهان ، از اقدامات دیوانه وار و وحشیانۀ آل سعود همانند کوهی بر سر آنان خراب خواهد کرد ..
به یقین ، شعاع گسترده شهادت در مکتب اسلام و خون به ناحق ریخته شدۀ رهبر برجستۀ شیعیان عربستان ، شیخ نمرهایی پای در عرصۀ گیتی خواهند نهاد که موجب تسریع در روند حرکت ها و انقلاب هایی در کشورهای تحت ستم و دیکتاتور و مستبد، همچون آل سعود خواهد شد.
مسلمانان جهان نیز با حفظ وحدت و اتحاد و انسجام دینی و اسلامی خود هرگز نخواهند گذاشت خون این روحانی مبارز و مجاهد فی سبیل الله به هدر برود. سران مستبد آل سعود تاوان این جنایت هولناک خود را به زودی پس خواهند داد.
شهادت آیت الله شیخ النمر، باعث شکل گیری حرکت انقلابی مردم مسلمان عربستان تا سرنگونی آل سعود و موجب دمیدن روحیۀ ایستادگی ، مقاومت و بیداری و جاری ساختن خون تازه ای در شریان ها و پیکرۀ اسلام خواهد شد و صدای زنگ مرگ رژیم منحوس سعودی را به صدا درخواهد آورد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، این اعدام را وحشیانه و غیر مشروع و فاقد هرگونه وجاهت قانونی و نشانه ای آشکار از ترس و وحشت و استیصال فروخوردۀ رژیم دیکتاتور و دست نشاندۀ آل سعود از جریان حقیقی بیداری اسلامی و شکست های پی در پی و مفتضحانه در بحرین، یمن و عراق دانسته و تاکید می نماید، صدای حق گویی شیخ نمر هرگز با شهادتش خاموش نخواهد شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، ضمن عرض تسلیت این فاجعۀ هولناک و ضایعۀ جبران ناپذیر به محضر حضرت ولی عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و خدمت مقام معظم رهبری « مد ظله العالی » و تمامی مراجع و علمای دینی و حوزه های علمیه و مسلمانان جهان ، برای علو درجات آن شهید گرانقدر طلب رحمت و غفران واسعۀ الهی کرده و به اطلاع عموم مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان می رساند مراسم راهپیمایی در محکومیت اعدام این روحانی مجاهد بعد از نماز جمعه مورخ ۱۸/۱۰/۱۳۹۴ همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد از میعاد گاههای نماز جمعه برگزار می گردد، لذا از آحاد مردم استان جهت شرکت در این راهپیمایی دعوت به عمل می آید.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1