تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۱۵۲۶۰۲

نظر نامزد انتخابات بویراحمد در باره تأیید صلاحیت‌ها و اصلاح‌طلبان

۴۳
۰
کبنا ؛ 
 در راستای معرفی نامزدهای حاضر در انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد و به جهت روشنگری برای مردم شریف استان و کمک به ارتقای سطح مشارکت، سعی بر این است تا در صورتش امکان یکسری گفتگوهای با نامزدهای دهمین دوره انتخابات ترتیب داده شود. در راستای این موضوع نظر شما را به مرور گفت و شنود جامع و خواندنی آقای «عنایت محمدپور» رئیس سابق بانک کشاورزی شعبه مطهری یاسوج و نامزد فعلی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و دلایل شرکت در این رقابت‌ها دعوت می‌کنیم.عنایت محمدپور
آقای محمدپور بفرمائید چه دلایل و مسایلی باعث شد که کاندیدای نمایندگی مردم شهرستان های بویراحمد و دنا شوید؟
استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شرایط کنونی به شدت نیازمند تقویت پیشینه پرافتخار خویش و حمایت نیروهای انسانی ممتاز برای فعالیت موثر در زمینه عمرانی، زیربنایی، اقتصادی، سرمایه گذاری، اشتغال و ..... است. لذا احساس مسئولیت نسبت به مردم این خطه و کشورم باعث شد تا در انتخابات حضور پیدا کنم.
مهمترین اهداف ورود جنابعالی به انتخابات مجلس را چه مسایلی بیان می کنید؟
تقویت نقش حوزه انتخابیه در تصمصم گیری های کلان و ملی، تقویت عزت و عظمت حوزه انتخابیه متناسب با پیشینه تاریخی، مبارزه با فضای سیاست زده و وعده های شعاری، استفاده مطلوب از ظرفیت های شایسته، توانمند و کارآمد علمی و دانشگاهی، تعامل عقلایی و منطقی با دولت و سایر بدنه حاکمیت، پیگیری تحقق مطالبات مردمی، ایثارگران، احزاب، تشکل‌ها، نخبگان و فرهیختگان، توجه به مسئله تولید و ایجاد زمینه های اشتغال و کاهش بیکاری از مهمترین اهداف ورود بنده به این عرصه است.
اولویت خاص شما در مقطع کنونی چیست؟
تمرکز جهت تدوین قوانین مناسب و پایدار به منظور تسهیل موضوع سرمایه گذاری، رونق تولید، توسعه صادرات و ایجاد زمینه های اشتغال برای جوانان بیکار و نیز عملیاتی نمودن موضوع شایسته سالاری در مقطع کنونی از اولویت خاص اینجانب است.
خطوط قرمز شما در انتخابات چیست؟
خطوط قرمز بنده در تمام دورانها مردم، انقلاب، قانون، رهبری، خون شهدا، و مولفه های امنیت ملی است.
فکر می کنید اگر انتخاب شوید می توانید جوابگوی خواسته‌ها و مطالبات متعدد باشید؟
از آنجای که مهمترین اصل برای مردم صداقت و روراستی است و هیچ کس نمی تواند به تنهایی معجزه کند. لذا تلاش خواهم نمود با ایجاد تعامل منطقی با مجلس، دولت و سایر بدنه نظام، مهمترین دغدغه مردم که همان مشکلات بیکاری، شرایط اقتصادی و بحث شایسته سالاری است را عملیاتی نمایم.
نظر جنابعالی در خصوص تایید صلاحیت ها چیست، آیا از این فیلتر عبور می کنید؟
از آنجا که تائید صلاحیت ها طبق قانون بدون توجه به دستورات و ذهنیات پیش ساخته، بارعایت مصالح عمومی، منافع ملی و پیشرفت کشور صورت می گیرد. به فضل الهی مانع و مشکل خاصی برای تأیید صلاحیت بنده وجود ندارد.
چه انتظاری از شورای نگهبان، ارگانهای تایید صلاحیت و عوامل اجرایی دارید؟
انتظار براین است ضمن تدوین الگوی قوی و کارآمد برای صیانت از آرای مردم، زمینه یک فضای رقابتی سالم و آزاد را فراهم کنند تا مردم با طیب خاطر دست به انتخاب بزنند و مجلسی واقعی که نماد اراده و حضور حداکثری ملت است، شکل بگیرد.
