تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۶
کد مطلب : ۱۵۱۴۹۲

راه‌اندازی رشته ورزشی بولینگ و صخره‌نوردی در استان

۵
۰
کبنا ؛yasuj-baghri-varzshi-yaripoor-izadpoor (7)پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی مجموعه تفریحی ورزشی آزادی باقری یاسوج
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی مجموعه تفریحی ورزشی آزادی باقری یاسوج خبر داد.
جهانبخش ایزد‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه ورزشی آزادی باقری به همت بخش خصوصی توسط تنها صنعتگر استان ساخته شده و در بهمن‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، سالن فوق‌العاده پیشرفته بدنسازی این مجتمع را مکان مناسبی جهت برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف تیم ملی بدنسازی عنوان کرد و افزود: با افتتاح مجموعه ورزشی آزادی خلا موجود برای میزبانی مسابقات و اسکان ورزشکاران برطرف خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مجموعه عظیم ورزشی تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، یادآور شد: مجتمع ورزشی آزادی باقری با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در مساحتی حدود ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع با طراحی بسیار زیبا در شش طبقه ساخته شده است.
این مسئول، اقدام شایسته مجموعه بخش خصوصی در توسعه ورزش استان را قابل تقدیر دانست و گفت: این مجتمع بزرگترین مجموعه ورزشی در جنوب کشور بوده که در بهترین مکان شهر یاسوج مشرف به رودخانه بشار و کوه دنا ساخته شده است.
ایزدپور تصریح کرد: این مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن ماه سال‌جاری با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور و مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.
راه‌اندازی رشته ورزشی بولینگ و صخره‌نوردی در کهگیلویه و بویراحمد
برای نخستین بار رشته ورزشی بولینگ و صخره‌نوردی در کهگیلویه و بویراحمد در بزرگترین مجتمع ورزشی و تفریحی بخش خصوصی در جنوب کشور راه‌اندازی می‌شود.
در این بازدید لهراسب باقری اظهار کرد: مجتمع بزرگ ورزشی آزادی در سال ۸۴ به همت بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی افزود: این مجموعه دارای ۶ طبقه و ۱۴ بخش است که در تمام بخش‌های آن از مجهزترین و به‌روزترین وسایل استفاده شده است.
وی با عنوان اینکه این مجموعه ورزشی ظرفیت راه‌اندازی همه رشته‌های ورزشی را دارد، یادآور شد: بولینگ، صخره‌نوردی و شنا از جمله بخش‌هایی است که با احداث این مجتمع برای نخستین بار در استان راه‌اندازی می‌شوند.
این مسئول تصریح کرد: مجتمع ورزشی آزادی بزرگترین مجموعه ورزشی در جنوب کشور بوده و توانایی برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در همه رشته‌ها را دارد.
وی با اشاره به اینکه این مجموعه ورزشی در بهترین مکان یاسوج و با بهترین امکانات ساخته شده است، اذعان کرد: افتتاح چنین مکانی باعث توسعه ورزش استان و معرفی ورزشکاران بیشتری به کشور خواهد شد.
مدیر مجتمع ورزشی آزادی با بیان اینکه مساحت سالن بدن‌سازی این مجموعه حدود ۵۷۰ مترمربع است، یادآور شد: افتتاح این مجتمع ورزشی ۲۲ بهمن سال‌جاری با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور انجام خواهد گرفت.
باقری از به کارگیری حدود ۱۵۰ نفر بعد از افتتاح این پروژه عظیم در استان خبر داد و گفت: بخش خصوصی در سایه حمایت و همکاری دولت تدبیر و امید می‌تواند زمینه اشتغالزایی بیشتری برای افراد در همه زمینه‌ها را فراهم کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن روانخواه
Iran, Islamic Republic of
روزهایی که همه جوانان را فراموش کرده اند تنها مهندس باقری دلسوز و بزرگمنش هستند که برای ورزش و جوانان استان تلاش میکنند. و جای بسی افتخار دارد که مهندس باقری کارافرین برتر کشور میباشد، // مهندس باقری خسته نباشید بویراحمد به داشتن شما افتخار میکند / جوانی خردمند و برتر منش " بگیتی ز کس نشنود سرزنش " ترا باد خوبی و شادی و کام "" ز گیتی به نیکی درآورده نام "" همه ساله پیروز باشی و شاد "" دلت پر ز دانش سرت پر ز داد "//////
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درودبر آقای باقری خداوند نگهدارت باشد
تابنده
Iran, Islamic Republic of
شرمنده قبلا این رشته ده سال پیش بوده شاید مدیر کل تازه از خواب بیدار شده نکنه شما تصمیم گیرنده ورزشید کبنای محترم خداوکیلی توی این چند ماه هیچ خبر ورزشی از استان نیست چرا ؟
Iran, Islamic Republic of
بخش ورزش یکی از کم بازرده ترین بخش های اقتصادی این کشور هست.در حالی که سرمایه گذاری در سایر بخش ها مثل دلالی سود چند برابری دارد آقای باقری برای مردم این استان در این بخش سرمایه گذاری میکند.ممنون آقای باقری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من از اقای باقری خیلی تشکر می کنم من در رئستا زندگی می کنم این مجتمه از محل من خیلی دوره اما همچنان انتظارشو می کشم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1