تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۱۵۱۵۶۶

تقدیر از عملکرد آبفای شهری استان

۸
۰
کبنا ؛   ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، معاونین و مدیران ستادی از کارکنان مدیریت تنش آبی آبفای استان تجلیل شد.

فتاح محمدی در این نشست با اشاره به اهمیت کار شرکت‌های خدمات‌رسان به ویژه شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد: حجم بالای فرسودگی شبکه توزیع آب و تعداد زیاد انشعابات غیرمجاز به خصوص در شهر یاسوج باعث ایجاد مشکلات بیشتر در حوزه کاری آب و فاضلاب شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تقدیر از فعالیت کارکنان شرکت آب و فاضلاب در کنترل تنش آبی و کاهش نوسانات آب اظهار کرد: به رغم همه مشکلات پیش روی آبفا در استان تلاش‌ها و عملکرد آنها قابل تقدیر است.

محمدی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه شود برخورد قاطع با انشعابات غیرمجاز در سطح شهر یاسوج است که باعث بروز برخی مشکلات در روند تامین آب شهروندان می‌شود.

سیدعلی لدنی‌نژاد نیز در این مراسم با بیان اینکه در تابستان اخیر به واسطه تلاش کارکنان آبفای استان تنش آبی در شهرهای استان به خوبی کنترل شد، اظهار کرد: کنترل تنش آبی جز با فعالیت شبانه‌روزی کارکنان آبفا محقق نمی‌شود و به همین جهت بر خود واجب دانستیم که از آنها به پاس تلاش‌های بی‌دریغشان تقدیر به عمل آوریم.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه آب و فاضلاب استان ارائه خدمات خدمات مطلوب به شهروندان است و کارکنان آب و فاضلاب در نقاط مختلف استان در خط مقدم این هدف قرار دارند.

گفتنی است؛ در پایان این آئین از قاسم قلندری مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج و ۳۴ نفر از کارکنان مدیریت تنش آبی آبفای استان تجلیل به عمل آمد.

IMG_1985 IMG_2007 IMG_1995 IMG_2002


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا مردم حرف میزنند میفرمایند انشعاب غیرمجاز. اخرچه کسی پاسخگوی این همه اب هدر میدهند و لوله های شکسته که تعمیر نمیشوند کیست؟ جلوی همین ها را بگیرید خواهید دید که وضعیت خیلی بهتر خواهد شد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اول چهار راه امینی کنار مغازه دژمند یه لوله سوراخ شده و یک ماه که ازش آب هدر میره. هرچی هم زنگ میزنیم گوش شنوایی نیست
اون لوله پوسیده و کلا باید عوض بشه
دیگه مجبور شدم تو سایت بگم
Iran, Islamic Republic of
سلام.
از تلاش های آبفای استان جهت مدیریت تنش آبی ممنونیم.
مطمین هستم که برای بازسازی لوله های فرسوده هم حتما برنامه ریزی و اقدام می کنید.
خدا قوت بده.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
//از استانداری که /////////////////////////دیر تقدیر میکنه حتما ترکیدگی لوله ها رو نمیبینی متاسفم
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدی کجای کار اب وفاضلاب شهری جای تقدیر وتشکرداره ....اولا هر روز مشکلات قطعی اب د ر کل مناطق شهری استان داریم به خصوص یاسوج دوم اینکه هر کجا یه نشتی اب هست تاصد بار تماس نگیری نمیان و...
Iran, Islamic Republic of
کاملا تشریفاتی است !!!!!!!!!!!!
شاهد
United States
سلام خدمت .خدمت گذاران مردم... شکایتی به عرض تون برسونم پیرو صدها شکایتی ک در طول چن سال گذشته ابراز شده ولی باز و باز کوتاهی شده... آب منطقه ی شاهد های یاسوج بالاخص شاهد سه که اینجانب ساکن منطقه ی مذکور هستم بار ها و ساعت ها در طول روز و شب دچار قحطی آبه... بالاخره کی باید سامانی داده شود بالاخره کی باید . پیدا شود و ناحیه ی مفلوک را از این وضع نجات دهد... امیدوارم به حق این ماه عزیز اگر کوتاهی از طرف شما و مسئولان آب و فاضلاب شهری شده باشد خداوند بی جواب تان نگذارد.. و من الله التوفیق
شاهد
United States
کبنا دستم ب جایی بند نیست لطفا تایید کن.. تشکر
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1