در صورت موفقیت در انتخابات در بکارگیری نیروها چگونه استفاده می کنید؟
ملاک بنده استفاده حداکثری از منابع انسانی شایسته و توانمند بومی با رویکرد ترکیبی است. مثلا اینکه نیرو از شاخص های (تجربه، تعهد، تخصص، شایستگی و همسویی) برخوردار باشند.
وضعیت منابع انسانی استان را چطور ارزیابی می‌نمایید؟
 
بدون شک منابع انسانی این استان از مستعدترین، خلاق ترین و زبده ترین نیروهای کشور هستند. حضور پرافتخار منابع انسانی استان در سطوح کلان مدیریتی و علمی موید این موضوع است.
نظرتان در مورد مورد مسایل سیاسی و سیاسی بازی چیست؟
نگاه غیرعقلایی و نادرست به مسایل سیاسی، نظیر وعده های شعاری و .... به مانند سهم مهلکی است که تبعات خطرناکی بر پیکر جامعه بویژه بی انگیزگی و فرار مغزها دارد.
نظر شما در خصوص شایسته سالاری چیست؟
امروز کهگیلویه و بویراحمد نیازمند کار، تلاش و رفتارهای تحول آفرین است و راه حل اساسی این موضوع استفاده مطلوب و گسترده از ظرفیت های عظیم انسانی شایسته، کارا و اثر بخش است.
در مورد نام گذاری سال چه صحبتی دارید؟
همانطور که میدانید رهبری عزیز انقلاب در این نامگذاری بر همراهی و همدلی مردم با دولت برای پیشرفت و توسعه کشور تاکید داشته اند، لذا بر همگان واجب است با نهایت همت، دولتمردان خدوم را در تمام ابعاد یاری کنند و به آن ملتزم باشند.
مشی و دیدگاه فکری شما به کدام طیف نزدیک تر است؟
در کلیات نگاه اصلاح طلبانه با منش اعتدال را بیشتر می پذیرم
اگر جریان اصلاح طلبی از شما دعوت کند در جلسات آنها حضور می‌یابید؟
فعلاً که دعوتی صورت نگرفته است. یقینا شنیدن نگرش ها و مسائل مطرح شده از طرف این عزیزان در ارتقای سطح مشارکت مردمی برایم مهم خواهد بود.
آیا جریان خاصی از شما دعوت نموده تا در انتخابات مجلس حضور پیدا کنید؟
خیر؛ تاکنون از ناحیه هیچ جریان خاصی دعوت و مورد حمایت قرار نگرفته ام، بلکه در قالب ظرفیت و توانمندی خدادادی با حفظ مشی فکری به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شده ام.
بدون حمایت احزاب چگونه می خواهید وارد این کارزار سنگین و رقابتی شوید؟
با توکل به خدا و پشتیبانی مردم شریف حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، زیرا بزرگترین حزب مردم هستند و ثابت شده اراده مردم فوق همه اراده ها است.
آیا برای حضور در این عرصه نیازمند شناخت بیشتری نبود؟
متاسفانه تصور غلطی جا افتاده که افراد، برای حضور در مناصب نمایندگی باید معروف باشند تا بتوانند در عرصه سیاسی حضور یابند، بنده این نوع نگاه را قبول ندارم. معتقدم مهمترین شاخصه افراد باید تعهد، تخصص، تجربه کار کارشناسی و مدیریتی و امثالهم باشد، نه اینکه فرد حتماً باید معروف باشد. چه افراد نخبه و توانمندی که بخاطر این نوع تفکرات و خط کشی ها فرصت کار و خدمت پیدا نکردند و منزوی شده اند.
آیا شما برعلیه نماینده خاصی بلند خواهید شد؟
خیر، اتفاقا دوست دارم در نتیجه تشدید رقابت ها، مجلس شورای اسلامی با ترکیب افراد توانمند، پرانرژی، دلسوز رویکرد خدمت و جلوه واقعی از کار بگیرد.
یکی از فاکتور های لازم بحث منابع مالی است، آیا این توان را دارید؟
بنده یک کارمند عادی هستم و سعی دارم در زمان مقرر دنبال جمع کردن اندیشه ها و افکار بلند و پاک جامعه باشم، یقیناً در کنارچنین اندیشه های رفیع، نگرش مادی جایگاهی ندارد.
نظرتان راجع به اجماع اصلاح طلبان و اصل اجماع چیست؟
همانگونه که عرض شد تاکنون این جریان با بنده گفتگویی نداشته است. در خصوص اصل اجماع با کسب نظر و دیدگاه کسانی که بنده را همراهی و کمک کردند و نیز با رعایت ملاک های انتخاب صحیح در اجماع، تابع نظر جمع خواهم بود.
از اینکه جریان اصلاح طلب تاکنون شما را پذیرش نکرده نگران نیستید؟
گرچه جریان های اصلاحات و اصولگرا متعلق به یک حزب یا گروه خاص نیست، ولی هیچ نگرانی و گلایه ندارم. چون برخی دوستان به اندازه کافی از بنده شناخت ندارند. عده ای هم بنده را دست کم می گیرند، عده ای هم اصلاً نمی خواهند ببینند؟ به نظر شما باید ناراحت باشم؟
چنانچه شورای هماهنگی اصلاحات استان کاندیدایی غیر از شما را به عنوان نامزد جریان در حوزه انتخابیه معرفی کند، آیا حاضرید این تصمیم را بپذیرید ؟
اصولاً تصمیماتی که خروجی خردِ جمعی و کار شورایی و بی طرفانه باشند، درصد خطای کمتری نسبت به تصمیمات فردی خواهند داشت. بنابر این اگر از بنده دعوت شود و در این ساختار تصمیمات را منطقی و مدون ببینم و ملاک های انتخاب روشن و دقیق باشد، از تصمیم های شورایی استقبال می کنم.
در خصوص برجام و بطور کلی توافق هسته ای چه دیدگاهی دارید؟
از آنجا که دولت در پرتو یک سیاست اعتمادساز همراه با تدبر و عقلانیت، توانست نقطه عطفی در دنیا ایجاد کند و رهبری معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم رهنمودها و تاکیدات لازم را ارایه نموده اند. باید همگان با نگاه حمایتی به این موضوع توجه کنیم.
در خصوص رقابت صحیح چه توصیه ای به نامزدها و کاندیداها دارید؟
با رعایت اخلاق، قانون گرایی، حفظ رقابت صحیح، مدیریت عرصه تبلیغات، توانائیهایشان را به مردم عرضه کنند تا امکان انتخاب صحیح و آگاهانه برای مردم فراهم گردد.
نظرتان در خصوص نقد و انتقاد چیست؟
نقد و انتقاد سازنده و آگاهی بخش بسیار خوب و مایه پیشرفت است. ولی تخریب، تحقیر، افترا و تمسخر مسئولین و افراد کار درستی نیست. اصحاب رسانه و نویسندگان با توجه به شانی که در میان نخبگان جامعه دارند، باید بین انتقاد سازنده و اثر بخش با توهین و تخریب تفاوت جدی قائل شوند.
بطورکلی جوانان همواره از شعارهای داغ کاندیداها هستند، نظر شما نسبت به این قشر چیست؟
متاسفانه عده ای بدون اینکه کوچکترین توجهی به خواسته های جوانان دانشگاهی، فارغ التحصیل و بیکار داشته باشند، فقط سود اعتماد آنان را به جیب می زنند و بعضاً با رفتارهای شعاری بر احساسات جوانان موج سواری می کنند.
به نظر شما مردم چه کسانی را روانه مجلس کنند؟
مردم عزیز آگاه تر از آن هستند که بنده توصیه داشته باشم. ولی این را میدانم نمایندگانی باید به مجلس راه یابند که علاوه بر منطق ارتباط، وکیل ملت و بله قربان‌گوی مردم باشند. کسانی بروند که نگویم مدرس و مصدق ولی حداقل یک صدم مدرس و مصدق باشند.
اگر پیروز نشدید چکار می کنید؟ به هر جهت در این فرآیند یک نفر برنده میدان است.
یقیناً از پیروزی و رضایت مردم فوق العاده خوشحال و خشنود می شوم زیرا همه تلاش ها برای خشنودی مردم است.
عملکرد دولت دکتر روحانی را چطور می بینید؟ آیا به وعده هایش جامه عمل پوشانده است؟
اگر از منظر تنش زدایی و تحریم های ظالمانه به تحلیل عملکرد دولت آقای روحانی بپردازیم می بینیم که قریب به ۳ سال از عمرکاری این دولت متأثر از پرونده ی هسته ای، بحث برجام و تنش زدایی بوده است. انشا الله با فارغ شدن از مسایل موجود، دولت یازدهم بتواند با کمک همه ملت و با عزمی راسخ در مسیر بهبود اقتصاد و نهایتاً تولید، رونق اقتصادی و اشتغال جامعه و تحقق وعده هایش گام های اساسی بردارد.
نظرتان در خصوص صلاحیت فعالان فتنه چیست؟
طوط رفتاری و ارتباطی احراز صلاحیت را شرع، اخلاق، شرایط حال افراد و مواد ۵۴ و ۲۸ قانون انتخابات به روشنی تعیین کرده است.
نظر شما در خصوص تاثیر برخی برچسپ های افراد و گروهها بر وحدت و انسجام ملی چیست؟ اینکه هر کسی با ما اختلاف سلیقه دارد آن را برنتابیم و یا بر سر هر موضوعی افراد مقابل خود را به بیگانه متصل کنیم، کار درستی نیست. همه باید تلاش کنیم در سایه نظام رئوف و مهربان جمهوری اسلامی در عین اختلاف سلیقه، ولی حول یک اصل واحد باشیم.
نظر شما در خصوص منازعه و لغو سخنرانی افراد دعوت شده چیست؟
اگر برای اجرای سخنرانی مجوزهای قانونی اخذ شده و هماهنگی های لازم بعمل آمده و دعوت رسمی نیز صورت گرفته باشد. اصولاً منازعه و لغو سخنرانی های فعالین جامعه کار درستی نیست و صورت خوشی ندارد.
به نظر شما در خصوص مسایل جامعه موضع و گفتمان نمایندگان باید چگونه باشد؟
نمایندگان باید مرجع ترویج عقلانیت، منطق و بصیرت افزایی در جامعه باشند و باید در تمام مسایل داخلی و خارجی به تناسب موضوع بهترین ادبیات، استدلال و منطق را به کار ببرند.
آقای محمدپور در پایان چه سخنی با مردم و مسئولین دارید؟
اولا؛ آرزوی شکل گیری یک انتخابات پرشور و شعف ثانیاً: از مردم انتظار دارم به این فرزندکوچک خویش اعتماد کنند ثالثاً: برای همه مردم، مسئولین و شما اصحاب رسانه که نقش انکارناپذیری در مشارکت بالای جامعه دارید آرزوی توفیق و سربلندی دارم رابعاً: به فضل الهی با اطمینان اعلام می کنم در صورت اعطای این ماموریت به شایستگی پاسخ اعتماد مردم را خواهم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
گفتگو نشان میدهد ایشون مردی از جنس صداقت و عطش برای خدمت دارد
امیدا است همه مردم و مسئولان ایشان را باور کنند
بقیه نامزدها اینگونه ارایه کنند البته با ادبیات خودشان نه خدای ناکرده سرقت ادبی
این ادبیات خوب محمدپور قابل تحسین است
Iran, Islamic Republic of
قبول انشالله
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
جان کا بهمن رای نیاری
حمید بهادر
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر، تمام مولفه های بک نماینده کارامد رادارد. بویراحمد امروز قهرمانانی ازجنس میرزاکوچک خان ، ستارخان،باقرخان نمی خواهد . چون شرایط ،خواسته هاومطالبات مردم نیارمند بزرگانی همچون امیرکبیر،مصدق وپهلوان سیاوش می باشدبرای اصلاح ،ساختن واتحاد ودوستی ، ما روشنفکر را از جنس دومی ها یافته ایم. ما میدانوقتی دهدشتی بره من تلگرام باید دنیا خراب وابویم باقومیت دکتر نامهربانانه رفتار شد. اما کاندیدما همه بویراحمد راقومیت و برادر خود می پندارد ومهربانانه عمل میکند .چون از جنس کینه نیست بلکه جنسش عطوفت وتعامل میباشد. روشنفکر پدیده انتخابات است .کفشهای طلایی برایش اماده کنید
حمید بهادر
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر، تمام مولفه های بک نماینده کارامد رادارد. بویراحمد امروز قهرمانانی ازجنس میرزاکوچک خان ، ستارخان،باقرخان نمی خواهد . چون شرایط ،خواسته هاومطالبات مردم نیارمند بزرگانی همچون امیرکبیر،مصدق وپهلوان سیاوش می باشدبرای اصلاح ،ساختن واتحاد ودوستی ، ما روحشنفکر را از جنس دومی ها یافته ایم. ما میدانوقتی دهدشتی بره من تلگرام باید دنیا خراب وابویم باقومیت دکتر نامهربانانه رفتار شد. اما کاندیدما همه بویراحمد راقومیت و برادر خود می پندارد ومهربانانه عمل میکند .چون از جنس کینه نیست بلکه جنسش عطوفت وتعامل میباشد. روشنفکر پدیده انتخابات است .کفشهای طلایی برایش اماده کنید
حمید بهادر
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز لطف کن اگر کامنت دستکاری شده وظاهرها نام دهدشت تو متن اومده که من خبر ندارم لطف کن اگر غیر مرتبط است نمایش داده نشه ممنون
Iran, Islamic Republic of
متین فرمودند
Iran, Islamic Republic of
صداقت درگفتارورفتار.وفای به عهد.شجاعت وشهامت مردانگی وازادگی ارویژگیهای بارزاقای محمدپوربوده وقطعاایشان گامی اساسی درجهت رفع مشکلات اساسی برخواهندداشت
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
تا الان با ایشان صحبت حضوری نداشتم ولی متن مصاحبه نشان میدهد که ایشان صادقانه و بر اساس عقلانیت، واقعیات جامعه امروز ما را بیان کردند. ولی حیف که همه ما منتظر سید باقر هستیم حتی خود آقای محمد پور
Iran, Islamic Republic of
انصافا تا کنون بهترین مصاحبه و گفتگو را دیدم هرچه خواستم ایرادی گرفته شود نتوانستم
مردم بویراحمد و دنا خدانکند خدانکند اگر موسوی نبود برای نجات شهرستان به محمدپور رای دهند
احزاب هم اگر می خواهند محبوبیت درست کنند فقط عده ای خاص را نبینند این افراد مشتاق را تقویت کنند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بیاتاگل‌برافشانیم‌ومی‌درساغراندازیم‌
فلک‌راسقف‌بشکافیم‌وطرحی‌نودراندازیم‌
باافکارنووتوسعه‌طلبانه‌اقای‌محمدپورکه‌برخاسته‌ازایده‌های‌فکورانه‌درسایه‌
توجه به‌ارزشهای‌انسانی. اسلامی‌ونگاه‌اعتدال‌گرایانه‌وی‌جامعه‌به‌ترقی‌وتعالی‌گام‌
برمیدارد.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نیکبخت اصیل
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا مایه افتخار هست این استعداد افرین بر این نخبه درود بر شما مهندس واقعا مایه سرفرازی هستی برای استان
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
لطفا یک همچین مصاحبه ای از اقای محمود حمیدی بلدان ( اصلاح طلب ) بگیرید تا دیدگاهشون برا مردم روشن بشه ......
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
محمدپور مردی از جنس مردم و همراه با مردم در حوزه های کشاورزی بود.ایشان در صداقت و پیگیری امور مردم عالی است.خوب است جریان اصلاح طلبی از ایشان دعوت نماید و با ایشان صحبت نماید .
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسد در پاسخ به سوال "نظرتان در خصوص صلاحیت فعالان فتنه چیست؟ ابتدای پاسخ کلمه طوط باید خطوط باشد و "خ" از قلم افتاده
alibyy
Iran, Islamic Republic of
لطفا نظراته تایید بکنید
اسماعیل دانش
Iran, Islamic Republic of
سلام،علت حضور بی سابقه طیف اصلاح طلبان نسبت به نام نویسی انتخابات مجلس چیست؟
نظری
Iran, Islamic Republic of
مهارت ارتباط رسانه ای بخشی از نمودتوانایی ها وتراوشات فکری می باشد جای خوشحالی دارد که ایشان با شفافیت وصراحت کلام نشان داده که مواضع درست وقوی در برخورد با مولفه ها شخصیتی قابل اعتمادو قا
بل تحسین درعرصه سیاسی استان رقم زد شایسته است اخلاق سیاسی ایشان الگو یی درجهت وحدت سیاسی،بافکر نو واندیشه نو باشد
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنانیوز با این سئولات تخصصی و مهم ÷اسخ های پرمغز و منطقی
برای تایید این مصاحبه چند نکته را یادآوری می کنم
۱ - حقیقتا هرچه خواستم این بحث را نقد کنم نتوانستم چون سرشار از ادب و منطق در همه زمینه ها بود
۲ - تاکنون تصمیم به انتخاب نگرفته بودم ولی اکنون به این نتیجه رسیدم که محمدپور فرد لایقی برای مجلس است
۳- از نامزدها توقع دارم چنین مصاحبه های بدهند البته از خودشون نه رونویسی روی مصاحبه های دیگران
۴ - از مسئولین کارشناسان دانشجویان دانشگاهیان انتظار است در پی این نوع افراد باشند
۵- از رسانه عزیز هم انتظار میرود این مصاحبه هار را خوب انتشار دهند
۶- و درنهایت ای آقا چه خوب در پاسخ به سئوال کبنا گفته " چه افراد نخبه و توانمندی که بخاطر این نوع تفکرات و خط کشی ها فرصت کار و خدمت پیدا نکردند و منزوی شده اند." این جمله یک دنیا معنا دارد تورا بخدا خوب بخوانید و تامل کنید
نظری
Iran, Islamic Republic of
مهارت ارتباط رسانه ای بخشی از نمودتوانایی ها وتراوشات فکری می باشد جای خوشحالی دارد که ایشان با شفافیت وصراحت کلام نشان داده که مواضعر" وقوی در برخورد با مولفه ها شخصیتی قابل اعتمادو قا
بل تحسین درعرصه سیاسی استان رقم زد شایسته است اخلاق سیاسی ایشان الگو یی درجهت وحدت سیاسی،بافکر نو واندیشه نو باشد
باقری
Iran, Islamic Republic of
۱- موضع صریح تان را راجع به سران فتنه بفرمابید نه کلی گویی (سنگ محک ما مواضع نامردها در فتنه ۸۸ خواهد بود.)

۲-مصدق همان کسی بود که به آمریکا اعتماد کرد و ثمره اش را هم در کودتای مرداد ۱۳۳۲ و براندازی دولتش دید.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
وطنم‌پاره‌تنم‌. محمدپوریاراهی‌خواهدساخت‌یاراهی‌خواهدیافت
به‌این‌جوان‌خوش‌فکرودارای‌تفکرات‌نواعتمادکنید
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
آقای محمد پور از خود شما میپرسم از خود خود شما..به نظرتون این کاری که کردین تبلیغات پیش از موعد نیست و تخلف انتخاباتی محسوب نمیشه تازه اونم با ارسال پیامک انبوه از طریق سامانه ۹۸۲۰۰۰۰۰۱۳۹۴برای خواندن مطالب جنابعالی..
Iran, Islamic Republic of
درود بر سایت زرین و انقلابی کبنانیوز : معرفی این دسته افراد بی ریا و پاک علاوه بر اینکه یک رسالت است، موجب بالارفتن سطح مشارکت بیشتر پای صندق ها و مایوس نمودن مخالفان می شود.
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی خودت این متنو فرستادی؟ کبنا بین این کاندید چرا فقط از این اقا مصاحبه گرفتین مثلا؟
Iran, Islamic Republic of
اخه خیلی دوست دارم ببینم اونایی که برای کامنت دوم مثبت دادن کی هستند؟ اخه این اقا ۱۰ رای داره؟
خرامان _یاسوج
Iran, Islamic Republic of
صداقت بهترین سیاست است وبه حق این ویژگی بارز مهندس محمدپورمی باشد
درودبرمردکارزار
باتوجه به افراط وتفریط دولت های گذشته گفتمان اعتدالی جناب اقای مهندس محمدپور اینده ای روشن وشفاف رانویدمیدهد,.ومصیری که کاملا صحیح ومنطبق براصول نظام وانقلاب است.انشاالله پیروز میدان خواهی بود
خرامان _یاسوج
Iran, Islamic Republic of
صداقت بهترین سیاست است و به حق این ویژگی بارز مهندس محمدپور می باشددرود برمردمیدان کارزار گفتمان اعتدالی مهندس محمدپورباتوجه به افراط وتفریط دولت های قبلی بهترین روش ومصیربرطبق موازین نظام وانقلاب خواهدبود,انشالله قبول ومناخب مردم فهیم استان خواهدبود
علی
Iran, Islamic Republic of
مهندس پایگاه مردمی نداره ولی تلاش وپشت کار زیادی داره که قابل تحصین هست وباید به این نخبه ها اعتماد کرد درود بر اقای محمد پور مردی از جنس مردم مردی زجر کشیده که درخانوادهای مذهبی بزرگ شده وداری عمل می باشد
علی
Iran, Islamic Republic of
سلامی بکنم بر مدیریت سایت که نمی زاره نظرات مردم بیان بالا مگه می ترسی من میدونم درد چی هست چون همه از مهندس تعریف کردنه می ترسی دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
مردم بزرگوار و با غیرت بویراحمد و دنا آیا این آقا شایسته انتخاب نیست
[جنترمن
Iran, Islamic Republic of
خبلی برات زوده گلممممممممممممممممممم شماومجلس شتر در خواب بیند پنبه دانه
ayat
Iran, Islamic Republic of
فقط مردانی مرد عمل وتجربه مدیری اگاه وشایسته دارای تحصیلات عالیه
5968899211
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس محمد پور ایشالابااین صداقت و نطق بیانت قبول بشی وبه داد استان برسی به امید پیروزی.........
Iran, Islamic Republic of
عزیزان من چرا منطقی نیستید؟

بابا به عملکرد زارعی در انتخابات ریاست جمهوری نگاه کنید!! اول علیه هاشمی بیانه میده! بعد از ولایتی حمایت میکنه! بعد از برد روحانی میگه من جریان اعتدالم! قبلا از طرفداران سرسخت احمدی نژاد!!! آخه اینا جای انتقاد نداره؟ این نشون میده ایشان ریشه سیاسی نداره. قواعد بازی را نمی داند. سردرگمه!
چه فرقی میکنه هرکسی بیاد مقابلش من بهش رای میدم. چه سید باقر چه ستار هدایت خواه!
حداقل وابسته به یک جریان سیاسی ریشه دار هستند. ثبات قدم دارن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باوربه‌داشته‌هاوتلاش‌درجهت‌به‌فعلیت‌دراوردن‌پتانسیل‌های‌نهفته‌دراستان، ایجادفضای
همدلی‌دراستان‌، توجه به اشتغال تولیدمحور، توجه‌جدی‌به‌سرمایه‌انسانی‌وتلاش‌درجهت‌‌توانمندسازی‌سرمایه‌انسانی، جوانان‌و
فرهنگیان‌وسایراقشارجامعه‌، صداقت، شجاعت و شهامت، از خصوصیات اقای
محمدپور میباشد قطعا مردم سادگی و صداقتش را
باور خواهند نمود و انتخابش میکنند انشاءالله
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درجواب‌انهایی‌که‌نیش‌میزنندوخیلی‌نگرانندازمصاحبه‌اقای‌محمدپورباید‌عرض‌کنم‌که‌
این‌نوع‌ادبیات‌جایی‌درفرهنگ‌اسلامی‌وایرانی‌ماندارد‌وقطعااحساس‌خطرازگفتمان‌و
ورودچنین‌نیروهای‌فکوروباشهامت‌خواب‌راازچشم‌بعضی‌هاربوده‌که‌اینچنین‌بی‌تابی‌
میکنند‌. به‌قول‌داستانی‌خدابایددرست‌کندوحتمابه‌یاری‌خداوندمتعال‌محمدپورب این‌
صندلی تکیه خواهند زد. انشاءالله
دنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا نشون مده که اهل علم ودانش وچیزی در چمه داره من تا الان می خواستم به کسی رای ندهم ولی مصاحبه ایشونه که خوندم رای بهش می دهم
صادق
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب
صادق
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب و عالی بودن
فرخان
Iran, Islamic Republic of
نماینده با فکر و با صداقت فقط حاج مهدی روشنفکر. وسلام
فرخان
Iran, Islamic Republic of
حمایتهای اخیر حاکی از پیروزی روشنفکر میباشد.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1